Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Chantal wat erg dat hj toch nog opgenomen moest worden.Ik hoop voor je dat ze het snel kunnen verhelpen en dat het mannetje er geen last meer van heeft.

jessi , wat een vervelend nieuws heeft jou collega gekregen, maar je weet net wat er aan scheelt. Weet jou collega dat wel?

Sandra, wat slaapt ze al lang door van 10 tot 7 wow. Wel zielig dat je andere kleine groeipijnen heeft:-(

Daantje veel plezier morgen met jullie etentje. Lekker genieten

Quin, ik doe helaas met je mee. Over drie weken moet ik ook al weer aan de slag. De weken zijn voorbij gevlogen.

Fijn weekend all

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh lieve chantal! Hopelijk gaat het snel beter en is de operatie echt niet nodig.

Jeetje dames, over 3 weken alweer werken.

Ik hoef pas weer over 6. Maar idd het vliegt voorbij!

Wij gaan weekendje weg dus zal er niet veel zijn!!

Xxx

Geplaatst

Ow Chantal wat rot dat hij nu toch in opgenomen, hopelijk komen ze er snel achter en hij heeft hij geen operatie nodig.

genieten jullie nog even van de 3 weken vrij, jeete tijd gaat snel he !

gelukkig hoef ik zelf als het goed is pas in maart weer te beginnen :-)

fijn weekend allemaal

Geplaatst

Chantal veel sterkte meis, hoop dat opereren niet nodig is.

Sas pas beginnen in maart, dacht dat ik luxe deed. Heb mezelf tot januari vrij gegeven.

Afspreken lijkt me ook leuk, lukt het wel net de kleintjes die van ver moeten komen zo lang in de maxi cosi ?

Hier gaat alles lekker, ze is zo zoet en overlaat ons met lachjes. Daar worden we zo blij van!!

Vd week naar het zuiden geweest met Y ze vind het in de auto heel gezellig en ligt lekker te kijken.

Meiden goed weekend

liefs eer

Geplaatst

Chantal, heel veel sterkte voor jullie en natuurlijk T

hopelijk komt er een oplossing zonder al te enge dingen.

Sandra, veel plezier met jullie weekendje weg.

Eer wat fijn dat Y het zo goed doet!

heerlijk dat ze zoveel lacht naar jullie :-)

Sas, pas weer in maart!?!?

wauw, jij hebt het wel heel goed voor elkaar!

Geplaatst

update, inderdaad een vernauwing van de overgang naar de 12 vingerigedarm hoe ze dit gaan behandelen horen we deze week nog verder heeft hij een verstopping in zijn darmpjes vandaar al die krampjes hij heeft nu ook laxeermiddel gekregen hopelijk dat dat al wat verlichting geeft voor hem.

Meiden wat een luxe voor sommige zo lang verlof zelf ben ik al weken z'n 30 uur aa het werk naast de zorg van onze kids al zal dat deze week zeker minder worden en volgende week is manlief voor 6 dagen naa Engeland dus dat gaat zwaar worden poeff moet er eerlijk nog niet aan denken.

Meiden ga weer even naar mijn kereltje heb onze dochter naar bed gebracht.

Geplaatst

Chantal, bah wat naar voor het kereltje. Zal wel veel pijn hebben.

Maar wel fijn dat ze nu de oorzaak weten.

Kun je het redden zo, steeds heen en weer naar het ziekenhuis?

En vind je het niet moeilijk om hem daar zo achter te laten?

Sterkte jullie allen

Geplaatst

Chantal, hopelijk krijg je vandaag wat meer duidelijkheid. Een operatie voor zo'n kleintje is zo sneu.

Jessi, weet je al wat meer van je collega?

Shanna, hoe gaat het nu met N.ore zet de verbetering door?

Tja denk hier er over om te stoppen met werken. Mmmhhh dat deze workaholic dit nog eens zou zeggen.

Vlgns manlief moet ik het gewoon eerst proberen en dan beslissen wat ik ga doen. Moeilijke keuze dus. Maar voor hem ook makkelijker praten wegbrengen, ophalen en de rest van de verzorging komt op mijn schouders. Had niet verwacht dat het af en toe zo zwaar zou zijn. Zelfs aan mijn hobby koken kom ik niet toe hier dus standaard eten op tafel😏.

Iemand advies????

Geplaatst

Chantal, wat naar voor het kleine mannetje. Hebben de medicijnen al wat geholpen?

Sterkte voor de komende tijd.

Mijn avondje uit was erg gezellig!

Maar wat moeilijk om weg te gaan.

Ik had nooit gedacht dat ik daar last van zou hebben.

Ik gaf haar een kusje voordat ik weg ging en de tranen stonden in mijn ogen!

Zelfs nog terwijl we naar de bus liepen had ik het zwaar....

Maar goed, ik heb het gered, zelfs nog gezellig gehad :-) en l.ise heeft zich voorbeeldig gedragen!

Haha, wat een aansteller ben ik!

Chantal, nu ik dit opschrijf en terug lees moet ik denken hoe het voor jóu moet zijn om T in het zkh achter te moeten laten......

Geplaatst

Quin, ik zie het op dit moment ook nog niet zitten om weer te gaan werken.aar gelukkig is mijn eerste dag pas weer op 1 nov.

Ik ben van plan om te kijken hoe het gaat, ik werkte altijd fulltime maar mijn contract zet ik om naar 4 dagen en met ouderschapsverlof wordt het een jaar lang 3 dagen.

In de loop van het jaar kijk ik of ik het zo wat vind, en of ik mijn contract verder ga veranderen of terug ga naar 4 dagen.

Ik verwacht dat er steeds meer regelmaat komt dus dat wacht ik nog even af voordat ik dat soort beslissingen ga nemen.

En hobby's..... tja dat staat bij mij ook op een laag pitje.... (ook het koken ;-) ) maar ook daar verwacht ik over een tijdje weer regelmaat in te vinden.

Succes met de beslissing die je moet nemen

Geplaatst

Quin...met Nore gaat het redelijk goed. Ze heeft haar ups en downs. We mogen niet echt klagen. Van de kinderarts moesten wij afbouwen met de paracetamol. Dit hebben wij ook gedaan maar daardoor heeft ze weer heel veel pijn. Dus zitten wij in dubio en hebben voor zover toch maar weer besloten om haar paracetamol te geven. Het is zo moeilijk om haar te zien krijsen van de pijn! We weten dat het beter is om af te bouwen maar tja wat doe je....?

Als jullie het financieel kunnen Quin dan zou ik zelf echt kiezen om de eerste jaren thuis te blijven totdat hij naar school gaat. Het is zo bijzonder om je kleine groter te zien worden. Wat ik heb gelezen is dat de eerste jaren voor zo'n kleintje heel belangrijk is dat hij bij een ouder is. Ik weet het is een luxe tegenwoordig en veel vrouwen moeten gewoon werken om rond te kunnen komen! Maar als je het kunt...zal ik het doen!

Wij hebben het geluk (geluk bij een ongeluk weliswaar), maar Nina is nu 2,5 jaar. En al die tijd ben ik thuis geweest met haar. Echt heerlijk! Ik vind het een heel moeilijk idee dat ik straks wel weer MOET werken. De oppaskosten zijn zo hoog. Dat ik wel minimaal 3 a 4 dagen in de week moet werken om wat geld over te houden. Anders werk ik voor nop en is een ander aan het genieten van mijn 2 kleine meisjes! En ik wil ze graag zelf groter zien worden.

Een rekensommetje

Op het moment is mijn gemiddelde inkomen ongeveer €323,00 per week. Per maand €1292,-

Oppas is €3,50 per uur 1e kind, €3,00 per uur 2e kind. Totaal dus €6,50 per uur.

Ik werk als inval juf. Oppas uren per dag ongeveer 9 uur inclusief reistijd/ophalen. 9 x €6,50 =€58,50 per dag, €58,50 x 2=€117,00, plus de helft van €58,50= €146,25. per maand van 4 weken is dat €585,00.

Wij hebben nodig minimaal €1200,00 per maand. Maar ja als je er €585,00 afhaalt van de €1292,00 kun je al heel makkelijk zien dat wij te kort komen. Dan werk ik voor nop en een andere vrouw kan genieten van mijn kinderen. Om geld over te houden moet ik dan 5 dagen in de week werken. En zie mijn kinderen nog minder!

Shanna

Geplaatst

hey meiden T gaat mee naar huis vandaag onder strikte voeding schema en regels nu volgende week terug voor bloed en een echo hopelijk gaat het goed in huis.

Lees later even bij!

Geplaatst

Goed nieuws Chantal de kleine weer mee naar huis! Blij voor je.

Zijn de strikte regels te doen en waar moet ik dan aan denken ??

We gaan volgende week n nachtje Maastricht doen .. Heb er zin in, donderdag heen via Roermond langs t designer outlet (zo leuk) en dan s avonds hapje eten in Maastricht en vrijdag lekker door de stad heen wandelen kopje koffie etc .

Ik heb de oei ik groei app gedownload ... Vind hem super handig ondanks dat ik ook t boek heb maar daar kom ik niet aan toe.

Y is toe aan fase twee Sinds vandaag ... Klopt want ze was de laatste paar dagen wat bewerkelijk zoals wij t noemde ... Teuten met drinken, veel aandacht willen en weinig slapen. Nu ik dit schrijf ligt ze met hoofd /rug op mijn buik en beentjes op t bed heerlijk te slapen. Ben benieuwd.

Jo hoe gaat het bij jou ??

Geplaatst

Chantal, fijn dat hij weer naar huis mag!

Eer, ik ga zo ook even kijken voor de app, ik wist niet dat die er was, het boek hebben we ook maar heb ik nog niet echt gelezen.

Leuk om er even tussenuit te zijn , Maastricht is ook heel leuk!

Geplaatst

Chantal fijn dat T weer thuis is! Moet hij nog geopereerd worden of wordt de vernauwing vanzelf minder? Succes met het stricte schema nu.

Eer: heerlijk zeg een weekendje Maastricht. Ik zal ook even naar de app kijken. Ik heb het Oei ik Groei boek niet gekocht omdat ik toch wel veel negatieve recensies had gelezen (zorgen maken als je kind later/vroeger is in de ontwikkeling dan volgens het boek "moet"). Ik kijk nu alleen op de site als ik vermoed dat er een sprongetje is, zoals vorige week. Dan is het puur ter bevestiging van mijn eigen gevoel.

Daantje: wat goed dat je lekker weg bent geweest en genoten hebt. Ik besef me ineens dat ik nog niet zonder J op pad ben geweest, we zijn tot nu toe steeds met z'n drieen weg geweest.

Quin ik zou eerlijk gezegd niet willen stoppen met werken, ook niet als het financieel kan. Ik weet uit ervaring (operatie en lange revalidatie daarna) hoe simpel ik word als ik langere tijd niet werk. Gesprekken tijdens het avondeten gingen alleen nog maar over duffe dingen als de boodschappen en het huishouden, daar werd ik geen leukere partner van. Bovendien wil ik altijd geld 'voor mezelf' te besteden hebben, dus geen discussies met manlief over dure schoenen kopen ofzo. En tot slot heb je geen cv-gat als je blijft werken. Twee tot drie dagen werken vind ik voor mezelf wel het minimum. Ik ga straks 28 uur werken, de ene week drie dagen en de andere week vier. Qua contract ga ik terug naar 32 uur, en dan om de week één dag ouderschapsverlof.

Mijn collega had vanavond goed nieuws. Ze mailde vrijdagavond dat de baby bij de echo met 32 weken veel te klein was, liep 5 weken achter. Ze is opgenomen en kreeg een uitgebreide echo. Inwensig was alles goed, maar ze zagen een afwijkende vorm van het hoofdje en handje. Dit kon duiden op een chromosoomafwijking (4% kans) en daarbij zou het kindje niet levensvatbaar zijn. Ze heeft vrijdag een vruchtwaterpunctie gehad, en kreeg net de uitslag. Gelukkig alles goed! Wel veel te klein dus, ze moet in het ziekenhuis blijven tot de bevalling en krijgt dagelijks onderzoeken van de placenta en vruchtwater enzo. Ze gaan het kindje sowiezo eerder halen, ze heeft al longrijpingspuiten gehad. Spannend dus, maar het kindje lijkt tot nu toe wel gezond.

Wij hebben net een vakantie geboekt naar landal in Duitsland (erg he?). We gaan half september. Mijn verlof is dan afgelopen, maar ik heb er drie weekjes vakantie aan vast geplakt en moet dus op 8 oktober weer beginnen. Nu kijken naar de volgende vakantie: de wintersport. Normaal boeken we die pas in december ofzo, maar nu wil ik ivm babyhapjes maken een appartement. En die zijn snel volgeboekt, vandaar dus alvast op zoek. Iemand tips? Ik heb bij de H&M al een babyskipakje gekocht, zo lief!

Geplaatst

Jessi heel fijn om te lezen dat het goed gaat met je collega en haar kindje! Vond het heel akelig om het te lezen afgelopen week. Wat een opluchting zeg!

Geplaatst

Sandra: netjes hoor qua gewicht en lengte. Je hebt een mooie dame! Leuk om de foto's op fb te zien.

J.asmijn is vanmorgen ook goedgekeurd, 5650 gr en 60,1 cm. Ze mag nu 5 flessen van 180+6.

Ik snap ook waar de cb-frustraties vandaan komen die ik vaak hoor, dat kindjes de ene keer te zwaar zijn en daarna weer te licht. De verpleegkundige keek naar de grafiek op haar scherm en zei: ze groeit keurig hoor, het is een klein meisje maar alles is in verhouding. Pardon, klein?? Dus ik zeg: die grafiek is niet van J.asmijn hoor, deze puntjes zitten allemaal op de -1 lijn en J.asmijn zat de vorige keer op +1. Had ze de grafiek van het kindje dat vóór ons was nog op haar scherm....Zucht!

Geplaatst

Chantal, wat fijn dat T weer thuis is. Gaat het nu goed?

Shanna wat erg dat N nog steeds zoveel pijn heeft en dat jullie weer over moesten op de paracetemol. Zijn er al vooruitzichten op dat het beter gaat?

Quin, als ik het financieel kon, zou ik niet stoppen met werken, maar zeker wel minder. Net als Jessi zou ik op een gegeven moment wat missen. Helaas moet ik half september alweer aan de slag en ipv minder werken zoals de bedoeling was (van 36 naar 32) ga ik 40 uur per week werken. vriendlief zit helaas al ruim 1.5 jaar werkloos thuis en er zijn helaas nog geen gunstige vooruitzichten. Ik vind het jammer dat ik hierdoor de kleine minder kan zien, maar ik ben blij dat mijn werkgever in deze tijd mijn contract wil aanpassen. Maar echt als het kan , er lekker van genieten.

Eer, lekker hoor Maastricht. Ik vind het daar altijd heerlijk shoppen:-)

Jessi, goed te horen dat je collega goed nieuws te horen heeft gekregen. Wel nog steeds jammer dat ze nu in het ziekenhuis moet blijven. Maar daar zit in goede handen.

En die Landal vakantie. hihi er zijn ergere dingen toch?

Ik kom net ook zelf terug van een mini vakantie Beekse Bergen. helaas werd ik helemaal gek. We zaten met zijn 4-en in een chaletje van 29 vierkante meters. Niet te doen met een baby, wat minder weer, wespenplaag. Dus we zijn donderdag avond terug gegaan ipv vrijdag ochtend. Maar overdag was het heerlijk. Hele leuke dingen gedaan en de kleine deed het fantastisch.

Ik zag jullie berichtjes allemaal qua grootte en gewicht, dus ik ben vandaag maar weer eens naar het CB gegaan. En T is ook helemaal goed gekeurd. hij weegt 5290 en is 59,2 groot.

iedereen alvast een een fijn weekend

Lfz Ig

Geplaatst

Iggi petje af voor jou! Knap hoor, dat je 40 uur gaat werken!

Als het moet, dan moet het idd, ja.

Maar uhhhh wat zou ik gek worden van verdriet.

Zou echt kapot gaan om mijn kleine meid zoveel te moeten missen.

Bewondering voor je!

Aanstaande woensdag krijgt N.ore haar tweede prikje! Bah! Vind ik zo zielig!

Ben benieuwd hoeveel ze weegt en hoe groot ze is.

En verder iggi, met N.ore gaat het langzaam aan beter.

We proberen weet paracetamol te minderen. Maar voorlopig zijn de vooruitzichten wel dat ze wel nexium en motilium moet blijven gebruiken. Motillium is makkelijk. Maar de nexium zie ik steeds meer tegen op om te geven. Ze verslijt zich hier vaak in en soms lijkt het wel of ze hierin stikt. Echt verschrikkelijk. Soms raak ik nu best wel in paniek!

Zie er steeds meer tegenop en laat dit nu over aan mijn man.

Gr. Shanna

Geplaatst

Shanna sorry voor t inbreken. Mijn kindje zou ook in juli geboren wirden dus ik lees hier al die tijd al mee. Ze is uiteindelijk 5 weken te vroeg gekomen en heeft forse verborgen reflux waardoor ze een verslikincident had waarbij ze twee minuten niet meer ademde. Hier ook diverse ziekenhuis opnames en nu medicatie.

Hoe geef je de nexium? Hier motiliun en ranitidine, beide vloeibaar. Ik geef t in een medicijnspeen en dat gaat ech perfect! Nooit gedoe of vieze gezichten. Is de nexium vloeibaar? Dan zou je t ook zo kunnen proberen.

Geplaatst

Bedankt voor je advies Bunbums. Wat vreselijk lijkt me dat als je kind 2 min stopt met ademen!

Dit is ook mijn grootste angst dat dit met N.ore gebeurt.

Als je ziet wat voor drama het is elke morgen zou dit zo maar kunnen gebeuren.

Ben direct op internet gaan googlen. Kan alleen nog niet echt zien waar je de speen kunt kopen.

Wel raar trouwens... Heb gisteren nog gevraagd aan een apothekers assistente of er nog alternatieven waren hoe wij deze meds kunnen geven. Noppes!

Raar toch???

Waar heb jij deze speen gekocht?

Geplaatst

Hey meiden,

Eindelijks even tijd om een berichtje te plaatsen:)

Shanna bel je echt snel maar er is hier zoveel gebeurd dat het er in is geschoten.

Hier geven we nexium met een spuitje en dat gaat goed wel laten wij de nexium 15 min staan voor dat wij het aan het geven.

Meiden wat groeien de kids toch hard allemaal al z'n 5 kilo.

Vind het super om te lezen dat alle kindjes het verder goed doen.

Reageer dit weekend even persoonlijk via de laptop op de mob vind ik het al lastig genoeg om een klein berichtje te plaatsen.

Hier gaat het redelijk met T heb wel het idee dat de nexium iets doet maar het is nog echt niet over spugen blijgt maar het huilen lijkt soms echt minder en hij slaapt iets meer overdag nu zo gemiddeld 4 uur per dag en is soms gewoon wakker zonder huilen en dan krijgen we zelfs af en toe een lach dan smelt ik helemaal.

Verder gaat het voeden via he schema goed dat wil zeggen de 5 flessen van 150cc verdeeld over 8 flessen dus weer om de 3 uur een kleine fles. Dus al met al gaat het redelijk.

En ja dan heb je nog een peuter rond lopen die echt vreselijk alles aan het uitproberen is zodra je de handen vol heb en niet meer wil gaan slapen 's avons en midden in de nacht weer wakker is en er elke keer er 2 uur er overdoet om weer te gaan slapen dus jullie snappen dat ik geleeft word en gaat manlief ook nog weg naar UK voor een 6 dagen dus dan is het 2 kids en de zaak alleen met mijn schoonmama doen dus ik zal hier niet veel zijn.

Meiden geniet van deze tijd want het gaat echt zo snel voorbij;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden