Jump to content
Stefanie

Ophalen van & wegbrengen naar het ziekenhuis

Recommended Posts

Ik wil ook graag wat wegbrengen na het zh. Ik krijg alleen mijn handtekening niet voor elkaar via de mobiel zal dit zo snel mogelijk proberen te doen.... Heb je vragen kan dat altijd via een pb....

Wie rijd er mee??

Meiden, ik heb ook nog 2 ritjes voor de boeg, wie gaat er mee? Ga in maart en juni naar het ziekenhuis en drink daar standaard altijd eerst een kopje caffeïnevrije koffie.

Laat maar weten als je mee wilt rijden.

Ik heb ook al een aantal keer aangeboden een plekje in de auto te hebben. Ik wil echt heel, heel graag mijn koelkast leeg hebben en heb besloten om het over drie weken naar het ziekenhuis te brengen of naar de apotheek als niemand een lift nodig heeft :)

Goedemiddag!

Ook ik wil wat wegbrengen naar het ziekenhuis van mijn eerste ICSI poging zodat ze er anderen mee kunnen helpen. Stuur me een pb als je mee wil rijden.

Groeten

NCM

Hallo dames,

HELP, wie gaat er toevallig restanten van e.e.a. wegbrengen? Ik wil heel, heel erg graag meerijden, want ik start over een paar weekjes al voor het eerst in Gent. Bedankt alvast!

Groetjes,

Betaalde poging met:

M3n*pur , D3c@p3ptyl Pr3gnyl

Edited by pleun79
te duidelijk dus vindbaar voor mensen buiten forum

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Lieve @Aslyn, ik zou je nu zo graag een welgemeende knuffel willen geven en samen met kitje en jou willen schreeuwen, vloeken en tegen dingen aan willen trappen. Ik vind het zo erg voor je... Ik kan het niet goed onder woorden brengen, maar ik voel je verdriet. 💕
    • @Aslyn Och meid, kom net even op het forum kijken en lees nu dit vreselijke nieuws.....gecondoleerd, ik vind het echt verschrikkelijk voor je  de tranen schieten in mijn ogen en ik weet gewoon niet wat nog te zeggen..... wat een pijn en verdriet moet jij nu voelen..... heel heel heel veel sterkte.....  
    • Dat meen je niet @Aslyn.... 😢 Ik weet niet wat ik moet zeggen, ik zou je zo graag een knuffel willen geven nu, willen troosten, met je willen huilen, schreeuwen, whatever, maar ik heb gewoon geen woorden....
    • Helaas is het hartje gestopt, ik weet niet hoe ik dit moet verwerken. 
    • Lieve @Aslyn wat rot dat je je nu zo voelt. En dan kan ik wel zeggen je moet ook niet dr. Google gaan raadplegen, maar dat doen we allemaal. We zoeken op alles en vinden ellende want de positieve verhalen staan meestal niet op internet.... Ik moet je eerlijk zeggen dat ik deze ook nog niet eerder ben tegen gekomen, een te klein vruchtzakje. En wat is klein... Kleiner dan gemiddeld? Aan de kleine kant? Veel te klein? Er zijn zoveel gradaties van klein. En ik kan je ook niet geruststellen en je angst, stress en paniek en wanhoop wegnemen, kon ik dat maar... Goed dat je niet naar kantoor bent gegaan en wat fijn dat je zo een lieve mevrouw getroffen hebt en nog fijner dat je vanavond al terecht kunt en OOK vrijdag weer. Ik hoop zo dat ze je vanavond gerust kunnen stellen en dat je weer op je roze (of blauwe) wolkje zit! Probeer niet te druk te maken (lukt toch niet denk ik), beetje afleiding te zoeken en ik wens je veel succes vanavond. Ik zal duimen voor je dat alles gewoon in orde is en jij weer lekker op je wolkje ronddrijft strakjes! In the meantime geef ik je een virtuele knuffel want die kun je wel eentje gebruiken denk ik. 🤞😘
  • Topics

Important Information

Terms of Use