Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sylvia, wat vreselijk voor je. Ik weet verder niet zo goed wat te zeggen behalve heel veel sterkte.

Tool, heel veel succes morgen! Krijg je het bloedprikken ook niet vergoed van de verzekering als je dat in dd doet? Ik ga voor je duimen!

Geplaatst

He getver veel rotnieuws hier op dit topic. Hoop dat hier snel verandering in komt.

Syl sterkte met het verwerken van dit verdriet, je hebt gelijk dat we er een beetje immuun voor worden.

Tool de pregnyl zit erin, op naar een mooie oogst zaterdag. Succes!

Geplaatst

Bedankt voor jullie lieve reacties! Dat waardeer ik heel erg!

Tja, eigenlijk gaat het best redelijk, gisteren wel een enorme baal-dag gehad natuurlijk, maar gelukkig kunnen wij beiden ook wel weer gauw de knop om zetten, gisteravond maar eens flink wezen shoppen samen..haha.. Zo van; we kunnen het geld toch niet aan luiers uitgeven, dan maar lekker aan onszelf!;)

Ik ben nu gestopt met de medicatie, dus benieuwd hoe lang het op zich laat wachten.. Weet iemand dat?

vlg. week vrijdag gaan we naar Dusseldorf om eens te kijken hoe we nu verder moeten. Want ik heb nu 2x een miskraam 1x vroegeboorte gehad, dit trek ik niet veel langer.

Geplaatst

Oeps, was nog niet klaar met mijn reactie, maar op m'n tel. werkt 't niet zo handig.

We gaan nu een heel traject in van uitgebreide onderzoeken na herhaalde miskramen. Iemand van jullie ervaring mee? (hoop het eigenlijk niet voor jullie natuurlijk:)

Maar uitgebreid bloedonderzoek, genetisch onderzoek en een baarmoeronderzoek begreep ik. Spannend ook weer zeg!

Ergens hoop je dat daar wat uitkomt, maar ik hoop toch ook ergens nog op de verklaring 'pech'. Weet niet wat ik er van moet denken..

Tool ik wens je heel vel succes morgen!! Jij hebt over 2,5 weken fantastisch nieuws hoor!!

:D

Geplaatst

He dames,

alles is prima gegaan. uitslag van het bloed is al binnen en heb ik al doorgestuurd. Verder is het infuus van de intralipid goed gegaan. Anderhalf uur heb ik gehangen, zeg maar.

op naar een goeie punctie morgen. Er waren nog 2 nederlandse koppels die een punctie hadden. vind het wel spannend voor ze. morgen lig ik daar. en blijf me erover verbazen dat we teruglopen naar ons uitslaapbed na de punctie. Ik kan me daar dus niets van herinneren, hahahaha.

en ik hoop dat ik hier dan eindelijk goed nieuws kan plaatsen over 2-2,5 week. het is wel nodig ja, ondanks dat ik liever had gezien dat het bij ivfmoeke en Sylvia en noor en gabrie nog steeds goed zat! (en natuurlijk ook bij de andere meiden, maar deze zijn zo recent, als ik me goed herinner).

morgen ook nog een drukke dag. we krijgen tussen 5 en 6 de broer en zus van mijn vriend op bezoek (met partner). komen frietjes eten. hoop dat ik een beetje bij ben, hihihi. En anders zeg ik gewoon dat ik erge spierpijn heb en heeeeeeel slecht geslapen.

Geplaatst

Syl, ik heb alleen het immunologisch onderzoek via dr Pf laten doen. Gaan jullie het via dd laten lopen? dr. S. zal jullie hierin zeker veel meer kunnen vertellen.

En wellicht kan je huisarts ook meehelpen? Heel veel sterkte meid. en goed dat jullie even zijn gaan shoppen!!!!

ik ben overigens na onze 4e ivf 2 dagen na het stoppen met de utro ongesteld geworden.1 nov. negatief getest, 3 november ongi.

Geplaatst

Sylvia wat een rotnieuws zeg! Denk je eindelijk weer zwanger te zijn! Het lijkt me vreselijk om heen en weer geslingerd te worden steeds tussen blijdschap en dan weer verdriet!

Tool, goed bezig jij!

Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes! Het gaat hier weer wat beter, ben vandaag maar weer naar het werk gegaan, ik was het thuis zitten zo beu, ik was van de week al een paar keer even langs gegaan maar vandaag weer een volle dag! Ik had zondag een mail gestuurd naar Dusseldorf en had nog geen reactie, dus vandaag maar ff gebeld, ze hadden de mail niet ontvangen.. (vreemd staat toch in mijn verz. items) maar morgen zal Irma mij terug bellen na overleg met Dr. S, ik ben benieuwd. Ik heb me ondertussen even flink op dieten gestort, ik was van de IVF toch de nodige kilootjes bijgekomen en die wil ik er af hebben voor we weer gaan beginnen.

Aan de ene kant wil ik graag verder, maar zie wel weer een beetje op tegen het hele proces.. Ik vind het toch zwaar, lichamelijk maar ook emotioneel, de continue twijfel en hoop..!

Ik heb deze week niet veel forum gelezen maar IVF Moeke, las ik het nou goed??? Nee toch?

Iedereen weer veel sterkte met alles, en Tool, zet hem op!

XX

Geplaatst

Sylvia,wat ontzettend erg.

Bij deze, wens ik jou en je man heel veel sterkte, dat jullie het een plekje kunnen geven!

Ik blijf voor je duimen, dat het in de toekomst wel goed mag gaan en ik hoop echt dat je die fantastische moeder mag worden!

Tool,ik wens je heel veel succse morgen.

liefs

Eva,

Geplaatst

LIeve Tool,

Al onze hoop is nu op JOU gevestigd.... ik duim, fik, en hoop op een geweldige punctie met mooi eicellen als resultaat!

Zet hem op! Over 2 weken willen wij dit zien!!!:zwanger:

Pfff heb er de zenuwen van!

Geplaatst

@Tool, zet hem op meid!!!

Vandaag bericht van de cryobank in Duitland.....DHL heeft hun gemeld dat de dryshipper( daar zitten/zaten de zaadjes in) kwijt is....

Was een mail die ik net lees, dus verder weet ik niets. Maar we kunnen dus fluiten naar de zaadjes. Nu uitzoeken wie er aansprakelijk is en dan ga ik ze toch echt aanpakken. Volgens mij zijn ze al veel langer weg , wat zeg ik misschien wel al meteen bij aankomst in Istanbul. Dit is echt een horrorverhaal.

Vandaag de 40ste verjaardag van mijn beste vriendinnetje gevierd, die nu 6mnd zwanger is van hun 3de kindje( en ooit zich aan heeft geboden als donor voor ons). Heel erg fijn om daar te zijn maar oh zo confronterend en helemaal omdat als alles goed was gegaan ik as maandag had mogen testen.

Nu ik net dat bericht lees is dat wel ff de druppel. De tranen zitten hoog en ik mis mijn lievie ook nog...

sorry voor het emo verhaal,maar moest het even kwijt.

Geplaatst

Silvia, meis ik leef met je mee!! Heb ook net mijn vijfde MK gehad, dus weet hoe erg dit is.

Ik was bij mijn eerste MA nog het meest overstuur, maar merk dat het mentaal heeel veel van je vergt! Zoek steun bij elkaar.

Tool, veel succes gewenst!!

liefs joske

Geplaatst

ach Sas, wat erg is dit zeg!!!jeetje, kwijt....zoiets wil je helemaal niet weten. sterkte meid!!!

allemaal bedankt, maar jullie leggen nu wel heel erg veel druk op me, hihihi. Ga gewoon heel veel naar de cd van Zita West luisteren en meer dan mijn best doen, kan ik niet, maar dat weten jullie wel!! ik hoop dat ik jullie over 2 weekjes allemaal (inclusief onszelf) blij kan maken. Maar, ik moet jullie wel zeggen: ik ben absoluut geen vroegtester!!!

Joske, ik mail je zo gauw mogelijk. Maar je kunt wellicht ook al even op het topic van Alan beer (in Medicijnen) lezen. Hierin staat ook het lijstje vermeld.

Ik stuur je nog een pb hierover!!!! maar voorzover ik weet heeft de hoevveelheid van prednisolon niets met je lichaamsgewicht te maken. Dit ligt volgens mij echt aan hoe je immuunsysteem is.

ik pb je!!

Geplaatst

Sas, jeetje, natuurlIjk zitten de tranen nu hoog en mis je je lieffie!! Potverdikke, zou er nu zeker achteraan (laten) gaan.

Het is geen potje rode kool dat misplaatst is! Zeker als je weet wat je mannie ervoor heeft moeten doen...

Blijft lastig, die feestjes waarbij je geconfronteerd wordt met je kinderloosheid. Zeker nu.

Dikke knuffel voor jou.

Tool, van mij alleen n SUCCES!!! :D

Xxx

Geplaatst

we zijn zojuist terug van DD en dr. S. heeft 4 eicellen gevonden. Volgens mij zijn er 4 of 5 aangeprikt.

Maandagochtend krijgen we te horen hoeveel er bevrucht zijn. Den dat we donderdag de tp hebben, want ik geloof dat ze sowieso de ÉS ingingen.

Duurde wel lang voordat dr. S. pas bij ons langskwam. Had blijkbaar ook nog andere patiënten op spreekuur, maar om ons daar nu ruim een uur voor telaten wachten??? vond ik iets minder.

Ennieweeijs, we zijner weer, heb geen pijn gelukkig. voel me op zich wel goed

Geplaatst

hoi dames,

Tool,Wat een super resultaat, ik hoop op naar mooie 4 bevruchtingen.

Succses donderdag.

Hoe dik was je Baarmoederslijmvlees?

Liefs

Eva,

Geplaatst

Tool wat goed zeg 4 eitjes!!! Ik hoop dat het top-eitjes zijn en dat je maar net zo'n mooi resultaat mag hebben als Lala; 4 emmy's en een knullie! haha.. nouja een meid mag ook hoor;)

Spannend maandag! Ik duim!!

Sas, jemig wat een verhaal... kwijt?!! Hoe is zoiets mogelijk?! Snap dat echt niet! Logisch dat je emo bent. Heel veel sterkte joh!

Joske; wat erg om te lezen dat jij zelfs al 5 miskramen hebt gehad!! Vreselijk! Wat moet een mens soms toch een hoop mee maken denk ik dan...

Heb jij zeker ook allerlei onderzoeken gehad naar herhaalde miskramen?? En is daar ook wat uit gekomen als ik vragen mag? Ik hoop voor je dat er iets aan te doen is?!

Tool; ja ik ga de onderzoeken denk ik via DD doen. Dat heb jij dus ook gedaan begrijp ik? Wat heb jij allemaal gehad dan? Krijg je evt. onderzoeken eigenlijk ook (gedeeltelijk) vergoed?

Hier is de miskraam gisteren toch in alle hevigheid doorgebroken... Ben er best weer emotioneel onder.. dus die tranen zijn uiteindelijk toch nog gekomen.. lucht ook wel weer een beetje op.

Ben vooral een beetje bang voor wat er verder nu gaat komen. Maar niet teveel voor uit proberen te denken..

Liefs voor jullie allemaal!

Geplaatst

Ik ben er blijkbaar niet helemaal bij.....

Sorry Sas ik vergeet helemaal om op jou te reageren. Wat is dat nou weer voor een vaag verhaal??!!!

Wat een @#$#@$%# eikels. Ik heb het idee dat ze dit al die tijd wel wisten! BAh moet je vriend nou weer een Tese ondergaan?

Veel sterkte en probeer inderdaad iemand aansprakelijk te stellen.

Syl, ook ik heb bloedonderzoeken laten doen in DD via dr. Scholtes die heeft het bloed aangeleverd bij dr. Pfeiffer. Vervolgens mail contacten gehad met dr. Pfeiffert. Er kwam uit een vitD tekort en extra Omega gaan slikken. Prednisolon heeft hij ook geadviseerd samen met het welk bekende infuusje!

Bij de vorige poging ben ik eerlijk waar gewoon vergeten om de Predni en Intralipid te gebruiken....ben er toch zwanger van geworden. Affijn....je kunt proberen om de onderzoeken in te dienen bij je zorgverzekeraar. Wat eventueel kan helpen is om de huisarts in dit verhaal te betrekken.

LIefs,

Geplaatst

Sas ik had ook over jouw berichtje heen gelezen... wat een ongelooflijk verhaal. Niet te verteren, vooral omdat jouw lief zo geleden heeft onder de tese...

ik vind het echt heel rot voor jullie. Had t zooooo graag anders gezien. Het lijkt wel of niet alleen Murphy maar zijn ganse familie bij jullie pogingen betrokken is.

Waardeloos!!

Veel liefs

Geplaatst

@Tool, ik lees net je bericht. 4 eitjes!! Ik hoop dat ze morgen allemaal bevrucht zijn!!

@ Gabrie, tja ik denk ook dat ze al veel langer kwijt waren. Idoot he. Vriendlief gaat geen Tese meer doen. Hij heeft als een van de weinigen mannen zoveel complicaties na de tese gehad dat hij dat nooit meer zal doen. Gelukkig hebben we nog 3 rietjes die we niet naar cyprus hebben laten sturen. Dus daar zullen we het mee moeten doen. Het is niet veel,maar als ze goed ontdooien dan moet het voldoende zijn.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden