Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

vliezen zijn om 08.30 gebroken en de opwekkers beginnen al wat te doen.

Helaas is de kleine wat naar boven gekropen en deed het erg veel pijn om de elektroon te bevestigen gelukkig naar 3x wel gelukt.

Nu afwachten!

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dat doen ze vlot!

Dus ook bij jou was de kleine naar boven. Vind dat nog steeds vreemd, vast is vast leek me.

Gelukkig zit het nu. En laat nu maar komen!!! ;)

Geplaatst

Chantal: heel veel succes en sterkte vandaag, ik denk aan je! Hoop dat het lekker snel gaat net als bij je eerste. Word helemaal emo als ik eraan denk dat je nu ligt te bevallen...

Sandra: kom op he, jij bent de volgende!

J.asmijn, papa en ik waren een superteam vannacht. Elke 3 uur gewekt, voeding gegeven via fingerfooden en ze heeft steeds 22cc gehad, en niks uitgespuugd. Geen huiltje enzo, super tevreden meisje. Borstvoeding lukte nog niet vanmorgen, dus we blijven kolven en fingerfooden tot ze hopenlijk vandaag door heeft wat ze met die tepel moet... En ze is exact op gewicht gebleven! Ben zo blij!

Geplaatst

Zie je, altijd je eigen gevoel volgen!! Topteam inderdaad!!!

Nou hier is alles rustig. Wel daarstraks veel bruin/rood slijm verloren (sorry voor de vieze praat) maar dat zal van het wroetn van de vk van gister zijn... Veel steken onderin, maar dat is te verklaren door het feit dat ze ineens weer los ligt. Zal met indalen te maken hebben.

Ik verwacht nie veel de komende dagen. Daan, ga jij me nog voorbij steken? ;)

Geplaatst

hey hier net de ruggeprik gekregen helaas gaat het niet zo snel als bij ons meissie hij ligt te hoog waardoor de ontsluiting niet eccht op schiet.

Nu even bij tanken !.

Heb wel regelmatige weeen om de 2a3 min.

Hou jullie op de hoogte.

Jessi helemaal top!

Geplaatst

Chantal je bent er bijna denk ik zo... Zet hem op.

Jessi goed gedaan vannacht ... Top team idd.. Ben blij voor je dat alles heeft uitgepakt zoals jij dat voor ogen had.

Liefs eer

Geplaatst

Chantal, al wat meer vooruitgang? Ben niet nieuwschierig ;)

hier lekker aan de haak. Hoef nog maar 17 granny squares, dan een paar vlindertjes en dan in elkaar zetten, randje eromheen en klaar is kees ;)

Geplaatst

Chantal, jammer dat het nog niet zo snel gaat.

maar als het goed is kan je nu een beetje je rust krijgen door de ruggenprik, hopelijk helpt het en heb je zo je kleine hummeltje in je armen!

Eer, jammer genoeg kan ik dat op het lab niet beïnvloeden,die bepaling wordt opgestuurd naar het VU......

Ach, even geduld hebben en hopelijk hoef ik niet te bevallen voordat ik de uitslag heb. Ik ga er eigenlijk vanuit dat die goed is.

fijn dat Y zoveel beter drinkt en slaapt, die kleine meid is echt een wondertje. Heb jij ook een beetje rust gevonden?

Iggie, natuurlijk heb je nu nog niet veel puf om te reageren!

fijn dat jullie nu lekker naar huis mogen, lekker in je eigen omgeving wennen aan die kanjer van jullie.

dan zal je zien dat het voeden ook beter gaat, kijk maar naar Jessi!

Jessi, wat fijn dat J.asmijn het zo goed doet!

je hebt echt de juiste beslissing genomen door naar huis je gaan!

ik ben zo blij oor je!

Sandra, dat je nu het indalen nog een keer moet doormaken, vervelend hoor!

en ik ga je niet voorbij hoor! Ben ik in ieder geval niet van plan. Ik wil nog veel te veel doen voordat de kleine er is!

na het gedoe gisteren met doorsturen naar de gyn. kwam vandaag gelukkig mijn moeder even langs om gezellig koffie te drinken en met wat dingetjes te helpen.

we zijn ook nog even naar de markt geweest, en wat denken jullie?

Is mijn portemonnee gestolen!

we hebben er allebei niks van gemerkt, ik eerst nog naar huis om te kijken of ik hem met mijn warhoofd niet naast had gelegd.

maar nee, hij is echt weg!

dus ik heb bijna een uur op het politiebureau gezeten om aangifte te doen......

de bankpasjes heb ik geblokkeerd maar er zat wel aardig wat contant in omdat ik van plan was op de markt verschillende dingen te kopen.

Dat ben ik dus in ieder geval kwijt, ik hoop dat ze hem ergens hebben neergegooid en dat ik hem nog terug krijg en hopelijk mijn rijbewijs er nog in zit.

wat een gedoe zeg!

moet er nu elke dag iets gebeuren waar ik stress van krijg?!?!

Geplaatst

Daantje knap K zeg!!!

Maar een advies... Je kunt er nu niets meer aan veranderen. Het is nu eenmaal gebeurd.

Laat het asjeblieft los. Het is nu eenmaal zo!

Richt je op je zwangerschap...

Geld krijg je niet terug... Das balen!

Pasjes krijg je nieuw.

Verder gaan... Binnenkort heb je je kleine in je armen en dat is VEEL en VEEL belangrijker!

Dat is niet in geld uit te drukken.

Neemt natuurlijk niet weg dat het knap K is!

Gr. Shanna

Geplaatst

Chantal... Hoop voor jou dat je je kleine echt een keer snel in je armen hebt. Je geduld wordt aardig op proef gesteld! Niet leuk...kleine man, niet leuk!

Sandra... Kan heel goed voorstellen dat je al bevallen wilt zijn ruim voordat kids man komen!

Maar om eerlijk te zijn. Snap niet dat je akoord bent gegaan met deze indeling van de vakantie.

Neem aan dat jij hoofdzakelijk voor de kids moet zorgen???

Als mijn man dit voorstel had gedaan met zijn ex en Nick. Dan kon die mij mijn k.nt kussen! Echt nieee!

Verder kan ik ook heel goed begrijpen dat je nu ook wel eens wil bevallen. Veel dames van ons forumpje zijn je al voor gegaan. Nou... dan zou het bij mij ook kriebelen!

Sandra houdt vol het wordt uiteindelijk beloond!

Gr. Shanna

Geplaatst

Update over hier thuis.

Wat Nore betreft... Kan ik alleen maar zeggen dat wij (man en ik) moeten leren haar te vertrouwen. Gister bij huisarts bleek ondanks reflux en comateus (hahaha) slapen, dat Nore toch ruim 300gr is aangekomen vergeleken met vorige week!??

Dus tja... We moeten maar haar (nore's) manier volgen. Onanks al haar fratsen doet ze het dus toch goed!

Wat mij betreft ... Ja wat zal ik zeggen. Raak soms gefrustreerd over mijn lichaam. Thuis voel ik me vaak een hele pief (ja.. Wanneer ik niets doe) daardoor denk ik vaak zie je wel het is over! Valt allemaal reuze mee. Maar heb dit nog niet gedacht of het is al weer mis! Kan nu ong 5 min in huis lopen zonder pijn. Daarna toch die stomme krukken nodig!

Afgelopen dagen 's ochtends te veel gedaan met als gevolg redt dag, avond in bed liggen. Als ik dit nu typ, zit ik te janken! Grrr... Wil ik niet! Moet verder! Gister naar hulsbeek geweest (met krukken) gepicknickt met kids en man plus speeltuin!

Vandaag stad Enschede.... Ooo wat jeuken mijn handen om kleertjes te kopen etc zekers nu alles zo is afgeprijsd. Manlief houdt mij in bedwang hahaha!

Gr. Shanna

Geplaatst

*breek ff in *

Chantal man en dochter van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon/broertje. Mooie naam. Geniet er heerlijk van.

*breek weer uit*

Liefs Corina.

Geplaatst

Chantal gefeliciteerd met jullie wonder. Een traject is nu afgelopen en een heel nieuw spannend traject os begonnen!

Geniet samen van jullie gezinnetje!

Hoop dat jullie snel naar huis mogen.

Gr. Shanna

Geplaatst

Shanna, wij kunnen niks aan de vakanties doen. Deze zijn door de rechter vastgelegd en daar moeten we ons aan houden. We kunnen altijd vragen voor wisseling maar daar gaat zij noiit mee akkoord. En daar komt bij dat de kids 200 km verderop wonen dus om de week ofzo is geen optie.

Heb geen andere keus helaas.

En manlief doet gelykkig net zoveel met de kids dat scheelt. Moet wel straks met 5 donderstenen.

Hopelijk kunnen de 2 jongsten van mijn man met opa en oma mee op vakantie, dat scheelt vreselijk veel.

Dus ik heb weinig keus dan akkoord te gaan met deze indelung van de vakantie ;)

Geplaatst

Chantal en man gefeliciteerd met jullie zoon t.homas. Hoop dat alles voorspoedig is gegaan en dat je misschien vanavond al naar huis mag. Geniet van je mannetjes en laat je vertroetelen.

Liefs eer

Geplaatst

Chantal van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Wat een mooie namen heeft hij! Ik hoop dat alles goed is gegaan en je lekker kunt gaan genieten.

Daantje: balen dat je portemonnee gejat is. Daar zit je nu echt niet op te wachten!

Quin: hoe is het met jullie?

Sandra: kom op, de laatste loodjes. Duim voor je dat t snel doorzet.

Hier gaat het goed. We genieten volop z'n drietjes. J.asmijn doet nog niks met de borst, morgen weer een nieuwe poging met aanleggen. Vanavond en vannacht gewoon kolven en fingerfooden. Mijn borsten beginnen het wel te doen, heb er ineens een cupmaat bij en ik kolfde net 17cc in plaats van 6. Dat je al blij kan worden van die paar druppels, haha.

Met mij gaat het langzaam beter. Net voor het eerst beneden geweest, heerlijke rose biefstuk met spinazie gehad. Ik houd ineens flink vocht vast in mijn handen, voeten en gezicht en voel me daardoor raar, heb ook ve rhoging. De vlos is net nog geweest voor extra controle. Bloeddruk is prima, waarschijnlijk gewoon ontzwangeren.

Geplaatst

pff daantje wat balen van je portemonee zeg! en dan ook nog eens een uur op het politie buro! daar zit je idd niet op te wachten nu!

@jessi wat fijn dat goed gaat met jullie!! balen van dat vocht vast houden zeg! hopelijk trekt het snel weg !

dat rose biefstukje klinkt wel goed :-)

Geplaatst

Chantal en man gefeliciteerd met de kleine man en broertje, mooi namen, hebben jullie hem vernoemd?

Jessi, fijn om te horen dat het goed gaat. En geloof mij ineens schieten die borsten de lucht in en komt het met stromen er uit zetten. Fijn ook dat je het samen kan doen dat zijn mooie momenten.

Sandra, het aftellen gaat beginnen en probeer zo positief te blijven en kijk waar het schip strand als de jongens van je man er zijn. Zoals wij zeggen het komt wel goed.

Hier gaat alles prima hoewel L. nu ineens een gedeelte van zijn fles er uit gaat gooien. Kan verborgen reflux ook later nog onstaan of is dit gelijk vanaf de geboorte?

Het stinkt echt zuur en je ziet hem elke x na de fles een soort naslikken fase door maken. Kijk het morgen nog aan anders ga ik even langs ha of bel gelijk de kinderarts maar misschien is dat ook een beetje overdreven. Mooedergevoel slaat misschien op hol.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden