Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Chantal fijn dat jullie ventje goed gegroeid is en je weer een beetje nachtrust krijgt. Wij zitten ook op dat schema, bevalt goed om er maar één keer uit te hoeven. Blijf je voorlopig zo doorgaan, met kolven en bv via de fles?

Daantje wat houd je ons in spanning. Hoop dat jullie kindje er inmiddels is!

Quin ik zal ff een foto maken en sturen, is idd al weer even geleden.

Hier slaapt J nog steeds niet na de fles van 11.00 uur, net als de afgelopen dagen. Ze ligt klaarwakker in haar wieg, maar huilt niet (of soms). Wat zouden jullie doen? Laten liggen, in de box leggen of in de draagzak? Heb het idee dat ik nergens aan toe kom zo overdag.

Vriendlief is voor het eerst weer werken vandaag, hij heeft eigenlijk nog een week vakantie maar met dit weer heb je daar toch niks aan. Hij neemt de dagen gewoon op als het beter weer wordt.

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik laat L. gewoon in de wieg liggen.

Box en wipper is leuk voor uurtje.

Wat hier goed helpt is klassieke muziek aanzetten dan valt hij wel in slaap. Draagzak heb ik geen ervaring mee.

Geplaatst

Hier ook gewoon in bedje hoor... Ook al zijn ze wakker, ze rusten toch.

Groot gelijk met dit weer jessi. Het is echt bagger. Hoop dat het zonnetje ooit nog komt...

Daantje!!!!!!!! Oh hoop zo dat het goed gaat!

Jo??? Weet jij al wat meer??

Hier met mutsje de stad in geweest ondanks de regen.. Kan alleen niet meer lopen nu... Lol

Iets teveel!

Geplaatst

hoi hoi

daantje al bevallen? ben benieuwdik mag me morgen om acht uur melden, om in te leiden

ben al de hele dag ziek, kan niets binnen houden, nog geen slokje water..

voortekenen? of zenuwen? niet leuk!

wou graag een beetje fit zijn morgen, misschien hebben ze daar een pilletje tegen het spugen..

Geplaatst

Jo wat rot van die misselijkheid hopelijk slaap je vanaaf wel lekker!

heel veel succes morgen, zet hem op!!

Ben ook erg benieuwd naar daantje!

Geplaatst

Jo, ik hoop dat het morgen sneller gaat bij jóu dan nu bij mij.......

Hier heb ik net een ruggeprik gehad.

Dus ik leef wat meer.

Het schiet niet op heb pas 4 cm ontsluiting en was helemaal doodop. Ik gå nu wat proberen te slapen, ben al up vanaf half 6.

Ik wilde nooit een ruggeprik, maar op dit moment ben ik fan!

Ik denk dat het morgen pas gaat worden ......

Geplaatst

Jeetje, Daantje, wat ben je al lang bezig. Fijn voor je dat je een ruggeprik heb genomen. Ik hoop dat je enigszins tot rust komt voor de eind finale. Ik denk aan je meis!!

Yo, jij morgen heel veel succes. Ik hoop voor je dat je nog wat nachtrust kan pakken en dat die misselijkheid verdwijnt.

Jessi, t.hymo ligt hier veel in zijn wiegje, slaapt ook veel. Af en toe gaat hij even de box in. Wippertje gebruik ik nog niet. 1x gedaan. Maar dat was echt van "ligt daar nou wel of geen kind in". En als ik lekker op de bank zit en hij is wakker, dan neem ik hem gewoon op schoot.

Vraagje aan all, T.hymo vraagt nog steeds om 8 voedingen, hij komt bijna klokslag om de drie uur, hij krijgt dan wel 100 cc en dat drinkt hij vaak helemaal op. Op hoeveel voedingen zitten jullie?

Geplaatst

Daantje dat is helaas niet de update waar we op zaten te wachten. Hopenlijk kun je even bijtanken en gaat de ontsluiting sneller. De laatste uurtjes meid, kom op je kan het! Ik denk aan je!

Jo voor jou ook spannend nu. Vervelend dat je je nu slecht voelt. Hoop dat je straks nog wat slaapt. Heel veel succes morgen!

Iggie hier ook flessen van 100 cc die bijna altijd leeg gaan. Gisteren 8 voedingen, en vandaag7 denk ik (nog niet geteld). Ze heeft er vandaag een paar keer 4 uur tussen gelaten. Ben jij het kolven al aan het afbouwen? Hoe gaat het?

Chantal voel jij je al weer wat beter?

Shanna al nieuws over Nore?

Geplaatst

Daantje...tjonge ik heb met je te doen! Hoop voor je dat je snel je kleine nu in je armen hebt! Dus de 16e juli blijft alleen voor mij???

Jo... Heel fijn om te horen dat morgen the big day is. Zet em op!

Vandaag verdere Protocol te horen gekregen.

Gestart met nieuwe medicijn. Nexium.

Verder observeren wat darmkrampjes betreft.

di wo do ga ik rond 15.00 uur even naar de andere kids bij opa en oma en kom dan rond 19.30 uur /20.00 uur terug.

Dat is ook rond haar huil tijden. Zo kunnen zij haar goed observeren.

Vrijdag is er weer een teamvergadering om verder te beoordelen.

Gelukkig mag ik dus verder wel bljven.

Dan komt er de komende dagen ook nog een fysiotherapeut langs om mee te kijken en eventueel te helpen.

Ben benieuwd Nore valt nu eindelijk in slaap denk ik....(?)

Hoop dat we er snel uit zijn wat het is.

gr Shanna

Geplaatst

Shanna gefeliciteerd met je birthday.

Daan hoop dat je inmiddels bevallen bent van je wondertje, spannend hoor.

Jo hoop dat je lekker kunt slapen en niet steeds hoeft over te geven, ook ik moest bij elke wee overgeven wat n armoe was dat zeg, bah.

Y gaat hier nog niet in t wippertje maar ligt gezellig in het aankleedkussen op de bank als ze wakker is. Soms slaapt ze ook n paar uurtjes beneden op de bank maar meestal leggen we haar in t wiegje.

Lees dat sommige kindjes al 100 cc drinken nou dat red ons kleine meisje nog niet hoor.

By the way wat n pest weer vandaag zeg niks an. Toch wel even naar buiten geweest maar winkel in en winkel uit.

Normaal probeer ik elke dag een uur te wandelen.

Y nog steeds wel krampjes maar stukken minder gelukkig.

Zijn er al dames die zich aan het S.. Woord hebben gewaagd ??

liefs eer x

Geplaatst

Iggie, hier 7 voedingen van 100cc. Wij geven ook om de 3 uur behalve in de nacht niet. Dat is op vraag.

Is toch hardstikke netjes 8van 100? Dan heeft hij het echt nodig.

Slaap lekker dames!

Geplaatst

O daantje, wat duurt dat lang gelukkig dat de prik verlichting geeft!

Hopelijk heb je wat slaap, en heb je de baby snel bij je meid!

heel veel succes

Geplaatst

He meiden, daar was ik ook weer eens. Ik heb vluchtig even bij gelezen, en er gebeurd een hoop zeg! Shanna, hoop voor jhlullie dat het snel beter gaat met n.ore

En daantje in het ziekenhuis, veel succes!

Oh en verder ben ik het alweer kwijt...zal morgen even via de pc verder op jullie reageren.

Met de 2 ukkies gaat het goed, de kleinste, n.oah, zat vandaag boven zijn geboorte gewicht, m.ila nog niet.

Temperatuur schommelt nog een beetje, maar houden ze steeds beter vast. Al heeft n.oah nu even een dipje, nog maar 36 graden...hij ligt nu even bij ons in bed op het aankleedkussen, zodat we(lees ik ;-) ) hem in de gaten kan houden.

Ik ben sinds woensdag trouwens weer thuis, dus we hebben uiteindelijk maar 3 nachten in het zkh geslapen.

Het is wel druk hoor, vanwege het gewicht moeten ze om de 3 uur een voeding, in de bacht mag er evt een keer 4 uur tussen zitten, maar meer niet. Gelukkig is mijn man voorlopig thuis, dus kunnen we ieder 1kind verzorgen, maar dan nog vliegt de tijd. Voor he het weet is het weer tijd voor de volgende voeding. De grote zus vindt het allemaal erg leuk, wil veel kusjes geven, maar vraagt ook juist op de momenten dat het niet kan veel aandacht. Gelukkig niet vervelend, met een boekje voorlezen is ze dan ook al tevreden, en dat kan tegelijk met een flesje geven. Beetje creatief zijn haha.

Ik reagger morgen nog even via de oc, ga nu n.oah even extra tempen en nog even slapen voor de volgende voeding!

Geplaatst

Soms kan ik ze hier wel...weet...niet wat ...doen!!!

Laat je de details besparen....

Maar een ding zit me echt hoog!

Er werkt hier een muts... die vind dat Nore constant maar in haar bedje moet liggen.

Heb geen eens de kans om even lekker te kroelen!

Nou...en deze muts hebben wij de komende 7 dagen!!!

Andere verpleegsters hebben meer gevoel. Volgens mij is zij van staal.

Ze is een jonge meid en heeft geen kinderen.

Misschien moeten haar moeder gevoelens nog komen???

Geplaatst

d@@ntje, en......... Meis wat duurd het lang voor jou. Hopelijk heb je je kleine nu in je armen.

Jo toi toi toi!

Hier een super nacht gehad ons kleintje heeft geslapen van 23:45 tot 06:45 super he!

Iemand vroeg of ik bleef kolven en het dan in de fles blijf geven nou dat is wel het plan alleen heb ik nu een borstontsteking en dat is verekkte pijnlijk maar goed daar komen we ook wel weer vanaf en ik heb wel het idee dat ik mij steeds iets beter ga voelen wel met up en diepe dalen maar we komen er wel. ( mis mijn vader namelijk heel erg hij is 15 jaar geleden overleden ik was net 21 en hij wou zi graag opa worden en bij mijn dochter kon ik het goed naast me neerleggen maar deze keer gaat het niet)

Geplaatst

ik lig inmiddels aan het infuus, al best wel krampen, ben ook best een watje..hihi primen was niet nodig, ben benieuwd hoe lang het gaat dutten..daantje nog geen nieuws?? liefs

Geplaatst

Hallo allemaal,

Wij zijn om 05.03 de trotse ouders geworden van onze dochter L.ise!

We hebben heel wat drama's gehad. En uiteindelijk hebben ze met de vacuümpomp een handje geholpen. De navelstreng zat om haar nekje, dus dat was nog even spannend en ze moest voor suikers geprikt worden.

Uiteindelijk zijn wij allebei goedgekeurd ;-)

Nu zijn we net thuis, doodop want we hebben geen oog dicht gedaan.

Dat gaan we nu dus eindelijk doen!

Geplaatst

daantje gefeliciteerd...Top

En L.ise een heeeeelllle mooie naam.

Onze dochter heet N.ore V.ajen L.ize!!!

Maar super dat je alweer thuis bent!

Knap gedaan en nu maar lekker genieten!

Geplaatst

D@@ntje en hub van harte gefeliciteerd met jullie dochter L.ize wat een leuke naam!

Fijn dat jullie goed gekeurd zijn en nu heerlijk in huis!

Meis geniet van deze bijzondere tijd!

Geplaatst

Daantje gefelicteerd met jullie dochter, lekker genieten nu samen.

Fijn dat jullie lekker thuis zijn nu

@jo veel succes, hopelijk schiet het lekker op voor je!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden