Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag een "spannende" dag!!!

Voor het eerst zijn we op weg naar Bilthoven sinds geboorte N.ore!

Mijn oma (94 jaar). Gaat voor het eerst haar jongste kleinkind zien (nr 16). Het is voor het eerst dat wij het aan surfen om zo'n grote afstand te rijden.

Spannend spannend spannend!

Gr. Shanna

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi all,

Tijdje afwezig geweest. Druk druk druk:-)))

Moet zeggen combi kids, werken, social leven, sporten, nieuw huis wat bijna wordt opgeleverd. Oudste ook nog eens geopereerd. Ik heb mijn balans nog niet echt gevonden. Iemand hier al wel?

Ik zag dat er heeeeeel veel geschreven is. Ik ga niet overal op reageren. Krijg je zo mosterd na de maaltijd gevoel. Maar ik lees eruit dat het nu eindelijk met alle kleintjes goed gaat. Dat is echt fantastisch nieuws.

De afspraak staat ook, de 28 ste. Heel erg leuk om iedereen dan (weer) te zien.

Sandra ik zie dat jij de strijd ook aan bent gegaan. Hoe gaat het? Ik ging in het begin heel erg snel, nu gaat het wat langzamer. Maar ik mag niet mopperen. Ik ben sinds 1-9 nu ruim 7 kilo kwijt.

Vandaag even op het weeg uurtje geweest. Ik was gewoon benieuwd hoeveel hij is aangekomen. Aangezien hij vorige keer qua gewicht iets achter liep op lengte. Maar ja er was vandaag geen tijd om de lengte op te nemen. Hij weegt nu 5935. Woensdag moet hij voor zijn tweede prikje, dus dan doen ze ook de lengte. Volgens mij zit het wel goed.

Dit weekend ga ik mijn huis even goed boenen. Want..... jajaja na eindelijk 1,5 jaar komt er voor de eerste keer iemand mijn huis bezichtigen. Ik hoop toch zo dat ze echt geintreseerd zijn. Je hebt maar 1 koper nodig:-)

Jullie nog leuke plannen voor het weekend.

Fijn weekend all,

Lfz Ig

Geplaatst

Hé meiden,

Ook ik ben weer in het land:)

Wat is er veel geschreven zeg ga ook niet op alles reageren...

Sandra poef weet wat je doet ga maandag ook weer beginnen was voor de vakantie 7 kilo kwijt maar heb er weer wat bij op na al die pinacolada:(( dus ga je volgen alleen ga ik wel iets van groente en vis eten in het weekend.

Quin wat een lieverd ben jij zeg dat je alles voor ons na vraagt echt top...

Shanna hoe is het gegaan?

HIer gaat het goed ons gezinnetje is eindelijk s in de relex mote en kunnen nu echt genieten.

Verder vandaag een gesprek met de Ka gehad en ze gaven hun fouten toe al hebben we daar helemaal niks aan heb dan ook wel laten weten dat wij geen vertrouwen meer hebben in dit zh en dat wij ons kleine mannetje niet zomaar weer achter laten.

Ook hebben we nu een datum voor de provocatie test 20 nov en 4 dec ben benieuwd wat er uit komt. De arts was erg verbaast hoe hij reageerde en hoe hij lachte.

Ga nu snel de laatste fles geven hij krijgt er nog maar 4 op een dag van 180cc

Geplaatst

Hoi all

Reageer later beter, nu even kort....

Het gaat best goed met n.ore. Ze heeft zich goed gehouden bij bezoek oma!

We zijn daar heel blij mee....

Ze drinkt heel goed. Ze poept goed.

Wat ze nog wel met vlagen doet is met echt "golven" voeding uitspugen. Zal wel blijven voorlopig.

(reflux).

Quin en Chantal vraagje aan jullie....

Nore heeft nog af en toe best last van scheetjes. We gebruiken nu neocate een week. Komt dit bij jullie bekend voor?

Ze is verder echt als een blad aan een boom veranderd. Het is heerlijk om dit te zien en heerlijk dat anderen dit ook uit zichzelf bevestigen. Toppie!

Maar zodra er maar iets niet lekker loopt ben ik gelijk weer zo alert.... ! Dan denk ik..."wat heeft ze nu weer? Is het dan toch geen KMA?". Maar dan praat ik met nabloeden houdt hij mij het plaatje voor hoe ze eerder was. En dan denk ik ..."o ja.... Ze krijst nu niet meer, loopt niet meer rood aan...., overstrekt niet......, ze lacht nu heel veel...., ze speelt nu lekker...., je krijgt nu contact...., handjes zijn ontspannen...., poepen zonder pijn...!

Ik moet gewoon weer vertrouwen krijgen in haar. En ja ze zal vast nog al een ziekjes zijn, verkouden etc... Het heerst natuurlijk ook. En dan moet ik niet gelijk van het ergste uit gaan... Bla bla bla....

Herkennen jullie dit quin en Chantal?

Gr. Shanna

Geplaatst

Hier ook nog steeds spugen maar dat heeft idd niks met kma te maken en het is niet veel dus verwaarloosbaar. Scheetjes laten doet L. ook maar dat schijnt de lucht uit de darmpjes te zijn en de een heeft daar wel last van en de ander niet. Het vertrouwen moet weer groeien Shanna geef het de tijd. Zoals al eerder gezegd wij willen soms te snel dat heb ik ook en proffie zegt elke x dat in geduld moet hebben wat soms echt moeilijk is.

Maar fijn dat het verder zo goed gaat. En ik krijg steeds meer vertrouwen in alles dus ha ha er is hoop.

Geplaatst

Chantal. Zo te lezen lekkere vakantie gehad. Heerlijk ben je weer lekker opgeladen. Fijn dat het zo goed gaat en hij de arts heeft doen verbazen.

Wel al snel de provocatie test. Onze kinderarts durft het denk ik nog niet voor te stellen die is bang dat ik er bij wijze van aanvlieg. En mijn geluk is wat ik achter mij heb staan als informatie. Ze heeft nog college van hem gekregen;-).

Nu is L. wel 2 weken verkouden. Hebben jullie nog tips? Stomen badkamer, neusspray en bedje staat al schuin. Ach het is gewoon zielig.

Geplaatst

Xylometazoline 0,025 mogen de kleintjes nu hebben quin. Bij apotheek verkrijgbaar. Werkt super!

Hoop dat je kleine snel weer beter wordt. Is altijd zo zielig om te zien.

Gr. Shanna

Geplaatst

Hallo, wat is er veel geschreven!

Gezellige hoor, en zeker gezellig om jullie allemaal met de baby's te zien binnenkort!

Vandaag zijn we weer naar het cb geweest voor de 2e prikjes.

Mijn man was toevallig vrij dus die ging voor het eerst ook mee.

Nou, dat doe ik dus niet meer!

Hij eerst helemaal boos en chagrijnig doordat hij zijn kleine meisje pijn zag lijden.

Boos op de arts, boos op mij.

Ach, ergens wel schattig dat hij het helemaal voor haar opnam, maar nu moest ik hem ook nog rustig houden naast het troosten van l.ise

Ok, dan weten we dat ook weer.

Nu maar hopen dat ze er niet te veel last van heeft.

Geplaatst

Ha ha die van mij ook niet , moet er niet aan denken wat hij dan gaat doen......

Hier over 2 weken met beide kids er heen dan gaat schoonmama mee ben benieuwd hoe die het gaat vinden.....

Geplaatst

Haha, hier kan man er prima tegen, maar had laatste keer schoonmoeder mee, en die is op de gang gaan staan met de een, en daarna hebben we babies gewisseld, want ze wilde het niet zien

Geplaatst

Daan hier morgen op voor de derde prikjes. Vriend gaat ook altijd mee maar wij beide willen die arts wel op der b.. Slaan ... We zeggen altijd tegen Y dat ze zuster/arts terug mag pakken als ze 18 is.

Heb tenniswedstrijd van de 28 kunnen verzetten dus heb nu alle tijd om te lunchen met jullie.

Hebben jullie kleintjes ook last van heel veel drukte... Gister was ze afgedraaid en was niet te troosten, beetje te druk geweest.

vandaag banaan geprakt en aan der gegeven, kwam met de zelfde rot gang weer via de tong naar buiten maar ze heeft toch uiteindelijk 2 mini lepels op. TIP, heb slab en doekje paraat banaan zit overal :- )

fijne Aaf

Geplaatst

Eer tijd gaat snel hé... Nu alweer groente hapjes. Ga je zelf hapjes maken of ga je kant en klare potjes gebruiken?

Vervelend dat je meisje zo van slag is.

Nore heeft ook last van te veel drukte. Ze voelt zich thuis het fijnst. En het liefst wil ze zo zitten of liggen dat ze alles kan zien. En ook wil ze niet het gevoel hebben alleen te zijn. Het liefst wil ze bij mama zijn en daarna papa.

Prikjes zijn altijd K... Altijd weer blij als we even niet meer naar CB moeten

Geplaatst

Grrrr even een echt berichtje ......

Hier gaat echt alles mis T is ziek heeft weer een blaasontsteking en nu denken ze toch dat de urinebuis ook niet goed is...

Zelf ben ik grieperig.

En dan koop je een nieuwe tel doet hij het niet goed moet je er weer mee terug naar de winkel bah heb wel wat anders te doen......

Geplaatst

He gets chantal! Moet je nu weer met t naar het ziekehuis?

Jij ook veel beterschap!

Hier heeft s.terre al dagen waterontlasting. En het spuit eruit. Ik was me suf.

Ik vraag me af of het tandjes zijn.

Geplaatst

Chantal, getver balen zeg. Maar switch je van zkh of blijf je daar?

Shanna, hoe gaat het met het schema?

Sandra, voel je wat in het mondje? Ea tussen 3 en 6 mnd schijnt het vrij normaal te zijn dat ze alles naar de mond brengen. Maar spuitluiers horen daar niet bij.

Eer, leuk hoor die hapjes. Hier mag het pas vanaf 6 mnd ivm kma.

Heeft vriendlief al een job gevonden?

Daan, hier gaat manlief juist naar het cb voor de prikjes;-)0

Geplaatst

He, wij blijven nog even in Hengelo mijn hub wil ze het voordeel van de twijfel geven ben er niet helemaal gerust op maar we zullen zien kan zo overstappen als we willen.

Gelukkig is ons mannetje wel gewoon thuis met antibiotica en gaan ze over 2 weken het katheter onderzoek doen moet zeggen dat ik daar heel erg tegen op zie...

Eer leuk de eerste hapjes wel veel foto's maken is zo vreselijk leuk immers terug te kijken.

Sandra tantjes kan inderdaad heel goed en het kan even duren voor je ook echt wat ziet en ja die luiers horen er bij.....

Geplaatst

Hoi quin en Chantal, hebben jullie je kleine al opgegeven bij neocate support programma?

Je krijgt dan een sla Bertje en een vel watervaste stickers met de tekst "Ik heb koemelkallergie"! Plus natuurlijk de nodige adviezen via mail.

Gr. Shanna

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden