Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh shanna! Gelukkig, je bent weer naar huis!

Ik hoop dat je heerlijk slaapt en nog even tot rust komt tot het echt tijd is voor de kleine om te komen.

EmvElin jammer dat je eerste week verlof niet is geweest zoals gedacht. Gelukkig wordt je dochter weer beter en kan jij wat rust in gaan halen.

Jammer dat je niet mee kan morgen.

Voor de anderen die wel kunnen tot morgen!

Ik heb er zin in jullie live te zien

Groetjes Danielle

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Shanna , fijn dat je weer thuis bent,nu heerlijk wat bij tanken en hopen dat jullie kleine meis nog een 3 weekjes blijft zitten.

EmvElin jammer van je eerste week verlof het is toch de bedoeling dat je in je verlof nog wat extra rust pakt maar helaas jullie kleine ziek daar doe je niks aan gelukkig gaat het de goede kant op zodat je lekker kunt gaan genieten van je verlof.

Meiden heel veel plezier morgen vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn maar helaas wij gaan voor de meting met alle mooie beebs! Ook ik zou graag foto's en een verslag van jullie gezellige middag willen zien en lezen.

ga zo lekker even in bad en daarna de voetjes omhoog.

Geplaatst

Even kort, kom net terug uit de stad na een avondje terrassen. Shanna, fijn dat je lekker naar huis mag! Nu maar duimen dat de kleine meid zich nog een paar weekjes rustig houdt.

Ik ben morgen van de partij, heb er zin in!

En vandaag is mijn verlof eindelijk begonnen, jippie! Iggie, jij hebt nu ook verlof toch? Geniet ervan!

Geplaatst

Shanna fijn weer thuis en is het nog een beetje rustig?

Meiden veel plezier vandaag, had zo graag gewild maar helaas zit/hang/lig hier vast in huis.

Ga nu zelfs missen dat ik geen boodschappen mag doen, snik.

Geplaatst

Dames veel plezier vandaag. Denk aan jullie!

Quin....had jij ook zo'n koppijn/ nek,schouderpijn naderhand van de meds?

Het kan natuurlijk ook zijn, dat de spanning er nu uitkomt.

Vannacht redelijk geslapen.

Gelukkig kunnen we vandaag het lijstje verder afstrepen..... (hahaha dat zat me zo dwars in mijn hoofd!).

gr Shanna

Geplaatst

Joehoe, Ja jessi, mijn verlof is ook begonnen. Voelt nog raar, kijk nog steeds naar mijn email, hahaha maar ik hoef daar niets meer mee te doen. HEERLIJK

Shanna fijn dat je thuis bent en redelijk hebt kunnen slapen. En als straks je lijstje af is. Kan je helemaal gaan relaxen. Al hoewel ik mijzelf afvraag, komen die lijstjes ooit af. Ik weet altijd wel weer wat te verzinnen:-)

Andere dames leuk jullie zo te zien. En de dames die niet kunnen. Dat is echt jammer. Maar misschien over een aantal weken als alle beebs geboren zijn.

Fijn pinksterweekend, Lfz Ig

Geplaatst

Meiden veel plezier , geniet , toch bijzonder om elkaar te zien .

Ps gisteren weer hele middag in zh geweest, alles was goed. Beeb ligt nog steeds in stuit ( koppie boven dus eten komt nu vaak weer "terug" naar boven) maar daar maak ik me geen zorgen over .. Het gaat nog wel draaien, het heeft ook nog voldoende vruchtwater en dus ruimte.

Groei echo was helemaal prima. Dinsdag weer heen.

Geniet vh mooie weer allemaal en t extra lange weekend.

( de mannen zijn thuis dus lijstjes kun je ook delegeren ... Ha ha)

Eer

Geplaatst

Bij.a thuis! Als jullie me een pb sturen met je mailadres dan stuur ik paar fotootjes!

Was zo gezellig dat we de tijd vergaten!

Volgende keer echt gezamelijk dames!!!

Geplaatst

Rustig hier... Iedereen languit in de tuin met n ijsje??

Zit op verslag te wachten .... Komt er nog wat van ( Ha Ha hoe bedoel je Pietje ongeduld)

Eer

Geplaatst

Inderdaad erg rustig! De high tea gisteren was erg gezellig! De tijd vloog echt voorbij. Volgende keer zijn hopenlijk alle dames mét babies erbij.

Volgende week wordt het gelukkig minder warm, pfff. Ik heb vandaag 5 minuten in de tuin gezeten, en toen begon het spontaan te regenen... Verder druk bezig geweest om.een stukje van onze border af te zetten met stokken en kippengaas, ik heb een provesorische ren gemaakt romdom een merelnestje. Ja echt, die stomme pa en ma merel hebben bedacht dat ze eitjes konden leggen in de favoriete tuin van alle katten uit de straat... En dat midden in een vinex-wijk, haha. Het nestje zit vlak naast onze vijver, en daar komen veel katten drinken. De babymerels stonden op het punt het nest te verlaten, en kunnen dan de eerste paar dagen nog niet vliegen. En ik had geen zin in moordpartijen. Vanmiddag dus een stuk onder het nest afgezet, en vanavond sprongen ze uit het nest! Ik zag onze eigen kat ineens naar binnen vluchten, die werd aangevallen door een waakse pa en.ma. En ik ook toen ik foto's wilde maken! Wow, die zorgen echt goed voor de kleintjes. Nu wij nog straks...

Geplaatst

Manlief had laptop mee, ik regel het vandaag hahahaha.

Het zijn maar 3 fotootjes hoor ;)

Verder idd erg rustig.

Shanna, quin hoe vergaat het jullie????

Geplaatst

Even snel door slecht bereik op de boot.

Shanna , ja ook hoofdpijn ed.Voel mij ook erg beroerd, en de dagen duren lang als je niks doet, gelukkig nu op de boot wel veel die even aankomen dat maakt het wel draaglijker.

Weet iemand of je door het warme weer extra last hebt van harde buiken? Moet er hier soms van huilen zo'n pijn.

Stuur morgen pb met mailadres.

Geniet nog even van dat de mannen thuis zijn en laat je maar verwennen

Geplaatst

Quin, Het kan dat het weer baardij mee speeld maar ze mogen niet echt heel erg zeer doen misschien toch even bellen?

Heerlijk zo op een boot met dit lekkere weer geniet ervan!

Shanna, hoe is het met jou?

Jessi, gaat vast goed komen hoor zul je zien jullie worden gewoon top ouders let maar op mijn woorden.;)

Hier gaat het goed lig heerlijk languit in de tuin ( wel in de schaduw) en doe echt helemaal niks onze kleine meid zit heerlijk met hjet water te spelen en vind alles goed zolang ze maar mag spelen en buiten mag zijn.

Ook hier erg veel last van harde buiken en suiker wat zo zo gaat met deze warmte, gelukkig morgen een groei echo en controle dan ook maar is hebben over inleiden van wanneer wil namelijk graag dat mijn broer dan ook in het land is ( international chauffeur) en hij is peetoom bij mijn dochter is het niet gelukt dus nu wil ik daar graag rekening mee houden zodat hij vrij kan nemen. n( ze hebben helaas zelf ook geen kids en hebben het zelfde traject doorlopen als wij met ECD dus gun het hem zo dat hij en zijn vrouw erbij kan zijn direct na de bevalling)

Meiden ga nog even genieten van het mooie weer, maar was ook benieuwd naar het verslag van zaterdag wacht het gewoon rustig af;)......

Geplaatst

Hoi Dames,

Quin....doe rustig aan joh....! als het erg pijn doet tot huilens toe is niet goed!

Verder gaat het redelijk met mij. Ben wel dood op. Had dit niet verwacht. Maar alles heeft mij meer gekost dan ik had gedacht!

Soms erg veel last van laten we het maar voorweeen noemen! De ene keer kan ik het meer hebben dan de andere keer!

Ook heb ik het idee/gevoel dat de kleine er soms zo uit kan komen vallen. Dan heb ik een pijnlijke buik, die vervolgens steken achter laten helemaal onderin mijn schede. Dan denk ik....boel dichtknijpen!!! Ze komt eruit!!!

Manlief is soms ook heel boos op mij! Vindt dat ik te veel doe! Echt waar.......ik vond al dat ik weinig deed, maar dit.....?!!! Dit slaat alles!

Misschien baggataliseer (?) ik de boel een beetje maar omgeving is bezorgder dan ik zelf heb ik soms het gevoel.

Vind het nu wel heel zwaar worden zo!

Manlief wil de komende weken alleen nog maar in de ochtend werken zodat hij mij 's middags kan bijstaan. We hebben verder geen familie/vrienden die ons kunnen helpen de komende (Laten we zeggen) 10 werkdagen! Nu is het aan zijn werkgever of zij daar mee akkoord gaan.

Chantalll??? Hoe laat moet jij morgen naar het ziekenhuis? Ikzelf om 8.40 voor controle. Moet er alleen heen. Ben dus gedwongen om aan een van de vrijwillige dames te vragen mij met een rolstoel er naartoe te brengen. Dit vind ik best wel moeilijk om te vragen! Vind het zo...tja...hoe zeg je dat.....aanstellerig overkomen???

Gisteren voelde ik de kleine heel veel. Vandaag bijna niet. Gelukkig had ik de doppler en kon ik horen dat alles met ons kleine meid goed is. Maar ik werd er wel even heel angstig door.

Zo...nu ga ik even mijn middagdutje doen. Hoort er nu kennelijk bij!

Verder iedereen nog een heerlijke dag toegewenst!

gr Shanna

Geplaatst

Shanna,

ik moet morgen om

14:0

0 voor de groei echo dus ga je niet zien.

Had je anders wel willen duwen hoor ;) snap dat het moeilijk is om te vragen maar het is voor een goed doel!

Dat middagdutje doe ik al een week of 6 heb het ook echt nodig slaap meestal van 13:00 tot 16:00 en dan ga ikk om 22:30 weer slapen ( kan niet eerder ivm de insuline anders lag ik er al veel eerder in).

Meid ben benieuwd morgen hoe het is gegaan je bent weer een week verder!

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]4119[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4120[/ATTACH]

Hier een snel kijkje op onze kinderkamer!

Zoals jullie zien, gaat onze kleine meid voorlopig bij ons op de kamer slapen! Later in een ledikantje.

We hebben de kamer gesplitst in 3 delen. 1) Een vide daar slaapt Nick, van hieruit gaat hij ook naar de zolder waar zijn speelkamer is. (Slaapkamer heeft een schuindak).

2) Verder door gebruik te maken van een schuifdeur. Hebben we de kamer nogmaals gesplitst. Een gedeelte voor Nina en de tweede voor

"Truusje 2".

3) Is de ruimte waar een commode staat en badje etc.

Ons huis heeft 2 hele grote slaapkamers. En ja het liefst zouden wij willen verhuizen. Maar op dit moment recessie etc is dat geen optie voor ons! Hiermee moeten wij het doen en hebben wij op een originele manier voor 3 aparte ruimtes gezorgt.

Later wanneer "Truusje 2" wat ouder is, komt ze bij Nina op de kamer en willen we gebruik maken van een halve hoogslaper. Deze gaat dan overdwars staan. Willen de dames apart spelen, dan kunnen ze de schuifdeuren dicht doen.

Heel veel dingen die je op de foto ziet hebben wij op marktplaats gekocht. Met zo weinig mogelijk geld hebben we een zo'n leuk mogelijke kamer proberen te creeeren. Trap zelf opgeknapt. Prikborden zelf gemaakt. klamboe gekocht marktplaats en opgepimpt. Witte kastje marktplaats. Bed marktplaats. Lampjes en kleed IKEA. Bloemetjes aan plafond en kooitje Aktion. Raamstickers internet. Stickers schuifwand internet.

Op het resultaat ben ik erg trots. Het is met heel veel liefde gemaakt!

Shanna

Geplaatst

O ja zie plaatjes onderaan....

Knuffeltjes zelf gebreid... (Tja moest wat te doen hebben)

Geboorte traktaties zoals ik al eerder had gezegd dat we zouden doen!

gr Shanna

Geplaatst

Zo schrijven jullie niks en zo weer iedereen , GEZELLIE.

Jessi ik zie je helemaal voor me in de tuin om " je kroost" te redden, komt helemaal goed hoor !!

Quin harde buiken waarvan je moet huilen, herkenbaar. Ik neem dan n paracetemol en n bad of languit liggen is t enige wat helpt.

Chantal hoop dat je morgen n "datum" +/- kunt prikken en dat je broer er tzt dan bij kan zijn , heel lief van je.

Shanna wat ontzettend lief van je man dat hij zo bezorgd is en veel voor je wil doen tot vrij nemen aan toe !! Ach meis nog ff en dan kan je alles zelf weer ... Ze bedoelen het waarschijnlijk allemaal goed. En de baby kamer is prachtig en zo slim opgelost, top. Ik word helemaal emotioneel van je lieve teksten die je erbij hebt geschreven.. Zo lief

Ik ben ook aan het breien zo relaxt en schattig zal vd week n foto plaatsen.

Meiden fijne avond en ik denk dat we vanavond lekker kunnen slapen want het is niet meer zo vreselijk warm.

Eer

Geplaatst

@shanna wat een lieve man! allemaal goed bedoelt, kan mij wel voorstellen dat

het lastig is maar nog eventjes... en dan kan jij weer volop alles doen!

wat een prachtig kamertje hebben jullie gemaakt! kan je trots op zijn :-)

@Quin wat vervelend die harde buiken bah! ik ken het eigelijk niet doe maar rustig aan doen

@chantal en shanna succes morgen weer in het zkh!

Geplaatst

Shanna: hoe was de controle vammorgen? Is het goed gegaan in je eentje?

Je kamertje is echt prachtig, wat een mooi combi met die kleuren! Mag je echt trots op zijn.

Chantal: succes met de controle vanmiddag.

Quin: hoe gaat het.met je? Wel een beetje rustig aan gedaan? Voor zover ik weet mogen harde buiken geen pijn doen, en zeker niet tot huilens toe. Anders even de gyn bellen vandaag?

Hier eindelijl begonnen met de babywas! De witte hydrofielen draaien nu. Ben echt zo'n pietje precies met kleuren sorteren, dus stond net al weer te twijfelen. Ik heb een paar pakken hydrofielen in lichtroze, donkerroze en wit met kleine roze hartjes. De lichte en donkere was ik sowieso apart, maar wat te doen met de witte met hartjes? Witte was of lichtroze was? Pfff, daaron koop ik ook zelden kleren met strepen ( blauw-wit ofzo, ik weet nooit hoe ik die moet sorteren. Iemand tips? http://www.prenatal.nl/shop/Eten-en-Drinken-Slabbetjes-en-Monddoekjes/Prenatal-Monddoekje-hydrofiel-roze-%2B-hartjes-print-86933.htm?startValue=19&rangeValue=9&prevVisit=true&id=86933

Geplaatst

Even kort....

Controle was goed. Heb toch zelf gelopen! Niet verstandig, maar toch gedaan. Drempel om hulp te vragen was toch te groot.

8 juni word ik gestript.

Als in de week van 18 juni nog niet bevallen bent gaat de gyn mij in die week inleiden. Hij wil er zelf graag bij zijn.

gr shanna

Geplaatst

Jessie, gewoon me de licht rose was en deze kun je later als alles al een paar keer gewassen zijn gewoon met de witte was meedraaien ( heb ze ook voor mijn dochter)

Shanna, meis oi oi toch gelopen maar snap het wel hoor mocht ik bij mijn dochter ook niet maar toen ook gedaan gewoon rustig aan doen!

Wat fijn dat alles verder goed is en je nu een datum hebt hopelijk lukt het strippen. Wanneer moet je weer? Ga ik kijken of we dan na elkaar kunnen afspreken zien we elkaar nog even!

Geplaatst

Chantal... 8 juni moet ik weerkomen. Mocht ook wel as maandag maar vond het zelf niet nodig!

Als er iets bijzonders is dan kan ik toch wel komen.

Veel plezier vanmiddag wanneer je je kleine weer ziet.

Is toch altijd weer fijn!

Gr. Shanna

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden