Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Voor ons geen icsi meer, 3 is genoeg ;-)

We hebben nog wel 3 cryo's, maar die laten we liggen, en later vernietigen.

Het eind van het verlof komt in zicht, 8 oktober mag ik weer beginnen. Wel zin om weer onder de volwassenen te zijn, maar iedereen op tijd klaar krijgen wordt nog wat...

Vandaag zijn Mila en Noah voor de laatste keer wennen op het kdv, en vanaf volgende week volle dagen.

Dus ga maar even van de rust gebruik maken door de was te doen, en straks naar de kapper.

Fijn dat het bij iedereen steeds beter gaat!

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik had het volgens mij al binnen een uur na de bevalling over een 2e..... :-)

Als het aan ons ligt komt die er wel.

We hebben nog 7 cryo's in de vriezer, dus wat dat betreft zullen de behandelingen minder zwaar zijn als het lukt.

We moeten nog even kijken wanneer we ons weer gaan melden bij het AMC.

Ik had het er gisteren nog over met mijn schoonmoeder watvoor wachtlijst er zou zijn.... Binnenkort maar even bellen om te vragen.

Geplaatst

Nou meiden hier ook even geen 3de hoor;! Wij hebben ook nog een cryo en deze laten we nog even liggen wil nu nog niet zeggen dat ze deze mogen vernietigen ( wens donorz! Ander hadden wij hem geschonken voor embyo donatie of miss toch zelf nog een keer proberen eerst maar is de kleine man lekker in zijn vel laten zitten en dan is kijken hoe het verder gaat...

Shanna weet niet waarom jij geen recept hebt ik heb er niet om hoeven vragen het was namelijk vorige week maandag wel heel duidelijk zichtbaar voor de ka dat ons mannetje allergies is hij zwol helemaal op onder de voeding kon nauwelijks zijn ogen nog open doen zo dik waren ze geworden en hij zat onder de uitslag echt vreselijk om dat te zien.

Hier krijgt onze kleine man zijn slaapteneu aan bij de fles van 19:00 dan is hij nog z'n uurtje wakker valt dan in slaap en dan maken wij hem weer om 10:30 wakker voor de laatste fles en dan slaaptt hij tot 07:00 ddoor (meestal)

spuitluiers bah ik zet hem dan meestal eerst im de tummy en spoel hem dan weer verder af in het grote bad als ik alleen met hem ben maar inderdaad onder de douche is makkelijker maar ook ik doe dat niet als ik alleen ben. T heeft sins deze voeding diaree dus ook hier gaat hij vaak met zijn billen in bad ;)

Sandra jullie poppetje doet het dus super, heerlijk geniet ervan!

Vandaag is T voor het eerst wennen op de kdv en dan gaat hij volgende week 1,5 dag en die week erop 2 dagen moet zeggen dat ik nog niet het gevoel heb dat hij alweer 12 weken is, heb nog maar zo kort van hem kunnen genieten voor mijn gevoel.....

Meiden ga even een tukkie doen ( onze meid was vanacht gewoon van 12 uur tot 5 uur wakker grrr) en

Geplaatst

Hi meiden,

quine ik had idd gewonnen mag vanavond weer n potje... Zin in.

de dame die 4 kindjes thuis kan hebben (weet ff de juiste naam niet) belde maandag dat ze in november plaats heeft op de maandag voor Y. Y is dan alleen nog geen 6 maanden, wat wel haar voorwaarde is dus zal dat haar vrijdag zeggen als ik haar terug bel. Ik denk dat ik toch maar in ga op haar voorstel want mijn vriend gaat eerdaags denk ik ook weer aan het werk. Moet er nog ff niet aan denken maar goed.

Van de week in de supermarkt weer leuk commentaar van allerlei dames... Oh wat een schatje, wat een kleintje . Nou mamma glundert dan van oor tot odfor :-)

meiden ga me omkleden , fijne avond.

Geplaatst

Waarom gebruiken jullie geen douche zitje, gebruik ik hier ook en is reuze handig. Als ik met douche leg ik het aankleed kussen op de vloer en leg hem na het douchen stevig in een handdoek en droog mezelf even snel af en hup klaar is Klara.

Hier geen cryos dus moeten weer van voor af aan beginnen. We denken nu aan april om te starten. Kunnen niet te lang wachten de 4 is in zicht en dat heb ik als max staan. Discussie schuiven we dus nog even tot nieuwe jaar.

Helaas zou ik dan wel moeten stoppen met werken dat is een van de voorwaarde van manlief:-(

Geplaatst

Jullie zullen wel gallisch worden, nou wij ook!

Nore heeft wel honger maar lukt niet om te drinken. Doet haar erg zeer. Tevens rode blaasjes in haar mond. Verder snip verkouden (al paar weken) en stem kwijt. Waarschijnlijk niets met elkaar te maken.

Maar ben het ohhhhhh zo zat!

Geplaatst

Nou... Dat valt dan gelukkig weer mee...

- virus

- spruw (wisten we)

- aften

Middeltje gehad dat mond verdoofd waardoor ze weer drinkt.....

En het werkt.... Jeh!!!

Tja virus gewoon uit zingen!

Grrrr en nou houdt het op.... Nu genoeg geweest!

Gr. Shanna

Geplaatst

Hoi allemaal,

mijn telefoon heeft raar gedaan... Ik zag dat er niks geschreven was dus dacht doe praatje pot ... Wat blijkt ik moest gisteren 3 pagina's terug lezen. Zal straks ff reageren. Niet dat jullie denken, gaat t wel goed met Eer. Ha ha

als ik jullie voedingsschema s zo lees loop ik hier behoorlijk achter.. Ik doe nog 6 voedingen van 150 maar ga nu ook naar 180 ga t gewoon proberen. Wij maakten haar nog wakker rond middernacht maar die ga ik nu skippen.

Shanna hoe gaat t nu met de aften ?

Tot straks

liefs eer

Geplaatst

Even ego bericht;

Heb de hele nacht zitten huilen, heb gister mijn paardje verkocht en die wordt zo opgehaald. Dat ik dat zou doen had ik nooit verwacht maar kan hem niet meer de aandacht bieden die hij verdient. Heb wel als voorwaarde gesteld en vast laten leggen dat ze hem niet door mogen verkopen als hij niet bevalt dan komt hij terug en zoek ik zelf een nieuw geschikt adres voor hem.

Geplaatst

Quin.. Heel vreselijk voor je zeg!

Heb echt met je te doen.

Maar weet je quin... Jij moet wel heel veel van haar/hem houden!

Je doet wat het beste is voor haar/hem.

Je zet je paard boven jezelf.

Knap hoor! Wees trots op jezelf. En als je je schuldig voelt. Niet doen!

Gr. Shanna

Geplaatst

Eer het gaat niet zo lekker. Ze weigert nu te drinken. Maar komt dit nu door het virus of door de melk?

Je wordt nu zo op het verkeerde been gezet.

De tijd zal het zeggen.

Geplaatst

Lief van je Shanna.

Probeer N. eens 30 cc lauwwater te geven dan weet je of het aan de melk ligt en water kan geen kwaad. Wel eerst even koken niet uit de kraan.

Geplaatst

Oh Quin wat balen ... Ik ken t gevoel heb vroeger altijd pony's en later paarden gehad. Na het derde paard die naar de slager moest heb ik het opgegeven. Het was n volbloed zo'n mooi paard kan er nog van janken. Sterkte mop.

Shanna het idee van Quin zou je idd kunnen proberen, kan geen kwaad.

180 lukte net nog niet... Ze kreeg t niet op maar vanavond als laatste fles probeer ik het nog eens.

Geplaatst

Quin wat verdrietig van je paard. Vind het heel dapper van je om deze beslissing te nemen!

Ik had net een afspraak bij het cb voor J.asmijn haar 2e prikjes. Zit de deur op slot, niemand aanwezig en tel staat op het antwoordapparaat! En ik heb me niet vergist qua datum, de assistente heeft het zelf in het boekje opgeschreven. Irritant!

Geplaatst

Quin, oh wat verdrietig meer wat een dappere dat je deze keuze hebt gemaakt.

Heb zelf 4 jaar geleden het zelfde moeten doen.

Jessi, dat meen je niet! Daar kun je inderdaad van balen zeg en ik vind het zeker niet netjes.

Wij zijn sins vandaag overgestapt op de neocate de allergy care was inderdaad niet voldoende ben dan ook benieuwd wat deze voeding gaat doen voor T.

Verder heeft T ook geen stem meer en ook daarin weten ze niet wat het is miss gewoon schor door al het huilen maar ze weten het niet zeker moet in iedergeval naar de kno arts met hem!

Moet zeggen dat ik dat heel eng vind hij huild namelijk dus ook echt zonder geluid heb dan ook maar zijn wiegje naast mijn bed gezet zodat ik hem toch nog wat hoor ( hij is niet verkouden of iets dergelijks.)

ga zo is kijken of hij nu in slaap is gevallen hij is al wakker vanaf 08:00 vanmorgen!

Geplaatst

Chantal, ach wat zielig dat zijn stemgeluid weg is. Hoop wel dat de Neocate de gewenste resultaten oplevert. Fingers crossed.

Jessi, wat balen zeg voor niks. Stel je hard er vrij boor genomen. Bellen voor een nieuwe afspraak en gelijk vragen wat er aan de hand was.

Hier een beetje uitgehuild. Wilde gem gister zo weer uit de trailer trekken. Hij is niet mooi Eer maar o zo liefffff en hij sprong echt geweldig. Nu wachten tot L. groot genoeg is en dan weer paardje en pony hoop ik.

Geplaatst

Foei Quin! Blijft t bij eentje?

Heb dame van cb gesproken, arts was ziek en ik ben afgebeld. Dus niet! Op beide telefoons geen oproep gemist.of voicemail. Nieuwe afspraak maandag, bij de vp. Arts is namelijk langdurig ziek. Ja amehoela dat was hij/zij een half jaar geleden ook al! Ze hebben soms vervanging, nu dus niet. Dame vroeg of ik bezwaar had dat ik dus de arts niet kan spreken volgende week. Heb gezegd dat ik liever een ervaren vp heb dan dat 24 jarige meisje van de vorige keer die niks over babies wist (letterlijk, beetje slaapgebrek geloof ik ;-) ). We zullen zien maandag.

Morgen gaan J en ik vriendlief weer van Schiphol halen. Hij is al sinds maandagochtend weg, vind er niks aan. Ik heb me vreselijk verveeld. Woensdag even gewinkeld (alleen met J) en verder alle dagen alleen thuis geweest. Vriendinnen werken allemaal. Ben eigenlijk wel blij dat ik over een week weer moet werken, word langzaam gek van het thuiszitten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden