Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja hier ook nog last van weeën vooral in de avond neemt het aan. Ben ook niet echt gezellig voor de omgeving hoor, troost je dus dat je niet de enige bent.

Reageer op de rest later.

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lig weer aan de CTG bloeddruk is wat beter maar de hoofdpijn is toegenomen samen met de harde buiken en minder beweging.

Laat jullie weten hoe het is gegaan en zal later op de rest reageren.

Oja Shanna, ga niks beloven hoor maar doe mijn best om hem zolang mogelijk binnen te houden!

Geplaatst

Sterkte Chantal hoop dat alles goed verder is en dat je zo weer naar huis mag.... Toestand weer.

Rustig An nou hoor !!

Eer

Geplaatst

Chantal, sterkte en hou je handen er voor.

Het is maar goed dat we bijna allemaal een ander ziekenhuis hebben anders gaan ze nog denken die meiden van topic Juli hebben haast;-)

Geplaatst

Chantal, Sterkte meis!!!

Zelf ben ik bek en bek af, was zo vol energie vorige week. Maar slaap al weken slecht en nu kan ik helemaal niet meer slapen. Vriendlief heeft vanacht zelfs op de bank geslapen zodat ik niet wakker wordt van zijn ademhaling. Jajaja zelfs dat irriteert mij al. Ben ook niet de gezelligste op dit moment. Niemand moet ook afwijken van mijn "plan", anders heb je oorlog. Zucht ben er nu klaar mee, maar moet en ik wil ook wel nog zeker 4 weken de kleine binnen houden. Heb wel war last van krampjes s avonds maar ik noem het nog geen weeen. dus Shanna ik zal het niet zijn. Ik gok zelf op 29 juni. Waarom, dat weet ik niet, is al een gevoel wat ik maanden lang heb.

Rest van de dames succes en nog een fijn weekend, Hou het rustig.

Geplaatst

hey mag naar huis maar moet me morgenvroeg om 8:00 weer melden voor ee ctg en ee echo van de navelstreng deze schijnt niet optimaal te zijn vandaar ook minder leven in mijn buik.

Moet zeggen dat ik het nu ook wel gehad heb hoor mag er dan nooit iets makkelijk gaan!!!!

(navestengdoorbloeding geeft vaker problemen met ecd samen met de bloeddruk dus gooi het daar dan maar op)

Geplaatst

Blij je weer thuis te zien (lees lezen) jammer dat je morgen terug moet maar alles voor de baby.

Hier ook nog steeds uitveblust. Manlief denkt nog een weekje hier. Ik weet niet waarom, ik merk het wel ;)

Ladies allemaal rustig aan op de zondag dames!!

Xx

Geplaatst

Uhhh Sandra daar snap ik niet de logica van!

Dat betekend 5 weken te vroeg!

Je hebt wat ik begrepen heb geen probleem zwangerschap.

Sorry maar dan word ik wel een beetje kriegel. Er zijn dames hier die graag met je ruilen!!!

Geplaatst

Ik zeg ook dat ik niet weet waarom... Dat is een gevoel wat hij heeft en hij heeft al 4 bevallingen meegemaakt...

Ik heb ook niet gezegt dat ik het zou willen, alleen dat ik het wel merk...

Maar mag toch best gezegt worden dat hij dat gevoel heeft?

Geplaatst

Komt ook omdat ik het niet erg makkelijk heb met de BI. Alleen nee, ik hoef gelukkig niet naar het ziekenhuis. En daar prijs ik me ook gelukkig om. Maar kan nog niet m'n kind te voet van school halen omdat ik dat niet red (straat uit).

Vandaar beetje dat gevoel op je reactie ;)

Ieder z'n eigen ding....

Geplaatst

@chantal fijn dat je weer thuis bent, hopelijk kunnen zo morgen wat vinden waar het aan ligt

Nou ik ga snel weer ga mijn bed op zoeken! pfff moeheid :)

Fijne avond all

Geplaatst

Chantal, gelukkig ben je weer thuis. Hopelijk is het morgen allemaal goed.

Quin, jij ook succes met de weeën s'avonds.

Iggie, wie weet 29 juni. Ben benieuwd of het uitkomt!

Eer, ik ben ook verslaafd aan de rennie's wat zou ik zonder moeten ;-)

Sas, moeheid..... Ja ik weet precies wat je bedoeld. Vanmiddag gelukkig nog 2 uurtjes kunnen slapen.

Geplaatst

Lekker dat je weer thuis bent Chantal, en het is dus iets met de navelstreng en doorbloeding. Gaan ze morgen zeker weer kijken met echo apparaat denk ik zo. Heeft je beebje er last van ??

Meiden mijn middag uitje liep wat uit dus nog geen foto's van het kamertje maar zal ze morgen bij daglicht maken en posten.

Ik ben ook afgeknoedeld en ga zo slapen.

Tot morgen meiden

Eer

Geplaatst

He Shanna dat was niet de afspraak! Je kleine zou zich voorlopig even rustig houden toch? Krijg je nog weeenremmers of mag de kleine inmiddels komen? Sterkte maar weer, ik denk aan je!

Geplaatst

Oh jee shanna, hoop dat de weeen uit zichzelf weer afnemen, ze zullen wel geen weeenremmers meer geven denk ik?

Iedereen leuk weekend gehad? Hier wel, zaterdag verjaardag, en gisteren even bij vrienden langs en naar batavia stad geweest. Niet zo heel lang, was slecht weer, en had gisteren een slechtere dag wb lopen. Het wisseld hier heel erg, de ene dag loop ik heel goed, en de andere dag zoveel pijn.

Wel een kleine mijlpaal, ben nu 32 weken, dus mochten ze komen hoeven ze (waarschijnlijk) niet naar een academisch ziekenhuis, maar gewoon in eigen woonplaats. Maar ik ga voor de 37 weken!

Rustig aan allemaal!!

Geplaatst

Nou dat was grappig......

Wie denk je dat naast mij ligt aan de CTG...?

Ja ja ....... Chantal!!!

Tja wat mij betreft..... Ben weer thuis!

Prognose weeën zullen zo blijven tot aan de bevalling!

Van binnen weinig verandering...

Ja... De kleine ligt idd heel laag. De verloskundige kon het hoofdje al voelen! (?)

Behandeling is veranderd. As vrijdag volledig strippen. Werkt dit niet. Dan 15 juni op vrijdag ingeleid. Dus datum is nu bekend!

Tot zover Shanna

Ben helemaal op probeer even te slapen nu.

Geplaatst

Nou shanna, je maakt het wel heel spannend allemaal!

Gelukkig ben je weer thuis, maar lang gaat het allemaal niet meer duren!!! Volgende week is het eerste "juli" kindje er!!

Ook heel erg grappig dat Chantal naast je lag!

Emvelin, ja, 32 weken is een mijlpaal! Gefeliciteerd! En laat die 2 idd maar even zitten tot 37 weken, dat is een goed streven!

Eer, ik ben benieuwd naar de foto's, vooral het wiegje! Wij hebben onze laten bekleden met glimmend witte randjes/afwerking, ik zat ook te denken aan zilver/grijs, maar heb mij om laten praten naar wit...... Volgende week kunnen we hem ophalen!

Geplaatst

Shanna, fijn dat jij weer thuis bent. Bij jou in het ziekenhuis zijn ze wel meewerkend dat ze al gaan strippen en een datum voor inleiden vast zetten. Hier doen ze het niet, ga het morgen wel weer proberen begin gewoon echt op te raken.

Chantal, hoe vergaat het jou daar?

Emvelin, top hoor 32 weken en idd op naar de 37 weken.

Daantje, goh wat leuk dat iedereen zijn foto post, nou ben benieuwd naar jullie wieg;)

Hier nu rustig en af en toe erge last van soort rugweeen, morgen gaan ze misschien kijken of de ontsluiting heeft toegenomen maar ze zijn bang dat ze het triggeren dus misschien nog weekje uit stellen voor de zekerheid.

Manlief op pad gestuurd naar de Prenetal voor de laatste dingentjes, nou ze smeren die mannen ook van alles aan hij komt thuis met een nappywrapper, electrische sterilisator, babyfoon met camera en die je kan aansluiten op de iphone, muziekmobiel waar je de ipod op kan uitsluiten en bach, mozart en vivaldi melodie dus jullie begrijpen mijn mamma vandaag weer dingen laten ruilen, al die electrische troep wil ik niet, wil een normale muziekmobiel, magnetron sterilisator de babyfoon en nappywrapper mag die houden;-). O en heel lief gister heeft die sushi gehaald.... snik mag ik helemaal niet maar was volgens hem geen probleem hij at het zelf wel op tttssss en voor mijn neus;-(. Zo ik ben weer even klaar met klagen!

Geplaatst

Quin.... Kan ik heel goed begrijpen!

Zelf ben ik ook helemaal op. Zowel geestelijk als lichamelijk.

Ben letterlijk en figuurlijk aan het overleven.

Ook heb ik medicijnen (temazepam) gekregen om toch nog een beetje slaap te pakken te krijgen!

Ben dan ook heel blij met mijn gynaecoloog!

Veel sterkte morgen

Geplaatst

Hey meiden,

Ook ik ben weer thuis ctg was een stuk beter als gisteren de doorbloeding van de navelstreng nog het zelfde en de bloeddruk is weer 120/80 dus ook goed. Kindje was wel weer erg rustig.

Morgen weer controle en een ctg daarna hopelijk volgende week weer.

Shanna was inderdaad grappig dat we naast elkaar lagen toch handig dit forum;)

Ben blij te lezen dat het plan veranderd is en dat de datum nu vast staat hopelijk kun je een beetje slapen met de meds!

Hoop je niet weer te zien op de EHZP!

Fijn dat Akeel zo mee leeft heeft ook nog even gekeken naar mijn dossier en snapte mijn bezorgheid ook ik krijg morgen of volgende week een datum voor de inleiding zullen zien;)

rest ben erg benieuwd naar jullie foto's van de wiegjes ook wij hebben een wiegje in het wit met zilvergrijs accenten.

Meiden hoop dat we het allenaal lang genoeg kunnen volhouden zodat de kleintjes gelijk mee naar huis kunnen!

Ook ik ga nu even slapen ben helemaal gesloopt!

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]4174[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4175[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4176[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4177[/ATTACH]

Ha wat grappig dat jullie naast elkaar lagen zeg, en super dat jullie beiden weer thuis zijn en alles weer "goed" is.

Nou meiden hier de foto's

kom later terug

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden