Jump to content

Ook ik even voorstellen.

Floor2011

Recommended Posts

Ik ben Sandra en 40 jaar, en kom uit het hoge noorden. Al vanaf mijn twintigste loop ik in het ziekenhuis om een kindje te mogen krijgen, ik heb alle behandelingen al gehad en ik ben geopereerd aan verklevingen, toch is het mij nog nooit gelukt om zwanger te raken...

Ik ben nu 8 jaar bij mijn vriend, en voor nu 6 en half jaar terug weten we dat hij geen zaad produceert (Daar zijn we achter gekomen, omdat IK weer eens een onderzoek moest ondergaan)

Afgelopen Juli is hij geopereerd, en nu ben ik vorige week Donderdag begonnen met decapeptyl.

Ik heb me aangemeld hier op het forum, omdat ik soms niet weet wat ik met mijzelf aan moet. En ik me alleen voel in deze toch wel heftige periode in mijn leven...

Groetjes San!!

Hoi sandra,

meid wat een doorzettingsvermogen hebben jullie, wat vreselijk dat het zo lang op zich moet laten wachten meid!

ik hoop dat je hier veel aan de steun van de meiden zult hebben... word het icsi voor jullie?

en in welk zh lopen jullie,? heel veel succes/sterkte met alles

liefs hoopvol

hallo Floor,

van harte welkom hier, sjonge jullie hebben ook al heel wat jaartjes erop zitten met jullie onvervulde kinderwens, ik hoop van harte dat deze nu snel vervuld zal gaan worden en ik hoop dat je hier veel steun van lotgenoten zal gaan ervaren, heel veel succes!!

Bedankt voor de lieve reacties, ik moet zeggen dat ik de hoop op een wondertje al aardig op had gegeven. Sinds Maart 2010 lopen wij in het AMC, en afgelopen Juli waren we zo blij dat de operatie van mijn vriend een succes was. Dus nu gaan we voor icsi.

Ik heb nu al wat aan dit forum, als ik kijk dat er veel vrouwen hier toch zwanger raken word ik al helemaal blij en weet ik weer waar ik het voor doe!! Ik weet dat het niks over mij zegt in de toekomst, maar het geeft wel een stukje hoop terug..

Als ik alle verhalen hier zo lees zijn er grotere doorzetters dan mij, al die behandelingen en terugplaatsingen en voor sommige onder ons dan de teleurstelling!! Ik weet dat ik een 20 jarig verleden heb aan ziekenhuis bezoeken, maar ik vind het echt knap als ik zie hoeveel behandelingen vrouwen ondergaan. Maar vooral dat ze doorgaan met de slopende behandelingen, dat zijn mij mij voorbeelden en de toppers onder ons!!

@Anita, ja ik hoop eind deze maand een terug plaatsing te krijgen..

Even een vraag, wat is een brusje??? Ik kom het vaak tegen en ik heb echt geen idee wat dat is:D

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use