Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

he ivfmoeke, je hebt er eentje terug gekregen. nu goed warm houden en vast houden!!! wanneer zou je mogen testen? ik duim voor je !!!

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lala even een dikke knuffel. Sterkte met je lijf en een zacht knuffeltje voor je lieve kereltje. Ik bedoel je zoon dan he! hihiIvfmoeke ik duim voor je hoor! succes!Sas we zijn aan het aftellen ik hoop toch zo dat t allemaal lukt!!liefs

Geplaatst

Dank je wel!! Jullie allemaal trouwens!

:hugg:

Heb mannetje n knuffel gegeven. ;-)

Grote man komt vanmiddag op bezoek. Even kijken of uk gesprek met artsen kan regelen.

Tot!!

Xxx

Geplaatst

@Ivf moeke, mooi weer een uk ana boord. Ik duim voor je!

@ lala, heb je al een knuf gegeven op het andere forum,maar ach nog maar een dan.....

Hier net gehoord dat we op 2de paasdag,( ja het kan niet mooier) de tp hebben! Dus ik ga nu tickest regelen. Ik denk dat we de 7de vliegen en dan de 10de weer naar huis. Dan gaat manlief 11 april naar Rusland. Waarschijnlijk maar voor een dag of 5( kan altijd weer anders worden).

Geplaatst

Sas,

Goed nieuws dat!! En fijn dat mannie mee kan gaan. Oooooo nu wordt t voor jou ook kort dag!! Spanned hoor. Ik duim kei keihard voor jullie.

Xxxxx

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik lees vaak al mee hier op dit topic en vind het leuk om af en toe eens met jullie mee te schrijven (als dat oke is natuurlijk:))

Wij zijn ook in Dusseldorf onder behandeling, hebben afgelopen dinsdag de 2e cryo tp gehad (uit de 1e ICSI-TESE). Erg spannend dus weer!

Van de eerste 2 terugplaatsingen ben ik allebei zwanger geraakt, maar helaas is dit beide keren toch mis gegaan. Vind het daardoor nu ook wel erg spannend, ook al ben ik straks misschien weer zwanger; zou het dan nu wel goed blijven gaan?? Ik ben er erg onzeker in geworden.. Maar ik moet nog maar niet op de zaken vooruit lopen, eerst maar eens een positieve test natuurlijk!:)

Ivfmoeke; jij hebt ook dinsdag een cryo terug gehad lees ik? Toevallig, want dan lopen we precies gelijk op:) Spannend ook voor jou!!

Sas jij gaat voor ECD; dat is ook super spannend zeg!! Ik wil je heel veel succes toewensen!!! Fijn dat het nu dichterbij komt!

En Lala; ook ik heb je mannetje even bekeken hoor. Wat een schatje zeg!! Super lief!:)

Groetjes, Sylvia.

Geplaatst

@Sylvia, natuurlijk mag je meeschrijven hier! Ook spannende tijden voor jou. Moeilijk dat je weet dat je zwanger kan worden maar dat het dan ook mis kan gaan. Maar positief blijven en duimen!!

Geplaatst

Sylvia, leuk dat je mee komt schrijven hier.

Maar wat frustrerend zeg! Weten dat je zwanger kunt raken en dat t dan alsnog fout gaat. Ik vind je moedig dat je door blijft gaan. Ik snap t zeker en vind je n kanjer.

Ik duim voor je dat dit keer alles goed gaat.

Kan wel zeggen : kalm aan maar weet uit ervaring dat de spanning toch gaat opbouwen. Hoe dan ook: succes!!!

Xx

Geplaatst

Hoi, ik lees hier nog wel mee maar schrijf iets minder actief.

Sas, goed nieuws! En fijn dat je man toch mee kan. Dat kleintje wordt een mooi paaskado!

Lala, wat een schatje! Hopen dat jullie snel naar huis mogen.

Wen en tool, hoe gaat het met jullie?

Ivfmoeke, succes met broeden ;-)

Sylvia, ook succes met broeden. Hopelijk blijven ze nu wel lekker warm zitten!

Noor, hoe gaat het nu met jou?

Met mij gaat het okay. Al een paar dagen ziek. Ik weet niet of het nou puur de zwangerschapsklachten zijn of ook een virusje. Met de baby gaat het echter goed. Al weer ruim 13 weken.

Geplaatst

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Twinklestar beterschap gewenst! Fijn dat het zo goed met je zwangerschap gaat! Bijzonder he na al die mislukte pogingen eerst! Je hebt er lang op moeten wachten!

Geplaatst

Twinkel:

Niet fijn dat je ziekjes bent. Ga even langs de ha. Beter n keertje teveel nu....

Wel fijn dat uk goed groeit!! Altijd fijn te horen.

Zorg goed voor jezelf, dan gaat t zeker ook goed met uk. ;-)

Xx

Geplaatst

hallo allemaal,

zoals Twinkelster gezegt ,ik lees ook hier nog wel mee maar schrijf minder.

Twinkelster beterschaap.

Sylvia denk maar niet over vorige miskramen ,altijd positief deneken en blijven is beter.veel succes

ivfmoeke,jij ook veel succes met innstelling.

ik heb aanstande woensdag een afspraak met dr Pf(voor het eerste keer)

ik heb eigenlijk weining versta over Auto-immuunziekte,daarom weet ik ook niet zo veel goed welke vragen zijn belangrijk dat ik tijdens mij afspraak aan de dr stellen?

en ook welke bloedtesten zijn belangrijk?

groetjes

Eva,

Geplaatst

[h=2]icon1.png[/h]

@All, hier momenteel stress in de tent. Er gaat iets mis met het transport van de zaadjes vanuit duitsland naar Cyprus. Het vliegveld/vliegmaatschappij wil niet meewerken, ze zien het als gevaarlijk materiaal( idioten). de Kryobank waar ze zijn opgeslagen laat regelmatig zaadjes vervoeren naar spanje,en dat is geen probleem.Maar omdat het om een niet europees land gaat is het een probleem. Duitsland wacht nu op de zaadjes om weer terug te komen bij hun en gaat het dan nog een keer proberen. Als het materiaal niet op 2 april in cyprus is is er dus een magprobleem. Dan zal denk ik wel de punctie bij de donor gedaan worden en zullen de eicellen ingevroren worden. Geen idee wat dat inhoudt voor de kwaliteit, dan dus ook geen tp op 9 april...

De Kryobank is echt heel meelevend en doet zijn uiterste best daar ligt het niet aan.

Kortom stress hier en ik kan niets doen dat is het ergste. En dan heb ik ook nog (weer) een blaasontsteling waarvoor ik nu weer een kuurtje heb gekregen.

Bah kan het nou nooit eens normaal???

Sorry voor het ego verhaal, moest het ff kwijt.

Liefs

Geplaatst

he sas! oh wat erg! dit kun je niet gebruiken! maar wat denken ze dan? gevaarlijk? wat is dan gevaarlijk? hoop dat t allemaal goed komt! sterkte meid! xx

Geplaatst

Het pakket is gistermiddag opnieuw aangeboden voor verzending. Volgens duistland is alles in orde, qua papieren enz. Dus waarom ze op het vliegveld zo moeilijk doen weten we niet. Het is nu weer afwachten of ze het deze keer wel accepteren. Dus ik blijf hoop houden maar weet wel dat de stress niet echt goed is voor mijn lijf.

Geplaatst

Sas probeer ff uit te vinden hoe ze het gedaan hebben, met welke transporteur etc. Want als je geen verstand van transport hebt, en ik kan me voorstellen dat de kryobank dat niet heeft, dan kan het soms best een tijd duren eer je het wiel uitgevonden hebt en weet wat de koninklijke weg is om zo iets te vervoeren. ik zou zelf niet gaan afwachten en hopen dat het goed komt, maar ga zelf even uitvogelen hoe zo iets werkt. Bijvoorbeeld door een exorporteur in nederland te bellen. Ik zou ups en fedex bellen om te vragen of zij dit soort materiaal vervoeren zodat je onmiddellijk aktie kunt ondernemen en het door fedex kunt laten ophalen als ze onverhoopt weer met slecht nieuws komen. DHL houdt volgens mij ook niet van bloed etc maar wen heeft destijds een koerier gevonden bij wie het geen probleem was, mits goed aangeleverd, Even een backupplan maken zou ik zeggen... Ik hoop natuurlijk gewoon dat het vandaag gewoon goed komt!! Succes!

Geplaatst

@Noor, backup plan was ik mee bezig, bellen en nog eens bellen MAAR kreeg net bericht dat het pakketje nu in Istanboel is!!!! Dus het lijkt er op dat het gaat lukken. Kan pas opgelucht ademhalen als ik weet dat ze op cyprus zijn!

Geplaatst

Ach Sas wat een toestand!! Pff.. dat geeft wel een hoop stress zo, kun je er niet echt bij hebben lijkt me!

Maar gelukkig lijkt het nu toch goed te komen!!

IVFmoeke, hoe gaat ie met jou?? 'Voel' je al iets?:) Ik nog niet, maar zal ook nog wel beetje te vroeg zijn natuurlijk;)

Hoeveel cellen had jouw cryo? Die van mij 4. Ik vind het zo leuk dat je een foto mee krijgt in Dusseldorf!! haha.. ik moet er elke dag even naar kijken. (Maar hopelijk ziet hij er inmiddels al lang niet meer zo uit!:))

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden