Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Liedje.... ik loop nog steeds in het EMC en vind ze superrrr. We zijn ook in AMC geweest, nou dat vonden wij weer niks. Zo zie je maar dat het bepalend is wie je de eerste keer treft.

Nog ff wat ben ik vd week vergeten te melden, pa en ma uitgenodigd voor Oud en Nieuw, wat denk je....nee met O&N blijven we altijd thuis. Ze hebben nl nog een stal met pony's dus

ivm vuurwerk en de hooischuur blijven ze thuis... moet ze nog wel ff zien te overtuigen dat ze echt moeten komen. Laat het maar even zijn beloop anders krijgen ze argwaan.

Van een buikje nog geen zicht echter vandaag behoorljk misselijk en elke middag stap ik wel mijn bed in ...zzzzz

nog 2 dagen en de eerste echo komt in zicht...spannend.

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

HBB zal duimen voor een positieve test.

Tja Sandra wat zal ik zeggen, niet blij is ook een groot woord en als het zo is dan is het zo en dan zien we wel hoe we de logistieke problemen oplossen.

Wil iemand het lijstje aanpassen vandaag ben ik 37 jr geworden:laughing4:

Vandaag mvm gebeld en wordt weer terug gebeld, vind het ergens wel raar dat ze zo laks zijn, maar ik ben door andere geholpen en mijn motivatie is dus ook om andere weer te gaan helpen.

Ze zeggen de volhouder wint...

Geplaatst

Tja Sandra wat zal ik zeggen, niet blij is ook een groot woord en als het zo is dan is het zo en dan zien we wel hoe we de logistieke problemen oplossen.

Wil iemand het lijstje aanpassen vandaag ben ik 37 jr geworden:laughing4:

Vandaag mvm gebeld en wordt weer terug gebeld, vind het ergens wel raar dat ze zo laks zijn, maar ik ben door andere geholpen en mijn motivatie is dus ook om andere weer te gaan helpen.

Ze zeggen de volhouder wint...

Verdorie heb ik ook, zit ik een heel verhaal te tikken ben ik al weer automatisch uitgelogd. Kopieer nu eerst mijn tekst eer ik op snel reageren klik!

Geplaatst

Hey liedje, ja ik liep daar ook, de fm-metingen had ik in lievensberg, bergen op zoom. De punctie in het maasstad en de tp in het emc. Ik vond het emc veeeel aardiger dan het maasstad. Maasstad was allemaal kort en snel en weinig tijd. Emc waren ze heel lief en tijd voor alle vragen en heel meegaand.

Hebben jullie bij de tp ook een fotootje meegekregen??

Nou ze hebben wel goed hun best gedaan gezien we hier met z'n alle zitten whahahaha

Geplaatst

Quin nog proficiat!!! 37 alweer ;) ga je het nog viere?

Eer, oh das lastig dat ze niet komen. Kunnen jullie ht dan niet daar vieren? Ik snap best dat ze met dat vuurwerk de deur niet uitwillen met de paardjes.

Geplaatst

Quinn, Gefeliciteerd met je birthday. Hieper de piep ...HOERA

Sandra81, ja kan ook ,maar ik had schoonouders en zwager/schoonzus ook uitgenodigd .....komt wel goed hoop ik anders haal ik ze over dat ze dan tot half 12 blijven o.i.d.

Geplaatst

Mijn paps en mams en schoonmama komen eten en voor vrienden geven wij 1x in de 5 jaar een feest.

Ben vandaag naar het graf van mijn schoonpapa geweest en vertelt dat ik eindelijk zwanger ben en er zo van baal dat hij dit niet mee kan maken. Ben zo emotioneel de laatste tijd herkennen jullie dit?

O Eer dat is inderdaad een probleem, maar komt tijd kom raad en anders misschien een uurtje?

Weet nog niet wanneer ik het ga vertellen, eerst maar de echo afwachten en dan misschien met Sinterklaas een leuk fotolijstje met echo en een gedicht.

Heb het er wel moeilijk mee om niks te zeggen maar dat komt ook omdat ik mijn moeder 3x in de week zie.

Geplaatst

Hey ja eer, dan word het ingewikkeld. Idd wat quin zegt, dat ze dan eerder weer weggaan ofzo?

Oh quin, zo emotioneel, ik word er gek van. Van de week bij tinkelbeel, dbij ruud de wild, bij csi, nou noem maar op...

Mooi dat je naar z'n graf bent geweest. Lucht het een beetje op?

Geplaatst

Wat grappig dat iedereen hier zo positief is over het EMC.

Het begon er al mee dat ik volgens de artsen daar 'behoorlijk overgewicht' had, en dat ik in een afvalprogramma van minimaal een jaar zou worden geplaatst. Want met dat overgewicht had ik vast en zeker al tientallen mislukte lijnpogingen achter de rug, en zonder hulp van een diëtist en psycholoog zou ik nooit af kunnen vallen. Wat een vooringenomenheid was dat zeg! En dan te bedenken... Ik ben 1.72 lang en woog toen 84 kilo. Een BMI van 28 dus. En ja, dat is wel te zwaar maar 'behoorlijk overgewicht' vind ik toch echt iets anders.

Daarna moesten we naar het 'gezond zwanger worden' spreekuur. Nou, dat was nog erger. Ik kreeg een dreigbrief thuis, dat ik bewust risico nam op een kindje met aangeboren afwijking omdat ik eens in de 2 weken een glas wijn dronk! En hoe ik het in mijn hoofd haalde om rauwe groente te eten?! Ik denk dan: wees blij dat ik voldoende groente eet.

En nog veel meer van dat soort dingen, met ook nog eens grove fouten er in.

En vervolgens hebben ze enorm zitten pushen dat mijn man een TESE operatie moest hebben, want dat was de enige oplossing voor ons.

Achteraf bleek dat de betreffende androloog nog nooit een TESE operatie had gedaan, en dat heel graag wilde doen. Ze waren echt heel pissig dat we de operatie hebben geannuleerd, en daar hebben ze nog 3 keer over gebeld en 2 brieven gestuurd.

En dat terwijl die hele operatie nergens voor nodig bleek te zijn!!! Dat is voor mannen die helemaal geen levende zaadcellen hebben, en mijn man had dat dus altijd wel!

Voor mij kan het EMC echt weinig goeds meer doen hoor...

In het maasstad vond ik ze juist altijd heel vriendelijk en ze hebben altijd de tijd voor mij genomen. Vorige maand was ik voor een FM in Gent en toen klopten mijn bloedwaardes niet met wat er op de echo te zien was. Toen hebben ze bij Maasstad om 5 uur 's middags nog geregeld dat ik de volgende dag kon komen voor een echo. Vond ik echt super!

Voor de ICSI wilde ik de FM's ook in het EMC laten doen, maar toen ik daar om vroeg vielen ze me heel bot in de reden dat ze dat niet deden en knalden daarna de hoorn erop...

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Ik reageer even heel erg snel, moet zo weg.

Quin gefeliciteerd met je verjaardag. Is een goed jaar.

Liedje...wat een vreemd verhaal daar bij dat ziekenhuis. Op het moment weeg ik 90 kilo en ze hebben met geen woord gehad over mijn gewicht! Moet wel zeggen heb een maagbandje. Woog eerst 123 kilo, daarna 78 kilo vervolgens zwanger van Nina en daarna 90 kilo. Wil eerst deze zwangerschap afwachten en daarna pas weer echt op gewicht komen. Dus een vreemd verhaal over jou gewicht etc.

Verder even iets anders

Vandaag is MvM bij mij langs geweest. Ditmaal heb ik behalve het kettinkje ook een boek gekregen "De Grote geboorte gids" Deze is net uit. Dit doen ze omdat MvM nu 80 jaar bestaat.

Muts dat ik ben, werd er helemaal emotioneel van en kreeg tranen. Vond het zo leuk dat ik dit cadeau kreeg. Echt super tof! Terwijl ik me aanmeldde voor andere vrouwen te helpen kreeg ik zelf zo'n mooi cadeau. Echt super tof!

Jullie zullen deze ook wel krijgen.

Gr Shanna74

Geplaatst

Oh gaaf shanna!

Bij mij komen ze morgen langs, dus ik ben benieuwd!

Ik hoop dat ik in ieder geval genoeg bij elkaar kan plassen om mijn eigen pregnyl terug te verdienen, haha!

Ben heel benieuwd of ik ook die kado's ga krijgen. Maar goed, eigenlijk interesseert me dat helemaal niet... Als ik de andere meiden op het forum er maar mee kan helpen!

Geplaatst

Nog heel even over gezond zwanger worden bij emc ... Tja als ik n slechte bui zou hebben gehad toen de eerste beoordelingsbrief kwam had ik mss ook wel pissed geweest. Ze hebben idd n beetje een botte manier van opschrijven. Dus kan t wel begrijpen hoor ....

Geplaatst

13 jaar geleden ben ik ook begonnen in het EMC en achteraf denk ik wat ben ik daar eigenlijk slecht behandeld. Wij werden toen weggestuurd met ach meisje je bent pas 23 jr je hebt nog jaren de tijd... Ze hielden toen ook vast aan ivf terwijl wij toen al om een icsi poging vroegen maar ze vonden mij toen te jong hiervoor en er werd gezegd ga nog maar een paar jaar oefenen en kom dan nog eens terug. Nou No Way met geen 10 paarden krijgen zij mij daar nog naar binnen. Nu zijn wij in het mck leiderdorp en lumc geweest en ik moet zeggen van beide een prima uitleg wij hebben uiteindelijk voor het mck gekozen op basis van gevoel.

Ach en wat is overgewicht, als je niet in maat 36/38 past heb je volgens artsen al overgewicht. Misschien moeten zij zelf eens aan de hormonen en dan pas beoordelen wat het met je doet. En sorry ik ben medisch goed op de hoogte werk zelf op research afdeling in een ziekenhuis dus ik laat mij nu niet zo maar wegsturen en kan ze goed het vuur aan de schenen leggen als het nodig is.

Geplaatst

Hier heeft de zwangerschapsdementie net keihard toegeslagen...Of ik ben veel blonder dan ik dacht. Vrijdag is mijn laatste werkdag bij mijn huidige werkgever (contract niet verlengd na 3 jr). Ik wil cupcakes tracteren, versierd met het bedrijfslogo (werk op marketingafdeling). Ik sta niet vaak in de keuken, en heb nog nooit iets gebakken. Vandaag dus geoefend, en dan morgen de tractaties maken. Ik had alle ingredienten in de beslagkom en was al 2 min aan het mixen. Het bleef maar kliederig en alle kanten op spetteren, en werd geen mooi deeg. Uiteindelijk mijn vriend erbij geroepen. Hij wil op het (kant en klare) cupcakemixpak kijken en zegt: he, deze is nog vol. Je hebt de mix er toch wel bij gedaan? Uhhhhh... Tja, met alleen melk, ei en boter krijg je natuurlijk geen cakemix. Voel mezelf zoooo stom! Het ruikt nu wel lekker trouwens, nog een paar minuutjes en dan zijn ze klaar.

Geplaatst

He Jessi dat is ook balen van je contract. Heeft dit met je zwangerschap te maken?

Ik ben ook nog wel benauwd mijn contract loopt juni 2012 af dus of deze verlengt gaat worden en anders denk ik maar heb er 10x iets mooiers voor terug.

Ben alleen elke dag extreem vroeg wakker om 5.00 uur zit ik klaarwakker in bed ook als ik laat naar bed ga het maakt niet uit! Meer mensen last van?

Geplaatst

Wou net zeggen, jij bent vroeg! ;)

Nee ik baal s de wekker gaat, ben zo vreselijk moe! En dan moet ik zaterdag zo vresekijk vrieg mien bed ui!!! Zondag echt uitslapen! Pfff!

weinig te melden verder......

Geplaatst

Hoiii,

Nou...ik ben ook ontzettend vroeg wakker. Heb dan ook last van Cts. Wat steeds heftiger wordt. Wel een beetje beangstigend. (vorige keer daardoor opname ziekenhuis). Maar goed en voordat ik uit mijn bed ga, heeft mijn lieve man ontbijtje voor mij op bed gemaakt (tegen de misselijkheid). Helaas duurt het enkele uren voordat ik weer een beetje mens ben. Dikwijl ga ik dan weer naar bed als mijn dochtertje ook weer naar bed gaat. Zij is al vanaf half 6 normaal op (gelukkig gaat mijn man altijd met haar ermee uit).

(Was grappig (ironisch) vorige week de hele week half 5 (zomer naar wintertijd, Toppie!).)

Tegen negenen kakt ze dan weer in en gaat ze naar bed.

Maar op donderdags (vandaag dus) gaat dat niet want dan gaan we naar knuffelzwemmen.

Echt een aanrader voor iedereen. Vanaf ongeveer 3 mnd oud kun je dat met je baby gaan doen.

Inmiddels is Nina 20 maanden en is ze zo vrij als een vis in het water. Echt super om te zien. Ze zwemt met zwembandjes zo alleen het zwembad door. Mama nodig? ... Nee hoezo,...ik kan het zelf wel!! Ze springt in het water. Kopje onder geen probleem. Echt waar...zo mooi om te zien. (Laco zwemmen). Als Nina hier mee doorgaat kan ze later zo door voor haar a en b eventueel c diploma. Ze komt dan niet op de wachtlijst te staan.

Normaal gesproken kom je pas in aanmerking als hij/zij 5 of zelfs 5 en half is. Nina nu dus al vanaf 4 jaar. Het is zo'n groot verschil. Met Nick hebben we dit niet gedaan. En verdorie (oeps). Hij is nu over een paar maanden 7 en heeft nu nog steeds geen A diploma. Zijn het toch een portie zat! :mad:

Maar goed echt een aanrader, dat "knuffelzwemmen!" :clap2:(Laco)

Geplaatst
Nog heel even over gezond zwanger worden bij emc ... Tja als ik n slechte bui zou hebben gehad toen de eerste beoordelingsbrief kwam had ik mss ook wel pissed geweest. Ze hebben idd n beetje een botte manier van opschrijven. Dus kan t wel begrijpen hoor ....

Nou, dat niet alleen. Er stonden ook gewoon fouten in! Dingen die we helemaal niet gezegd hadden (zoals dat ik rauwmelkse kaas zou eten, terwijl ik aan had gegeven dat ik dat echt nooit deed), en op de ene pagina stond dat het zo goed was dat ik foliumzuur slikte, en een paar pagina's verder moest ik ONMIDDELIJK gaan minderen want mijn foliumzuur gehalte was veel te hoog. (Terwijl ik gewoon de normaal aanbevolen hoeveelheid slik(te) en je het overschot ook gewoon uitplast...)

En zo kan ik nog wel even doorgaan...

Maar ze hadden gewoon overal commentaar op, terwijl wij gewoon echt heel gezond leven.

De neef van mijn vriend is getrouwd en zij heeft dus ook heel veel overgewicht. En kan dus niet zwanger worden. Maar zij heeft geen zin om te koken en eet dan 2 zakken chips als avondeten. Kijk, als je die nou eens verteld dat ze voldoende groenten en fruit moet eten, dan heb je een punt. Maar om tegen mij te gaan zeggen dat ik geen salade meer mag eten, dat vind ik gewoon compleet bizar.

Want: Ik was mijn groente altijd heel goed.

Maar dat telde kennelijk niet. Want rauwe groente was slecht...

Jessi, echt heel grappig die cupcakes!

Maar ga je nou echt trakteren terwijl ze je ontslagen hebben? Ik ben in mei mijn baan kwijtgeraakt (jaarcontract niet verlengd, politieke beslissing), en mijn vriend in september (zelfde als jij, na 3 keer jaarcontract). Nou ik ging echt niet trakteren hoor... Bij mijn vriend kwamen ze ook nog even of hij nog even gezellig op het jubileumfeest wilde komen. Echt niet dus...

Sandra, ik heb ook echt last van moeheid, maar ik ga nu sinds 2 dagen gewoon echt heel vroeg naar bed. En dat helpt wel moet ik zeggen!

Shanna, klinkt gaaf zeg, dat zwemmen!

Ik weet het nog niet... Het lijkt mij supergaaf, maar een vriendin van me had het er over dat ze het niet ging doen omdat je dan een hoger risico zou hebben dat je kindje astma ontwikkeld? Ik heb er echt nog nooit van gehoord, maar ga dat nog wel even uitzoeken eigenlijk...

Maarja, ik heb zelf lang waterangst gehad en dat wil ik toch echt wel voorkomen bij mijn eigen kinderen!

Moeders voor moeders komt straks langs... Vind het toch wel een beetje spannend. Ik heb na die ene positieve test niet meer getest, dus ben ik ergens wel bang dat het dan straks ineens negatief is. Kent iemand van jullie dat?

Nu heb ik verder geen bloedverlies gehad, en ik heb wel allemaal klachtjes dus het zal wel goed gaan denk ik... Maar toch...

Geplaatst

Hier ook steeds vroeg wakker ... Heb me vanmorgen aangemeld voor moerdersvoormoeders zal mij benieuwen hoe lang het duurt voordat ze contact opnemen.

Morgen gaan we een weekendje weg ...hoop dat we wifi in het hotel hebben kan ik even lezen hoe de eerste echo verlopen is....ben zo benieuwd.

jessie79...haha slimpie ....moest echt lachen.

Geplaatst

Hallo allemaal,

ik kom me hier melden. Volgens de freya-site ben ik 11 juli uitgeteld. Ik heb 4 november positief getest.

Het is allemaal weer super spannend, vooral deze eerste weken, maar dat hoef ik jullie niet te vertellen.

MvM komt komende woensdag en op 28 nov hebben we de eerste echo in het zkh. 8 december intake bij de verloskundige.

Groetjes,

Sylvia

Geplaatst

Liedje,

Over dat zwemmen niet goed is voor kleintjes vanwege Astma. Is niet meer aan de orde vandaag de dag. Aangezien het water nu op een andere manier gezuiverd wordt en niet meer met chloor!

En ja gisteren vond ik het ook heel spannend om weer een testje te doen. Had dit ook ruim een week niet gedaan. Maar hij werd al direct rood toen het vocht ervoor bij ging. Prachtig om te zien! Maar ook eng en spannend. Wat achter in je hoofd zit toch een klein duiveltje dat zegt: Ja...stel dat.....stel dat de test...stel dat de test negatief is?

Gr Shanna

Geplaatst

Oh shanna, goed om te horen! Nou dan ga ik echt wel babyzwemmen dus! :)

Mamavanseppe, welkom! Is het al een beetje bezonken?

Nu aftellen naar de echo, spannend!

Nou... Ik baal echt want ik mag waarschijnlijk niet meedoen met moeders voor moeders. Ik heb in engeland gewoond en dan zijn ze bang dat je met de gekke koeienziekte in aanraking bent geweest... Nu ben ik al mijn hele leven vegetarier, dus misschien zorgt dat ervoor dat ik alsnog mee mag doen. Maar ik ben bang dat ze het gewoon niet goed gaan vinden...

Ik heb wel een armband en een mooi boek gehad, dus daar ben ik wel heel erg blij mee!

En de test die ik moest doen was echt knal en knalpositief! Jeetje, dat geeft echt wel weer meer vertrouwen hoor!

Die test had meer hcg nodig dan de gewone, zei ze nog. Maar ze vond m zelf ook echt wel positief. En de streep stond er al ruim voor de controlestreep. Vond ik ook wel leuk. Die zit in een mooi bewaardoosje en ze zei dat deze streep ook echt zou blijven staan, dus dat is ook wel gaaf!

Maarja, nu dus even duimen dat ik alsnog mee mag doen...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden