Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dames fijn dat jullie weer thuis zijn!!! En idd grappig zeg! Maar doe het toch maar niet meer ;)

Eer wat prachtig!!! Ik vind die wiegjes zo geweldig!!!! Echt super hoor!

Geplaatst

gelukkig dat jullie weer thuis zijn!!

@shanna fijn dat je een datum hebt mee gekregen, kan je voor uitkijken lang gaat het niet meer duren!

@eer wat een mooi kamertje, zo schattig het wiegje

@Quin belachelijk he dat ze die mannen van alles aan smeren!! en nog een paar weekjes dan kan je zo veel sushi eten als je wil haha nog eventjes vol houden ;-)

Geplaatst

Quin, hij doet zo zijn best...... Haha, als ik mijn man alleen laat gaan zou precies hetzelfde gebeuren! Die ziet ook overal de "voordelen" van in!

Hij wil ook heel graag een babyfoon met camera die ook door kan sturen naar de iPhone of iPad. Welk merk is die van jullie?

Chantal, gelukkig was de ctg beter. Succes met alles, het is een spannende tijd!

Eer, wat een mooie wieg! Echt prachtig!

Ook de kasten vind ik heel erg leuk! Mooi geheel is het zo met het grijs.

Geplaatst

Eind van de middag ben ik erg geschrokken.

Kreeg ineens een mega mega pijn in mijn onderbuik/rug en bekken.

Zat letterlijk te gillen van de pijn! Echt gillen!

Was heel raar later ebte het weg.

Ik vermoed dat kleine anders is gaan liggen. Vorm buik is anders. Verder zou ik het niet weten.

Maar wat een pijn.......!!! (overdrijf niet, echt niet!)

Nu ben ik weer helemaal bang om te bevallen.

Was het wel een beetje maar nu helemaal!!!

Shanna

Geplaatst

Shanna ach lieverd wat zal je geschrokken en bang zijn geweest. Als je beebje idd al heel diep zit en nog gaat draaien dan is dat héél pijnlijk. Lees af en toe is mee op het uitgerekend juni mee en bij minous hebben ze kindje van de week ook gedraaid nou ze ging zowat voor de vlakte vd pijn en zij kreeg nog medicatie.

Dus ik heb er ook echt geen zin !!

Lieverd gaat het nu weer n beetje met je ? Was je alleen toen het gebeurde of kon je uithuilen bij je man??

Denk aan je

Dikke knuffel voor jou

X

Geplaatst

Hey dames breek even in

Net als eer lees ik ook stiekem met jullie mee

Ik kreeg weeën remmers dat was enige medicatie n nu ik thuis ben en als Mvr zich draaid ga ik door de grond met weeën dus denk dat je daar flink last van hebt Shanna

Dames heel veel succes met de laaste loodjes ik hoop dat de weeën door zetten vanacht erg hè niet omdat ik het zat ben maar ligt ze in iedergeval goed

Liefs Jessica

Geplaatst

Ooo sorry eer begrijp ik dat jou kindje ook in stuit ligt?

Bij mij lag ze flink vast in de bekken en mijn ribben zijn gekneusd broos hoe je het wil noemen en toen ze langs mijn ribben ging toen werd ik niet goed omdat mijn ribben aan de wandel gingen

Maar op mijn ribben na was het best te doen

Succes meid hoop dat die van jou van zelf draaid

Geplaatst

Hoi minoes , ja mijn beebje ligt nog in onvolkomen stuit. Zit net weer te voelen .. Volgens mij ligt hij of zij nog gewoon over dwars.. Rechts het hoofdje en links een dikke bobbel billetjes of rug. Ik hoop ook echt dat het nog zelf gaat draaien maar goed we zullen zien.Grappig dat we beiden elkaars topic lezen. Succes met de allerlaatste loodjes minoesEer

Geplaatst

Hey eer

Ja ons meisje lag net zo

Maar als je echt de droom hebt om gewoon te bevallen zou ik het echt doen

Alleen je buik is erna beurs en voeld heel gek als de baby beweegt haha

Ik vind jullie topic zo gezellig haha vandaar dat ik veel mee lees

En zoals veel vrouwen heb ik ook niet echt makelijke zwangerschap en is het fijn te lezen dat ik niet de enige ben

Ja heb nu ook flink last van voor weeën denk ik of gewone

Dus ze zijn net optijd met draaien had het al voor ze gingen draaien

Ik wens jou heel veel succes hoe ver ben je nu kan namelijk geen handtekening lezen met tel

Gr. Jessica

Geplaatst

Sjanna meissie, ik kan me heel goed voorstellen dat je nu bang bent als je zo'n pijn hebt gehad! Ik zou het wel ecen aan de gyn laten weten. Zeker omdat het bij jou niet lang meer duurt!

Minoes gezellig dat je even komt spieken. Kan me voorstellen dat je zegt laat maar komen. Is er nog kans dat ze terug draait?

Ook ik spiek regelmatig bij jullie maar het is erg rustig he.

Succes met de laatste loodjes!!!

Geplaatst

Haha Sandra ja heel rustig en ik mag graag spieken omdat er bij ons niet zoveel gebeurd

Ja kans is er altijd maar ik heb nu indaal voor weeem ofzo dus voel haar zakken in mijn bekken

Voeld wel gek baby op de kop ben ik niet gewent

Maar jullie zijn een leuke groep wij ook wel alleen veel kleiner en ik zit best vaak op de site en ja als er dan niet veel geschreven word en heel veel hebben nu druk met baby's ;)

Liefs

Geplaatst

Als ze goed ligt en je hebt indalingsweeen zal het wel goed zitten ;) spannend hoor!!

ik zit ook regelmatig op de site maar vind reageren via tel zooooo onhandig!

Succes meissie!!

Geplaatst

@ eer wat een schattige baby kamer. Echt heel mooi. Wordt er gewoon jaloers van.:) hoop volgend jaar ook een mooie te kunnen maken. Geniet dr van , meis.

Geplaatst

Chantal en Shanna fijn dat jullie thuis zijn, en in ieder geval fijn dat er een datum bekend is? @shanna, heb het lijstje niet bij de hand maar beval je dan veel eerder dan de uitgerekende datum? Hoop wel dat de ruime week die je nog voor de boeg hebt, niet zo pijnlijk zal zijn. Daarnaast, probeer niet te angstig te worden voor de bevalling. Ik weet het, voor mij is het nu makkelijk gezegd, ik heb nog geen pijn, en ik ben ook wel een beetje bang. Tja baby s zijn klein, maar toch weer heel groot voor iets wat van ondere eruit moet. Maar ik hou me altijd voor dat er miljarden vrouwen ons voor zijn gegaan, helpt een klein beetje:-)@ eer, mooi wiegje, zal eens kijken of ik foto's kan uploaden. Lfz ig

Geplaatst

Iggie, ook al zo'n nachtbraker? Hier ook wakker, door de vogels en door enorme honger. Zit dus aan de keukentafel met een sapje en boterham. Niks voor mij, hihi. Duik zo weer lekker mn bed in...

Geplaatst

Hi Jessie, goedemorgen, ben inderdaad ook weer wakker. Het buikie zit toch een beetje in de weg. Maar vanmiddag ga ik weer een tukkie doen. Bevalt het verlof voor jou?

Geplaatst

Shanna, wat naar dat je zo veel pijn hebt als de baby beweegt! Hou je maar vast aan het feit dat je niet lang meer hoeft..... Niet dat dat de pijn weg haalt.... Sterkte!

Iggie en jessi jullie waren wel weer heel vroeg op!

Hopelijk hebben jullie daarna nog wat kunnen slapen.

Geplaatst

Goedemorgen vroege vogels! hebben jullie nog wat slaap kunnen pakken?

Hier vanaf 5 uur in dezelfe houding gelegen omdat ik verging van de pijn in mijn lies en zij... Ik kon nog geen centimeter bewegen. Heb aardig wat traantjes gelaten... Morgen maar eens aan vk vragen. Nu gaat het gelukkig wel.

Verder weinig nieuws, ik verwacht van't weekend die babyshower... Waar ik niks van mocht weten hihi. Als ik maar 's avond nederland kan kijken!! ;)

Verder weinig nieuws hier, zo maar weer aan't werk. Nog 8 dagen..... (tel niet af ;) )

Geplaatst

Dag dames....

Lig hier weer thuis te janken.

Heb weerrrr een hel van een nacht gehad.

Temazepam was uitgewerkt. En ik moest naar de wc.

Echter ik kon mijn bed niet uit (echt weer gillen (letterlijk) van de pijn. Mijn man moest helpen. Kon geen stap verzetten!!! Man heeft kannetje opgehaald en heb het daar maar in gedaan. Later ebde de mega steken een beetje weg. Maar zinsdien geen oog dicht gedaan (vanaf 2.00 uur). Had weer van die K weeën. Dacht echt nu, nu zet het door. Maar nee hoor. Rond 5.00 uur maar een warm bad genomen. Rond 6.00 uur weer in bed. Eindelijk val ik in slaap. En dan ... Gdvrr de gdvrr, klere zooi manliefs wekker gaat af en hij is al beneden. Probeer met veel moeite erbij te komen, maar lukt niet! Mobiel naar beneden gebeld. Manlief naar boven en ik weer van die fucking harde buiken en wakker! "En bedankt, hè!!!". In tussentijd gyn nog gemaild en antw gekregen. Indien weer mega pijn moet ik zh bellen

Geplaatst

Anders vrijdag verder kijken en echo.

Dit worden de laatste slopende dagen. Hoop echt dat ik het volhoud. Puf puf puf

Gr. Shanna

Heel dubbel.... Maar hoezo is zwanger zijn leuk?!!

Geplaatst

Goede morgen, ik begrijp waarom minoes hiermee leest, het is gewoon n soap hier, altijd wat met ons FC Knudde hadden we t topic ook kunnen noemen.

Ook ik vannacht om 5.00 uur wakker maar ben zonder tel. naar beneden gegaan en heb keuken opgeruimd en lijstje gemaakt met de mensen die n kaartje krijgen. Om 7 uur naar boven en dan niet kunnen slapen aangezien man lief zijn wekker 6 x afgaat ... Pfff

Ben maar gaan breien ga zo nog ff slapen.

Vind het zo rot voor je Shanna, gelijk vk bellen hoor dit is niet normaal. Hopelijk weet je vrijdag meer.

Jessi had je honger ... Ha Ha heb ik ook altijd neem ik n beschuitje en warme melk geheel verantwoord toch!

Iggie, je buik zit in de weg ... Tja zou hem ook wel is af willen doen en lekker op mijn buik slapen. Ik heb nu twee standjes linker zij en rechter zij. Heb je geprobeerd om te slapen met voedings kussen schijnt te helpen.

Eer

Geplaatst

nou we kunnen wel bij elkaar zitten om 5.00 smorgens hier niet wakkeromdat het slapen nietmeer ging maar omdat mijn dochter het wel mooi genoeg vond geweest in haar bed ( Viel pas om 02.00 in slaap door de harde buiken)

Shanna,balen meid hoopdat je niet weer zoveel pijn krijgt en bang voor de bevalling zijn denk ik de meeste, gelukkig bevaljeop het ziekenhuis en kunnen ze je daar de ruggeprik zetten zodat het scherpe er van af gehaald word.

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik mij nog niet druk maak om de bevalling die ging bij mijn dochter eigenlijk wel makkelijk had dan ook geen knip scheur of dergelijk.

Oja dames een tip gebruik presariumolie ( weet niet of ik het zo goed schrijf ) maar dat is om alles wat soepeler temaken daaronder enhet heeft mij echt geholpen je mag het gaan gebruiken vanaf 34 weken zwangerschap!

Iggie, ook hier af en toe balen van de buik maar straks ga ik het wel weer missen hoor dat leven in mijn buik dan is het zo rustig in je flubberbuik:happy10:

Jessi ik heb ook altijd direct honger als ik wakker ben neemdan meestal wat yogurt met blauwe bessen ook geheel verandwoord hihihi.

Eer nog lekker geslapen vanmorgen? ook ik ben dan smorgens het actiefs moet ook nog de enveloppen schrijven enz enz

Sandra hoe is het met jou hou je het nog een beetje vol?

D@@ntje, bij jou ook nog alles goed?

Minoes, lekker mee lezen hier in onze soap van zwangerschap en kwalen wezijn inderdaad geen saai groepje wat betreft de kwalen en de verhalen;)

Hier vanmorgen weer controle gehad en weer is mijn bloeddruk niet goed en de doorbloeding navelstreng blijft in een iets verslechte staat moet daarom nu 2x per week naar de gyn met echo's en ctg's verder moet ik rust houden ( maar dat deden we al)

verder moet ik aan demeds voor de bloeddruk als deze vrijdag ook nog te hoog is bloed en eiwitten zijn nog goed.

Oja ze gaan me inleiden in de week van 25 juni mits mijn bloed en eiwiiten goed blijven gaan anders wordt de kleine toch echt eerder gehaald ( maar daar gaan we niet van uit)

Shanna hoelaat moet jij vrijdag bij Akeel zijn ik moet s middags om 15.30!

weet niet of ik iemand vergeten ben sorry daar voor!

Ga weer even een dutje doen!

Geplaatst

Chantal: balen dat je bloeddruk en de doorbloeding weer niet goed zijn. Wel raar dat ze daar nu nog niks aan doen, maar eerst tot vrijdag afwachten. Fijn dat je nu wel weet dat ze je over drie weekjes gaan inleiden. Het eind is in zicht!

Shanna: kan me heel goed voorstellen dat je zwanger zijn nu echt niet leuk meer vindt! Getsie, zoveel pijn is echt niet grappig, en dan ook nog een wekker die afgaat... Ben even kwijt hoeveel dagen jij nog moet totdat je ingeleid wordt. Stekrte meis, ik hoop dat je snel verlost wordt en dan kunt gaan genieten!

Sandra: balen dat je zo'n vreselijk pijn in je lies en zij had. Is het nu wel minder geworden? Ik heb het nu ook een paar keer gehad, volgens de vlos ligt de baby dan op een zenuw naar mijn heup. Heb je je laarzen nog uit gekregen?

Eer: wat zou dat heerlijk zijn, die buik één nachtje af kunnen doen en dan lekker diep de hele nacht op je buik slapen! En dan zonder de plaspauzes...

Daantje: na mijn vroege ontbijt heb ik nog heerlijk twee uurtjes geslapen. En toen ging de wekker... We hadden vanmorgen een rondleiding bij het kinderdagverblijf waar de kleine vanaf oktober naar toe gaat. Bij de inschijving op de wachtlijst waren ze dat vergeten te regelen. Erg leuk om nu ook eens binnen rondgekeken te hebben. Al ben ik blij dat het nog een paar maandjes duurt voordat we daar 3x per week 's ochtends op de stoep staan, haha.

Vanavond hebben we een voorlichtingsavond over borstvoeding bij een zelfstandig lactatiedeskundige hier vlakbij (dus niet vanuit de kraamzorg), en morgen de partneravond van de Zwanger&Fit cursus over bevallen. Druk programma dus in mijn verlof ;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden