Ga naar inhoud

Wachtbankje november 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Raba: Wat vervelend. Ik zou er denk ik ook erg onzeker van worden. Ik hoop dat het niets is en duim heel erg hard voor je.

Froukje: Welkom. Ik zie dat we precies gelijk oplopen. Ik mag alleen en dag eerder testen dan jij. Ik wens je veel succes en hoop dat we beiden deze week een positieve test krijgen :-)

• Reacties 594
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Raba: De volgende text heb ik van deze site: http://www.i-am-pregnant.com/Pregnancy/calendar/week/4

About 1 in 3 women have a light bleeding at this point. This happens before you would expect your period to arrive. Unless accompanied by cramping, backache or increased bleeding, a small amount of blood being discharged should be considered as implantation bleeding which is nothing to be concerned about.

Het lijkt er dus op dat het best normaal is om in de 4e week wat bloed te verliezen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Geplaatst

@raba toen ik in februari zwanger was had ik ook bruinverlies best veel. het zkh huis vertelde toen dat het bij heel erg veel vrouwen voor komt.

zolang het niet heel erg veel roodbloed wordt en erge krampen is er niks aan de hand zeggen ze

ik had heb vrijdag positief getest en ik had vrijdag en zaterdag weer bruinverlies.

vind het zelf ook erg vervelend en onzeker word ik ook , maar probeer in mijn achter hoofd te onthouden dat het erbij kan horen

succes meid!

Geplaatst

@ Matroosje, Ik zie dat ik verkeerd heb geteld. Het is 15 dagen na de punctie dus dat is dan inderdaad 15 november. Brrr...wel spannend hoor! Heb jij klachten? Ik heb vanmorgen wat last van menstruatiekrampen gehad en nu gewoon nog het gevoel dat ik ongesteld moet gaan worden. Daar wordt ik niet vrolijk van. Als er morgen niets te zien is ga ik toch maar even een testje halen en deze dinsdag ochtend uitvoeren.

Wel leuk dat we gelijk lopen.

Geplaatst
heb net gebeld en als het alleen bij bruin blijft en geen krampen dan hoeven we ons nog geen zorgen te maken.
oh Raba ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb vanaf dat ik positief testte iedere week bijna bruin tot roodverlies gehad. Zolang het niet veel is en zonder krampen hoef je je niet al te veel zorgen te maken. Ik weet dat het makkelijk gezegd is maar probeer het toch voor ogen te houden anders maak je jezelf gek. Ik heb toen met 6 weken een echo laten maken en we hoorde toen al een hartje kloppen gelukkig! Vanaf dat moment werd ik iets geruster. Ik ben nu 20 weken en ongeveer 3 weken bruin/rood vrij. Kortom vertrouw je het niet bel t ziekenhuis en blijf positief!!!Heel veel succes
Geplaatst

Nu is het rood bij het afvegen. Word hier gek van. Weet dat het niks hoeft te betekenen maar toch maakt het je zo onzeker.

Emily wat een super al weer 20 weken ik ga ook vragen of ze eerder de echo kunnen doen met 6 weken. Hopelijk zien ze wat

Geplaatst

Frannie, naast veel drinken is het bij pijnlijke eierstokken vooral belangrijk om in de gaten te houden of je geen koorts ontwikkeld.

Dit ivm onsteking van de eierstokken door de punctie. Ze kunnen geen jodium gebruiken (kunnen de eitjes niet tegen) en hoewel

ze zo steriel mogelijk werken is het toch mogelijk dat er iets gaat ontsteken. Check dus even voor de zekerheid of je geen koorts hebt.

Geplaatst

Over dat hartje zien kloppen ik had vorige keer een echo met 5 weken ivm bbz. Het hartje klopte toen al wel degelijk. Helaas op de verkeerde plek.

Daarom krijg ik nu weer een echo met 5 weken. Niet om te zien of het hartje klopt maar om te zien waar het zit... Als het hartje klopt is sat mooi meegenomen.

Raba als je echt onbezorgd bent kun je wel degelijk om een hele vroege echo vragen. Dan weet je in ieder geval waar het zit. Zelfs al met 5 weken!

Geplaatst
@ HBB.

Ik heb inderdaad de TP dag meegeteld, dus als ik die niet meetel, dan zit ik vandaag op WD 6.

Waarom nag jij al op WD 12 testen?

Ik moet nog ruim een week wachten (DIEPE ZUCHT)

Geen idee, dat is de planning van het erasmus.... Dus voor mij is vrijdag DE dag.....

We hebben trouwens gister de brief gekregen over eventul cryo's..... maar alweer helemaal niks in de vriezer..... pffffffff dus als dit "larfje" niet wil blijven zitten gaan we meteen door naar ronde 3....

@ Raba: he meis toch..... Hoe is het nu??????

Geplaatst

Heb nu rode druppels. Ging net naar de wc en had daarna het op de grond en op mijn been. En met afvegen is het nu ook rood. Net een test gedaan nog wel een dikke kruis. Straks maar weer bellen naar het zh wat is dit eng.

Geplaatst

Jeetje Raba, wat is dat zenuwslopend..... Ik hoop echt dat er niets aan de hand is.

Ego: Ik heb net (een dag te vroeg) een kruidvat test gedaan. Helaas was die negatief. Ik ben dus bang dat het niet gelukt is. Dit was onze 3e poging. NU moeten we eerst de bloedtest morgen maar afwachten en daarna eens rustig bedenken wat we verder gaan doen.

Geplaatst

Start prikken:

21 september - wannabe

29 september - Kaatje03

7 oktober - Matroosje

10 oktober- Sandra81

11 Oktober- Raba

17 oktober - HBB

21 oktober Piekje

21 oktober MamaVanSeppe

22 oktober - Amy81

25 oktober Scorpio71

3 november essieislief

Uitgangsecho's:

17 oktober HBB

21 oktober Apple2011

2 november Piekje

3 november MamaVanSeppe

14 november essieislief

Follikelmetingen:

16, 18, 20 oktober - Raba

16 oktober - wannabe

17 oktober - MamaVanSeppe 4e FM

21 oktober- Sandra81 2e FM

23 oktober - Laila 2eFM

23 oktober- HBB 1eFM

24 oktober - Bunbums 2eFM

21 oktober - Nikkie 2e FM

26 oktober - Kaatje03

27 oktober - HBB 2eFM

30 oktober - HBB 3eFM

31 oktober - HBB 4eFM

31 oktober - Scorpio71

4 november - Apple2011 5e FM

5 november - Apple2011 6e FM

23 november - Amy81

Punctie:

19 oktober - MamaVanSeppe

20 oktober - wannabe

21 oktober - abc

22 oktober- Raba

24 oktober- Sandra81

25 oktober - Laila

25 oktober - Nikkie

27 oktober - Bunbums

29 oktober - Kaatje03

31 oktober - Matroosje

3 november - HBB

4 november - Frannie

11 november - Clau75

28 november - essieislief

Terugplaatsing:

21 oktober - MamaVanSeppe

23 oktober - wannabe

24 oktober - abc

27 oktober- Raba

27 oktober- Sandra81

28 oktober - Nikkie

31 oktober - Bunbums

1 november - Kaatje03

03 november - Scorpio71

3 november - Matroosje

3 November tp cryo (hopelijk) - Danielle..

6 november - HBB

7 november - Frannie

11 november - Apple2011???

17 november - Clau75

17 november - Simone76

1 december - essieislief

Testen:

4 november - MamaVanSeppe :zwanger:

4 november - Champietal

5 november - Esly :zwanger:

7 november - abc

7 november - wannabe

8 november - Nikkie:zwanger:

8 november - Raba :zwanger:

11 november- Sandra81 :zwanger:

13 november- Chantal33:zwanger:

14 november - Bunbums :zwanger:

15 november - Matroosje

16 november - Kaatje 03 :zwanger:

17 November - Danielle..:zwanger:

17 november - Scorpio71

18 november - HBB

22 november - Frannie

27 november - Nes73

1 december - Simone765

15 december - essieislief

Geplaatst

Raba. Ik ben heel hard voor je aan het duimen. Ik hoop zo dat het goed blijft gaan. Wanneer kun je het zh bellen?

Matroosje. Ontzettend balen dat de test negatief is. En dat bij je 3e poging.

Bunbums. Ik heb geen koorts. IK had het gisteravond wel heel erg koud en werd zelfs met een extra deken niet warm, maar toen had ik 36.8. Dus dat is het gelukkig niet. Ik ga vandaag wel het zh bellen.

Geplaatst
Matroosje. Ontzettend balen dat de test negatief is. En dat bij je 3e poging.

Het is voor iedereen enorm balen als het niet lukt, maar die 3e poging is toch wel een hele vervelende.

Geplaatst

Ook aan deze kant is het bankje rood gekleurd. Vreselijk balen! Maar weer even bellen maar sta in de wacht met meer dan 5 wachtende voor mij.

Geplaatst

de waarde is amper gestegen sinds vrijdag. Dus het staat er niet goed voor. Flevo zei dat het weinig hoop gaf. Nu nog op antwoord van brussel wachten. We zijn intens verdrietig.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden