Ga naar inhoud

Wachtbankje September 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Liminous: spannend ook voor jou. Hopelijk komt er een beetje groen bij op het bankje.

@ Ymkeh: ben benieuwd of het IUI en een TP wordt. En ik geloof best dat je baalt dat je arts er niet was. Dan hadden ze inderdaad dit rietje ook ontdooid. Maar niet teveel over denken en lekker positief deze kans benutten. Succes.

@ Jet: ja het is bevestig. Van harte gefeliciteerd nogmaals met je zwangerschap. Dat de beeb maar mooi mag blijven zitten tot mei volgend jaar. Op naar de echo 28/9

@ Hoopvol: je zult wel geschrokken zijn. Hopelijk zet het niet door en test je toch positief straks. Spannend allemaal hoor.

@ Maaikie: spannend hoor a.s. vrijdag de eerste FM. Op naar veel mooie follikels.

@ Joekie: natuurlijk gezellig blijven kletsen hier.

@ Sorpresa: welkom en veel succes met de spannende wachtweken. Op naar een positieve test!

@ Carolin: jeetje meid wat een domper en wat een klote bericht. Veel sterkte samen.

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoopvol, ik duim voor je, hoop zo dat het goed komt

caro.. ik hoop dat het misschien nog mag veranderen voor je op de testdatum, wat een rotgevoel

Geplaatst

He wat een slechte berichten weer! Voel me bijna schuldig, maar ik heb vanmorgen positief getest!

Daarna naar het ziekenhuis geweest voor een urinetest en deze was ook positief.

Het is zo onwerkelijk!

Geplaatst

Follikelmetingen :toppie:

14 september Joekie (2e FM)

16 september Maaikie (1e FM)

:myfignerscrossed:Terugplaatsing:myfignerscrossed:

19 of 20 september Bloempje80

:goodluck1: Testen :goodluck1:

2/3 september Suzz

3 september Megan

4 september Pgd1986

5 september Shirley

5 september Tascha

7 september Belladona

9 september Daisydoo

10 september Jolanda

11 september Inge35

12 september Jamilla

12 september Iza

13 september Ilse

13 september Jett

15 september Linda1978

16 september Esma

16 september Caro-Lin

17 september Hoopvoll

17 september Otjes

18 september Kim

20 september Liminous

22 september Liesjuh

26 september Neel

30 september Nes73

Geplaatst

@ Ilse: van harte gefeliciteerd meid. En je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen hoor. Lekker genieten. Goed nieuws en wat groen extra op het bankje geeft weer moed!!

Geplaatst

2/3 september Suzz

3 september Megan

4 september Pgd1986

5 september Shirley

5 september Tascha

7 september Belladona

9 september Daisydoo

10 september Jolanda

11 september Inge35

12 september Jamilla

12 september Iza

13 september Ilse

13 september Jett

15 september Linda1978

16 september Esma

16 september Caro-Lin

17 september Hoopvoll

17 september Otjes

18 september Kim

20 september Liminous

22 september Liesjuh

26 september Neel

27 september Sorpresa

30 september Nes73

Geplaatst

YES ILSE!!!!!!!!!!!!! Ik wist het, ik wist het, ik wist het!!! Ik had zo´n voorgevoel, ik vind het echt super voor je!

Niet schuldig voelen meis, na zoveel tp en ellende is het nu jouw tijd!! Hartelijk gefeliciteerd!!!

Hele dikke knuffel!!

Geplaatst

Hoi meiden,

Ten eerste wil ik de meiden die negatief getest hebben sterkte wensen!!! Het is behoorlijk heftig!

En de meiden die wel positief hebben getest....GEFELICITEERD!!! Wat super!!

Ik zal me eerst maar weer eens voorstellen, heb me een tijdje niet laten zien op dit forum.

Ik ben Lijntje, misschien dat sommige me nog kennen van vorig jaar?

Ik heb afgelopen vrijdag een terugplaating gehad van 2 Cyro's, niet al te beste kwaliteit maar ik heb goede hoop!!

21 september mag ik testen, misschien kan iemand mij nog op het lijstje zetten? Ik weet niet hoe dat moet.

Heel veel succes allemaal!!

Geplaatst

Even een kort berichtje van mijn kant..

Ilse, gefeliciteerd meid! En voel je absoluut niet schuldig! Tuurlijk is het zwaar *** als er mensen negatief getest hebben, maar probeer wel een beetje te genieten van het feit dat jullie wel een posi test hebben :) Enne, op de valreep ook nog! Woow, super meis!

Nieuwe meiden op het wachtbankje, welkom en heel veel succes met de slopende wachtweken! Dat er maar vele groenen bij mogen komen :)

??? (naam ff kwijt), super klote van je nega test! Heb r geen woorden voor! Huil en gooi al je frustratie en verdriet eruit! Hopelijk vind je dan weer de kracht om door te gaan!

Hier toch stiekem het idee dat het wel eens raak zou kunnen zijn :$ Maar ach, we moeten nog even geduld hebben!

Geplaatst

hoi meiden,

het is hier niet meer zo spannend... bloeden is echt dik vet doorgebroken... of een hele vm, of ongesteld.... denk t eerste omdat ik me t zelfde voelde als bij de bbz, maar de test gaf negatief aan, maar goed de hcg als die er is, is al aan t zakken, en op wd 11 kan je soms negatief testen. heb ook niet zon hele gevoelige test gehad

morgen zh bellen, en dan 21 oktober gesprek over hoe nu verder.... zal ivf worden, maar wil dat niet hier in arnhem doen. heb er niet een super goed gevoel bij, denk dat ik naar radboud wil

zit er wel even doorheen, had zon goed gevoel maar helaas... nu weer opkrabbelen, en dan eerst een paar maanden mn opleiding afmaken, en dan in 2012 weer verder...... nu ik dat typ 2012 klinkt dat heeeeeeeeeeeel heeeeeeeeel ver weg... maar ivf/icsi met de opleiding is moeilijk te combineren.. ik ben nu al een niveau lager gezakt om dat mn andere opleiding nog ruim een jaar zou duren, maar zolang wil en kan ik niet wachten

even rust nu, ik zal iets minder schrijven maar dat snappen jullie wel, ik ben zo verslaafd aan het forum... zit er minstens 4 uur per dag achter! dat wil ik even niet meer, even aan onze relatie en opleiding denken, hoop dat dat lukt. want zodra ik opsta denk ik aan kindjes, en als ik ga slapen ook... slik traan

meiden heel veel succes, en carolin ook veel sterkte

ik kom af en toe nog spieken

liefs hoopvol

Geplaatst

2/3 september Suzz

3 september Megan

4 september Pgd1986

5 september Shirley

5 september Tascha

7 september Belladona

9 september Daisydoo

10 september Jolanda

11 september Inge35

12 september Jamilla

12 september Iza

13 september Ilse

13 september Jett

15 september Linda1978

16 september Esma

16 september Caro-Lin

17 september Hoopvoll

17 september Otjes

18 september Kim

20 september Liminous

21 september Lijntje

22 september Liesjuh

26 september Neel

27 september Sorpresa

30 september Nes73

Geplaatst

@ Sopresa: ik heb je op het bankje gezet.

@ Lijntje: welkom en succes met de wachtweken. Op naar een positieve test. Ik heb je op het bankje erbij gezet.

@ Hoopvol: jeetje meid echt klote dat het toch heeft doorgezet en tja de test had toch een klein streepje al moeten geven. Veel sterkte en op naar de IVF. Succes.

Geplaatst

@Hoopvol, wat ontzettend klote zeg! Wens je veel sterkte!

@Caro-lin, shit zeg.. maar je zit natuurlijk nog niet aan de testdatum hè, dus houd moed!

@Ilse, wat super, Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Je moet je absoluut niet schuldig voelen hoor, iedereen vindt het toch geweldig voor je, ga daar maar van uit!!

@Liminous, je maakt het wel spannend hoor.... succes!

@Joekie, tuurlijk mag je blijven kletsen, gezellig!!!

@Maaikie, Sorpresa en Lijntje, welkom hier en heel veel succes allemaal!!!

Wat ik heb weet ik niet, maar ik barst van de hoofdpijn, gisteren de hele dag gehad, mee naar bed gegaan en nu weer mee opgestaan..... hoop dat het gauw over gaat. Neem liever geen paracetamol in nu.. dus moet maar even rustig aan doen!

Wachtdag 5.... pompidom... wachten duurt lang... veels te lang!!

Geplaatst

Tjee, wat een spannende, maar ook nare berichten weer allemaal. Helaas weer negatieve testen; grrrr

Gelukkig wel weer een groene erbij: Ilse gefeliciteerd! En inderdaad niet schuldig voelen; het is je gegund en je hebt ook al weer een hele trits behandelingen achter de rug. Ik zou zeggen: geniet ervan!

De tijd kruipt voorbij hier...pas wachtdag 4...En mijn buik is opgezet (van de hormonen en de punctie); lijk wel zwanger! Ha

Geplaatst

Hoopvol, wat ontzettend rot meid! Heel veel sterkte!

Kim, hoe voel jij je?

Liesjuh, wat naar dat je zo'n hoofdpijn hebt! Maar een paracetamol kan geen kwaad hoor.. Hoop dat je je gauw wat beter voelt :)

Neel, wachten duurt lang he.. Ook hier kruipt de tijd voorbij moet ik zeggen.. Wd6 pas :( Succes nog met afwachten!

Geplaatst

hoopvol een hele dikke knuffel voor jou, heel veel sterkte met het verwerken en de kracht te vinden om weer door te gaan . Dikke knuf

Geplaatst

16 september Joekie (3e FM)

18 of 19 september Joekie

2/3 september Suzz

3 september Megan

4 september Pgd1986

5 september Shirley

5 september Tascha

7 september Belladona

9 september Daisydoo

10 september Jolanda

11 september Inge35

12 september Jamilla

12 september Iza

13 september Ilse

13 september Jett

15 september Linda1978

16 september Esma

16 september Caro-Lin

17 september Hoopvoll

17 september Otjes

18 september Kim

20 september Liminous

21 september Lijntje

22 september Liesjuh

26 september Neel

27 september Sorpresa

30 september Nes73

Bah...Toch weer rood op de lijst :(

Balen toch... Veel sterkte Hoopvol!

Ik ben net weer terug! Vijf follikels tussen 13-16 mm.

Daarnaast nog wat onder de tien maar die tellen ze niet mee.

Vrijdag weer fm. Ws laatste voor de punctie.

Ben benieuwd hoor.. Die 300 eh Puregon moeten toch wat doen zou je zeggen...

Geplaatst

Kim, bedankt dat je me op het bankje hebt gezet! En jij ook succes met wachten.

Hoopvol, sterkte! Je naam op dit forum zegt genoeg...hou de hoop erin! Maar geef je zelf tijd en je mag je best klote voelen, het is niet makkelijk.

Liesjuh, ik heb ook veel hoofdpijn gehad toen ik begon met de hormonen, gebruik je nu ook nog hormonen?

En liminous, het wachten duurt inderdaad erg lang...ik zoek vooral veel afleiding (wat niet altijd lukt)

Maar we zijn niet alleen , geeft een fijn gevoel!

Sorpresa, wat geweldig een 10 cellig embryo! Dat moet haast wel goed komen!

Nou, meiden zet hem!

Geplaatst

@ Lijntje: Ja je zou zeggen van wel he! Wij vonden hem/haar ook prachtig. Maar de verpleegkundige was wel heel realistisch en zei dat 50-70% van de goed uitziende embryo's toch genetisch defect blijkt te zijn. Ze zei ook dat de innesteling voor 90% af hangt van het embryo en voor 10% van de baarmoeder. Fijn dat ze zo down to earth zijn natuurlijk maar echt hoopvol klinkt het niet dan he? Voel me een beetje machteloos dat mijn aandeel zo klein is dan. Maar goed wie weet wordt dit gewoon een mooi kindje, als we daar al niet vanuit gaan is het niet vol te houden denk ik.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden