Ga naar inhoud

Wie starten er deze maand (nov 2011) met ISCI?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 675
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hai meiden,

hier eindelijk weer even een berichtje van mij!

sorry voor de radiostilte, maar ik ben afgelopen dinsdagochtend vroeg opgenomen in t ziekenhuis. ik had maandagavond migraine gekregen en dat ging maar niet over met paracetamol, dus dinsdagochtend om 06.30u gebeld met t ziekenhuis en ik moest meteen komen. weer ctg, bloed en urine check en toen moest ik blijven ivm eiwitten in mn urine. beetje vreemd want maandag hele check-up gehad, gynaecoloog zei dat alles helemaal perfect was en wilde me zelfs uit de thuismonitoring halen voor een week. bleek dat mn eiwitten toen ook al verhoogd waren, volgens de verpleegster. dus toen moest ik toch blijven...zucht. maar nu ben ik dus weer thuis. er lopen 9 gynaecologen in t ziekenhuis en ik heb ze nu bijna allemaal gezien en ze zeggen allemaal wat anders. die van dinsdag zei dat ik moest blijven tot de bevalling en dat ze met ze ons meisje met week 37 zouden gaan halen. vandaag eindelijk mn eigen gynaecologe gezien en van haar moest ik naar huis, weer terug in de thuismonitoring en misschien zou het wel pas week 38 worden dat ze dr gaan halen... als ik ergens niet tegenkan is het onduidelijkheid, maar goed wel weer fijn om bij vriendlief en de katten thuis te zijn...alleen in t ziekenhuis mag en kan je niks doen en thuis dus wel, dus ik moet op mn handen zitten en dan lukt het nog niet om niks te doen. nou ja, afwachten maar want voor t zelfde geld moet ik over 2 dagen weer terug naar t ziekenhuis...zucht

maar goed, hoe gaat het met de meisjes hieR?

@bikergirl: hoe is t met jou? en de beebjes? en je schoonvader? dikke kus van mij

@jordan: wekom hier, succes met het prikken en je aankomende punctie en terugplaatsing

@ncm: jullie even in ruststand, lekker genieten hoor!

@chantay: je zit alweer in de wachtweken, oe wat spannend, gaat het goed?

@lavendel: spannend dat jullie ook snel weer gaan beginnen, mn aanbod staat nog steeds hoor!

iemand vergeten? nee toch?

tot snel weer meisjes, kus

Geplaatst

Seef: wat vervelend zeg, lastig als iedereen iets anders adviseert. Ik hoop dat je snel opknapt. Lief dat je nog steeds aanbod laat staan:) Bikergirl: Wat gaat het toch snel! Fijn dat alles goed gaat, zal wel zwaarder zijn zo aan het eind en dan ook nog 2:) Jordan: goed gebroeid hoor, al aardig aantal zo te horen!Gistern voor het eerst de moed gehad om onze extra kamer( hopelijk wordt dit een babykamer) op te ruimen en helemaal gesopt en gepoetst. Klinkt normaal maar voor bleef dit een tijdje moeilijk en kon ik me er niet toe zetten. Het was een rommelkamer vol rotzooi en die is nu eindelijk tot logeer/ strijkkamer omgetoverd. Hihi

Geplaatst

Hoi meisjes,

@ Lavendel, top meis, dat jullie met poging 4 gaan beginnen. Lekker eerst even van jullie vakantie en je georganiseerde kamer genieten! Hou je ons op de hoogte? Hier gaat het goed, met mij tenminste. Mijn buik begint wel erg zwaar te worden, met opstaan uit een stoel of omdraaien op bed is dat erg lastig en voel ik me een oud vrouwtje, hihihi. Maar de laatste loodjes wegen het zwaarst toch? Met mijn schoonvader gaat het slecht, daarover zo meer.

@ Jordan, wow, mooie score meis! En ook binnenkort al een punctie! Top. Zet 'm op meissie en hou ons op de hoogte.

@ Seef, dat was even schrikken zeg! Erg vervelend dat iedere gyn weer iets anders zegt! Weet je eigenlijk nog niets. Ik zou maar proberen te geloven waar ik zelf het meeste vertrouwen in had, denk ik. Ik hoop dat het rustig blijft en je thuis kunt blijven bij manlief en de poekies...

@ NCM, hoe gaat het bij jou meis?

@ Chantay, hoe ver ben je meis? Zo spannend in de wachtweken! Hoe voel je je? Kan toch niet heel lang meer duren voor je mag testen? Succes meis! Ik duim voor je!

@ Okaasan, dikke knuffel meis, het is zo rustig vanaf jouw kant. Ik hoop dat het je goed gaat.

Hier gaat het dus met mij wel goed. Vanochtend had ik ineens de behoefte om de bedjes op te maken. Dat had ik nog niet gedaan omdat er nog zo'n vreemd luchtje in de nieuwe meubels zat. Maar die zijn er nu ook klaar voor. Met mijn schoonvader gaat het erg slecht. Gistermorgen uitslag gehad van de scan waar hij woensdag door is geweest, en het blijkt longkanker, en zit werkelijk door zijn hele lichaam. Geen behandeling meer mogelijk, en hij gaat met sprongen achteruit. 2 week geleden was zijn lever nog schoon, zit nu ook vol. We zouden met de kids van manlief vandaag nog naar hem toe, maar schoonmoeder had met de huisarts overlegd en besloten dat het beter is om de kids niet meer mee te nemen. Hij is vreselijk afgevallen omdat hij niets binnen kan houden, alle eten en drinken geeft hij weer over. Verder heeft hij een gele kleur en een opgezette buik. Ik ga daarom vanmiddag alleen met manlief heen en dat zal vermoedelijk de laatste keer voor mij zijn. Manlief gaat elke dag, voor zolang dat nog kan, maar het zal een kwestie van dagen zijn, vrees ik. Hij heeft zelf ook geen vechtlust meer... Manlief heeft hem gisteren gevraagd of hij de geslachtjes en namen wilde weten, en dat wilde hij heel graag. En hij vond het natuurlijk super. Ik hoop niet dat hij wegvalt en de beebjes hier op dezelfde dag geboren worden... Het ligt hier echt akelig dichtbij elkaar...

Liefs, BG

Geplaatst

oh nee bikergirl, wat een vreselijk nieuws...krijg er tranen van in mijn ogen. wat verschrikkelijk dat het al zo ver is en dat het niet lang meer gaat duren.

ik hoop eigenlijk voor jullie en voor je schoonvader dat de beebjes heel snel komen, qua aantal weken voor een tweeling zou dat niet gek zijn toch? en al zou hij ze dan maar 1x kunnen zien...

heel, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, leven en dood liggen altijd zo dicht bij elkaar maar dat het nu op deze manier gaat bij jullie is natuurlijk niet te bevatten.

ik denk aan jullie, heel veel liefs

Geplaatst

Hoi meisjes.

Helaas, mijn schoonvader is gistermiddag overleden. Het ging allemaal zo snel de laatste dagen, dat we ook blij zijn dat hij uit zijn lijden verlost is, de laatste uren heeft hij een pompje aan gehad waardoor hij zoveel pijnstilling kreeg dat hij al niet helemaal meer bij was en toen wij gistermiddag allemaal bij hem waren stopte hij af en toe met ademen. Alsof hij gewacht heeft tot we allemaal om zijn bed stonden. Na een paar minuten was zijn hartslag weg en het was fijn dat we bij hem waren. Vrijdag hebben we de crematie, ik hoop dat ik daar bij kan zijn.

Liefs, BG

Geplaatst

BikerGirl, heel veel sterkte in deze moeilijke periode voor jou en jullie familie. Het is wel heel snel gegaan zeg...

Geplaatst

Bikergirl: heel veel sterkte voor jullie en je familie!! Wat is het snel gegaan, wat een verdriet. Wel mooi zoals je het schrijft dat iedereen erbij was, alsof het zo moest zijn. Nogmaals STERKTE xxxxx

Geplaatst

lieve bikergirl, man, beebjes en de familie, gecondoleerd...wat een vreselijke gebeurtenis in een tijd waarin 2 nieuwe leventjes in aantocht zijn.

heel veel sterkte allemaal en zoals ik al eerder zei: zorg goed voor jezelf en de beebjes. ik blijf aan jullie denken, liefs xxx

Geplaatst

Hoi lieve meiden.

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Beebjes zijn nog rustig, ik hoop dat ik bij de crematie kan zijn vrijdag. Mijlpaal van week 37 is in ieder geval bereikt, en dat is wel een geruststellend idee. Als ze nu komen mogen ze waarschijnlijk al snel mee naar huis.

Fijn om jullie lieve woorden te lezen, ik heb hier enorm veel steun aan.

Tot snel meisjes, en succes! Liefs, XXX

Geplaatst

Bedankt meisjes, ja, ik was erbij. En de beebjes in mijn buik ook. Het was heftig, maar we hebben samen afscheid kunnen nemen. En nu gaan we ons richten op het nieuwe leven in mijn buik. Tweeling, kom maar op. Papa en mama zijn er klaar voor.

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Liefs, BG

Geplaatst

hi meisjes,

bikergirl, fijn om te lezen dat het goed met jou en de beebjes gaat en dat jullie samen afscheid hebben kunnen nemen van je schoonvader.

je bent zoiezo een topper, je loopt al bijna met 38 weken met 2 beebjes in je buik...gaat het goed, voel je je goed?

hier gaat t wel, t rusten en thuis moeten blijven begint me af en toe op te breken. gisteren waren we onverwacht naar den helder om te bbqen met mn schoonouders en schoonzusje, dat vond de verpleegster vanmorgen niet zo'n goed idee. thuismonitoring houdt eigenlijk hetzelfde in als een ziekenhuisopname alleen dan thuis en je mag dus niks. pfff ik moet er af en toe uit hoor, dus vanmiddag toch even een uitje naar de supermarkt gemaakt. tevens is vandaag de kermis in hoorn begonnen. de happening van het jaar en vriendlief die halve dagen was gaan werken voor mij, gaat nu toch weer meer werken omdat het heel erg druk gaat worden...dus dat betekent nog langer saai en alleen thuis blijven. heb al gezegd dat ik zoiezo 1x naar de kermis ga, desnoods een ienieminierondje en dan op t terras met mn pootjes omhoog.

afgelopen maandag had een gynaecologe me weten te overtuigen om een poging tot draaien te doen omdat ze nog in ee stuit ligt. nou dr was geen beweging in te krijgen pfff dus de datum voor de keizersnede staat gepland voor de week van 20 augustus. de exacte datum houden we voor onszelf, alleen onze ouders en zusjes weten het. tenzij ze zichzelf eerder aankondigt of als mijn gezondheid achteruit gaat staat het nu dus vast. tegen jullie kan ik wel zeggen dat het meer aan het eind van die week is, dan aan het begin ;-)

hoe is het met alle andere meisjes?

liefs

Geplaatst

Hoi meiden,

@ Seef, bah, verplicht thuis is ook niets voor mij hoor. Beter als in het ZH maar af en toe moet ik er wel even uit. Hopenlijk hebben jullie in ieder geval lekker geBBQ't, heb je dat uitje maar weer te pakken. En lekker even over de kermis, neem iemand mee die voor je kan zorgen en gewoon even gaan. Genieten is ook erg belangrijk. Mooiste was natuurlijk als je kereltje bij je was, maar werk is ook belangrijk en als jullie beeb er straks is heeft hij deze uurtjes bij de baas maar weer te pakken en kan hij dan misschien wat halve dagen werken.

Hier vanacht even het gevoel dat het los zou gaan, maar dat bleek achteraf loos alarm. Ik had blijkbaar even een buikgriep te pakken. Begon gisteravond met wat krampen onderin mijn buik. Ik dacht, op bed, want het kan vanacht wel eens beginnen. Om half 2 wakker, en de krampen waren wat heftiger en ik had erg last van zuurbrand. Hmmm... Zal het zo beginnen? Half 4 maar van bed, manlief een seintje gegeven dat ie nog wel kon blijven liggen maar dat ik naar beneden ging om op de hangstoel nog wat te rusten. Binnen 10 minuten was hij ook beneden, en is op de bank gaan liggen. Darmen gingen tekeer, dus ik dacht dat mijn lichaam zich aan het voorbereiden en reinigen was. Na een uurtje naar de wc, behoorlijk in de diarree. Okee, dat zijn we kwijt. En toen werd ik beroerd. Na 'n kwartiertje maar weer richting wc, om over te geven. En daarna was de buikkramp weg. Ik voelde me kiplekker. Nog een half uurtje in de stoel gezeten, en maar besloten op bed te kruipen want dit leek toch niet meer op beginnende bevalling... En als een roosje geslapen tot half 10 vanmorgen... Helaas, ik was er wel klaar voor. Pffff... Wanneer komen ze nou? Ik ben zo benieuwd... Dinsdag weer controle.

Fijne zondag verder meisjes.

Geplaatst

Haai Dameszzzz,

weer even een berichtje van deze kant :)

@ BG nog gecondoleerd met jullie verlies meid!

Wat we hier al vaker hebben geconstateerd is dat lachen en huilen heel erg dicht bijelkaar liggen :(

@ Seef sterkte met stilzitten. Ik kan me voorstellen dat het je nu aardig op begint te breken. En als zelfs een loopje naar de supermarkt een uitje wordt mag het beebje wel komen hoor ;)

@ aan alle nieuwkomers Van Harte WELKOM!

@ hier 18-7 punctie gehad. 9 eicellen gevonden en alle 9 bevrucht! 21-7 tp van 1 "verse" emmie gehad en 22-7 4 emmies de vriezer in in 2 rietjes. Ik mocht 1-8 testen maar deze was negatief :( Nu volop aan de ovulatietesten en als er een tp is zal dat komend weekend of begin volgende week zijn....we houden hoop maar begint nu toch wel een beetje zwaar te worden met die achterlijke hormonen *grrrrrrrr*

Op het werk is het een btje stil. Ze hebben het niet meer over ontslag... Ik ben nu aan het reintegreren en als ik weer 100% werk ga ik naar een andere afdeling. Denk dat ze wel geschrokken zijn van het feit dat ik er meteen een advocaat op heb gezet. Ik zou aan iedereen aan willen raden een rechtsbijstandsverzekering te nemen. Kost maar 2 of 3 euries per maand extra en je hebt er egt een hoop voordeel van!

Ik weet niet of jullie het ook hebben maar ik merk aan mezelf dat ik heel de dag bezig ben met het krijgen van kinderen, ivf, technische taal zoals emmies, cryotp, fm pfffffff alsof er niks anders meer in mijn wereld gebeurt.... Vind eigenlijk ook wel dat ik de laatste tijd heel egocentrisch bezig ben geweest. Alleen maar ikke ikke ikke. Hubbie ziet dat niet zo maar dies waarschijnlijk te bang om mij ongelijk te geven hahahahaha

Lieve dameszzz ik stuur jullie allemaal een dikke kus en knuffel, gewoon omdat we het kunnen gebruiken!!!!!!!!!!!

*kus & Knuf*

Geplaatst

Hoi meisjes.

@ Chantay, jammer dat de test negatief was meis! Hoop dat de volgende cryo-TP wel bingo is.

Wel fijn dat het 'rustig' is op je werk. Ik hoop dat het zo blijft, je basis moet wel een beetje rustig zijn.

Hier gaat het wel, vandaag zit ik op 38 weken precies en alles is weer rustig, geen buikgriepsymptomen weer gehad. Wel vanmorgen mijn slijmprop verloren. Maar dat blijkt al weken van te voren te kunnen en sommigen merken er helemaal niets van. Straks controle in het ZH en dan maar eens bespreken of we gaan inleiden, ik ben dr lichamelijk wel een beetje klaar mee...

Succes meiden en een dikke knuffel. X

Geplaatst

Hallo!

@ Seef en Biker Girl veel sterkte met de laatste loodjes! Ik leef via het forum dagelijks met jullie mee!

@ Chantay, wat jammer dat het niet gelukt is.. Maar je hebt wel cryo's! Had je die al eerder? Hebben jullie iets gewijzigd in de aanpak in deze poging? Ik ga duimen dat het eskimootje bij je blijft plakken

Hier gaan we rustigjes aan verder. Vandaag is de husband naar het Erasmus geweest voor onderzoek. Ze hebben een echo gemaakt en daar is niets vreemds op te zien. Zijn bloedonderzoek liet een kleine hormoonafwijking te zien. Er zijn hormonen voorgeschreven. Bij ongeveer 50% van de mannen laat het een verbetering zien maar bij 50% dus ook niet. Hij moet het minimaal 3 maanden slikken voordat er een effect verwacht kan worden. Dus dat wordt voor november geen nieuwe poging. Donderdag gaan we weer naar het Erasmus om hun behandelvoorstel te bespreken.

Groeten!

Geplaatst

@ BG 38 weken, tijd gaat snel :) Nog even en je bent een jaar verder hihihihi

@ NCM er zijn wat dingen anders gegaan ja. Ik ben vanaf begin van het prikken thuis gebleven en heb de stress echt vermeden. Ook ben ik gemiddeld een liter melk gaan drinken. Ik heb lactoseintolerantie en kon geen "gewone" melk drinken zonder er medicijnen voor te slikken. Bij de Lidl heb je tegenwoordig Lactosevrije melk. Daar drink ik een liter van per dag, ben me schade van afgelopen jaren aan het inhalen hahahaha. Ik wist nu ook wel wat we konden verwachten, heb zelfs een beetje mee kunnen kijken tijdens de punctie! De spanning van 1e keer prikken en punctie was er af en natuurlijk ook het gedoe met me werk.

Vorige keer hadden we 1 eskimo maar die ontdooide niet goed :( Nu hebben we 4 in 2 rietjes en we laten 2 eskimootjes terugplaatsen als ze goed ontdooien. Spannend jullie afspraak morgen, ben benieuwd!

Dames wat is het warm hé!?

*pffffffff*

Geplaatst

Hoi meiden,Ik hou het even kort want ik zit via mijn mobiel te typen wat op dit forum niet zo'n succes is. Hihi. BG en Seef, trekken jullie het met de warmte? Ik lees snel de rest ook bij. Vanuit hier een update. 7-8 punctie gehad. 14 eruit gehaald, 9 goede en uiteindelijk 'maar' 4 over waarvan er 10-8 1 is teruggeplaatst en er 3 de vriezer in zijn gegaan. Volgende week vrijdag mag ik testen. Nu aan se Utrogestan... Joy. Hihi.Tot snel! Geniet van het weer, wij hebben nog een paar dagen vakantie (vandaar via mobiel :))Liefs!

Geplaatst

Hai Jordan

Wat een mooi resultaat! Heel netjes volgens mij en 3 die de vriezer in zijn gegaan, dat klinkt heel goed. Veel succes met de befaamde wachtweken. Wees extra lief voor jezelf :) Ik ben een kei in het gebruiken van de volgende zin "Schat kan jij even (thee zetten, sokken halen, koken ed) want ik ben potentieel zwanger" Werkte bij mij erg goed hihi

Hier alles prima. Vanochtend in het Erasmus geweest. Alle gegevens wijzen er gewoon op dat we goede kandidaten zijn voor IVF of ICSI en dat ze niet weten waarom het tot nu toe niet gelukt is. We zijn welkom om bij hun een poging te komen doen. Manlief gaat 3 maanden hormonen slikken dus eind november weten we pas of dat effect heeft gehad. We willen in ieder geval daarop wachten omdat daar ons probleem ligt. Dus de pauze gaat wat langer duren dan verwacht.... maar ja we zijn erg benieuwd of de hormonen aan gaan slaan.

Geplaatst

Hele goeie score Jordan! En ja laat je maar heel lekker verwennen, ijsje...watermeloen zonder pitjes hahahaha

@ NCM spannend weer, ben ook heel erg benieuwd naar de resultaten!

@ hier vandaag lekker vrijgenomen, postieve ovulatietest vanochtend. Vanmiddag hoor ik hoelaat de tp morgen is. Hoop dat ze ongeschonden ontdooien :)

xxx

Geplaatst

@ BG Hardstikke gefeliciteerd met Bas & Lotte (gespiekt op een ander topic hihihi) en vooral veel gebruik maken van hulp om zelf ook te genieten!

xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden