Ga naar inhoud

Wachtbankje november 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hope, succes met de punctie vandaag!

Champietal en MamaVanSeppe, veel geluk met testen!!!

Ik heb vanochtend getest en ben niet veel wijzer geworden. De test is licht positief, maar ik vermoed dat dat lichte streepje echt nog van de Pregnyl is. Ben er niets mee op geschoten dus, bij mijn dochter testte ik heel laat pas positief (op wd 14 negatief, wd 17 pas positief). Zo lang ik niet ongesteld ben is er natuurlijk hoop. Al had ik vanochtend toch graag een dikke vette 2de streep gezien. Dat krijg je ervan als je zo ongeduldig bent, ik wacht even tot minimaal zondag.

Succes iedereen!

• Reacties 594
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik ben zo onzeker. Borsten doen veel minder zeer. ik voel me leeg en verdrietig. Ben zo bang dat het weer niet gelukt is. De meiden die al een keer zwanger zijn geweest hadden jullie dit ook eerst pijn aan borsten en later minder ze zijn ook veel slapper.

Geplaatst

Raba..... ik heb het zelfde.

Gisteren had ik echt een huildag... smorgens had ik het gevoel dat ik ongesteld ging worden..dus uit voorzorg toch een test gedaan...

(7 nov is onze testdag)... test was gisteren nog negatief!! MEGA onzeker ben ik nu.

Ook mijn borsten doen alleen in de avond nog pijn.

Ik denk dat het allemaal niks hoeft te zeggen... al heb ik ook de angst dat het niet gelukt is deze poging,

ik probeer nog moed te houden.

zolang ik niet ongesteld ben is er hoop. (al weet ik dat het van de bolletjes kan komen dat ik het nog niet geworden ben)

Ze zeggen ook dat 15 dagen na de terugplaatsing al erg vroeg is om te testen, daarom hoop ik erg dat maandag de test positief zal zijn! Het kan nog!

Blijf hoop en moed houden!!

Geplaatst

Hey meiden,

Net terug uit het zh. Het zag er gelukkig goed uit! Morgen wederom een echo (FM6.....) en misschien morgenavond al pregnyl spuiten en dan vrijdag tp. Maar aangezien het erg langzaam bij mij gaat, reken ik maar nergens op.

Heel veel sterkte met het wachten meiden. Ik duim voor jullie allemaal! En voor de vroege testers onder ons: probeer hoop te houden!

Start prikken

21 september - wannabe

11 Oktober- Raba

21 oktober Piekje

21 oktober MamaVanSeppe

22 oktober - Amy81

25 oktober Scorpio71

3 november essieislief

Uitgangsecho's

21 oktober Apple2011

2 november Piekje

3 november MamaVanSeppe

14 november essieislief

Follikelmetingen

16, 18, 20 oktober - Raba

16 oktober - wannabe

17 oktober - MamaVanSeppe 4e FM

23 oktober - Laila 2eFM

24 oktober - Bunbums 2eFM

21 oktober - Nikkie 2e FM

31 oktober - Scorpio71

4 november - Apple2011 5e FM

5 november - Apple2011 6e FM

23 november - Amy81

Punctie

19 oktober - MamaVanSeppe

20 oktober - wannabe

21 oktober - abc

22 oktober- Raba

25 oktober - Laila

25 oktober - Nikkie

27 oktober - Bunbums

28 november essieislief

Terugplaatsing

3 November tp cryo (hopelijk) - Danielle..

21 oktober - MamaVanSeppe

23 oktober - wannabe

24 oktober - abc

27 oktober- Raba

28 oktober - Nikkie

31 oktober - Bunbums

03 november - Scorpio71

11 november - Apple2011???

1 december essieislief

Testen

4 november - MamaVanSeppe

4 november - Champietal

7 november - abc

7 november - wannabe

8 november - Nikkie

8 november - Raba

17 November - Danielle..

14 november - Bunbums

17 november - Scorpio71

25 november - apple2011

27 november - Nes73

15 december essieislief

Geplaatst

Hallo allemaal,

vanochtend om 5 uur (was superwakker opeens) getest en er kwam een streepje naar voren, dus volgens de handleiding zwanger. We konden het allebei niet geloven, dus om 6 uur nog eens getest en hetzelfde resultaat (gelukkig had ik 2 testen gekocht). Nog steeds heel onwerkelijk, dus maar de huisarts gebeld of ik daar kon komen testen. Na superlang wachten (of zo leek het tenminste) werd ik naar binnen geroepen, en hier was de test ook goed, dus zwanger! Toch nog steeds heel onwerkelijk, vooral omdat het bij Seppe zo lang heeft geduurd en nu is het bij de eerste TP raak.

Vanmiddag het zkh bellen en dan nog 3 weken wachten tot de eerste echo.

@abc, bij mij was het streepje ook iets lichter als het controlestreepje, maar bij de handleiding staat, dat als er een streepje staat je toch zwanger bent, ook al is hij lichter. Spuit / neem jij nu dan nog pregnyl, of zou die spuit zo lang doorwerken? In Maastricht mogen wij na 2 weken testen, dus vandaag was mijn officiële testdag en ik durfde echt niet eerder te testen. Duim voor je voor de 2e test.

@Nes73, geniet van de vakantie en veel sterkte bij de wachtweken.

@jo, wij hebben meer geluk in de herfst als in de zomer haha, ook al zijn we beide zomerkindjes. Heb jij al een 7-weken echo gepland?

@apple, gelukkig nu goed nieuws. duim voor je mee voor volgende week.

@champietal, hoop dat je test goed was en dat je inderdaad een leuk cadeautje voor je zoontje hebt.

@allemaal Veel succes en liefs

Geplaatst

Mamavseppe: Gefeliciteeeeerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je bent weer zwanger, joehoe!

Abc; het klinkt bij jou toch ook wel heel positief hoor, de duimen blijven draaien voor je!!!

Raba: ik heb 1x een positieve test in handen gehad (helaas het ging een week later wel mis) maar, ik had echt 0,0 gevoel in mijn borsten toen dusssss....dat zegt echt niks, ik blijf voor jou zeker duimen!

Ik heb niet helemaal tijd gehad om alles bij te lezen maar alle wachtende en prikkende meiden hier: toitoitoi!!!

Geplaatst

Jaaaaaaaaa mamavanseppe wat leueueuk!! Van harte hoor, lekker van genieten! De eerste groene, wat een heerlijk begin :)

Start prikken

21 september - wannabe

11 Oktober- Raba

21 oktober Piekje

21 oktober MamaVanSeppe

22 oktober - Amy81

25 oktober Scorpio71

3 november essieislief

Uitgangsecho's

21 oktober Apple2011

2 november Piekje

3 november MamaVanSeppe

14 november essieislief

Follikelmetingen

16 oktober - wannabe

23 oktober - Laila 2eFM

31 oktober - Scorpio71

23 november - Amy81

Punctie

20 oktober - wannabe

21 oktober - abc

22 oktober- Raba

25 oktober - Laila

25 oktober - Nikkie

27 oktober - Bunbums

28 november essieislief

Terugplaatsing

23 oktober - wannabe

24 oktober - abc

27 oktober- Raba

28 oktober - Nikkie

31 oktober - Bunbums

03 november - Scorpio71

1 december essieislief

Testen

4 november - Champietal

7 november - abc

7 november - wannabe

8 november - Nikkie

8 november - Raba

17 November - Danielle..

14 november - Bunbums

17 november - Scorpio71

25 november - apple2011

27 november - Nes73

15 december essieislief

Geplaatst

Jee, MamaVan Seppe!!!! Geweldig nieuws, gefeliciteerd joh. Dat zal inderdaad heel onwerkelijk zijn, na zo lang voor Seppe bezig geweest te zijn, is het nu bij de eerste tp gelukt! Heerlijk hoor, geniet van die dubbele streep.

Champietal, hopelijk voor jou vanmiddag ook mooi nieuws, ik neem tenminste aan dat je vanmiddag gebeld wordt?

Geplaatst

whoe hoe!! van harte mama van seppe! wat een geweldig nieuws! ik heb de 23ste mijn eerste echo, en jij? leuk zijn we allebei in juli uitgerekend, wanneer jij? liefs jo

Geplaatst

Bedankt voor de felicitaties! Hopelijk zet het groen goed door.

Ik heb net met het zkh gebeld en we mochten al de 25e voor de echo, maar ivm verlof gaan we de 28e. Dus nog een weekendje dan afwachten.

Volgens mij ben ik nu op rond de 10e juli uitgeteld, maar moet nog gaan rekenen. Ook maar zo'n ticker gaan zoeken.

Fijn weekend iedereen!

Geplaatst

De eerste punctie gehad! Het deed even pijn, maar heb nu helemaal nergens last van!

En nog beter nieuws, er zijn 2 eitjes gevonden (uit 3 folikels)!!!!

Maandag als alles goed gaat met de bevruchting en deling, de tp. Ik vind het zo spannend allemaal!

MamavSeppen, gefeliciteerd!

Apple, hoe was de fm vandaag?? Al wat meer folikels te zien?

Champie, al getest? en???

Meiden succes weer allemaal.

Wij gaan iig heerlijk het weekend in!!

Geplaatst

Mama van seppe, wat geweldig zeg!! van harte gefeliciteerd ! wel fijn dat het wachtbankje groen geopend is !!

voor alle meiden die nog en spanning zitten, heel veel succes en mijn duimen draaien!!

ik heb zondag de derde fm !!

nog even afwachten dus!

x monika

Geplaatst

Hope, nou jij kan lekker je weekend in, punctie achter de rug, 2 follikels ..... het viel toch wel mee hè de punctie.....op naar de tp maandag.

Geplaatst

Hope, fijn dat de punctie achter de rug is, nu op naar een mooie tp!

Wannabe, hoe gaat het? Inderdaad hoop houden, zolang je nieto ngesteld bent. Heb je nog getest, of wacht je tot maandag?

Koekka, succes morgen met de fm en wat fijn dat er nog wat bijgegroeid is.

Apple, succes vandaag met de fm, hopelijk mag je snel de pregnyl spuiten.

MammaVanSeppe, is het goede nieuws al geland?

Champietal, ik ben benieuwd hoe het met jou gaat?!

Ondanks dat ik me had voorgenomen pas morgen te testen, heb ik vanochtend toch ook maar een testje gewaagt. Wederom licht positief, ik weet niet zeker of het echt wat donkerder is dat gisteren of dat ik dat alleen heel graag wil zien. Het lijkt me zo langzaam maar zeker te laat worden om nog door de Pregnyl te komen (zondag gespoten), maar gerust ben ik er niet op. Ik test elke dag nog even door, haha. Mocht ik zwanger zijn, zal de test morgen in ieder geval wel duidelijker moeten zijn.

Geplaatst

Goede morgen

@ABC... ja ik heb vanmorgen weer getest, weer niks...

Ik geloof er niet meer in...zit er door!

Mijn man blijft zeggen.. "heb hoop tot maandag" dan is DE dag, we zijn te vroeg!!! Hij heeft nog volop het gevoel dat het lukt!

Maar ik denk echt : als er nu minimaal nog geen licht streepje te zien is, is dat er maandag ook niet!

Succes allemaal!!

Geplaatst

Goedemorgen allemaal!

@ abc: het klinkt nog steeds hoopvol toch? En bij je dochter was het ook pas laat echt positief? Ik duim in ieder geval voor je!

@ wannabe: ik weet hoe je je voelt meid, het is dan nog moeilijk te geloven dat het nog goed komt he? Maar je man heeft gelijk, het kan nog wel. Zeker als je nog geen rode monsters hebt gezien. Ik duim ook voor jou!

@ champietal: hoop dat je mooi nieuws hebt voor ons!!

@ nikkie en

@ raba: houden jullie het wachten nog vol meiden? Sterkte in deze laatste slopende dagen!!

@ koeka: spannend he die fm? Kan snel gaan, maar ook tergend langzaam! Ik hoop voor je dat het weer lekker gegroeid is!

@ hope: fijn dat het goed is gegaan! Vol je je vandaag nog steeds goed? Houden zo! Op naar maandag, op naar een goede bevruchting en een mooie emmy in je buik!

@ all: vanochtend was alles groot genoeg bij mij!! Joepie!! Ik word vanmiddag gebeld of ik vanavond pregnyl moet prikken of dat de tp zonder pregnyl gebeurt (= als ik zelf genoeg hormonen aan maak). In ieder geval: vrijdag TP! Ben erg blij! Nu nog hopen dat m'n emmy goed ontdooit! :)

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Apple spannend. Hopelijk hoef je geen pregnyl te spuiten. Succes vrijdag.

Met mij gaat het gelukkig al weer wat beter. Had een behoorlijke dip. Je weet af en toe niet meer wat je moet voelen. En was er donderdag avond stellig van overtuigt dat het mislukt was. Gelukkig heb ik vrijdag met mijn vriendin even lekker gejankt. Die heeft vorig jaar dankzij brussel een dochter gekregen. Dus die weet precies hoe je, je voelt. Zo fijn is dat. Vandaag voel ik me beter. Natuurlijk heel onzeker maar ik heb toch weer een beetje hoop. Al voel ik me nog steeds leeg. Ben zo blij als het dinsdag is.

Hope ben zo blij voor je dat ze er twee hebben. Je hebt er maar een nodig. Succes

Wannabe hoe moeilijk het ook is en dat weet ik maar al te goed. Blijf hoop houden. Sterkte

Champie nog iemand die nieuwsgierig is.

Geplaatst

Hoi meiden

Ik kom hier ook mee schrijven.

Ik schrijf mee bij een ander topic, maar het is hier zo gezellig dat ik er hier ook maar bij kom.

Ik heb vrijdag mijn punctie gehad. Er zijn 3 eitjes (uit 3 follikels) gevonden.

Maandag horen we of er emmy's zijn.

Hope. Mijn punctie was ook in het UMC om 11 uur? Misschien hebben we elkaar daar wel gezien?

Nu duimen dat we allebei maandagmiddag de tp hebben.

Komen we elkaar weer tegen.

MamaVanSeppe. Gefeliciteerd. Wat een mooi begin van het lijstje!

Alle anderen: veel sterkte met prikken, punctie, tp en wachten, wachten, wachten, wachten..........

Start prikken

21 september - wannabe

11 Oktober- Raba

21 oktober Piekje

21 oktober MamaVanSeppe

22 oktober - Amy81

25 oktober Scorpio71

3 november essieislief

Uitgangsecho's

21 oktober Apple2011

2 november Piekje

3 november MamaVanSeppe

14 november essieislief

Follikelmetingen

16 oktober - wannabe

23 oktober - Laila 2eFM

31 oktober - Scorpio71

23 november - Amy81

Punctie

20 oktober - wannabe

21 oktober - abc

22 oktober- Raba

25 oktober - Laila

25 oktober - Nikkie

27 oktober - Bunbums

28 november essieislief

4 november Frannie

Terugplaatsing

7 november (hopelijk) Frannie

23 oktober - wannabe

24 oktober - abc

27 oktober- Raba

28 oktober - Nikkie

31 oktober - Bunbums

03 november - Scorpio71

1 december essieislief

Testen

4 november - Champietal

7 november - abc

7 november - wannabe

8 november - Nikkie

8 november - Raba

17 November - Danielle..

14 november - Bunbums

17 november - Scorpio71

25 november - apple2011

27 november - Nes73

15 december essieislief

Geplaatst

@ Frannie: Ik denk dat wij elkaar zelfs gesproken hebben! Wij waren het laatste koppel die ochtend.

Spannend allemaal he! Hoop zo dat er goeie emmy's worden gevonden!

Heb jij enig idee hoe laat we gebeld kunnen worden? Ik geloof dat die info langs ons heen gegaan is vrijdag (.....zenuwen?? :))

@ Koekka: Was alles goed op de FM?

@ ABC: was het streepje vandaag weer een beetje donkerder?? Ik hoop het voor jullie!

@ Wannabe: Kom op meid, geef de moed niet op! Blijven hopen!!

@ alle meiden hier: Op een dag komt onze droom uit!

Geplaatst

Hope. Dat vermoeden had ik al.

We hebben inderdaad met elkaar gesproken!

Fantastisch dat ze 2 eitjes gevonden hebben!

We worden morgen tussen 10 en 11 uur gebeld.

Dus nog 24 uur wachten.....................

Champietal, ABC, Wannabe, Nikkie en Raba. Heel veel sterkte deze laatste wachtdagen.

Ik duim voor jullie.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden