Ga naar inhoud

Grootste wonder ooit............

Aanbevolen Berichten

• Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Vandaag teruggebeld door de gynaecoloog, moet eerlijk toegeven dat hij vandaag zeer netjes en correct was en niet de lompe boer van maandag. Hij wil niet eerder dan volgende week donderdag curitteren, simpelweg om zeker te weten dat er niet toch nog iets van leven zit.

Maandag heb ik een gesprek met de anesthesist en morgen een telefonisch onderhoud met de verpleegkundige en dan 3 november, donderdag volgende week eerst een echo en als het echt zeker is dat er geen leven meer zit, dan direct door naar de OK. Ik vind het eigenlijk wel zo netjes op deze manier, hij neemt het in ieder geval wel serieus op deze manier.

Gigi

Geplaatst

Oh Gigi wat klote! Ik was een weekend weg met mijn beste vriendin en heb in de auto je verhaal verteld en ze vond het zo bijzonder! En nu lees ik bij... is het over, bah! Heel veel sterkte de komende tijd!

Geplaatst

Lieve Gigi

ik ben "blij" te horen dat de arts zich nu minder lomp opstelde....sterkte voor nu maar ook voor de curretage, heftig meid!

Weet je vriend inmiddels wat de situatie nu is?

nogmaals heel erg veel sterkte!!!

Geplaatst

Ja, sinds zaterdagavond, ik had hem ervoor een brief gestuurd van 6 kantjes en een kopie van de echo erbij, door het sms'en werd mij duidelijk dat hij zijn post niet had gelezen en hij gaf toe het gewoon linea recta de prullenbak in had gegooid.......uiteindelijk de brief via mail gestuurd. Een discussie die nog steeds zinloos bleef........uiteindelijk eb ik gisterenavond een mail gestuurd dat hij helemaal gelijk had, dat ik het gepland had, het sowieso niet om hem ging maar om zijn zaad, dat ik het verdiende om van het balkon te worden gegooid etc......alles wat hij eruit heeft geschreeuwd die avond.......tja, daar kon hij natuurlijk weinig mee.....daar gin het mij om, ik kon niets met zijn los zand dus gaf ik het gewoon terug, jij gelijk alsjeblieft, ik wil het niet, jij mag het hebben......en dan komen er natuurlijk mailtjes waarin je tussen de regels door leest dat hij zich belachelijk voelt over wat hij heeft geschreeuwd maar dat niet direct toegeeft......en dan informeren naar mijn gezondheid en zielig doen en zo.....woest was/ben ik.....daarna natuurlijk super verdrietig, want dan is het degene waar ik op ben gevallen.......ik ben nu even alles kwijt, relatie kwijt, kindje kwijt en gebroken met mijn familie voorlopig.......en dan moet donderdag nog komen......pfff.......zie het vandaag echt even niet meer zitten.........

Nogmaals bedankt voor alle lieve reacties.....

Geplaatst

Ohhh meid toch, wat een ellende allemaal!! Ik hoop dat je er niet volledig alleen voor staat, dat je wel tenminste een goede vriend of vriendin in je nabijheid hebt?! Heel veel sterkte!!

Geplaatst

Ik heb gelukkig een aantal echte vriendinnen, zij bellen regelmatig even. Een goede kennis/vriend haalt mij donderdag na zijn werk even op uit het ziekenhuis, ik mag niet met de bus...:-( loop er even heen 's ochtends, geen probleem......en het klinkt zo bitter, maar zo bedoel ik het niet, maar ik ben het zo gewend alles alleen te doen.

Geplaatst

Oh meid, ik lees net je topic weer en zie het verschrikkelijk verdrietige nieuws!!wat een ellende!

Hoe is het donderdag gegaan?

Heel veel sterkte en dikke knuffel voor jou!

Liefs

Geplaatst

Vandaag gaat het weer een stukje beter. Donderdag was een afschuwelijke dag, mede doordat de gynaecoloog gewoonweg niets geregeld had volgens afspraak. Ik zou, nadat de echo zou uitwijzen dat het kindje echt niet meer leefde, direct doorgaan naar de OK. Dat had hij dus niet geregeld, er was op donderdag niet eens gynaecologische OK........daarnaast ging hij met een grijns op zijn botte smoel een stompzinnige discussie aan over waarom ik nuchter was (aangezien ik dacht om 11.00 uur onder narcose te gaan.......) en dat AMH (vruchtbaarheidsgehalte te zien in het bloed, wat al jaren wordt gebruikt bij IVF in Düsseldorf en Beverwijk b.v.) nog een experimenteel geheel is dus dat het niets zegt en dat als Dr. Scholtes (IVF arts te DD) mij niet zwanger kreeg, ik sowieso nooit meer zwanger zou raken.........eh......ik was toch zwanger???????????/ Uiteindelijk ben ik behoorlijk ordinair, zo woest geworden en heb tegen de lompe boer geschreeuwd dat hij sociaal incapabel is voor zijn functie en zijn communicatievaardigheden diep triest zijn. Ik geen debiele discussie aan ga over nietszeggende onderwerpen wanneer mij beloofd is direct naar de OK te mogen gaan om een dood kindje uit mijn buik te laten halen en dat hij het maar zou gaan regelen!! Hij schoot een meter achteruit met zijn stoel, aangezien mijn blik hem zei dat het niet lang zou duren of ik zou over het bureau heen komen.....

Eigenlijk kon hij alleen mij op de spoedlijst zetten maar dat garandeerde geen behandeling die dag. Mijn reactie maakte dat hij ervoor zou zorgen dat ik behandeld zou worden.......tegen 1700 uur........slap zonder eten.....enfin, om 15.00 uur weer naar het ziekenhuis en daar gewacht tot 17.00 uur. Behalve die botte boer is iedereen daar even lief en invoelend! De dienstdoende arts, veel en veel leuker dan die debiel, wist niet eens wat er precies gebeuren moest, alleen curritage, terwijl de afspraak was dat de vleesboompjes er ook uit gehaald zouden worden, dus vlak voor de narcose werd ik weer woest.......kon hij niets aa doen, maar die debiel wel. Er kom nog een vette klachtbrief!!!

Ik heb van de behandeling geen last, geen pijn, geen bloedingen zoals voorspeld. Alleen een beetje slap en licht in het hoofd door de narcose, maar dat trekt wel weer weg.

Toen ik wakker werd heb ik bizar hard gehuild, alles kwam eruit, dat luchtte wel op. Ik vond ook dat het daarna klaar moest zijn.

Ik probeer ook niet meer aan F te denken, hij wilde mij noch het kindje, doch verdriet om het verlies van onze relatie is er wel.

Verder omarm ik mijn alleen zijn, het is zo en het is goed zo. Ik heb nog wat weinig energie, maar het huis is echt toe aan een schoonmaakbeurt. Vandaag proberen een beetje te stofzuigen, veel meer dan dat ga ik niet doen. vanochtend wel een iets langere wandeling gemaakt met de honden, maar ben wel nog wat licht in het hoofd.

Ik moet wel gaan opletten, want door het weinige bewegen ga ik aankomen en dat wil ik niet, aan de andere kant, wanneer ik weer ga bewegen en naar de sportschool ga, zal het er wel weer afgaan.......:-)

Bedankt voor jullie interesse en medeleven!!!!!!!!!

Iedereen veel succes met zwanger raken, bevallen of moederen!!!! ;-)

Gigi

xx

Geplaatst

Ppfff wat heftig allemaal joh......

Je hebt het nu in ieder geval achter de rug. Veel sterkte en geluk (op wat voor manier dan ook) voor de toekomst!

lfs Dee

• 2 weken later...
Geplaatst

Gigi, helemaal geweldig! Geniet ervan ......en ik hoop ook voor je samen met papa....als hij van de schrik bekomen is wellicht..

en anders in je uppie. Dit gevoel pakt niemand je meer af!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden