Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben niet de hele dag moe, vij mij tikt de avond door... Maar dat is mijn schuld, want ik ga niet rusten.

Ik ben ook nog niet ver gegaan, ff blokkie om. Morgen moet ik naar de stad met jamey dus san heb ik enegrie nodig ;)

De kraamzorg was hardstikke netjes, maar 4 man kraamvisite en 4 kinderen...... En ze was maar tot half 3 aanwezig.... Alsof er een orkaan door het huis blaast ;)

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Daantje heel veel succes morgen! Je bent bijna mama.

Jo, jij ook succes morgen. Hoop dat je snel ingeleid kan worden. De laatste loodjes...

Sas vervelend dat je zo moe bent. Heb je je HB al laten checken? Misschien helpt Floradix om aan te sterken.

Sandra rustig aan doen he? Manlief aan het werk zetten, en het strijken lekker overslaan.

Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Inderdaad een perfect huwelijkscadeau zo'n kleintje.

Ik ben 's avonds ook bekaf, maar dat komt ook omdat ik niet rust s middags. De afgelopen dagen was de laatse voeding en kolven steeds rond half 12, eigenlijk moet ik dan gewoon eerst slapen en niet.pas om middernacht mn bed in gaan. Maar omdat J.verder goed slaapt s nachts ben ik s ochtends wel fit. Vannacht alleen om 5 uur eruit geweest voor voeding, heerlijk! En niet meer kolven snachts nu ik ga afbouwen. Werd vanmorgen wel met heel pijnlijke bomvolle melkunits wakker..

Ik vind het overdag nu wel pittiger worden, J slaapt niet veel tussen 11 en 8, wil steeds bij ons zijn en krijst als ze in bed ligt. Vandaag voor het eerst samen gewandeld, naar AH voor de boodschappen. Hoe burgerlijk!

Geplaatst

Daan, succes morgen en hopelijk gaat er wat gebeuren.

Jo, hoop dat je snel ingeleid gaat worden. Succes ook morgen op de afspraak.

Jessi, fijn dat het goed gaat met J. En de rust die ga je van zelf pakken als je het niet meer trekt.

Hier ook bek af. 3 dgn neefje 4 jr en onverwachts ook mijn nichtje van 9 mnd er bij. Zou naar schoonzus gaan maar die was ziek. Voor mij geen 3 kinders in ieder geval. Heb maar 2 handen en dit wad te weinig. DOE DIT NOOIT meer als ik alleen ben....

Geplaatst

Hoi meiden, bedankt voor jullie berichtjes.

Ik hoop dat ik vannacht nog lekker slaap (ben toch wel erg zenuwachtig)

Dan is morgen de grote dag!

Spannend!

Als het lukt hou ik jullie op de hoogte en anders horen jullie het als de kleine er is.

Volgende keer reageer ik weer op de rest!

Geplaatst

Daantje, ik hoop dat je vanavond nog lekker kan slapen! Heel veel succes en plezier morgen.

Jo, ik hoop dat jij een mooie datum te horen krijgt, of dat het misschien nog spontaan gat gebeuren.

Lfz ig

Geplaatst

Sorry dat ik niet op anderen reageer...

Begin me langzamerhand toch meer zorgen te maken!

Vandaag leek het zo goed te gaan. Ze had heerlijk geslapen. Dronk goed. Niets aan het handje dacht ik!

Totdat het half 5 werd.

Vanaf dat moment heeft Nore niet meer geslapen en huilde steeds met tussen poses van de pijn.

Pas rond 22.20 is ze uiteindelijk in slaap gevallen. Na heel veel moeite te hebben gehad met haar ontlasting!

Op advies van een verpleegster heeft mijn man Nore eventjes in een draagdoek gehad en zijn we op en neer de gang door gelopen.

Uiteindelijk sliep ze.

Verder spuugt Nore de hele dag door. Ook drie uur na haar voeding. Dat is dus echt zuur dat pijn doet.

Nore is zo moe..maar als ze in slaap valt wordt ze direct weer wakker door een pijnscheut. Is heel zielig om te zien.

Soms komen de pijnscheuten uit het niets.

Nu slaapt ze dus eindelijk na bijna 6 uur wakker te zijn!!!

Morgen is de bespreking wat ze gaan doen.

Shanna

Geplaatst

Hier lig ik ondertussen in het ziekenhuis aangesloten op de ctg, zijn mijn vliezen gebroken en heb ik een infuus om de weeën op te wekken. Nu maar afwachten hoe lang alles gaat duren........

Geplaatst

Oeh daan, het gaat nu echt gebeuren!!! Hoop niet dat je teveel last krijgt van de weeopwekkers en dT alles gladjes verloopt. Keep my fingers crossed!!!

Xxx

Geplaatst

Daantje succes vansaag, hopenlijk gaat de ontsluiting lekker vlot. Als de weeen erg snel komen kun je gewoon vragen of het infuus een standje lager mag he? Sommige verpleegkundigen zijn erg fanatiek..

Ik denk aan je!

Shanna heel veel sterkte voor jullie en kleine N. Hopenlijk komen ze vandaag met een goed behandelplan voor N. Dikke knuffel voor jullie!

Jo weet je al wat meer? Alles nog goed met de kleine?

Hoe gaat het met de tweeling?

Geplaatst

Shanna, dan ben je vandaag jarig:-) Gefeliciteerd. Dat je als grootste cadeau maar een mooie oplossing voor N.ore te horen mag krijgen.

lfz Ig

Geplaatst

Shanna van harte gefeliciteerd met je verjaardag en net wat hier boven geschreven word dat er vandaag maar een oplossing mag kommen voor jullie kleine meid!

Hier vandaag op het cb geweest om te wegen en wat denken jullie hij is sins hij de bv met de fles krijgt gewoon 150 gr gegroeid sins donderdag hij weegt nu 3270. Hoef hem niet meer wakker te maken gewoon voeden naar vraag heerlijk vanacht heeft hij om 23:30, 04:30 en om 08:45 weer heb zelf ook heerlijk bij kunnen slapen.

Geplaatst

Daantje, hopelijk ben je al hard de weeën aan het weg puffen zodat jullie snel het wondertje en de verrassing meisje/jongen in de armen kunnen houden.

Shanna, hieper de piep met je verjaardag. En hopelijk heb je ondertussen een uitslag wat er met jullie meisje is.

Chantal, lekker hè zo zulke nachten. Die maakt L. ook en dat scheelt wel een hoop.

Jo, hoop dat jij ook goed nieuws hebt? Het mag nu toch wel tijd worden dat ook jij je wondertje in de armen kan sluiten.

Jessi, alles oké met J.? Stuur anders een foto via de app ben wel benieuwd naar jullie mooie meisje.

Wie uk vergeet sorry

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden