Ga naar inhoud

Wie start er ook met ICSI in jan/feb 2012 ?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Faye; hoi! Hier gaat het goed hoor! En bij jou? Heb een heerlijke 1ste kerstdag met mijn manneke en moeder gehad bij ons thuis. Nu zijn we lekker saampje. De kalkoen staat in de oven, ben benieuwd!!

Ik hoop dat jullie allemaal fijne dagen hebben gehad!

Morgen is het dan eindelijk zover. Aanmelden:dizzy:!!! Ben 1ste kerstdag nml ongi geworden!!

Hoop dat we door mogen. We staan op de reservelijst maar dat zegt niet altijd alles is gezegd. Dus vanavond nog een gezellige avond en dan op naar morgen. Ik moet op mijn werk bellen en ben pas om 16.00 uur ongeveer weer thuis. Jullie horen van me!!

Fijne avond en veel liefs!

• Reacties 692
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank ej wel Sandra lief dat je even reageert.

Maar het word al zeker jullie jaar hoe voel je je?

Goofy wat spannend meid ik ga duimen dat je snel mag beginnen.

Meid dit word echt ons jaar.

Faye hier gaat het goed kan niet wachten tot volgende week het duurt gewoon nog maar iets meer als een week en dan begin ik weer haha

Verder gaat alles prima moet veel werken komende week dus dat is alleen maar mooi.

En vrijdag krijg ik mijn nichtjes te logeren ze zeurden vandaag net zolang totdat we een dag hadden om te komen haha wel er gezellig.

Hoe gaat het verder met jou en Luca?

Geplaatst

Halllllooooo meiden daar ben ik weer! De stuiterbal :dizzy:!

@ Sandra, thanx lieverd! Hoe gaat het met jou??? Eindelijk je zwangerschap wereldkundig gemaakt! Heerlijk hoor meid! Ben zo blij dat het is gelukt!

@ Maris, nog een paar nachtjes slapen en dan is de eerste spuit een feit!!!

Meiden, wat was ik zenuwachtig toen ik het telefoonnummer draaide. Antwoordapparaat. Nog een keer draaien en ja hoor, weer. Toen eindelijk na de derde keer, WHATTTTTT 3 wachtende voor me. Maar goed, we mogen door!!!!!!!!!!!

De brief met recepten wordt opgestuurd. Ik zag net op de digipoli dat de stimulatie op 03.02.12 begint! De eerste echo staat op 10.02.12! Spannend allemaal, maar heb er zo'n zin in. Weet alleen nog niet wanneer ik de Deca mag gaan starten, maar vanavond gaat de eerste pil er in ieder geval weer in!!! Yoooooeeehhheeee, ben blij!!!!!!!!

Zo dat was weer even mijn ventileermoment! Hahahahahaha.

Meiden fijne avond en tot gauw weer!!!

Oo ja, die kalkoen was heerlijk!! Maaar VEEELLLL. Pfff, moet aan de lijn, hihihhihhihihii.......

Geplaatst

Zoo meiden hoe waren jullie dagen!!!

Tonnetje rond gegeten;-) hahaha!

Zit alweer aan de kerstkransjes. jammie!

Net bericht gehad.. Vrijdag gesprek en recepten ophalen en dan rond 12 januari denk ik de 1e spuit er weer in.

Ik doe het lange protocol!!

Goofy super meid dat er voor jou nu ook datums en vorderingen zijn! Ik herken dat wel,dat je er gewoon zin in hebt.

Houd de positiviteit vast.

Dunja hoe gaat het met jou? Zware kerst denk ik zo! Vorig jaar beleefde ik het in een roes en nu was ik meer verdrietig doordat ik wat mis. Maar ondanks dat wel fijne dagen gehad. Hopelijk heb je lieve mensen om je heen.

Nu ff boerenkool maken en de was erin doen.!

Geplaatst

Spannend zeg, weer zo'n aanloop :-)

Wij hebben donderdagochtend een gesprek. We kunnen dan al onze vragen stellen over de vorige Icsi cyclus en krijgen dan de recepten mee voor de komende cyclus. Ik hoop dat ze ook even inwendig onderzoek doen want ik blijf maar beetjes oud bloed verliezen wat ik normaliter niet heb. Mijn menstruatie was ook veel zwaarder dan normaal dus misschien dat er toch iets gebeurd is..?

Wat is het lange protocol? Start je dan met de pil eerst voordat je decapeptyl gaat prikken?

Onze kerstdagen waren trouwens prima. Zaterdag naar de nachtmis, zondag lekker met zijn tweetjes thuis en maandag naar mijn schoonouders geweest waar we cadeautjes aan elkaar hebben gegeven. Het was erg gezellig!

Tot later!

Liefs, Nicole

Geplaatst

Hey goofy, de echo is op mijn man z'n verjaardag ;) komt goed dus!!! Echt zo gaaf dat je mag starten!!

Maris, nog een paar daagjes, oh zo spannend!!

Ik voel me "goed" hoor! Wil niet klagen want jullie moeten nog (even) wachten ;)

Heb kwaaltjes, en vooral heeeeeeeel veel last van m'n hormonen... Maar nog maar even dan is het weer over ;)

Xxxxx

Geplaatst

Ow.. is dat lange protocol ivm met de lengte van je cyclus? Heftig, want dan moet je 3 weken langer prikken (ik vind dat prikken een hele opgave namelijk...)

Ik doe dan denk ik kort (starten op 1e dag menstruatie en dan ongeveer 2 weken prikken)

Geplaatst

hoi meiden, ik ben uit mn grot

ik kom weer actiever mee schrijven, tussen mij en man gaat het gelukkig weer stukken beter,.. en ben gister ongi geworden, dus gaan nu voor de 8e iui, ik heb eeen beetje bijgelezen, maar ben al een tijdje non actief geweest:) lief dat jullie aan me dachten

xx

Geplaatst

Welkom Lavendel!

iedereen de dagen weer een beetje overleefd?

Straks de eerste deca er weer in. Dat was me wel wat hoor, die volle lades terwijl ik al mijn Kerstdiners erbij moest proppen :)!

Geplaatst

Haha Faye ik ken het ik moet ook elke keer passen en meten dat alles weer past in de koelkast maar het lukt toch elke keer weer.

Succes straks hier is het ook aftellen nog minder als een week haha

Lavendel welkom hier en heel veel succes

Hoe is het met de andere dames?

Hier gaat het goed ben aan het aftellen kan niet wachten tot het eindelijk na alles weer zover is.

Gisteren heb ik het zh gebeld waar mijn schema bleef en hoe en wat het nu zit met de ivfkliniek in de buurt hier. En nu blijkt dat ze ons even vergeten waren de brief te sturen met de gegevens voor de nieuwe kliniek terwijl we volgende week al beginnen en andere mensen wie nog lang niet gaan beginnen wle allang een brief hadden.

Nu was het ook zo dat ze mij in ene gonal wouden laten spuiten terwijl ik alle keren nog puregon heb gespoten en ik daar ook de koelkast van vol heb liggen dankzij een aantal schatten van meiden dus dat heb ik even weer anders laten zetten in het dossier want het is tot nu toe elke keer goed gegaan met puregon dus waarom nu niet en dasn kunnen we altijd nog bij een 5de poging op de gonal overstappen. Maar vind het zonde van mijn voorraad van nu hihi gelukkig begreep ze het wel.

Fijne avond allemaal en als ik julli eniet weer spreek een heel fijne jaarwisseling en alle geluk voor 2012

Geplaatst

@ Faye, succes meid, met de eerste Deca weer! Spannend. En ja, je hebt toch al gauw 1 groentelade nodig voor al die medicatie. Pffff, en zoveel in huis voor de kerst, hahaha, meestal te veel! Maar goed als het maar gezellig is toch?

@ Lavendel, welkom op dit topic!!!! Jij ook heel veel succes!!!!!!

@ Maris, nog een paar nachtjes!! Aftellen maar!!

@ Marlijnne, al weer wat meer ruimte in je volgegeten buikje??? Wat spannend dat we dadelijk bijna gelijk op gaan lopen. Ik hoop zo dat dit een supergroen topic gaat worden. We gaan ervoor!!!!!

@ Sandra, dat is toevallig, de echo op de verjaardag van je man. Ik ben zelf 2 dagen later jarig. (dan word ik 18, (Droom, droom) 36.... HIHIHHI.

Ik had een beetje zitten rekenen dat de punctie rond mijn verjaardag was en de test (als er een tp is) rond 29 feb. Alles is nu wat later, ze laten me wat langer Deca prikken denk ik. Ik heb de papieren nog niet, even afwachten dus....

En meid, je mag klagen hoor! We weten toch wat je ervoor hebt moeten doen, en laten!!! Dus kom maar op met je verhalen!!!!

@ Hoopvol, wat fijn dat het weer beter gaat met je liefje! Daar ben ik echt blij om. Heel veel toi,toi, toi met de 8ste IUI. Ik hoop dat deze aanslaat! Succes meid!

@ NCM, ik prik 4 a 4 1/2 week Decapeptyl en tijdens de laatste 2 weken van de Deca ook Puregon. 36 uur voor de punctie Pregnyl. Dit is het lange protocol. Ik slik de pil omdat ik een heel onregelmatige cyclus heb. Dit is niet bij iedereen. Je mag nml pas met de Puregon starten als je ongi bent geweest. En ik zit daar soms wel 60 dagen op te wachten zonder pil en dat is niet aan te bevelen met de Deca vandaar hier de pil.

Up-date van hier.

Ik ben per 2 januari weer beter gemeld op het werk. We gaan er weer volledig en hersteld tegenaan. Ik ben wel behoorlijk achteruit gegaan met mijn conditie na de longontsteking. Moet meer aan mezelf denken. En dat doe ik dus ook. We gaan er weer fris en fruitig tegenaan. De lijn is langzamerhand ook meer een feit aan het worden en op 2 januari gaat die knop volledig om. Ik heb het boek van Dr Mike Morero gekocht. 17 dagen dieet. Het lijkt me wel wat. Tis een beetje te vergelijken met Dr Frank.

Verder ben ik zo blij dat we zijn aangemeld, yoehheeee....

Ook op 6 januari nog een leuk tipje met Bianca te goed, ook zo'n zin in.

Het nieuwe jaar begint SUPER!!!!!!!!!!!!

Hoop dat we hem allemaal ook SUPER eindigen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou meiden, ik ga een bakje koffie drinken.

Tot schrijfs maar weer en weltruste voor straks!

Knufffff

Geplaatst

Hey hoi!

Hier was de oplossing met kerst onze vakantiekoelbox gebruiken... stekker in het stopkontakt en wat extra bergruimte. Want hier liggen de groentelades ook vrij vol!

Verder weinig nieuws nog... Merk dat ik al weer knorrig begin te worden... Maar het ongesteld zijn moet nog effe wachten tot op zijn vroegst zondag... anders moet ik nog een cyclus wachten.....

Groetjessssssssssss

Geplaatst

ook ik mag me hier weer melden. na eerste icsi en eerste tp zwanger, miskraam met twaalf weken. daarna 2 cryo tp gehad die niets werden en nu mogen we via het korte protocol weer gaan starten de precieze data horen we nog. op naar een super mooi 2012 allemaal

Geplaatst

@ Clau, balen dat je je hier aan moet melden. Ik vind het erg voor je dat je zwangerschap in een miskraam is geeindigd. Ik wens je heel veel succes en sterkte aankomende behandeling!!! Schrijf lekker mee!!

@ Hildever, ik duim voor je dat de ongi wegblijft tot na zondag! Succes meid!

@ Maris, wij zaten rond diezelfde tijd te schrijven, onze berichten hebben elkaar gekruist! Hahaha. Nog 6 nachtjes!!!

Ik ga nu mijn mandje in!

Tot morgen!

Geplaatst

*** breek even in

Lieve meiden van starten april/mei 2011 ik wil jullie even sterkte wensen met de komende periode, wat een spanning hier en weer een hoop gezellig geklets ooknet als in het ropic van starten in april/mei 2011. Helaas was het toen niet zo'n groen bankje maar ik hoop dat jullie dit keer een heel mooi vruchtbaar 2012 ervan gaan maken. Ik ga voor jullie duimen en ik kom hier regelmatig even spieken om te zien hoe het jullie vergaat.

Knuffel vam meezie

Breek weer uit***

Geplaatst

Dank je wel Meezie ik hoop het ook dat het een heel vruchtbaar begin gaat worden.

Goofy klopt zie het nu ook dat we elkaar gekruist hebben haha Nu nog 5 nachtjes hihi

Clau welkom hier en heel veel succes

Geplaatst

Gisteren naar het ziekenhuis geweest. We hadden een gesprek met weer een andere dame (heel vriendelijk en helemaal op de hoogte dus geen probleem). Eerst hebben we het over onze ervaringen gehad tijdens de eerste poging. Nou die zijn gewoon goed. Het prikken viel mee, de controles konden we goed inplannen, de punctie was niet gaaf maar wel te doen, alleen het duurde wel lang voordat we info hadden over de overgebleven embryootjes. Dat vond de dame ook vervelend.

We hebben al onze vragen kunnen stellen. Het is niet te zeggen waarom die 5 embryootjes het niet gered hebben. Ze hebben tot 3 december goed gedeeld en toen werd het minder en zijn ze niet goed genoeg gevonden om in te vriezen. We gaan de komende ronde dan ook focussen op een betere embryo kwaliteit zoals ze het noemde.

Ik krijg een ander medicijn (Menopur) wat ik op 2 momenten moet prikken. Dat wordt dus s’ochtends 1x prikken en s’avonds 2x prikken. In verband met mijn prikangst hebben ze de vorige keer Puregon voorgeschreven omdat dit via een fijne prikpen kan. De Menopur moet ik zelf klaarmaken en is een reguliere prik maar nu ik er meer ervaring mee heb, denk ik dat dit wel moet lukken. De verwachting is dat mijn lichaam beter op Menopur gaat reageren en gelijkmatiger eicelletjes gaat maken. Ik had er nu natuurlijk op zondag 6 en op dinsdag 14.

Het is te bespreken met de arts om eventueel 2 embryootjes terug te plaatsen maar ze vraagt ons wel om er goed over na te denken aangezien ik nog zo jong ben (haar woorden… ik voel me al flink oud eigenlijk…). Een tweelingzwangerschap kan nu eenmaal sneller voor complicaties zorgen.

We hebben de recepten meegekregen maar ik mag zelf aangeven of ik de komende cyclus wil beginnen of dat ik nog een cyclus rust neem. Ik denk dat het lichamelijk prima is om te starten maar ik wil graag even kijken hoe de ontwikkelingen op mijn werk gaan. Wel hebben we de recepten meteen naar de apotheek gebracht dus vanavond hebben we weer een halve koelkast vol medicijnen.

Al met al een goed gesprek gehad, we zijn positief en we zijn klaar voor een nieuwe ronde!

Geplaatst

Fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad NCM, dat is al heel wat waard. Wederzijds vertrouwen en alles kunnen bespreken.

De groentela weer vol en bijna weer aan de slag.

Kan me voorstellen als je het al verrot vind al die prikken dat dan zo n pen ideaal is.

Nu nog even goed nadenken over 1 of 2.

Hoeveel behandelingen krijg je vergoed bij icsi?

Ik dacht zelf dat ik het wel vond meevallen het prikken,maar viel me vies tegen.....

Net intake gehad. en 8 januari eerste spuit. Nog even aangegeven over mijn rare cyclus. Dan gaan we zo 1 of twee weken langer door met de deca net zolang tot de ongi er is. pfieuwwww gelukkig. Ik dacht straks mag ik niet verder.

Duurt het langer dan 2 weken zijn ze bereid het op te wekken.

Volgende week even bloedprikken en medicijnen ophalen. Ging nu tussen werk door even heen&weer.

Spannende tijden. Ik hoop zooo dat wij allemaal volgend jaar een andere kerst hebben....

Hildever spannend van je ongi!!

Clau: Voor jou ook veel succes. Jij hebt ook al veel voor de kiezen gehad.

Maris ik denk dat jij de 1e bent. Gewoon volgende week al. Topppieee!

Meezie dankjewel! Jij mag bijna je meisje op de wereld zetten!(nog even blijven zitten) Wat bijzonder voor jullie..

Geplaatst

Voor meiden die prikken ook zo'n drama vinden -> ik heb pleisters met verdovende zalf. Zonder zou voor mij echt niet gaan. Het haalt voor mij zo'n drempel weg waardoor ik durf te prikken. Ik heb bijvoorbeeld letterlijk 3 uur bij de psychologe en dokter gezeten voordat ik mijn vaccinaties voor Sri Lanka had zitten... Bloedprikken vind ik nog heel eng, vaak eindigt dat met een huilbui maar het begint beter te gaan na alle prikken die ik nu gehad heb tijdens dit traject :)

Geplaatst

Ik heb absoluut geen prik angst als een ander het maar doet. Ik kan het zelf niet dus vandaar dat mijn vriend mij altijd spuit.

De allereerste keer heb ik het zelf gedaan en vanaf de tweede dag lukte het mij niet meer en heeft hij het overgenomen en ik moet zeggen het bevalt ons prima zo. Hij heeft zo het idee dat hij er ook iets meer voor doet dan alleen het potje vullen en mijn hand vast houden en ik hoef zelf niet te spuiten.

Gelukkig is het wel zo dat hij regelmatig werkt en dus altijd wel thuis is als er gespoten moet worden.

En zo vind je overal wel weer een oplossing voor haha

Geplaatst

@ Meezie, meid, dank je wel !!!! Ik hoop ook dat het topic groener ofwel helemaal groen wordt!!!! Hoe gaat het met je??? Je bent toch in Februari ergens uitgerekend, als ik me niet vergis?????? Succes meid en op naar een superbevalling en een prachtig, klein babyliefje!!!

@ Marlijnne, fijn dat je nu eindelijk ook een datum hebt en alles hebt doorbesproken!! 4 daagjes na Maris! Spannend!!!!

@ NCM, gelukkig, ik ben niet de enige met lange verhalen, hahahahaha. Maar goed dat jullie alles besproken hebben en ik denk dat het wel een goed gevoel geeft dat je een ander middel gaat gebruiken! En prikken heb ik geen moeite mee. Ik heb ook wel wat prikangst, maar elke keer laad ik me op om te zeggen waarom ik het doe! Gaat tot nu toe goed en dit wordt toch al weer de derde prikronde (helaas).

@ Maris, idd nog 5, yoeheee!

@ de rest, hoe gaat het?

Update van hier:

Ik heb vandaag de papieren en recepten binnen gehad.

Ik ga iets later prikken dan ik had berekend. Ze laten me 25 dagen de pil slikken. Ik denk dat dit qua planning van het ziekenhuis is. Maar goed, ik start dus op 21.01.12 met de Decapeptyl, op 03.02.12 met de Puregon en op 10.02.12 heb ik de eerste echo! Zo Spannend allemaal weer!

Nu ga ik lekker douchen en mijn bed in. Ben moe.

Meiden, allemaal een heel mooie oudjaarsdag morgen en een super oud en nieuw nacht en voorzichtig met vuurwerk!!!!!

Voor 2012 wens ik dat al jullie dromen uit mogen komen! Op naar een supermooi 2012 dan maar!!!!!!!!!!!

Heel veel liefs en nogmaals dank voor al jullie steun!

Goofy :aaaflowersmiley:

Geplaatst

@ All,

Voor jullie allemaal de beste wensen voor 2012 en dat alle dromen maar werkelijkheid mogen worden.

Dikke kus van mij,

Goofy

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden