Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeeeeej Tool!! Wat goed!!

Dus toch al getest he!!...

oww wat super dit! Het moest wel he met die mooie emmy's van jou!:)

Ben blij voor je! Hopelijk wordt de test goed donkerder de komende dagen! Maar dat zal vast wel als hij nu al positief is!

Geplaatst

yes yes TOOl een licht positieve test!! probeer rustig te blijven en bid en duim en hoop dat hij donkerder wordt!!

de krampen horen erbij :) Ga je nog je HCG laten prikken, doen hoor!

Echt super cool voor je, je verdient het zooooooooooooooooooooo

Geplaatst

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Ellie, en Noortje toch... ik heb niet zonder jullie getest schatjes toch dat jullie zoiets kunnen denken.......dat was na mijn zwangerschaps test.....

Op maandag na mijn NOD wilde ik nog een keer kijken tja voor de zekerheid maar had geen testen meer in huis.

Dus een OVU en geloof me...die werken dus ook!!

Oh ja ik heb denk ik een keer of 20 getest. Heb ze allemaal bewaard. Das nu helaas nog het enige wat ik aan de zwangerschap heb overgehouden.

Tooltje besef je wel dat je misschien een TWEELING verwacht???!!!!

Geplaatst

hoezo een tweeling??? omdat ik al zo vroeg positief getest heb???

vanochtend ws het plusje er zelfs al binnen de minuut, hihihi.nog niet zo duidelijk, maar wel zichtbaar. de rest van de ochtenden gaan we ook testen, om het streepje donkerder te zien worden.

het is vandaag 14 dagen na de punctie, 11 dagen na de tp. we zaten vanochtend beiden breeduit glimlachend op de bank,

Geplaatst

hahahaha, nu komt mijn echte haarkleur boven water, hahahahah ;-) sjips, altijd zo goed verborgen weten te houden, hihihihi

Geplaatst

haha TOOL je bent me er eentje :) lekker blijven testen deed ik ook altijd hoor!

en ik heb mijn HCG in CITO laten bepalen in het ziekenhuis dat vond ik fijn, dat deed ik dan wel om de 48 uur zodat ik een goede stijging kon zien.

Stelde mij heel erg gerust bij onze zoon, Caz.

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik heb net een afspraak gemaakt bij kliniek Bernabeu in Spanje. 31 mei heb ik daar een afspraak. Vriendlief kan niet mee zit dan in Rusland. Hij gaat vanavond voor 2 weken naar Singapore. Is dan enkele dagen thuis en gaat dan voor 6,7,8 weken naar Rusland. Alle bloedonderzoeken zijn bij hem al gedaan dus dat is mooi. Ik neem mijn moeder gezellig mee, maken we er een korte vakantie van Olé!!

Heb er zin in en hoop nu de ellende van Cyprus achter mij te laten.

Geplaatst
hahahaha, nu komt mijn echte haarkleur boven water, hahahahah ;-) sjips, altijd zo goed verborgen weten te houden, hihihihi
Whahaha we gooien het gewoon onder het kopje flabbergasted!!!!
Geplaatst

wauw sas wat spannend weer! wat is je man veel en lang weg van huis :( wat doet hij voor een werk?

nog een lange week en dan weet ik het ook weer :)

Geplaatst

Ik kwam hier even spieken hoe het met tool zou zijn en wat lees ik! Wat een supernieuws! Tool ik ben zo blij voor je. Voel je je ook anders dan de vorige pogingen? Nu duimen dat die streepjes steeds donkerder worden. Weer een positief verhaal na onderzoek bij dr. Pf.

Geplaatst

Sas, na alle ellende weer iets positiefs in het vooruitzicht. Jammer dat je man weer zo lang weg moet maar wel gezellig dat je moeder nu mee gaat. Succes alvast.

Geplaatst

@Twinkelstar, leuk dat he even kwam kijken! Hoe is het met jou??? Zie dat je alweer 18wk bent, wauw!!! Voel je je goed???

@ IVF moeke, oh weer zo spannend voor jullie, wanneer mag/ga je testen? Mijn man werkt bij een groot baggermaatschappij; maken van havens, leggen van gasleidingen in zee, 2de maasvlakte aanleggen. Ze hebben ook de eilanden bij Dubai gemakt die met oa de palm. Helaas wordt hij altijd naar van die verwegistan plekken middle in the nowhere gestuurd. Singapore waar hij nu heen is is voorbereiden van een klus straks eind mei in Rusland.

Ik ga lekker aftellen naar 31 mei!!

Geplaatst

he Twinkel, ik voel me eigenlijk heel goed, alleen af en toe last van krampen, maar ik hoor en lees dat dat normaal is de eerste weken, omdat de baarmoeder al aan het uitzetten is.

vanochtend idd ook weer getest en weer een dikker en donkerder streepje, op zowel de goedkope als de iets duurdere KV-test, hihihi. Qua testen kunnen we nog wel eventjes vooruit. Maandag gaan we de digitale doen van de CB.

moet wel zeggen, toen ik vanochtend bij die goedkopere niet zo een, twee, drie een streepje zag kreeg ik het toch even benauwd, hahahahaha. alsof alles een droom is geweest en in een keer uit elkaar is gesprongen, maar na een paar minuutjes kwam er een mooi donker streepje door/bij, hihihi. dus deze test heeft gewoon iets langer nodig (staat ook op het doosje, maar daar had ik niet op gekeken, hahahaha)

Sas, je mannetje kan helaas niet mee, maar gelukkig wel je moeder. Hoop dat het deze keer allemaal goed gaat met het zaad! en dat jullie dan ook over een paar weekjes goed nieuws mogen komen brengen hier!!!

Geplaatst

Tool, ik weet het niet meer precies maar ik wist al voordat ik ging testen dat ik zwanger was. Beetje raar verhaal maar mijn urine rook ineens ook anders (zoetig). Dat schijnt te komen door bepaalde hormonen. en ik had allerlei lichamelijke dingetjes die ik anders niet had.

Aan die testen te zien zit het helemaal goed. De ene test is misschien inderdaad iets gevoeliger dan de andere. Wanneer is de officiele testdag? Nogmaals gefeliciteerd! Dat wordt een januari babytje...of misschien wel twee!

Sas, ja het gaat nu wel snel. In het begin duurde het allemaal zo lang maar ik zit nu al weer bijna op de helft. Ik krijg nu ook echt een buikje. Ben wel heel misselijk geweest en heb nog steeds last van extreme vermoeidheid maar dat neem ik graag op de koop toe. Van de week de tweede pretecho gehad voor oa het geslacht maar dat blijft nog even verborgen, hihi. De benen zitten de hele tijd gekruist.

Heel veel succes alvast 31 mei!

Geplaatst

Twinklestar....tjee ik ben ook zo verbaasd dat je al weer bijna op de helft bent!! Super hoor!

Ja, Tool is ook weer een succesverhaal mede door dr. pff.

Wanneer ben jij gaan afbouwen met de Prednison? en hoeveel gebruikte je?

Ik zie dat jij ook progynova hebt gebruikt, weet jij ook of dit beslist om de 8 uur moet, want dat las ik op internet? Dat staat namelijk niet op mijn recept, alleen maar 3 keer per dag.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden