Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja wat ik op internet lees is het op cd 7 dus ca 7 -14 dagen voor et. Althans dat zijn amerikaanse artikelen/ foraer wordt gesproken over 2 dagen voor de punctie en in het algemeen zon 10 dagen voor de tp.ik had op google ingetypt, "intralipid how many days before et" en dan lees je dit

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Tooltje heel veel succes vandaag. Hoop dat de follikels mooi aan het door groeien zijn.

IVF moeke met mij gaat alles wel oke. Ben nog wel wat moe maar dat schijnt normaal te zijn.

Ik lees dat je gelijk door mag ......dat lijkt mij wel fijn. Hoop dat deze poging je meer geluk gaat brengen.

In DD had ik gevraagd of ik de Intralipd tijdens de punctie mocht laten inbrengen ....nee het advies was toch anders.

Heb het toen maar helemaal niet meer gedaan. In Nederland heb ik ook niemand kunnen vinden die het wilde doen.

Syl. succes met de 2e bloedafname.

Geplaatst

he dames,

zaterdag de punctie om 10.30 uur/ 10 uur melden. 3 grote follikels,, 2 kleinere: 17.9, 14.9, 13,8 en dan die twee kleinere. waarschijnlijk gaan we al eerder omdat mijn vriend nog moet bloed prikken en dat kan maar tot half 9 in de ochtend.

ben nu aan het mailen over en weer met dr. P over wanneer nu het beste het infuus kan. Het wordt of vrijdag of maandag. 1 dag voor de transfer zou toch ook kunnen, toch??? Het probleem is namelijk dat we pas maandag te horen krijgen hoe en wat met de embryo's en evt. de ES. zucht...die man zal wel gek van me worden, hahahaha. Gelukkig is het mogelijk om het in DD zelf te laten zetten. Dat zei Irma tenminste.

Vanavond dus de laatste keer MP, morgen nog 2 keer de syn en dan om 23.30 uur de pregnyl Hoop dat ik dan nog wakker ben, hahahaha. zal mijn wekker maar zetten.

en dan vrijdag spuitvrij!

zo'n stress voor punctie heb ik nog niet eerder gehad.

net bericht van dr. P gehad. het is het beste om het vrijdag te laten doen. Dus vrijdag om 11 uur hang ik aan het infuus. Dit is dan ook niet te vroeg Het was beter dan 1 dag voor de transfer te laten doen.

dus vrijdag wordt een drukke dag: bloed check up ivm prednisolon en de intralipid.

pfff...

adem in, adem uit...

Geplaatst

Fijn dat de follikels lekker door gegroeid zijn. Zaterdag de punctie komt wel heel snel in beeld.

Ik hoop dat de follikels allemaal een eicel bevatten toi toi toi!!!

LIefs,

Geplaatst

Hier helaas slecht nieuws. Vandaag voor de 2e keer bloed laten prikken. HCG is enorm gezakt. Dit wordt dus wederom een miskraam...

Ik weet even niet meer hoe nu verder. Echt enorm kl@te!

Lijkt alsof ik er amper nog om kan janken eigenlijk, zo gewend raak je aan alle teleurstellingen. Beetje lamgeslagen ofzo..

Geplaatst

Lieve Sylvia,

Wat vreselijk! En inderdaad na de nodige teleurstellingen dan wordt je er een beetje immuun voor.

Ik hoop dat eea zelf los komt.

Weet even niet wat ik moet zeggen maar wens je veel sterkte!

Geplaatst

jeetje sylvia nee toch hè! Je gevoel kan ik me voorstellen van iedere poging zwanger maar niet blijvend telkens!! je ziet vaker bij hcg die in de honderd zitten het toch niet goed afloopt :( En nu? Hoe gaat het nu verder? sterkte meid tool succes zaterdag

Geplaatst

Sylvia,

Nee toch! Weet niet wat ik moet zeggen. Behalve:sterkte. Hoop ergens dat de tranen nog komen, dit verdriet moet er zeker uit.

Xx

Geplaatst

lach sylvia, wat erg!!! en wat een tegenvaller/domper zeg!!! kan alleen maar zeggen heel veel sterkte en ik hoop dat de tranen toch nog komen om dit te verwerken en een plekje te kunnen geven.

Knuffel meid!!!

straks om 23.30 uur de pregnyl zetten. Morgenochtend bloedprikken (maar men weet niet of de uitslag op zaterdag bij dr. PF kan zijn), dus ik denk dat ik mijn bloed dan maar in DD laat prikken (krijg er een beetje de schijt van, ha zegt, akkoord en uiteindelijk kan het dan toch niet op tijd daar zijn). dus weer 60 euro aan de broek hangen, zucht.

en om 11 uur het intralipid infuus.

en zaterdagochtend al vroeg naar DD ivm bloedprikken vriend, dan nog effe DD in en om 10 uur melden voor de punctie.

fijne avond allemaal!

liefs,

Tool

Geplaatst

Sylvia, wat erg! Jullie hebben al zoveel naars meegemaakt op het gebied van miskramen. Ik weet niet de juiste woorden te vinden maar wil je wel heel veel sterkte en kracht toewensen. Dikke knuffel.

Geplaatst

TOOl we kunnen goed nieuws gebruiken zet hem op meid.

Wat een slechte berichten hier in ons topic, de een na de ander met rotnieuws!!

Bah het blijft zo een strijd telkens met ups en downs, helaas veel downs

voor iedereen een dikke knuffel meiden

Geplaatst

dames, ik zal mijn best doen;-).

De pregnyl zit erin. Heballeen nu het gevoel alsof ik een hele dikke keel/tong begin te krijgen, vreemd, heb dit niet eerder gehad.

Ik ben echter te moe om wakker te blijven, dus ik ga slapen.

Sylvia, hele dikke knuffel voor jou en je man!!! hoop dat jullie een beetje kunnen slapen vannacht!! xxx

Geplaatst

Haaai Tool,

Tja al onze ogen zijn nu op jou gericht. Deze topic bevat deze maand een hoop narigheid!!

Dus jij gaat nu voor 3 of 4 bevruchtingen van TOP kwaliteit en een zwangerschap van een tweeling!!

Heel veel succes met de punctie.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden