Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Grrrrr..... stomme pc haalt mijn spaties er tussen uit. Geen gezicht zo die opmaak. Nieuwe poging dan maar met streepjes ertussen.

Eer - 43 jaar - 3e IVF - 1e kindje - echo 18-11 - uitgerekend 8-7-2012

Iggie - 36 jaar - 1e ICSI - 2e kindje - echo 15-11 - uitgerekend 5-7-2012

Liedje - ? jaar - ? - ?e kindje - echo 14-11 - uitgerekend ?

SterreMaud - ? jaar - ? - ?e kindje - echho ? - uitgerekend 4-7-2012

Jo1978 - ? jaar - ? - ?e kindje - echo ? - uitgerekend 4-7-2012

Jessi79 - 32 jaar - 1e ICSI - 1e kindje - echo 11-11 - uitgerekend 4-7-2011

Testr - ? jaar - ? - ?e kindje - echo ? - uitgerekend ?

Zijn jullie ook zo druk op je werk? ;-)))

Geplaatst

Hahaha dames, volgens mij gaat het niet zo goed nu met al die lijstjes. Er verdwijnen mensen. Sommige krijgen wel een echo maar zijn niet meer uitgerekend. Laten we zoveel mogelijk invullen en zodra iedereen een alles heeft ingevuld,maak ik wel een mooi lijst. Misschien excel, maar dan is het niet steeds zichtbaar. Iemand idee?

Geplaatst

Hier SUPER MUTS....oooo wat ben ik lekker in de weer, ik zei toch dat ik een lijstje had ingevuld, bleek dat dat op het uitgerekend JUNI topic was, ja het lijkt ook zo op elkaar hé...

anyway ,anders doen we nu ff voorstellen, uitgerekend datum kan van mij nog wel ff wegblijven, 1e echo datum is mss wel leuk om te vermelden.

kijk maar waar jullie zin in hebben.

Vandaag vooral in de middag..misselijk, ga nu ff liggen heb afgesproken te gaan tennissen vanavond.

Geplaatst

Mijn 1e echo is 22 november.

Uitgerekend 8 juli, volgens mij loop ik gelijk met Eer.

Ben 36 jaar en begonnen met het traject toen ik 23 jr was. Na 3 jaar was ik gestopt was er toen helemaal klaar mee en dacht met zijn 2e ook leuk. Maar na 10 jaar de kriebels ivm leeftijd nu of nooit. Moet zeggen dat ik vanaf begin er anders in ben gegaan dan toen ik 23 was.

Hebben jullie helemaal geen klachten van steken in de buik? Vanmorgen huisarts geweest en heb een blaasonsteking, was zo zenuwachtig was bang dat er wat mis was.

Geplaatst

Met de blaasontsteking gaat het de goede kant op. Het scheelt wel van 4 x 's nachts je bed uit naar 1x.

Maar zijn jullie ook allemaal zo vroeg op 's morgens:mad:

Wel leuk Eer om het te vertellen met oud en nieuw, wij denken er aan om het op 1e kerstdag te vertellen aan de ouders. Hoewel ik een vermoeden heb dat mijn mams wat in de gaten heeft.....

Wij hebben het echt helemaal aan niemand vertelt dat we er aan dachten en weer een poging hebben gedaan, heb nu alleen mijn mannetje als klankbord ha ha en die begrijpt niks van de vrouwelijke hormonen, het is wel een lieffie hoor:happy11:

Geplaatst

Quin, gelukkig dat je blaasontsteking al aan de beterende hand is, want van die wc bezoekjes 4x in de nacht wordt je zo brak.

moeders he.... ja die hebben het zo in de gaten.....zei al tegen mijn vriend dat ik nog maar ff snel langs moet en dan maar ff een maandje niet want anders weet ze het al...haha

verder hier geen klachten...zal vanmiddag wel weer n beetje misselijk zijn, maar dat hoort erbij en heb ik er graag voor over hoor.

Geplaatst

@Quin: jij ook gefeliciteerd! Wel bijzonder hoor om na 10 jaar toch weer de stap te wagen. En met een heel mooi resultaat!

Vrouwelijke hormonen zijn inderdaad een wonderlijk iets. Denk dat ik het beroemde boek van Kluun maar ga halen voor vriendlief. Hij kreeg gisteren per sms een hele goede tip van een vriend van hem: gewoon de komende 8 maanden ja knikken en alles goed vinden, haha.

@iggie: Ik heb ook sinds een paar dagen geen klachtjes meer. De misselijkheid is sinds zondag al weg, en ook het voortudrend zeurende ongi-achtige gevoel in mijn buik. Ik ben ook iets minder moe dan afgelopen weekend. Ik word er ineens zo vreselijk onzeker van! Ben echt veel liever de hele dag een beetje misselijk en doodmoe. Vannacht werd ik wakker, en na een flinke plas heb ik een half uur heel veel buikpijn gehad, alsof er een mega-ongi ging doorbreken. Ik was eigenlijk best bang! Ik voelde me vanmorgen ook weer heel anders, negatiever. Ik ben normaal een rasoptimist en maak me niet zo snel druk. 'Dat zien we dan wel weer' is een beetje mijn motto. Nu dus even niet zo optimistisch. Ik wilde vanmorgen voor de zekerheid nog een test doen maar had niks in huis. Morgen komt de dame van MvM en die doet ook een test. Duimen dat die ook positief is!

Geplaatst

Jessi79 ook gefeliciteerd en ja het weer een stap geweest, ben gillend blij met het resultaat. Ha ha 8 mnd ja en amen zeggen gaat hij niet doen dan is hij failliet ook denk ik:happy8:

Maar nu probeer ik een ticker aan te maken en dat lukt niet zo..... Weet iemand dat????

Ben bang dat het voor iedereen het zelfde is ,ook ik word er gek van. Morgen mag ik gelukkig weer naar de homeophaat die krijgt het elke weer voor elkaar om mij rustig te laten ademen.

Ergens wel lekker Eer dat jij geen last hebt van kwalen, en als ik jou lees dan lijk jij ook geen last te hebben van de spanningen of schiet ik deze verkeerd in?

Geplaatst

Idd ik ben er vrij relaxed onder....ben voor het eerst vandaag niet misselijk maar kan mss vanavond nog komen :-)

dat zet me dan wel even aan het denken hoor.... maar probeer het snel te vergeten.

Geplaatst

He meiden,

Wat is het rustig hier! Blijkbaar zijn er niet zoveel in juli uitgerekend.

De consulente van MvM is vanmorgen geweest, en ik had gelukkig weer een knallend positieve test. Ze vertelde dat ze heel vaak hoort dat mensen een tijdje minder misselijk zijn, of helemaal niet. Ik ben dus weer helemaal gerustgesteld! Ik moest een kort vragenlijstje invullen (over hiv, hepatitis, bloedtransfusie etc). Op de vraag of ik ooit aan mijn ruggewervels ben geopereerd moest ik ja aankruisen. Bijna 10 jaar gelegen zijn bij mij twee wervels met schroeven vastgezet, en om één of andere vage reden mag je dan niet meedoen. De consulente gaat nog navragen waarom niet, want ze had dit nog nooit meegemaakt. Ik heb dus geen cadeau gekregen en hoef geen flessen te vullen. Ik kreeg wel de test in een mooi bewaardoosje, en een tijdschrift ('Zwanger' geloof ik). Erg jammer, want ik had heel graag meegedaan. Nu moet ik zelf maar een leuk boek over zwangerschap gaan kopen. Morgen lekker de stad in!

Fijn weekend alvast iedereen!

Geplaatst

Ja het is idd rustig voor de uitgerekende dames in juli, hoewel wel veel groen op het wachtbankje van oktober.

Ha ha kan mij voorstellen dat je toch weer even benauwd ben voor de test.

W.s. mag ik ook niet mee doen met mvm, ben geopereerd en behandeld voor een tumor in mijn schildklier en heb nu aan de andere kant een goedaardige cyste zitten. Wacht dus nog geduldig of ik mee mag doen.

Ga zondag met mijn vriendin winkelen, wel raar dat ik niks kan zeggen en niks kopen, pas ik straks toch niet meer in:happydance:

Fijn weekend en shopse

Geplaatst

Ik wil ook op een lijstjeeeeeeee.....:happy:

Als eerste vanharte allemaal dames.. Iemand er al uit hoe het lijstje dr uit moet komen te zien.. lol

Ga me maar even voorstellen

Ik ben 37..eehh bijna 38 (12 nov) Heb een zoon die over een maand 21 word :happydance:

Eerste ivf na steralisatie op 30e bijde 1e x gelijk zwanger.. joehoooeeeee..

eerste bloedtest 10 dagen na tp 110 HCG en 7 dagen later 3817 :clap2:

Uitgerekend op 5 juli.. eerste echo op 21 nov... wat ik overigens nog errug lang vind duuren...

Behalve dizzy, hoofdpijn en erg pijnlijke borsten... niet veel kwaaltjes :)

xx Meis

Geplaatst

Ships heel verhaal getikt..is het weer weg. 2e poging.

Meissie , gefeliciteerd, net als quinn na zoveel jaar nog een keer moeder worden, heel bijzonder. Kan ik bij jullie te rade voor advies want ik ben echt een no-no.

het is hier idd rustig alhoewel wij natuurlijk vroege juli moeders worden, er zullen nog dames bijkomen van het november wachtbankje, moeder van seppe heeft vandaag positief getest.

Gister moest mijn vriend naar de fysio die in het zelfde pand als het kinderdagverblijf zit, is hij gewoon naar binnen gestapt en gezegd dat we zwanger zijn en hoe we moeten handelen qua kinderdagverblijf. Leidster zei dat we nu al moesten gaan inschrijven want als we wachten tot dat ik 3 maanden zwanger ben we waarschijnlijk te laat zouden zijn. Ik vandaag dus gekeken op google onder kinderdagverblijven in onze plaats, meer dan honderd kinderdagverblijven. Ben er mee gestopt zag door het bos de bomen niet meer, moet ik opeens ook al gaan nadenken hoeveel dagen ik wil gaan werken. disissions, disissions...pfff had ik nog helemaal niet aan gedacht.

Hoe is het verder bij jullie met de kwaaltjes? ik vandaag weer een klein beetje kramp, geen last van gevoelige (.)(.) aangezien ik deze 10 jaar gelelden heb laten verkleinen zal dat denk ik ook niet gebeuren.

eer

Geplaatst

@Quin en meisje. Gefeliciteerd. Hoe het lijstje gaat worden, moeten we nog maar even over na denken. Er zijn wat opzets gemaakt, kijken welk het handigst is.

Over de kinderopvang. Dat moet je idd heel snel regelen. Ik heb de kleine nu al ingeschreven op twee kinderdag verblijven. 1 daarvan daar zit mijn zoontje nu op de NSO. Daar krijg ik voorrang, dat is een fijn gevoel. Bij de keuze is het belangrijk wat voor gevoel jij en je vriend krijgt bij binnenkomst. Voelt het goed, je laat daar namelijk wel voor heel veel uur je kind achter. Je kan bespreken wat de regels zijn van een KDV. Je hebt verblijven war ze heel los zijn, een soort huishouden van Jan Steen. Maar er zijn ook KDV die strakke regels hanteren. Openingstijden, avondeten. Zelf gemaakt of gaat dat weer via zo n leveranciers. Kunnen de kinderen buiten spelen. Gaan ze wandelen. Ga voor jezelf na wat voor jou belangrijk is. Je hebt natuurlijk ook nog de optie oppasmoeder. Je brengt je kind dan onder in een soort normale gezinssituatie. Echter ik ben daar geen voorstander van door eigen slechte ervaring. (ik kwam er na drie maanden achter dat mijn oppasmoeder rookte bij de kinderen, en ik het maar raar vinden dat een baby van 6 maanden al aan de astma medicijnen zat). Ik was woest heb de kleine ala minute daar weggehaald. Bij een KDV heb je dus meer controle. Maar goed het gaat erom waar je het beste het gevoel heb, van hier kan ik met een gerust hart mijn kleine achter laten.

Verders heb ik geen kwaaltjes, alleen ik ben o zo moe, voel me zo "verrot" alsof ik een weekend zwaar heb doorgehaald.

@Jessi. Dinsdag komt Mvm bij mij langs maar ik ben benieuwd of ik ook mag leveren. Wist namelijk niet dat je ziekte geschiedenis van invloed is. Nou ja afwachten maar. Mij lijkt urine is urine.

Wel fijn dat je niet meer zo onzeker bent. Ik moet eerlijk zeggen, ik heb gisteren ook weer een test gedaan. Hahaha gewoon voor de zekerheid. Toch wel raar dat die onzekerheid blijft. Ik vraag me af wanneer we onszelf hebben overtuigd. WE ZIJN ECHT ZWANGER!!!!!!!

All heel fijn weekend, geniet van het mooie weer.

Lfz Ig

Geplaatst

:happy7:ik had niks te doen

Even voorstellen:

Eer - 42 jaar - 3e IVF poging - 1e kindje

Iggie - 36 jaar - 1e ICSI poging - 2e kindje

Jessi79 - 32 jaar - 1e icsi poging -1e kindje

Jo1978 - 33 jaar - 2e icsi poging - 1e kindje

Liedje -

Meisje38 - 38 jaar - 1e ivf poging - 2e kindje

Quin - 36 jaar - 1e icsi poging- 1e kindje

Sterremaud -

Testr -

Uitgerekend:clap2:

1 juli 2012 - Liedje

4 juli 2012 - Jessi79 & jo1978 & Sterremaud

5 juli 2012 - Iggie

8 juli 2012 - Eer - Quin

Eerste echo

11 november 2011 - Jessi79

14 november 2011 - Liedje

15 november 2011 - Iggie

18 november 2011 - Eer

21 november 2011 - Sterremaud & meisje 38

22 november 2011 - Quin

23 november 2011 - Jo1978

Geplaatst

Ooh, mooi lijstje!

Nieuwe zwangeren welkom!

Inderdaad wel erg rustig nog hier, maar misschien komt dat de komende weken nog, dat het de tweede helft van juli druk gaat worden.

Wij hebben het inmiddels aan mijn ouders verteld. Ontzettend blij waren ze! Mijn moeder riep meteen: Ik wist het!!!

Haha, dat zeiden mijn vriend en ik al tegen elkaar van tevoren, dat ze dat zou zeggen. We hebben dus ons eerste 'zwanger' kaartje al binnen.

Morgen gaan we naar mijn schoonouders om de verjaardag van mijn schoonvader te vieren. Denk dat mn schoonvader wel erg blij is met zo'n 'onverwacht' kadootje!

Heb net het boekje van Claudia de Breij gekocht. Erg grappig!

De moeheid heeft hier ook wel toegeslagen, dus ik probeer smiddags steeds even te liggen. We krijgen vanavond eters dus ik moet nu toch echt wel aan de slag!

Jessi, wat raar van de moeders voor moeders zeg! Balen dat je niet mee mag doen!

Ik heb met vorige week zondag aangemeld maar nog steeds niet gehoord! Bah, word daar echt chagerijnig van. Morgen ben ik 6 weken en dan wil ik gewoon meteen plassen! Maandagochtend maar meteen even bellen.

Ik heb van een vriendin een stapeltje zwangerschapsboeken gekregen. Erg leuk om in te lezen, en ook wel wat herkenbaarheid wat betreft kwaaltjes. Dat geeft weer wat vertrouwen!

Geplaatst

spannend he meiden, straks de eerste echo ( 23ste) kan echt niet wachten!!

ben zo benieuwd, merk nog steeds niet echt wat, als we er niet zo mee bezig waren geweest

, had ik echt niet geloofd dat ik zwanger ben..liefs jo

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Graag wil ik me bij jullie voegen. 14 Oktober punctie gehad. Als het goed is dan ben ik 6 juli 2012 uitgereken, toch?

Ben op deze site helemaal nieuw en weet nog niet precies hoe alles werkt...

Zal me even voorstellen, dat is wel zo netjes.

Ben inmiddels alweer 37 jaar en heb een dochtertje van 1 jaar en 8 maanden (Een echte gelukstreffer! Na een Hsg spontaan zwanger). Afgelopen maart was ik na meerdere IUI's en ditmaal weer met een HSG weer zwanger. Helaas liep deze uit in mei op een "mist abortion". Daarna nog een paar keer IUI. In Oktober, eerste keer IVF (14 follikels, waarvan 10 met eitje, 6 bevrucht, waarvan 4 met cumelus, 2 over. 1 (slecht) een 2/4 cellige en 1 (goed) een compactie. Beiden zijn teruggeplaatst. Gevolg "Zwanger!"

Allemaal heel spannend. En heel onzeker.

Bij mijn dochter kwam het helemaal niet in mij op dat het mis zou kunnen gaan. Maar nu...!

Tjonge wat ben ik onzeker zeg! Mijn eerste echo heb ik op 17 november, dat vind ik nog veel te lang wachten. Ben ontzettend bang geen hartje te zullen horen! Bij mijn tweede zwangerschap was dat in eerste instantie ook zo. Week later wel een hartje en een paar weken later was het mis. Had verwacht dat als ik eenmaal weer zwanger was dat dan alles wel ok is. Nu denk ik laat ik maar eerst de 12 weken halen!

Maar goed langzaam begin ik er toch in te geloven. Positief blijven! 17 NOVEMBER dan weet ik of het er 1 of twee zijn. Spannend spannend spannend.

Leuk om met jullie contact te hebben. Ken verder niemand in mijn buurt die ook IVF/ICSI heeft gehad.:icon_flower:

Geplaatst

Meisje38 en Shanna 74 van harte met de zwangerschap.

Ja ik twijfel nog met inschrijven voor kinderdagverblijf, mede omdat ik een klein vermoeden heb dat het een tweeling gaat worden, heb al zo'n dikke buik dat ik zelfs een maat groter bijna al niet meer aan kan. Heb vandaag maar een 2 spijkerbroeken maatje 31 gekocht moet toch wat aan naar mijn werk en voor positiekleding vind ik het echt nog te vroeg, mede omdat ik van veel hoor een mk te kunnen krijgen, dat maakt toch onzeker. Verder had ik de schrik van mijn leven... mijn man zegt moet je nog wat vertellen Oja wat! Maar meneer denkt dat wij ruimer moeten gaan wonen omdat het krap gaat worden, pppffft geen denken aan na 3 jaar is ons huis eindelijk af wat we hebben laten bouwen en wil hij weer een nieuw projectje opstarten:happy8: Nu is het wel waar dat het wat aanpassen wordt omdat we het met het oog op we blijven met zijn 2en hebben laten bouwen. Nu woont mijn nichtje door omstandigheden ook bij ons in en moeten we nog even hoe dat gaat lopen. Ach heb nog 8 maanden te gaan.

Ha ha dat testen lees ik vaker maar moet zeggen dat gevoel heb ik weer niet.

Geplaatst

Shanna, welkom en gefeliciteerd. Wat goed zeg 1e keer IVF en gelijk raak.

Aangezien ik momenteel geen opdracht qua werk heb zal ik het lijstje wel voor je invullen. :-)

Geplaatst

@Meisje38 en Shanna: welkom hier en ook van harte!

@Quin: is het gelukt om niks te zeggen tegen je vriendin? Weet ze ook niet dat jullie met de behandeling bezig waren?

@Eer: wat stoer dat je vriend gewoon naar binnen is gegaan bij een KDV! Dat zie ik mijn vriend echt niet doen. Lastig he om nu al die keuzes te moeten maken over werken enzo...Ik kon bij de (online) inschrijving de dagen waarop ik opvang wil leeglaten. Ik kreeg later een mailtje dat ze voor de vorm de maandag hebben angehouden, en dat ik het later altijd aan kan passen. Hier moet je idd ook echt op tijd zijn met de inschrijving als je na je verlof een plekje wil hebben. Als je dat bij 12 weken pas doet heb je echt een probleem en moet je langer onbetaald verlof opnemen. Ik heb Willempie ingeschreven bij de KVD in de wijk waar we wonen, de kindjes in de straat gaan/gingen daar ook naar toe dus het zal wel goed zijn, haha.

@Liedje: leuk he die eerste kaartjes en cadeautjes? Mijn schoonzus kwam zaterdag langs met een leuk knisperboekje van de HEMA, zo schattig! Welke zwangerschapsboeken heb je? Ik heb zaterdag het dikke boek 'Zwanger' gekocht bij de boekhandel. Ik stond bij het schap te bladeren in allerlei boeken en kwam natuurlijk precies op dat moment de buren tegen. Snel opzij gestapt naar een kast met boeken over katten, haha. Ik wil nog een zwangerschapsdagboek kopen maar kan niet kiezen welke. Iemand tips?

Ik heb vanmorgen de verloskundige gebeld om een intake afspraak te maken. Volgens mijn dikke boek moet dat in week 6, dus braaf gedaan. Ze hebben helaas alleen spreekuur van 8.45 tot 14.30 uur. Ik moet dus een paar uur vrij nemen bij mijn nieuwe baas (die nog niks weet) en een smoes verzinnen. Ik heb nu een afspraak op 6 december om 8.45 uur, dan zit ik precies op 10 weken. De verloskundige vertelde dat ze de intake normaal in de 9e week doen, maar dan hadden ze geen plek 's ochtends. Nog vier weken wachten, pffff.

Hoe is het met jullie kwaaltjes? Hier is de misselijkheid nog steeds weg. Mijn moeder vertelde dat ze bij haar 3 zwangerschappen (2 kids en 1 mk met 12 weken) nooit misselijk is geweest, ik hoop dat dat erfelijk is! Moeheid valt mee, maar ik doe in het weekend wel een (noodzakelijk) middagdutje. Verder heb ik sinds zaterdag enorm pijnlijke (.)(.), ze zijn ook al flink gegroeid. Mijn buik is ook erg dik, ik denk van mijn opgezette darmen. Stoelgang is niet wat ie normaal is helaas...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden