Ga naar inhoud

Wie start er ook met ICSI in jan/feb 2012 ?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

goed zo rox, welkom bij de broedclub;-)

Hier alles rustig, geen klachten. heel heel soms wat weeige pijntjes! afwachten maar weer!!!!

Nu lekker 2 dagen vrij.

Maris super zo n ticker onderaan! Zwangere dame!!

• Reacties 692
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Rox wat goed nu lekker broeden en op naar een positieve test!!!

Marlijnne haha klinkt leuk 'zwangere dame' nu jij nog van de week het is je zo gegund meid.

Mijn kaarsjes branden hier non stop voor je en mijn duimen hebben al eelt van het draaien.

Geplaatst

Goofy, wat erg! Heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij!

Rox, Mammie en Marlijne ik duim voor julllie. Komen jullie de wachtweken nog een beetje door?

Mari, gefeliciteerd!!! Geniet er maar lekker van, kun je het wel geloven? Of lijkt het of je droomt?

Vorige week de evaluatie gehad. 29 maart begin ik weer met de Decapeptyl, en ik moet daarna Puregon ipv Gonal F en een hogere dosis spuiten. Ze willen graag meer embryo´s en als het lukt willen ze er dan 2 terugplaatsen ipv 1. Spannend.... Nu nog maar een maandje tot mezelf komen, lekker sporten en naar leuke feestjes en dan gaan we er weer voor!

Ik duim voor iedereen!

Liefs Manon

Geplaatst

@ manonk

Alvast succes, nu eerst maar even tijd voor jezelf en idd zoals je zegt wat leuke dingen doen.

Ik zit nu op dag 3 en vind het vreselijk hahaha, heb savonds ook wat last van me baarmoeder lijkt wel... Lichte samentrekkingen lijkt het op, hoop niet dat me lichaam de emmy afstoot of iets :(

Geplaatst

Hey,

Manonk: idd even tot jezelf komen,maar knap dat je al gauw weer verder gaat. Ik begrijp het wel.

Hier alles redelijk, vandaag voor het eerst mega krampen en rugpijn. Ik werd gek/onzeker en dan ook nog de 2e week. Was helemaal verdrietig,omdat ik zo positief ben steeds. Probeer ik nog steeds te blijven,maar op zo n moment.GRRRR

Verder nog steeds nergens last van gehad.

Vind het zoooo spannend...

Spannend he mammie: ik duim voor je!

Geplaatst

Marlijnne.... je zit alweer (of EINDELIJK) 2 weken na je punctie!! Hang in there meid!

Enig idee wanneer je durft te testen? Weet niet meer of je daar al iets over gezegd hebt......

Geplaatst

Hey meiden

Alles goed?

Hier ok pas dag 2 ...ww

Ben ook benieuwd wanneer jullie testen MAMMIE en MARLIJNNE? Ik 8-3 volgens schema arts. Hopelijk kan ik zolang wachten en is het ook nodig om zolang te wachten.

Succes allemaal weer!

Kus rox

Geplaatst

Rox pas dag 2;-) kom op he meid, ga hard voor je duimen!!

Maandag testdatum,maar ga zondag testen!

Deze datum kreeg ik mee van het ziekenhuis.

Nu geen buikpijn, worden spannende dagen!

Dee78: Meid ik zie nu dat je ook al een tp hebt gehad! Super en duim heel hard voor je. Waar klets jij dan? of zit je op een wachtbankje?

Dar heb ik me even afzijdig gehouden;-) werd zo onzeker van al die symptomen van een ieder.

Succes!!!!

Geplaatst

Marlijnne: ik schrijf altijd in m'n 'vaste' topic (UMC Utrecht) en sinds zondag (tp) ben ik op het maart-wachtbankje gaan zitten.

Braaf hoor, dat je zo lang kunt wachten met testen (maar zal ook vast zelfbescherming zijn, snap dat wel).

Duim me rot voor je! :-)

Bedankt voor je berichtje op m'n profiel!

Geplaatst

Heb een paar dagen even niks geschreven, maar probeer wel alles te lezen van iedereen...

Wil eerst even een knuffel geven aan Goofy.... :knuf: Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen,...jij weet zelf altijd wel iets positiefs te zeggen tegen

andere .....Ik hoop dat je di een plekje kan geven...

@ Rox, je ww zijn begonnen, 2 emmy's aan boord..!!!!

@ Maris, hoe gaat het met je? Ben je al een beetje aan het idee gewend?

@ Marlijnne, zondag komt al aardig dichtbij! Duim voor je, spannend!!!

@ Manonk.. even je lichaam laten rusten en inderdaad zelf even relaxen , dan ben je goed opgeladen voor de volgende poging!!

Ik heb zelf vandaag weer een evaluatie gesprek gehad. De volgende poging gaat gewoon mee in een natuurlijke cyclus, dankzij me eskimootjes! Nu wachten tot

ik ongi ga worden, kan mij niet snel genoeg :-) Dat is eigenlijk de omgekeerde wereld! Zal waarschijnlijk nog 3 weken duren voordat ik een terugplaatsing krijg van een cryo,

maar we zijn er in ieder geval weer mee bezig...en klaar voor!!!!

Meiden, weltrusten voor straks !!!

xx

@ Mammie...hou je het nog een beetje vol? Slopende weken he?

@

Geplaatst

Hi meiden,

Op 26 januari plaatste ik hier mijn eerste berichtje. Daarna kon ik het nooit goed weer terugvinden en bleef het er wat bij. Nu na zoekwerk (wist mn wachtwoord ook al niet meer) ben ik weer terug. Ik zie dat Goofy heel lief op mijn post heeft gereageerd en nu zelf heel verdrietig nieuws heeft. Lieve Goofy...... :'-((

Heb zelf nog geen nieuws; ben al 3 dagen negatief aan het testen. Stom natuurlijk; had beter kunnen wachten. Nou ja, zo gaat dat blijkbaar.... zit nu op dag 10 na de TP van 2 embryo's (de dag van de TP zelf niet meegerekend; dan zou het dag 11 zijn). Wat denken jullie... is er nog hoop.......?

Wens jullie allemaal veel sterkte en denk aan jullie. Wilde heel lang niet aan dit soort forums doen omdat ik dacht dat het me dan nog meer ging 'beheersen' maar nu kies ik ervoor mn gevoel te volgen.

Zal proberen er ook voor jullie te zijn.

Sterkte en voor anderen: genietse!

Liefs Reeltje

Geplaatst

Reeltje welkom, nog even geduld en dan mag je testen! Stop met nu te testen! Je maak je gek! Wij duimen mee! En dag 14 testen! Succes X rox

Geplaatst

Hi Rox, dank je voor je duimen. Tja, ik heb dus wel elke dag getest deze week. Maar eigenlijk gaf me dat steeds ook wel rust. Dan was de 'hoop' voor die dag gewoon ff weg en kon ik weer verder en zag ik de volgende dag wel weer. Maar nu komt de officiele testdatum wel echt dichterbij. En ik voel een ontzettende menstruatie op gang komen. Laat het toch alsjeblieft niet waar zijn he...

Ik lees dat jij - Rox - weer gaat beginnen? In welk stadium zit je? Jij ook veel sterkte...!

X

Geplaatst

Oh Rox, ik zie via je profiel dat jij ook net een TP hebt gehad. 1 of 2? Je zit nu op wachtdag 5? Gatsie meid, heel veel sterkte. En dat je er al zo lang op wacht.. en de laatste ICSI-kans... leef met je mee en hoop heel erg voor je dat het goed zit...!!

Geplaatst

Spannend dames, het is hier rustig!

Hopelijk kan ik morgen hier goed nieuws melden.

Ik ben zo zenuwachtig.

Reeltje hopelijk is het geen menstruatie, wat een rot situatie ook steeds bah!

Geplaatst
Marlijne. Mijn duimen draaien

De mijne ook nog steeds!! :-)

Dat je nog geen bloed gezien hebt is op zich al een voorzichtig goed teken toch? Spannend morgen!!!!!!

Geplaatst

jullie zijn lieverds,

Tja dee78 weetje elke behandeling die niet gelukt is was ik idd al ongi,maar na mijn bevalling heb ik een mega lange cyclus! Ik heb geen idee of dat nu dan ook zo zou "moeten" zijn of dat doordat je natuurlijk een kunstmatige behandeling hebt wel eerder komt. We zullen het zien.

Met jou hopelijk ook alles goed,rustig...spannend he. Mijn duimen draaien

Ik merk wel,ranzig praatje;-) met de bollen inbrengen dat er van alles in de weg zit.

Geplaatst

Spannend Marlijnne :toppie:

hier wachtdag 6, wat gaat het toch langzaam :misc_expressions-wh

Vandaag is het 10 dagen sinds de pregnyl 5000 ie injectie, zou het nu al uit m'n lijf zijn?

Geplaatst

Ik kwam ook even spieken of er al een berichtje was van Marlijn.

spannend hoor :toppie:

Geplaatst

HEEL GOED NIEUWSSS!! BEN ZWANGER!!!!

BEdankt lieve meiden voor jullie berichtjes!!

Pff wat een opluchting, had een hartslag van hier tot tokio!!

YES YES, Echt zo Intens gelukkig. Hoe pril het ook is. We zitten hopelijk op de goede weg!!

Geplaatst

Yeah wat een goed nieuws :toppie::happydance:

Gefeliciteerd!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden