Ga naar inhoud

Ophalen van & wegbrengen naar het ziekenhuis

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja veel ligt er niet meer in, maar alle beetjes helpen! Zal het binnenkort even in mijn handtekening zetten maar dat lukt nu niet op mn telefoon... Ik broed ondertussen noestig door en kijk de dagen van de kalender af!

Geplaatst

Als ik bij forum berichten kijk, zie ik wel dat Scoop actief is (geweest) in een aantal topics.. Ik ga er dus niet van uit dat ze een handeltje of iets heeft ;) Mocht dit wel zo zijn, is het echt diep en diep triest..

Vind het ook jammer dat ik hier soms lees dat mensen een vergoeding willen hebben. Als je er zelf wat voor betaald hebt vind ik het een ander verhaal, maar vind niet dat je geld moet willen verdienen aan zoiets.. Sorry als ik hiermee mensen voor hun hoofd stoot, maar dat is mijn mening ;)

Geplaatst

Hallo dames,

Ik heb een langzame ei groei waardoor ik meer moet spuiten helaas.

Dit is onze 4 e poging welke we zelf ,peten bekostigen vandaar.

Ik probeer straks mij aan te sluiten bij een wachtbank...............

Hoe gaat het met jullie allemaal. Ik ben benieuwd hoeveel eenheden jullie spuiten.

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Ogh ik lees net iets over een handeltje....... Nee dames echt niet ik ben een pechvogel met een echte langzame eigroei.

Ik heb naaf mijn eigen zwangerschap ook alles weggeven en nu zijn we het zelf keihard nodig!

Ik zal proberen me iets meer aan te sluiten hier.

Geplaatst

Wij hebben 1x icci eigen cyclus gedaan dus dat is 6 x en 2x volledige behandelingen en nu de 4e welke wij zelf moeten bekostigen.

Alle keren een terugplaatsing gehad en naar de testdatum ging het fout. Ik lees veel mee maar ben niet echt een actieve schrijfster.

En al zeker geen handelaarster, als ik het weg kan geven doe ik dat zeker. Ik vind het al erg dat ik erom moet vragen maar het is allemaal zo duur...........

Geplaatst

Als Ik Noortje haar naam zie.....dan krijg ik trek in Amuses.......

Scoop fijn dat je wat meer over jezelf verteld....heel veel succes met de volgende behandeling.

In Nederland gebruikte ik alleen Menopur 450IE.

In Duitsland is het een mix en Menopur en GonalF 225/225.

Heb niet het idee dat dat nou beter werkt.

Geplaatst

volgens mij is gonal-f zoiets als menopur maar dan zonder LH, ik moest toen ik een behandeling in DD deed gonal-f + luveris (=LH) spuiten en dat is samen zo'n beetje hetzelfde als menopur. Althans zo legde dr. S. het uit

Geplaatst

Vind het ook jammer dat ik hier soms lees dat mensen een vergoeding willen hebben. Als je er zelf wat voor betaald hebt vind ik het een ander verhaal, maar vind niet dat je geld moet willen verdienen aan zoiets.. Sorry als ik hiermee mensen voor hun hoofd stoot, maar dat is mijn mening ;)

Jammer genoeg ben ik niet meer in de gelegenheid ritjes af te leggen zonder er benzinegeld voor te vragen. In het verleden heb ik dit wel regelmatig kunnen doen omdat ik zelf vaak mocht meeliften. Nadat we tegenwoordig naar DD moeten rijden i.p.v. in Nederland te blijven is de route gewijzigd terwijl ik net zelf veel benzinegeld had betaald :(

Ik snap wat je bedoeld Liminous, er wordt tegenwoordig veel benzinegeld gevraagd hier ondanks dat mensen nog in rit 1 t/m 3 zitten en zelf geen benzinegeld hebben hoeven te betalen. Ik las ook dat mensen dit doen om rit 4 te kunnen bekostigen, iets wat ik zelf ook niet helemaal netjes vind. Iedereen moet tenslotte "geloven" aan benzinegeld als je rit 1 t/m 3 hebt gehad en je ervoor kiest nog een ritje te maken.

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Jou situatie ken ik en daar zal ik dus ook nooit iets over zeggen.. Sterker nog, in jullie situatie kan ik het me heel goed voorstellen.

Ik doelde idd net als jij op mensen die er zelf niets voor betaald hebben en dus op deze manier wat winst proberen te maken. Dat vind ik gewoon erg jammer. Als ik iemand kan helpen door zoiets te doen, hoeft daar wat mij betreft niets tegenover te staan. Neemt niet weg dat ik je bos bloemen en celebrations erg attent vond! Hebben er heerlijk van genoten ;)

Jammer genoeg ben ik niet meer in de gelegenheid ritjes af te leggen zonder er benzinegeld voor te vragen. In het verleden heb ik dit wel regelmatig kunnen doen omdat ik zelf vaak mocht meeliften. Nadat we tegenwoordig naar DD moeten rijden i.p.v. in Nederland te blijven is de route gewijzigd terwijl ik net zelf veel benzinegeld had betaald :(

Ik snap wat je bedoeld Liminous, er wordt tegenwoordig veel benzinegeld gevraagd hier ondanks dat mensen nog in rit 1 t/m 3 zitten en zelf geen benzinegeld hebben hoeven te betalen. Ik las ook dat mensen dit doen om rit 4 te kunnen bekostigen, iets wat ik zelf ook niet helemaal netjes vind. Iedereen moet tenslotte "geloven" aan benzinegeld als je rit 1 t/m 3 hebt gehad en je ervoor kiest nog een ritje te maken.

Groetjes Nathalie

Geplaatst
Jou situatie ken ik en daar zal ik dus ook nooit iets over zeggen.. Sterker nog, in jullie situatie kan ik het me heel goed voorstellen.

Ik doelde idd net als jij op mensen die er zelf niets voor betaald hebben en dus op deze manier wat winst proberen te maken. Dat vind ik gewoon erg jammer. Als ik iemand kan helpen door zoiets te doen, hoeft daar wat mij betreft niets tegenover te staan. Neemt niet weg dat ik je bos bloemen en celebrations erg attent vond! Hebben er heerlijk van genoten ;)

Hahaha, dat was echt het minst wat ik kon doen na zo'n gul gebaar!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Mijn APK is ook verlopen :( Dus heb mijn autootje ook weg gedaan! Heel erg zonde, niemand wilde dit 2e-handsje hebben. En nu ben ik hem kwijt!

Geplaatst

Hoi, wij stoppen ermee en ik heb nog genoeg weg te brengen. Wie wil er mee? Geïnteresseerden stuur even een pb met eerlijke motivering. Ik moet zijn in West-Friesland NH

Geplaatst

Ook ik mag mijn groentelade uitruimen. Het is allemaal nog kakelvers, en dankzij een foutje van de apotheek genoeg voor meerdere ritjes!

Wie rijdt er mee? Omgeving Zwolle.

Geplaatst

Ik zou heel graag medicatie willen ophalen/wegbrengen! Kijk maar even in mijn profiel dan zie je waarom. Wil er best een stuk voor rijden..

Geplaatst

Mamavandaan heel erg bedankt voor de doos Merci.... was nergens voor nodig!!

Ben al lang blij dat ik je een beetje kan helpen!

Veel succes met de poging!

Geplaatst
Ik heb nog steeds een heleboel plek over in mijn auto!

Hahaha Katalya, hoeveel heeft de apotheek jouw geleverd dan....

Wat een slimmerds zeg!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden