Ga naar inhoud

Wie starten er deze maand (nov 2011) met ISCI?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo meiden,

@ Lavendel, allereerst wil ik graag weten hoe het met jou is. Is het bloedverlies al wat afgenomen? En voel je je al iets beter? Hopenlijk heb je het afgelopen weekend wat dingen voor jezelf op een rijtje kunnen zetten en samen met manlief wat rust kunnen vinden. Veel sterkte meis, en ik denk aan je. *KNUFFEL*

@ Chantay, Jij hebt ook de nodige sh*t meegemaakt de afgelopen tijd. Fijn dat je nu zover bent dat je weer voorzichtig kunt plannen en volgende maand weer kunt beginnen met een nieuwe poging. Ook een dikke knuffel meissie!

@NCM, Fijn dat jij weer gaat beginnen. Ik las al ergens dat je twijfelde wanneer je weer moest beginnen, maar je bent er blijkbaar klaar voor. Die spuiten blijven voor jou lastig hé? Geeft ook niet, je doet het niet voor de lol. Hou je doel voor ogen meis, je kunt het wel. Dat heb je keer op keer bewezen. Succes met spuiten.

@ Okaasan, hoe gaat het meis? Nog een dikke week en dan kunnen we weer een maand afstrepen. 'k Denk aan jou!

@ Seef, Dank voor je lieve berichtje meis, sinds vandaag is mijn collega weg, en ondanks dat ik daar nog van baal heb ik ook besloten dat dit even uit mijn gedachten moet, want het zat me wel zo hoog dat ik minder van mijn beebjes kon genieten. En mijn beebjes zijn (samen met mijn mannetje) nu echt het belangrijkste van alles. Op mijn werk doe ik de normale dingen en probeer me van de rest een beetje af te sluiten. Hoop dat mijn andere collega's zich er mee kunnen redden, mijn basis moet even stabiel blijven.

Krijg jij al wat rust? Wel fijn dat je ook al een aantal dingen voor je beebje hebt gekocht, dat geeft ook rust. Wij gaan hier binnenkort ook achteraan. Bij ons was het ook even druk met werk, ik om het vertrek van mijn collega en manlief omdat hij nu in het hoogseizoen komt. Dit blijft nog wel, maar hij heeft ook besloten niet meer aan te nemen dan dat hij aan kan. Dan maar eens nee zeggen... Denk aan je gezondheid meis, en probeer met je mannetje dingen uit te zoeken zodat je kunt overleggen, dat geeft rust en een goed gevoel.

Kop op meiden! Knuffeltjes aan jullie allemaal. X

• Reacties 675
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heej hallo

Hier zitten we dr weer midden in! Sinds dinsdag een de decapeptyl en sinds gisterenavond aan de menopur daarbij. De echo zag er top uit 12 follikels links en 20 rechts. BMS was top. Nog even wat gezeur over de embryoscope gehad maar ook weer geregeld. Voel me goed, beetje "vol"maar kan ook inbeelding zijn omdat ik zo gefocust ben.

Dinsdag de tweede afspraak

Fijn weekend!!

Geplaatst

Net terug en wel een beetje teleurgesteld eigenlijk... Links en rechts zijn er 3 tot 4 (dus 6-8 in totaal) die goed groeien en dat zijn er wat minder dan gehoopt. Maar …. Als ik mijn aantekeningen van de vorige ronde erbij pak, zie ik dat ik toen op dit moment maar 1 links en 2 rechts had dus er zijn er nu wel redelijk wat meer. Ik heb gevraagd of het aan de medicatie kan liggen, dat dit niet het beste is voor mij. De arts denkt dat het er eerder aan kan liggen dat mijn lichaam snel de verhoogde hormoonspiegel ziet en deze probeert omlaag te brengen en dat het daarom minder sterk aanslaat. We gaan op dezelfde voet verder en kijken vrijdag wat het dan doet. Ik heb er wel meer last van nu (misselijk, beetje hoofdpijn, moe, boos…) dus misschien is dat de goed teken. De vorige keer eindigden we met 17 eicellen en 9 embryo’s. Van mij mag dat best iets minder als de embryootjes maar stabieler zijn maar dat weten we nu gewoon niet.

Geplaatst

hai meisjes,

hoe gaat het hier?

@ncm: ik was in t begin ook bang dat ik er te weinig zou hebben maar uiteindelijk is dat tijdens de punctie goedgekomen. ik begrijp dat je wat onzeker bent, maar als je er nu rond de 8 heb, dan zijn er tijdens de punctie vast nog wat meer die goed genoeg zijn! is er al een datum voor de punctie?

@lavendel: hoe voel jij je meis? dikke kus

@bikergirl: lukt t een beetje met afsluiten voor bepaalde dingen op t werk? hou je je rustig? en hoe gaat het met je beebjes?

@chantay en okaasan: hoe is het met jullie meiden?

hier alles ok maar nog steeds erg druk

vanmiddag ga ik voor 1x naar de verloskundige in t ziekenhuis en dan over 3 weken weer naar de gynaecologe. ik heb t idee dat je van een verloskundige veel meer info krijgt dan van een gynaecologe, die toch eigenlijk alleen maar naar het medische aspect kijkt, dus ik ben benieuwd.

over 3 weken hebben we ook weer een 3/4d echo, speciaal voor vriendlief zn ouders en op de dag dat vriendlief 40 wordt...t weekend erna groot feest waar ook nog t een en ander voor geregeld moet worden, dus we gaan gewoon door met de drukte.

ben gisteren en vandaag op de fiets naar kantoor gegaan (ongeveer 20 minuten fietsen) en het viel me mee, behalve de regen dan vanmorgen haha

is wel goed een beetje beweging en nu we nog maar 1 auto hebben moet t ook wel!

verder voel ik ons meisje regelmatig, vooral 's avonds na het eten en voordat ik ga slapen en het blijft een bijzonder gevoel.

nou nog ff een paar uurtjes werken voordat ik naar de verloskundige ga.

rustig aan meisjes, liefs

Geplaatst

Hai

Ik ben vooral zo onzeker en bang omdat onze emmies te zwak waren... en ben zo bang dat het gewoon nooit gaat lukken.... We hebben nooit cryo's gehad omdat ze te snel stopten met delen en niemand kan vertellen waar het door komt. En uiteraard de druk dat het de laatste vergoede poging is en het hierna veel geld gaat kosten. Maarja, goed proberen om positief te blijven :)

FIjn om te horen dat het bij jou allemaal goed gaat Seef!

Geplaatst

Hoi dames,

@ NCM, probeer positief te blijven meis, het ziet er idd beter uit ten opzichte van de vorige keren. En je stemmingswisselingen zullen hier ongetwijfeld mee te maken hebben. In positieve zin, gaan we dan maar voor uit. Hou je het nog een beetje vol met die rottige naaldjes iedere dag? Duim voor een lekker positief berichtje van jou vrijdag!

@ Seef, Fijn dat het goed gaat meis! Ondanks dat je het enigzins druk hebt. Dapper hoor, op de fiets naar je werk, zelfs door de regen. Heb je wel conditie? Die is bij mij ver te zoeken zeg! Gaan jullie een pretecho doen? Wij gaan die donderdagavond doen. Verheug ik me enorm op.

Het gaat goed met mijn beebjes, ze bewegen beide ook goed en regelmatig. Op mijn werk is het nog steeds onrustig, is heb nog geen vervanger, maar we gaan binnenkort met een sollicitatieronde beginnen, hopen dat er iemand geschikt tussen zit. Vanmorgen had ik een glucose-tolerantie test in het ZH, om zwangerschapsuiker uit te sluiten (mijn gyn verwachtte er niets van maar ik mocht de test doen, dus doe maar, zei ze) en de uitslag was goed. Over 2 weken weer controle gyn. Ik denk ook dat een VK meer info geeft dan een gyn en die info mis ik wel eens. Verder krijgen we vanmiddag de kraamzorg op bezoek, kijken wat zij met allemaal komt vertellen. En we zijn druk bezig met baby spullen. Eerst maar de grote dingen zoals kinderwagen en babykamer aanschaffen. Dure bezigheid (veel dubbele dingen) maar wel leuk om te doen.

@ Chantay, jij begint volgende maand weer toch? Hoe gaat 't verder met je?

@ Okaasan, Nog een paar dagen dan kunnen we de maand weer doorstrepen. Hoe gaat 't bij jou?

@ Lavendel, knuffeltje voor jou, ik heb alle begrip dat je even afstand neemt. Mocht je dit lezen, wil ik je toch even laten weten dat ik ook aan jou denk.

Liefs BG

Geplaatst

Goedemorgen! Vanochtend weer een echo gehad en er zijn nu ongeveer 10 follikels die dusdang groeien dat we verwachten dat daar goede eicelletjes uit komen. De groei is een stuk gelijkmatiger dan de vorige keer dus dat is positief. Zondag hebben we weer een echo en de verwachting is dat de punctie maandag of dinsdag zal zijn.

Geplaatst

Oh NCM wat een goed nieuws. Tien mooie follikels en je punctie al in zicht. Goed hoor, minder dan de vorige keer, maar we gaan voor kwaliteit en niet de kwantiteit. Hou vol!

Hier gaat het wel aardig. Er is weer een maandje voorbij. Dacht begin van de week al weer ongesteld te worden (veel te vroeg), maar dat is toch helemaal niet doorgezet. Gek hoor. Gelukkig maar, want dan zou ik veel te vroeg uitkomen voor een TP in Juli, dan zou er nog een maand wachten bij aangeplakt worden. We wachten dus maar af wanneer het wel komt.

Hoe is het met de rest van de dames? Met BG en Seef inclusief de kleine frummels alles goed? En Lavendel, doet de rust je goed? Moet ik natuurlijk niet vragen, want je had even afstand genomen. En Chantay, krabbel jij ook steeds weer een beetje op?

Geplaatst

Hoi meiden,

Mooi aantal NCM! Hopen dat er zondag nog een paar mooie bijgekomen zijn die groot genoeg zijn voor de punctie. Succes meis!

@ okaasan, juli zou heel mooi zijn, dan zou je mei en juni nog een normale ongesteldheid hebben en daarna een TP? Of na de ongi van juli dan? In ieder geval komt het eind van wachten in zicht!

@ rest, hoe gaat het meiden?

Hier gaat het goed. Gisteren had ik even paniek want ik had wat vreemde steken en een van beide ukkies begon direct te schoppen. Duurde maar even en ik had mijn pretecho een paar uur later, dus heb dat even afgewacht, maar was wel even in paniek. Waarschijnlijk heeft ons meisje zich toen gedraaid, want zij lag gisteravond andersom. Bij alle vorige echo's lag ze mooi met het hoofd naar beneden en nu lag ze met het hoofd omhoog. Omdat ze steeds minder ruimte krijgen gaat dit blijkbaar niet meer onopgemerkt... Hopen dat ze zich weer gaat draaien, ze heeft nog een week of 4 en dan is er geen ruimte meer volgens deze vk.

Fijn weekend meiden!

Geplaatst

meisjes, eindelijk weer ff tijd maken om wat te schrijven!

@bikergirl: hoe was de pretecho, zal anders wel ff in t andere topic kijken want misschien heb je daar er al iets over geschreven.

@ncm: oh wat goed 10 follikels...zie je wel! en hoe is het vandaag gegaan? zijn er nog meer bijgekomen en wanneer is je punctie...vind het zo spannend voor jullie. ik denk aan je hoor!

@okaasan: och wat gaat de tijd toch snel...en voor jullie nu ook alweer. we zijn alweer half mei en nog even en dan beginnen jullie ook weer. spannend...

@chantay: kus voor jou

@lavendel: als je af en toe mee leest dan ook een dikke kus voor jou!

bezoek bij de verloskundige in t ziekenhuis was prima. bloeddruk goed en hartje gehoord. ik heb met haar afgesproken om de afspraken om en om te doen. ene keer gynaecologe en andere keer verloskundiger. er is bij de bevalling ook een verloskundige dus zoiezo wel handig als ik weet wie er dan bij is toch! verder afgelopen vrijdag met bureauhoofd om tafel gezeten ivm zwangerschapsverlof, bevallingsverlof en hoe ik t daarna wil doen met ouderschapsverlof, gewoon verlof en het aantal uren werken en dat is in principe nu allemaal geregeld. ik heb aangegeven dat ik 6 weken van te voren stop, zeker omdat ze vanaf week 38 gaan inleiden. t kan 38 en 1 dag zijn of 38 en 3, maar in ieder geval rondom die 38 weken. dus als ik 6 weken van te voren officieel stop heb ik evengoed maar 4 weken, ik vind t nog steeds raar...maar goed het is niet anders.

gisteren crematie van een neef van de vader van vriendlief gehad. heb de beste man maar 1x gezien en de een groot gedeelte van de rest (van de megagrote indische familie) nog nooit) dus dat was wel bijzonders.

deze week een kort weekje, donderdag hemelvaart en dan vrijdag verplicht vrij (ambtenaren he haha) dus dat is wel lekker. hoop op een beetje knap weer, dan kan de tuin ook een beetje aan kant gemaakt worden.

meisjes, het is al weer laat. welterusten en tot snel weer, liefs

Geplaatst

@birkgirl: in t andere topic net gelezen dat de echo leuk en goed was, mooi zo...altijd fijn om te horen.

en gelukkig dat die steken niets bijzonders waren, poeh kan me voorstellen dat t even een paniekmoment was. super ook dat de glucosetest goed is, scheelt ook weer toch.

bij mij gaat alles goed met mn suiker, is wel weer iets instabieler dus moet weer even strak meten en genoeg spuiten, mn insuline behoefte wordt groter maar dat is normaal hoe verder je in de zwangerschap komt. met 26 weken (over 2 weken dus) dan krijg ik zoiezo een groeiecho (ivm mn diabetes) en dat dan om de 4 weken om goed in de gaten te houden dat ons meisje niet te snel groeit en misschien te groot wordt...

Geplaatst

Hoi meiden,

@ Seef, fijn dat je controle en bloeddruk weer prima is en hartje horen is natuurlijk genieten. Krijg jij iedere keer een echo? En heb je dan 1 keer per 4 weken controle? Of om de 2 weken en dan om en om met gyn/vk?Mijn pretecho was echt super. Foto's in het augustus topic gezet dus als iemand ze wil zien, kun je ze daar even bekijken. Gisteren natuurlijk bij de familie langs (moederdag) en kregen we al 4 keer te horen dat ons meisje op mijn man lijkt. Vind ik prima, ik heb een hele knappe man :-) Ons meisje haar voetjes zijn al 4 cm! (zal ze zijn grote voeten ook krijgen? hoop het niet, zeg! hihihi) Ons mannetje is wat smaller in het koppie, hopenlijk gaat hij op mij lijken.

@ NCM, Hoe ging de echo? Heb je al een punctiedatum? Ik ben alvast aan het duimen meis!

Succes allemaal en fijne dag meiden.

Geplaatst

Hallo

Even een kort berichtje: morgen heb ik de punctie. Ik heb flink last van mn buik... rechts zitten een stuk of 3 follikels die 2,5 cm zijn en dat drukt flink. Links zijn ze ietsjes kleiner maar ook zeker een stuk og 5 groter dan 1.5 cm. Om 9 uur is het weer zover.... ik ben dus blij als het morgen 9.30 uur is want dan is alles weer over.

Ook de bekende nervositeit is er weer... gaat het lukken? Wat als het wéér niet lukt? Wat zal de uitslag morgen zijn? En hoe zullen de embryo's zich delen? Maar al deze vragen zullen de komende dagen weer beantwoordt worden. Behalve degene of het gaat lukken natuurlijk... dat is nog even 2 weken wachten. Ik heb lekker anderhalve week vrij dus doe heel rustig aan. Lekker op de bank met een deken en een kop thee. Kom maar innestelen embryo(s)!! :) ik ben dr klaar voor

Geplaatst

Heel veel sterkte zo meteeen NCM! Ik duim voor een prachtige score eicellen, hopen dat ze van goeie kwaliteit zijn en straks mooi gaan delen als ze samen gevoegd zijn met de zwemmertjes van je mannetje. Laat je ons weten hoe de punctie ging? You go girl!

Geplaatst

Jaaaaaa ncm, heel heel veel sterkte maar vooral succes...en dat er maar genoeg prachtige eicellen geoogst worden die gaan doen wat ze moeten doen. Ik denk aan jullie en laat ons weten hoe t gegaan is. Liefs xxx

Geplaatst

Haai lieve Dameszzzzz,

@ NCM ik duimm voor je!

@ voor alle andere lieve meiden thnx dat jullie nog zo aan me denken.

De ene keer gaat het beter dan de andere keer maar ik sla me er doorheen. Ik heb nu een weekje vakantie maar zit alweer 1,5 wk volledig ziek thuis. Ik mag geen pijnstillers meer slikken ivm aankomende poging. Zelf die etterende bedrijfsarts heeft gezegd dat ik me nu volledig op de IVF moet gaan concentreren en ik volledig arbeidsongeschikt ben! Het lijkt nu wel elke dag meer pijn te gaan doen maar probeer me rustig te houden. Volgende week dinsdag gesprek met leidinggevenden over reintegratie???? Welke reintegratie ben nu volledig arbeidsongeschikt en moet eerst nog 4-6 naar fertipoli voor behandelplan....hmz.... laat het maar over me heen komen.

Volgende maand weer prikken jah, ben blij maar toch ook bang...

ik ben zo trots op jullie allemaal omdat we ondanks elke tegenslag er ook weer iets positiefs uit proberen/kunnen halen!

Kom op meiden we kunnen het!

xxx

Geplaatst

Hallo!

Helaas... ik heb een EXTREEM pijnlijke punctie gehad.... Rechts ging goed, heel goed zelfs maar toen ze op mijn buik gingen drukken voor links werd de pijn heel erg! We hebben moeten stoppen en nadat ik weer wat rustiger ben, weer een poging gedaan. De eierstok lag wat verder naar achter en in de buurt van een groot bloedvat. En mijn weefsel is nogal stug dus ze moest onder een moeilijke hoek, hard prikken. Ik heb het echt uitgegild.... niet charmant maar het was niet te houden...Maar het resultaat zijn 15 eicellen dus dat is prima. Morgen horen we hoeveel er bruikbaar waren en hoeveel er bevrucht zijn. Ik ben heel benieuwd!

@Chantay: heel veel sterkte in jouw situatie. Wat een gedoe zeg. Blijf je focussen op volgende maand! En we gaan met zn allen weer hopen dat het een toppoging met superuitkomst voor jullie gaat worden

Geplaatst

Wow NCM, heftig meis! Hoe voel je je nu? Hopenlijk lig je lekker op de bank met manlief in de buurt die een kop thee haalt. Laat je lekker verwennen. Ik ben trots op je hoor! Kan me voorstellen dat je het uit gegierd hebt, vonden ze ook vast niet erg. Gelukkig een mooi aantal eicellen gehaald. Zijn de 15 eicellen ook bruikbaar of heb je dat nog niet gehoord, hoeveel er goed genoeg zijn? En wanneer krijg je bericht over succesvolle delingen en eventuele TP? Dit heb je maar weer gehad meis! Beterschap voor nu en ik duim voor een mooi aantal emmy's.

@ Chantay, Tuurlijk denken wij aan je. Wel weer vervelend dat het (nog) niet super gaat op je werk. Jij moet je nu wel even rustig houden hoor! Je gaat straks weer beginnen met een nieuwe poging en dat is wel even belangrijk, je moet een rustige basis hebben... Laat de rest zoveel aan iemand anders over en zet je oortjes maar tegen elkaar open dat alles er zo doorheen kan vliegen... Kop op meis! Richt je op je poging.

Hoe gaat het met de andere meiden?

Succes meisjes!

Liefs BG

Geplaatst

Hai

Net het lab gebeld: 15 eicellen gevonden, 8 bruikbaar, 4 bevrucht. Terugplaatsing is vrijdag. We zijn een beetje uit het veld geslagen want meestal hebben we 80-90% bevruchting en nu 50%. Maar het zijn er nog steeds 4. Nu is het hopen dat het 4 hele goede zijn maar we zijn flink onzeker op het moment...

Geplaatst

Hoi NCM,

Hoe is het afgelopen met de 4 emmy's? Zijn ze allemaal goed gaan delen? En heb je 2 terug kunnen laten plaatsen? Ik wacht met spanning even je berichtje af.

Geplaatst

Vrijdag was het grote moment: de terugplaatsing. We mochten naar het lab en hoorden daar dat er eigenlijk 5 embryootjes waren maar de 5e had 3 kernen ipv 2 dus die mogen ze sowieso niet terugplaatsen. Verder ging de deling wel goed, 2 bleven wat achter. Daarna hebben we een filmpje gezien die in de embryoscoop is gemaakt van onze eicellen. Van de 2 die teruggezet zouden worden hebben we de hele ontwikkeling kunnen zien! Echt heel mooi om die cellen te zien delen. Die terug gezet zouden worden waren nu 7 en 5 cellig. Tijdens de terugplaatsing kwam de laborante met het goede nieuws dat de embryo's 8 en 6 cellig waren geworden! Dus dat was heel fijn dat ze zich prima ontwikkelden. Nu dus lekker rustig op de bank en over 2 weken mogen we op zaterdag testen. Blijven duimen dus allemaal!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden