Ga naar inhoud

Wachtbankje September 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoe het juist zit met het testen snap ik ook nog altijd niet... Ze hebben me enkel verteld dat het alleen met dit schema (progynova en utrogestan) met cryo's al zo vroeg kan. In verschillende ziekenhuizen doen ze dat niet omdat de kans nog heel groot is (60% ofzo) dat het in de week na de test toch nog fout loopt. Maar zij opteren er voor om toch al te testen omdat ze dan, als het positief is, ze de hormoonwaarden goed kunnen opvolgen en bijsturen indien nodig... 't Voelt inderdaad wel fijn, 2 emmy's aan boord... Toch wel weer heel spannend, dus ik ben ook wel blij dat we het de 7de "al" weten!

Ik heb net wat opmerkingen zitten bijlezen... sommige mensen weten toch echt niet wat ze zeggen!

Daisydoo, goed dat je toch ook overgekomen bent! Welkom!

Neel en Jolanda80 allebei ook welkom hier!

Ymkey, ik duim voor je volgende cryopoging. Dat het met het ene rietje niet lukt zegt echt niks over het andere rietje, dus blijven hopen en de moed erin houden he!

groetjes allemaal! x

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Tascha super zeg! Fijn dat je "al" na een week kunt testen. Bij ons is het nu een week geleden dat er een 5 cellige cryo terug geplaatst is. Ik kan bijna ook niet meer wachten, maar ik durf eerlijk gezegd ook niet nu al te testen. Vorige keer had ik ook die bolletjes, maar dat heb ik nu niet. Dus wellicht wordt ik nu ook eerder ongesteld... Wat natuurlijk niet te hopen is. Heeft iemand daar ervaringen mee?

Succes nog allemaal!

Liefs

Geplaatst

hey Pgd, de tijd kan tergend traag gaan als je zo wacht op nieuws he!? Ik weet niet of urinetesten zo vroeg al werken, bij mij is het via bloedafname, dus daar zien ze alles in, zelfs de laagste hcg-waardes... 't is ook pas op dag 9 na de tp (tweede test) dat ze zeker al iets zouden moeten zien, dus er is zelfs een kleine kans dat test 1 negatief is en test 2 toch positief... Maar als het goed zit zien ze normaal bij test 1 ook al wel iets...

Ik heb wel altijd bolletjes, dus geen ervaring zonder...

Geplaatst

Hello ladies,

Welkom neel, Jolanda, daisydoo!

Tascha gefeliciteerd. Zeker lekker dat je niet zo lang hoeft te wachten!

Pgd, ik zit nu op wd9. Ik zie mijn menstruatie zonder bollen inderdaad eerder aankomen. Ik mag vandaag stoppen met de bollen, dag 12 na punctie, maar ik heb er 5 over en die ga ik ook gebruiken. Ik hoop dat ik dan de menstruatie uitstel tot tenminste woensdagmiddag. Ik moet sochtends werken in Eindhoven en wil dan naar huis, om gewapend met een doos tissues de boel af te wachten. Als dat donderdag niet gebeurt ga ik vrijdag testen.

Normaal zou ik allang getest hebben, maar ik ben nu zo ontzettend bang.....

En jij? Zou je eerder willen testen? Je wilt wachten tot de 4e toch, verjaardag vriend? Duurt nog lang he!

Sterkte met wachten! Lfs Megan

Geplaatst

Haaaalllllllllooooo!!!!

Hoi meisjes, hier ben ik weer!

Druk weekeinde gehad, en een nieuw bed, dus opstaan was wat lastig...

Mijn vorig bed was een beetje gammel, maar ja, je kon er nog op slapen.

En nu hadden we besloten op eens iets goeds aan te schaffen,

en nu merk ik pas op wat voor rommel ik altijd gelegen heb!

Wat die opmerkingen betreft.. tsaj, boeken vol kan ik schrijven!

Zo is me eens ooit gezegd: bij jullie komt er geen tweede he?

het leeftijdsverschil wordt te groot (stom mens, alsof ik er iets aan kan doen dat ik niet aantel. en daarbij weet ze dat we naar het ziekenhuis moeten!)

of dat ze tegen me zeggen: als onze 4de geboren is, mag jij peettante zijn, dat is toch ook fijn? uhhhh tsja.

Megan, ik weet van gekkigheid niet wat ik moet doen. Nog een kleine week.. pffff.

Ik voel mijn boezem (maar ook als ik ongesteld word)

vloei wat meer (tijdens zwangerschap en menstruatie ook gedaan)

Tascha, wat super zeg! hoop dat alles goed gaat!

Ik hoop voor iedereen dat alles goed gaat!

Dat we maar een mega groen bankje mogen gaan krijgen!!

Geplaatst

jeetje, spannend weer hier hoor, hoop dat dit bankje het augustusbankje gaat goedmaken en dat iedereen hier zwanger raakt...:) pgb, ik heb bij de verse tp wel bollen gebruikt, werd overigens gewoon ongesteld, weet dat het de boel kan tegenhouden, maar bij mij dus niet. de 2x daarna heb ik alleen pregnyl gehad (cryo) en verder geen bollen of dergelijke...ook bij de eerste cryo gewoon ongesteld terwijl ik stiekem wist dat het niet gelukt was (we voelen het gewoon aan he) had ik wel de "zwangerschapsklachten" maar schijnbaar wil je (ik in dit geval) gewoon te graag en zie je in elk normaal dingetje een teken...en de 2e cryo heb ik na wd 7 getest, meer omdat ik dacht...dan is ie negatief en dan heb ik weer geduld, alleen was hij harstikke positief en niet eens door de pregnyl, maar bollen heb ik daarbij dus nooit gebruikt, ik heb daarna dus ook elke dag getest (lang leve kv testen, supergevoelig en supergoedkoop, haha) totdat ik de bloedtest mocht doen 9 dagen later :) dus om een lang verhaal kort te maken (te laaaaaaaat)...je kan wel testen, maar als je pregnyl hebt gebruikt voor de eisprong zou het pregnyl kunnen zijn, alhoewel het na dag 10 uit je lijf zou moeten zijn....anyway, spannend bankje...en hoop veel zwnageren te zien :)

Geplaatst

Ha megan, ja echt een enorm loeder!! ;-)

Wat erg toch hè dat echt iedereen (!!) die opmerkingen herkent!! Ben echt zo blij dat jullie gewoon weten hoe dat is. En dat we er zelfs nu om kunnen lachen met elkaar.. Ben echt blij dat ik dit forum heb ontdekt! En Bella fijn dat er ook nog zulke mensen zijn hè!

Welkom Neel daisy en Jolanda! Leuk dat jullie meeschrijven!

Tascha wat een goed nieuws! Nu lekker warm houden hè!

Hier gaat het eindelijk wat beter! Pijn al bijna weg, nog wel last van mijn darmen. Iets opgezwollen maar gewoon weer ok.. Hèhè! Voelt wel beter dan de vorige TP op een of andere manier.. Naja, zit toch een hoop tussen de oren en je kan het niet afdwingen ( wat een controlfreak als ik prima los kan laten haha) maar dag 3 zit er op whoehoe..

Ik had de vorige keer dwars door de bolletjes heen een bloeding en enorme buikkrampen. Dat was een ritje eerste hulp in de ochtend en een vmk... (zeiden ze, vond het een erg vmk) maar er dwars doorheen dus.

@megan.. Wat onmenselijk dat wachten voor jullie! Ik word helemaal zenuwachtig voor je... Volgens mij heeft ink van topic UMCU geschreven dat zij nog veel bollen in de aanbieding had, wie weet kan je het daarmee nog langer uitstellen? Hoop dat je de tissues nodig hebt om je tranen van geluk mee weg te poetsen!! hou moed!

Xx

Geplaatst

Ja ik ook!!! Vooral na de miskraam. Stomme doos voice over, ding geeft óók 3+ aan bij een verkeerde zwangerschap, boehoe!!! (Wel pas na 7weken hoor, dat dan wel, clearblue best ok) Benbri, haha leuk dat je hier komt kijken met je korte verhalen. Inge hihi sorry wil je niet te zenuwachtig maken hoor. Thx voor meeleven (iedereen! ) doet goed! ! Begrijp ik nu goed dat jij met je expartner ook al in de mmm zat en nu dus weer? Dat is wel erg heftig zeg.Suzz! ja erg he! Pfff. Ik ben bang voor alles wat ik voel en als ik niks voel ook. Tsjonge al die verhalen over opmerkingen. Die van die peettante zeg. Ook leuk.' Uhuh.Meiden, ik zeg: broed ze: -)

Geplaatst

Hallo iedereen ik wil jullie veel succes wensen met alles wat gaat gebeuren of komen deze maand. Ik kom van het augustusbankje en heb dit weekend positief mogen testten...

Ik hoop op veel medezwangeren die het verwacht in mei bankje gaan aanvullen..ben nu nog alleen nl. Ik heb net mijn eerste icsi dus achter de rug en moet zeggen dat ik het wel heftig vindt allemaal dus diep respect voor de dames die al voor de zoveelste ronde bezig zijn..ik met mijn ene pffff heel mijn lichaam is er zo door veranderd..maar ik denk maar zo het is voor je ultieme en diepste wens. liefs en schouders eronder he.!! esso

Geplaatst

@ esso: gefeliciteerd met de zwangerschap. Na de 1e tp bij de 1e ICSI nog wel. Helemaal super. Even afwachten of dit bankje eind van de maand groen kleurt zodat er veel meiden mee naar het verwacht in mei 2012 hoekje kunnen.

@ megan: wd 9, het schiet al op

@ pgd: nog 1 week en dan hopelijk positief testen, spannend.

@ neel: succes morgen met de 1e FM, ben benieuwe hoeveel follikels, we horen het wel

@ suzz: dus je nieuwe bed bevalt goed, alleen maar fijn zou ik zeggen. Dan weet je inderdaad pas hoe erg je oude bed was. Op naar het einde van de week, spannend.

Geplaatst

Pfff... effe m'n nachtmerrie van me afschrijven hoor.... werd vannacht gillend wakker. Droomde dat ik naar het ziekenhuis moest voor een punctie, toen wilden ze m'n voortanden eraf halen, ieks... probeerde nog te zeggen hoe en wat, maar ze hielden me in bedwang, spoten me plat en ik werd wakker zonder voortanden! De hele punctie wilden ze toen niet meer doen en er gebeurde nog veel meer, werd echt helemaal akelig wakker, pfff.. dat je daar 's nachts nog zo mee bezig bent hè! Herkennen jullie dat ook?

Morgen heb ik de 1e FM, ik dacht dat ik er niet zo mee bezig zou zijn, maar denk op het moment alleen maar hieraan...

Geplaatst

Bedankt voor jullie reacties! Esso Gefeliciteerd!! Super zeg!

@ Megan ja ik zou wel eerder willen testen. Het wordt nu wel errug spannend! Durf eigenlijk ook weer niet eerder te testen. En jij zaterdag testen?

Geplaatst

Zo, de afgelopen dagen is er weer veel geschreven zeg!

Esso gefeliciteerd! Goed voorbeeld doet goed volgen (hoop ik).

Dames die bijna mogen testen, spannend!!!! Ik duim heel hard voor jullie!

Zo te lezen heeft iedereen wel te maken met van die stomme opmerkingen uit de omgeving… erg herkenbaar, net als die reclames…knap frustrerend! Kan er ook een hele serie aan toe voegen, maar zal het beperkt houden tot een paar J.

- Klagende zwangere dat ze wéér geen wijntje mag (binnen 1 maand zwanger). Had willen zeggen:laten we ruilen doe mij jouw zwangerschap, mag jij mijn wijntje. Maar ik kwam op dat moment niet verder dan mijn tranen wegslikken…

- Vriendin die heeeeel graag een meisje wil en daarom bij de 20 wkn echo wil weten wat het wordt, zodat ze nog even om kon schakelen mocht het een jongentje worden, anders was het bij de bevalling zo’n tegenvaller…. En, ha,ha…. Het werd een jongen!

- Meest lastige vind ik de opmerkingen over ‘je moet het loslaten’, ‘op vakantie gaan en ontspannen’ en ‘ik ken nog iemand die met de behandeling stopte en toen spontaan zwanger werd…’ Weet niet zo goed meer wat ik daar op moet zeggen. Weet dat ze wel goed bedoeld zijn…

Maar gelukkig heb ik ook een heel aantal hele lieve mensen om ons heen die veel begrip hebben voor onze situatie en ons echt op een hele fijne manier steunen ! Wij hebben een jaar geleden iedereen geïnformeerd en zijn er ook open over (behalve wanneer we precies in een behandeling zitten), dat heeft het voor ons wel makkelijker gemaakt, maar dat is voor iedereen anders.

Eind van de middag worden we gebeld of een van de cryo’s goed ontdooid is en we morgen een terugplaatsing krijgen. Pfff, erg spannend weer! De berichten van Ymkeh hebben me erg laten schrikken…

Ik hou jullie op de hoogte!

Geplaatst

@ All: vanmorgen geweest voor de 3e FM. 12 follikels groot genoeg, dus donderdag om 9.30uur de punctie. Vanavond de Pregnyll spuiten en beginnen met utrogestan. Spannend. Zie er heel erg tegenop! Mijn linkereierstok ligt heel hoog, dus met de echo is dat al heel erg gevoelig of zelfs pijnlijk. Maar ach het is voor een goed doel.

@ Mare: hopelijk zijn de cryo`s goed ontdooid en heb je morgen de TP.

@ Neel: en hoe was de 1e FM?

@ Liesjuh: veel succes morgen met de 1e FM.

26 juli Jolanda (deca)

2 augustus Kim (deca)

3 augustus Esma (deca)

7 augustus Shirley (deca+gonal-f)

8 augustus Liesjuh (deca)

9 augustus Suzz (clomid)

10 augustus Otjes (deca)

12 augustus Inge35 (Gonal-f)

15 augustus Ilse (deca)

19 augustus Bloempje 80 (deca) - ja -beschikbaar 3 & 10 september (voorkeur omg Den Bosch)

21 augustus Hoopvol1976 (deca)

22 augustus Liesjuh (menopur)

23 augustus Joekie (deca)

:icon_sunny: Uitgangsecho's :icon_sunny:

11 augustus Liesjuh

16 augustus Ilse

18 augustus otjes

18 augustus Esma

19 augustus Kim (+ start gonal-F)

:toppie: Follikelmetingen :toppie:

13 augustus Megan (Icsi)

16 augustus Mare (cryo poging)

16 augustus Shirley (icsi)

18 augustus Suzz 2de

19 augustus Belladonna (cryo poging)

19 augustus Inge

19 augustus Jolanda

22 augustus Tasch (cryo poging)

23 en 24 augustus Ilse

28 augustus Esma (3e FM)

29 augustus Natasja

30 augustus Kim (3e FM bij 1e ICSI)

30 augustus Neel

31 augustus Liesje

9 september Hoopvol1976 (2e poing ICSI)

:myfignerscrossed:Terugplaatsing:myfignerscrossed:

20 augustus Megan (2 embryo's..hopelijk!!)

22 augustus Shirley (1 embryo)

26 augustus. 2 cryos. Ymkeh GEEN TP

26 augustus Jolanda (2 embryo`s)

27 augustus Inge35 (1 embryo)

29 augustus Tascha 2 mooie cryo's teruggeplaatst!

30 augustus Ilse (2 embryo's?)

4 september Kim

:goodluck1: Testen :goodluck1:

2/3 september Suzz

3 september Megan

4 september Pgd1986 (1 5 cellige cryo)

5 september Shirley

5 september Tascha (vroege test)

7 september Belladona

7 september Tascha

9 september Daisydoo

10 september Jolanda

11 september Inge35

13 september Ilse

18 september Kim

Geplaatst

jaa ik herken dat laat het maar los dan lukt het vanzelf..... ook na 10 jaar?

Maar goed idd goed bedoelt zeker maar je kan er niets mee.

Geplaatst

Hallo meiden! Mijn eerste bericht hier. Ik zit op wachtdag 6 en ook ik voel me alsof ik zwaar ongesteld ben. Compleet met buikkrampen, rugpijn enz. Heel verwarrend vooral omdat ik nog best lang moet wachten tot ik kan testen van t ziekenhuis. Zij zeggen 18 dagen na punctie. Dat duurt nog ruim een week!

Hoe komen jullie de tijd door??

Groetjes

Geplaatst

Esso:Gefeliciteerd!!! Geniet van je zwangerschap! Er komen vast meer meiden bij die je gezelschap komen houden!!

Kim: 1 sept punctie!! Spannend meid!! Hopelijk heb je er niet teveel last van en is er een mooie opbrengst!!

Liesjuh: Wat een nare droom!!! Hopelijk ben je er weer een beetje van bijgekomen! ;)

Mare: Ik snap je angst maar ik hoop dat jullie embryo goed onddooit en lekker 9 maanden geniet van de warmte in je buik :D

Ilse: Hoe is het bij jou?

Alle "bijna test meiden" Take care! Hopelijk kleurt het hier roze de aankomende weken! Ik duim voor jullie!

Me: Ik hoop vandaag ongie te worden (zeg ik ook niet vaak ;)) Dan mag ik nl het zh bellen voor een uitgangsecho afspraak..

Er rommelt wel wat maar er zijn uitwendig nog geen tekenen zichtbaar :(

Geplaatst

Even een ego-berichtje: Ziekenhuis belde net dat de cryo's niet goed ontdooid zijn... dus helaas geen terugplaatsing! Weer een vreselijke domper.... tranen....

Geplaatst

Hey meiden,Tascha, mede test genootje :-) spannend he?Megan en Suzz, komt nu wel dichtbij he? Bbbrrr leven tussen hoop en angst. Esso, thnx voor de positive fibes!Inge, goed te horen dat t redelik goed met je gaat. Wel eng, zo'n vmk, gaan we dit keer niet doen hoor!liesjuh, ook de hormonen kunnen volgens mij bijdragen aan dromen en idd angst en ermee bezig zijn kan zich ook sterk uiten. Hoop dat je snel lieve, mooie baby dromen mag heb tijdens een mooie zwangerschap.Pgd, ja je kan zulke vreselijke signalen krijgen. Maar het zegt echt allemaal niets, maar ja dat is verstand en je gevoel pppfff die zegt vaak hele andere dingen. Veel sterkte de laatste dagen. Ga je nog eerder testen?Ilse, en????Joekie, mooi dat je bijna kunt beginnen, een nieuwe kans!Ensa, welkom! Zet je jezelf op het lijstje? 18 dagen na punctie is best lang... Je zou wellicht eerder kunnen testen. De wachtdagen doorkomen, ppff ik heb steeds nieuwe strategien, maar t is en blijft killing.... Suc6.Daisydoo, ook welkom op t heerlijke wachtbankje en ook veel sterkte + succes.En bij mij? Pppfff ik zit op dag 4 na tp. Ik voel nog erg weinig behalve dat ik zo vre-se-lijk moe ben.... Ik werk wat minder, heb een erg stressvolle baan dus probeer 50-60% te werken en daarnaast werk ik nog wat thuis. Maar poeh, moet me echt wel tot alles toe zetten. Zal wel t effect van alle emoties zijn... Denk wel dat ik voor t eerst eerder ga testen, dan hoef ik niet steeds zo bang te zijn als ik ga plassen de laatste wachtdagen.

Geplaatst

Och Mare, wat een K#&%(*Q#&!!!!(* zooi!

Heb je eindelijk cryo's overleven ze het niet...ach meis ik lees zo ontzettend met je mee..

weet even niet wat ik moet zeggen...

poehee...

Het stomme was toen mij het overkwam, dacht ik dat de kans op het niet goed ontdooien heel klein was..maar nu zie ik inderdaad dat het toch echt vaker gebeurd dus..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden