Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben helemaal klaar voor vandaag!!!

Eerst de laatste schooldag van james, dus sminken, dus vroeg uit bed.

Kind weg gebracht, kom ik thuis loop ik tegen de boejenkast op flikkert dat ding uit elkaar! Alles opgeruimd, tijd om kind te halen, zit ik beneden flikkert weer die hele kast uit elkaar boven.

Kind halen, afscheid nemen, huilen (kind niet ik ;) )

Thuiskomen eten naar boven, kind z'n kamer opruimen, kind onder de douche, smink eraf, nieuwe erop. Zo naar zwemles, waar ze als piraat verkleed/gesminkt mogen komen. Computer proberen in orde te krijgen zodat de oudste 2 dit weekend iets te doen hebben. Cd niet kunnen vinden.... Grrrrrrrrrr

Ik heb het zoooooo gehad voor vandaag!!!! Pfff

Sorry voor het ego bericht :(

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha, Chantal, je hebt helemaal gelijk!

iedereen doet alsof ik naar het eind van de wereld ga.

ik neem voor de zekerheid wel mijn ziekenhuiskoffer mee. ;-)

Geplaatst

Hi Jessi, en gebeurt er al iets???

Daantje, idd gewoon gaan zolang jij je er goed bij voelt. En zeker als je je er zo op verheugd hebt. Koffertje mee en als de weeen beginnen heb je theoretisch genoeg tijd om terug te rijden.

Chantal hoe gaat het met jou, heb je nog veel last van "gerommel" en jij Sas?

Ik heb vandaag nog ff gegoogeld om dat ik niet precies het verschil tussen voor weeen en de weeen wist. Maar ik ben er nu uit. Ik heb gewoon nog last van voorweeen. Komt omdat ze bij mij niet langer duren dan 30 sec.

Sandra beetje bijgekomen van vandaag?

Geplaatst

Ben ook erg benieuwd naar Jessi !!

Sandra soms heb je van die dagen, die je liever even wil overslaan he...

iggie die voorweeen voelen die als ongesteldheidspijn??

Dat heb ik namelijk, elke keer savonds/ snachts las al op internet dat je baarmoeder dan het meest actief is

Een bad heeft gisteren wel geholpen.

Nu ik op de bank zit voel ik weer allemaal vreemde krampen, hopelijk vanacht wat meer slaap

Fijne avond allemaal

Geplaatst

Ook ik ben benieuwd hoe het met Jessi is zal ze al bezig zijn het is zo stil;)

Igg, hier blijft het bioj gerommel overdag gaat het wel maar meestal tegen 23.00 begint het echt en meestal gaat dat de hele nacht door, wat ik wel heb nui is dat mijn onderkantje wat meer zeer gaat doen had daar natuurlijk al last van ivm met mijn bi maar het gaat nui echjt vervelend worden dus hopelijk gaat het dit weekend nog vanzelf gebeuren al heb ik er een hard hoofd in.

Sandra, bahh wat een ut dag had jij zeg kan mij voorstellen dat je het dan even helemaal zat bent laat je nu verwennen door je mannetjes!

Sas en jij? nog alles rustig?

Shanna leuke website trouwens vind het straks wel heel leuk als we eens bij elkaar komen met zijn allen dat we dan ook zulke mooie foto's van onze clubbie hebben ( dus een idee om dan de camera maar mee te nemen?)

Geplaatst

Sas, ik vond het wel goed uitgelegd op deze site. http://www.deroerstreek.nl/De_Roerstreek/bevalling.html

Daarnaast wat ik veel tegen komen is als je bijv een warme douche neemt en de weeen nemen af, dan waren het valse weeen. Vaak verdwijnen ze ook als je van houding veranderd of gewoon wat gaat doen.

Chantal wel heel vervelend van je onderkantje. Wie weet wat er binnenkort gebeurd:-)

Ik ga lekker slapen. Hahaha of poging tot.

Weltrusten allemaal

Lfz Ig

Geplaatst

Gebeurt nog niks hier hoor! Nog geen tijd gehad voor een update. Om negen uur.had ik een dip, kreeg ineens flinke ongi achtige rugpijn. Traantjes gelaten omdat ik een 'zie je wel, rugweeen en die kan ik niet opvangen' moment had. Ctg gehad en.die was goed, het is gewoon een voorteken van rijping van bmm, niet eens weeen. Ballon zit er ook nog, dus nog geen ontsluiting. Met paracetamol en warme kruik zakte de pijn.

Kan trouwens echt geen lekkere houding vinden in bed, veel te zachte kussens. Ben wel bekaf door het hangen. Hoop dat ik een beetje slaap zo. Ben te duf om te lezen, dus sorry even geen reacties op jullie berichtjes.

Morgen om half negen krijg ik inwendig onderzoek om te kijken of ze kunnen gaan inleiden. Weltrusten allemaal!

Geplaatst

he bah jessi had zo gehoopt dat de balon al wat deed zodat je morgen aan het echte werk kon beginnen hoop dan maar dat er vanacht vanalles gebeurd zodat dat

nog kan.

Die bedden op het zh zijn inderdaad helemaal niks kun je nog wel even het bed uit om te zitten dan?

Meis hoop dat je lekker slaapt en we blijven je volgen hoor!

Hier ga ik ook proberen te slapen voor dat de ellende weer begint;)

Geplaatst

Jeetje jessi, dat is niet de update waarop ik hoopte. Hou je taai, het gaat goed komen. Ik hoop dat je zo lekker kan slapen.

Lfz ig

Geplaatst

Gedver jess... Idd niet het bericht waar we op wachten ;)

Kan je man morgen niet je kussen van thuis meenemen?? Dat je wat lekkerder kan liggen??

Ik hoop je nog wat nachtrust kunt pakken!

Xxx

Geplaatst

Oh iggie!

Gaat het nu echt doorzetten? Succes!

Zometeen heb je de kleine in je armen! Spannend hoor!

Jessi, wat vervelend dat er nog niet echt wat gebeurd, en je niet lekker kan liggen.

Misschien kan iemand je eigen kussen brengen.

Succes, het gaat echt gebeuren!

Geplaatst

Ben net getoucheerd en heb3 cm ontsluiting, had ik totaal niet verwacht. Het is.alleen super druk hier, dus.moet nog ff wachten tot er een verloskamer vrij komt. Dan gaan ze mn vliezen breken en krijg ik een infuus met weeenopwekkers. Ga sowieso vandaag bevallen! Wil je berichtje op forum zetten als die t weer doet? Liefs Jessi.

Deze kreeg ik via facebook! Vandaag 1 of 2 babies!!!!!!!

Geplaatst

Jaaa, forum doet t weer! Iggie veel succes vandaag, hoop dat je kleintje er al is nu!

Vliezen zijn net gebroken en infuus komt zo. Eerst ff lunchen want ik heb mega honger. Voel nu nog niks, dus vind t heel dubbel of de ruggenprik er nu al in moet of niet. Hadden we wel afgesproken, maar voelt nu nog te vroeg. Zien t wel straks.

Geplaatst

Whahaha chantal! Dat dacht ik nou ook ;)

In jouw geval snap ik het best met al d ou e voorweeen... Eigenwijs jong is het nu al ;)

Hier sinds 2 avonden wat voorweeen. Duren een uur a anderhalf, om de 10 min. Vervelend maar niet pijnlijk. Vind dat halfwasse maar niks. Gewoon gaan met die banaan. Heb ik bij m'n zoontje ook en vond ik wel prettig ;)

Geplaatst

nou hier dachten we gisteren om 23:45 wat vruchtwater te verliezen maar helaas .......... Ach ja eigenwijs is onze dochter ook dus zal dit joch ook zijn dan lijken ze veell op de vader ( wat in ons geval gunstig is)

maar inderdaad gelijk gaan met die banaan had ik ook liever.

Heb trouwens nu wel het huis helemaal schoon alle was weg en onze meid slaapt bij oma vanacht dus wat dat betreft laat het dan ook nu maar gebeuren ( bijft toch onrustig in mijn buik met een ander gevoel als de laatste agen maar nogmaals ga er van uit dat het gewoon dinsdag gaat worden)

Geplaatst

Succes dames!!!

Jessi nu ruggeprik!

Straks is het te laat en anesthesist moet ook tijd hebben!

Nu nu nu!

Hahaha heel grappig allemaal bijna alle juli dames bevallen in juni!

Geplaatst

Nee hoor chantal, hier verder niks hoor. Ik laat je vrolijk voorgaan... Nou ja vrolijk...... Hihi

Ik hoop dat ke schone huis en dochter uit logeren genoeg is voor de kleine man om te zeggrn, ja ik kom!

En idd is het voor jullie erg gunstig dat ze op papa lijkrn hahaha ;)

Geplaatst

Iggie, meid zet hem op en succes.

Jessi, meid zonder ruggespraak red je het ook als het toch te laat gaat worden om hem nog te zetten.

Digi knuffel, Quin

Geplaatst

Sandra en Chantal, het gaat voor jullie ook opschieten. Kan mij goed voorstellen dat jullie het zat zijn.

Ga duimen dat ze snel en gezond ter wereld komen.

Ben zo benieuwd naar alle namen;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden