Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jessi en Sandra zet em op meiden...ben zo benieuwd !!

Gisteren hele goeie dag gehad ... 1 x gehuild en vandaag voelt t ook goed.

Liefs eer

we zitten nu in t zonnetje een potje tennis te kijken met cappuciono :-))

dat is genieten.

Geplaatst

Hi all ff snel. Vanochtend 11.35 is thymo met. Een spoed keizersnede geboren. Alles is nu goed met ons. Later meer. Rest dames veelsucces. Lfz iggie

Geplaatst

Oh lieve iggie en man! Gefeliciteerd met T.hymo!!!

Fijn dat alles gied gaat nu, maar zo te horen was het heftig! Spoedkeizersnee nog wel lieverd.

Dikke knuffel!!!!

Geplaatst

Iggie van harte gefeliciteerd met je zoon! Dat is snel gegaan zeg. Lekker bijkomen nu en straks heerlijk genieten.

Sandranen Chantal, jullie ook succes. Ik hoop dat het snel doorzet.

Ik heb net om half 3 de ruggeprik gekregen, het was zo druk dat ik er.1,5 uur op moest wachten. Nu net infuus aangesloten met weeenopwekkers. Een halve dag later dan gepland dus. Ruggeprik was lastig, zijn een half uur bezig geweest voor hij er uiteindelijk op een hoog.niveau (L1) in zat. Nu dus afwachten. Raar hoor die dove benen...

Geplaatst

OHHH Iggie en man

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon wat een mooie naam hebben ullie hem gegeven zeg!

Zo te lezen hebben je het zwaar gehad ben erg benieuwd naar ke verhaal!

Jessi, toi toi toi hopelijk nu snel jullie kleine meid in jullie handen!

Geplaatst

Iggi en man, gefeliciteerd met jullie zoon Thymo!

Wat een leuke naam!

Gelukkig gaar het nu goed met jullie, het zal wel even spannend zijn geweest met een spoed keizersnede, sterkte met het herstel en geniet van jullie kleine mannetje.

Geplaatst

Jessi, spannend hoor nu!

Het gaat nu echt allemaal gebeuren. Voor je het weet heb je de kleine in je armen!

Heel veel succes en liefs

Geplaatst

Weeeninfuus staat op standje 5. Nu hele mooie regelmatige weeen, exact elke 3 min. Zei net tegen de broeder (echt een schat en grapjas) oh, dan mogen we de verloskundige bellen! Kraamkamerhumor. Wel raar dat ik dus nog geen enkele wee gevoeld heb. Over een tijd als ik volledige ontsluiting heb gaat de ruggenprik uit als ik moet persen. Dan moet ik dus voor het eerst een wee gaan opvangen, en gaam puffen enzo.

Geplaatst

Iggie, gefeliciteerd met jullie zoon en wat een gave naam hebben jullie hem gegeven. Hoop dat je snel weer op de been bent en met de kleine man naar huis mag.

Liefs Quin

Geplaatst

Iggie...van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Erg verassend hoor, dat je zoon met een spoedkeizersnee is gehaald. Had dit totaal niet verwacht!

Ben dan ook erggg nieuwsgierig wat daar de reden van was.

Is alles goed verder met jullie?

Hoe groot is kleine man? En hoe zwaar?

Wat raar he dat je nu daar ligt met je kleine man in je armen? Gewoon te onwerkelijk!

Iggie geniet maar lekker. De komende tijd is zoooo bijzonder! Geniet Iggie!

Jessi zet 'm op!

Als ik het kan vergelijken met mij bevalling....19.00 uur dan is de kleine er!

gr shanna

Geplaatst

Vandaag voor het eerst weer op terrasje gezeten!

Samen met man, Nina en Nore. Nore aan de borst!

Het lijkt alweer zo normaal met Nore erbij. Ze is echter nogmaar 2 weken!!!

Geplaatst

Iggie gefeliciteed met thymo erg leuke naam!! sterkte met het herstel hopelijk snel naar huis!

@jessi dat kan niet meer lang duren, veel succes nog even zet hem op he!!!

Geplaatst

Uitgerekend

01 juli 2012 - Liedje (een jongen!!!) (af en toe actief)

03 juli 2012 - Iggie (een jongen!!!)

02 juli 2012 - Jo1978 (een meisje!!!)

04 juli 2012 - Jessi79 (een meisje!!!)

04 juli 2012 - Shanna (een meisje!!!)

08 juli 2012 - Eer (verrassing!!!)

08 juli 2012 - Quin (verrassing!!!)

*12 juli 2012 - Esly ,helaas weer te vroeg bevallen van een prachtige zoon...*

15 juli 2012 - Sandra81(een meisje!!!)

18 juli 2012 - Chantal33 (een jongen!!!)

19 juli 2012 - Sas27 (een meisje!!!)

22 juli 2012 - D@@ntje (verrassing!!!)

29 juli 2012 - EmvElin (jongetje en meisje!)

Bevallen!

8 juni 2012 - Quin van zoon L.iam

12 juni 2012 - Eer van dochter Y.entl

15 juni 2012 - Shanna van dochter Nore

30 juni 2012 - Iggie van zoon Thymo

Geplaatst

Iggie en man ,Gefeliciteerd met jullie zoon thymo, echt n leuke naam.

Hoop dat het een beetje met je gaat na de keizersnede.

Meis doe ECHT rustig aan en laat je verwennen door de kraamhulp en je man.

Geniet van je kleine prins ... Mooi hè

Jessi voor jou de laatste loodjes, lijkt me idd raar weeen die je niet voelt en "rare benen hebt".

nog even voor jou en dan ook voor jou je wondertje.

Liefs eer

Geplaatst

Ik ben.om 21.28 u bevallen van J.asmijn H.elena, na 45 min persen met de.vacuum gehaald omdat mijn bloeddruk steeds zakte. Ze is 3795 gr. Drinkt nog niet, moet even opstartrn. Ik had aan t eind van de omtsluiting ietsie verhoging, dus moet 24.u blijven. Maandagochtend pas naar huis. Voel me superfit, dankzij ruggeprik geen pijn gehad alleen laatste cm van de ontsluiting was naar, viel steeds flauw. Ga nu genieten! X

Geplaatst

Jessi, gefeliciteerd met jullie dochter en wat een mooi naam. Geniet er van en maandag met zijn 3en naar huis.

Kussss Quin

Geplaatst

Jessi van harte gefeliciteerd met jullie dochter!

Tjonge jonge wat zal je blij en gukkig zijn met jullie dochter. Eindelijkis ze er! Dat kleine wezentje dat je maanden heeft weten te plagen in je buik!

Zo mooi, zo volmaakt. Zo bijzonder! Jullie pareltje!

Geniet, koester haar en houdt van haar!

Nogmaals gefeliciteerd jessi en husb.

Gr. Shanna

Geplaatst

Jessi en man gefeliciteerd met jullie dochter j. Asmijn ook al zo'n mooie naam.

Goed gedaan hoor met 45 min persen en lekker dat je je nu super fit voelt.

Flauw vallen tijdens je laatste cm ontsluiting .... Rare gewaarwoording denk ik zo.

Nu lekker genieten en maandag lekker naar huis.

Geniet geniet geniet en laat je verwennen .

Liefs eer

Geplaatst

Jessi en man!! Eindelijk, jullie prachtige droom J.asmijn! Jammer dat je pas maandag naar huis mag, maar super dat het goed gaat!!!

5 nieuwe mama's gehad, 5 mama's te gaan (jo1978 zou me op de hoogte houden) en nu gaan we pas juli in... Gaat lekker! ;)

Fijne avond ladies! Lekker genieten van de kindjes en de buiken die er nog zijn!!!

Xxx

Geplaatst

yes dacht nog even te spieken of er nieuws zou zijn en ja hoor ze is er!!!

Jessi en hub van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter wat hebben jullie haar prachtige namn gegeven.

Nu aansterken en dan lekker maandag naar huis.

Meis geniet en laat je lekker verwennen.

Geplaatst

Jessi, Gefeliciteerd met je mooie dochter en fijn te lezen dat het allemaal meeviel. Lekker genieten en maandag naar huis.

Hier lig ik op dit moment alleen op de kamer. Buuf is alweer naar huis. Thymo is nu ook wakker. Hij weeft3290. Dus kleiner dan verwacht.

In het kort het verhaal.

0300 uur start weeen, dacht dat ze weer vals waren.Uit bed gegaan, maar zegingen niet weg.

0430 zh gebeld. weeen om de 2 min maar niet langer dan 30 a 35 sec. maar heel veel pijn

Mocht meteen komen.

Controle 0600 al 7 cm, zeer gunstig en snel, gevraagd pompje voor de pijn

0800 niets opgeschoten

anders liggen, ondraagelijke pijn, heb echt oerkreten geuit

Tegen 1000 uur 10 cm, mocht persen. Hartslag baby zwaar naar beneden. vlos zegt persen. Gyn stormt binnen zegt stoppen met persen.

Besluit spoed KS. Team is gebeld duurt 15 min. Wordt helaas 30 min. Tussentijd mag ik niet persen. Is niet goed voor de baby. Nou dames probeer dat maar eens:-(

Nog nooit zoveel pijn en stress gehad. 1e moest ook met KS ter wereld komen ivm stoppenhartslag. Oftwel een dejavu.

Thymo was een sterrekijker, die met zijn schouderop de navelstreng lag, dus met iedere pers, kreeg hij geen lucht. Gyn gaf ook aan dat ik hem er nooit natuurlijkuit had gekregen.

Maar gelukkig is hij gezond, hoeftook niet in de couvouse zoals mijn eerste zoon.

Nu waarschijnlijk tot di of wo in het zh. is toch wel een teleurstelling.

Slaap lekker al

Lfz Ig

Geplaatst

poefff igg dat was niet niks en dan ook nog 30 min je persweeen ophouden dat is niet menselijk!

Gelukkig maken jullie het goed en heb je je kleine man heerlijk naast je liggen. Hopelijk herstel je snel en mag ke dan lekker dinsdag naar huis maar voor nu eerst heerlijk laten verwennen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden