Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hey meiden!!

Na even radiostilte van mijn kant ga ik nu beloven dat ik weer actief mee ga doen hier. Vakantie en weer even eigenaarschap over mijn lijf waren heerlijk. Na het opladen en even helemaal nergens rekening mee houden behalve met wat ik zelf wilde (en ja, dat was best vaak een heerlijk wijntje of een medium biefstukje want het was immers vakantie).

Ok te veel wijn is niet goed, dat snap ik. Maar een medium biefstuk is ook niet goed? Niet dat dat laatste ertoe doet want ik eet geen vlees.

Ik heb de afspraak in september bij dd af moet zeggen. Mijn vriend wil de mmm niet meer in. Erg veel verdriet van. Nu moet het dus alleen op de natuurlijke manier. Kans van slagen 0,000001%. Hebben jullie nog tips qua vitaminen, voeding etc?

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Balen tiktak, ik las het al bij jouw andere topic. Echt rot zo'n verschil in hoe je erin staat.

Wat ik wel gelezen heb is dat met het slikken van dhea mensen ook spontaan ineens zwanger werden met weinig kansen. Ik slik voor dd 50mg. Daar is ooit mijn bloed voor geprikt en sindsdien slik ik het.

Mijn pillen komen vanuit dd maar je kunt het ook bestellen op internet. Alleen is het wel van belang dat je de uitgangs waarde in je bloed laat bepalen.

En misschien hebben andere nog tips? De natuurlijke weg is bij mij niet meer aan de orde dus qua tips heb je daar niet zoveel aan mij...

Succes dan!! En sterkte met het verdriet..

Liefs Moes

Geplaatst

@moes: dan moet je al een huisarts hebben die daaraan mee wil werken of? Denk dat ze dat niet snel doen omdat het zo op zelfdokteren lijkt...

Tnx, vind het echt heel moeilijk.

Geplaatst

@tiktak, je zou in dd kunnen vragen om een verwijzing voor dat bloed onderzoek maar dan moet je daar wel op gesprek vermoed ik...of per mail? Ik had toen voorafgaand aan mijn gesprek per mail vast gevraagd waar ik op kon prikken, om tijd te winnen. Dhea schijnt echt ook te werken zonder mmm traject.

@hope&faith, bedankt voor de support! Jullie starten gelijk in Gent? Ook nog in nl een traject gedaan of direct daar begonnen?

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]5748[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5749[/ATTACH]

@tiktak, wat enorm rot meid!

Zoals je aan de foto's kunt zien ben ik nog altijd met mijn boek bezig. In de foto's staan de lijstjes met vitamines e.d. Misschien heb je er wat aan?

Geen idee of het werkt hoor, maar wie niet waagt. ..toch?

Geplaatst

@moes: mijn vriend wil niet dat ik iets met dd doe verder.

Ik bem ook nog steeds niet ongi geworden. Ben bang dat het ook niet meer gaat gebeuren.

@eke: wat voor'n boek is dat? Hoe doe je dat? Bestel je alle vitamines los? Op internet of in een bepaalde winkel? Tnx, heb de foto's gedownload.

Geplaatst
[ATTACH=CONFIG]5748[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5749[/ATTACH]

@tiktak, wat enorm rot meid!

Zoals je aan de foto's kunt zien ben ik nog altijd met mijn boek bezig. In de foto's staan de lijstjes met vitamines e.d. Misschien heb je er wat aan?

Geen idee of het werkt hoor, maar wie niet waagt. ..toch?

Ik kan de tekst niet goed lezen op de foto...

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]5750[/ATTACH]

Zo beter te lezen? Het boek is van rika lucak heet 'innesteling'. Ik gebruik lang niet alle adviezen uit dit boek hoor, het is niet zaligmakend, maar ik voel me er goed bij, dat is natuurlijk wel voor iedereen anders.

Ik bestel de vitamines e.d. online bij top vitamins.nl

Het was nogal een puzzel om alles op elkaar af te stemmen. Dit is mijn pillen lijstje.

Ik ben uitgegaan van de prenatal triple power tabletten en ben daar de rest op aan gaan passen. De prenatal tablet een bevatten 3000 ie vitamine d3, dus dat was al belangrijk en ze zijn ze zijn niet synthetisch.

Dus per dag neem ik:

1×Prenatal triple power (wel best prijzig)

4×doctor's best magnesium

1× healthy origins E-400

1× doctors best B complex

2× doctors best real krill oil

Magnesium neem ik 2 s ochtends en 2 s avonds voor het slapen gaan. Maar nogmaals, dit is waar ik me persoonlijk goed bij voel.

Als anderen andere do's en don'ts hebben lees ook ik graag mee.

Geplaatst

Hey dames,

Sorry dat ik er even tussenkom, ik zie dat jullie behandeld worden in Düsseldorf.

Ik heb (na 5 maanden op de wachtlijst te staan) aankomende donderdag de intake.

Super spannend, geen idee wat me te wachten staat..

Hebben jullie evt tips en adviezen omtrent de intake?

En heeft iemand wel eens cryo's uit een ander ziekenhuis mee genomen naar DD?

Volgens de assistente is dat geen probleem, maar na zoveel jaar in ziekenhuizen behandeld te worden geloof ik al lang alles niet meer ;)

Sterkte in ieder geval allemaal!!!

groetjes m-tje

Geplaatst

@moes, nee eerst een jaar UMC maar daar zijn we behoorlijk in de maling genomen. We hebben met moeite ons dossier mee kunnen krijgen, nu in Gent. We hadden in november 12 follikels zonder stimulatie, ze hebben ons een half jaar laten wachten en op mijn werk gebeld dat ivf toch niet door ging, in eerste instantie wel groen licht gegeven.

nu met stimulatie 2 follikels, as vrijdag weer terug. Dan wordt bepaalt of we door mogen gaan of moeten afbreken.

hoe gaat het met jou?

Hope&Faith x

Geplaatst

hallo Meiden ,

sorry was even niet actief aanwezig hierzo !

Moes hoe gaat het ?hoe i het vandaag gegaan?ik was vanmorgen ook in DD ,misschien hebben we elkaar wel gezien!Ik was er met mijn zoontje om 8.50 Uur!

Vandaag morgen en Donderdag nog verder met stimuleren en Donderdagavond om 22.30 gaat de Brevactir erin (pregnyl) en zaterdagmorgen om 9 uur moeten we in DD zijn voor de punktie .

Ze zag vanmorgen 3 van 18 mm en 1tje van 15,5 mm en misschien aan de rechter kant nog 1tje ,Maar ik heb ook 2 endocystes van 22 mm aan iedere kant :(

ZOOOOOOOOOOOOOOOOO hopen dat het lukt ! als het lukt TP de 22e om 12 uur !!

Liefs en ik denk aan jullie !! H

Geplaatst

Hallo meiden!

Ik ben er weer.....moe en huiverig. Er zijn maar drie eitjes gevonden (maar er is waarschijnlijk flink in mijn buik gewroet want ik ben brak). Nu zeggen ze al dat er nooit op mijn leeftijd 100% score is dus ik hoop zo enorm op een bevruchting....en wapen me vast voor het slechte nieuws en de definitieve streep. Ahhhhhh wat is dit een stom traject.

Ik had wel heerlijk geslapen in de narcose trouwens.

MSIH, wie weet heb ik je gezien maar ik dacht geen kindje van ruim twee te zien. Ik moest iets na half tien naar binnen en werd vanuit dat kamertje naar de andere afdeling gebracht voor de punctie, misschien zag je me door de wachtruimte lopen? Ging het goed bij jou?

Hope en F, jullie hebben ook een traject al in NL achter de rug zeg! Maar nu met stimuleren twee follikels....klinkt bekend bij mij. Daar heb ik vorige keer op afgebroken maar nu eentje meer.... Wordt de medicatie verhoogd nu? Meestal is er bij de tweede meting nog wel wat bij. Hebben jullie nog drie betaalde pogingen?

10eke, wat leuk dat je met een boek bezig bent! Ga je iets herschrijven? Of zelf samenstellen?

Tot morgen meiden.......duim voor mij!!!!!

Moes

Geplaatst

Hoi dames,

kaatje1 bedankt voor je reactie.

moes, we duimen voor je. Ik zit al op 300ml menopur en we houden vertrouwen. Vrijdag tweede FM dan weten we meer.

Ik word binnenkort 43, we moeten de volgende poging zelf gaan betalen. Wanneer weet je of de embryo wordt teruggeplaatst? Hebben jullie ook een traject in nl gevolgd?

voor nu een fijne avond.

Succes iedereen x

Geplaatst

Hi H&F,

Dit is mijn zevende poging helaas al. Vijf in NL en nu de tweede in DD. In mijn handtekening die je via de computer ziet of wanneer je op mij drukt voor extra info kun je alles lezen...

Lage AMH en hogere leeftijd is geen hoge kans op succes.

Maar toen ik naar 450 eenheden ging gaf dat meer opbrengst. Wie weet is dat iets voor jou?

Hoe kan het dan dat je zonder stimulatie twaalf follikels had?? Bij mij hebben ze ooit verkeerd geteld, zeiden ze 16 en werden er zes..

Bedankt voor het duimen voor mij!!

Liefs Moes

Geplaatst

@Moes, Hoor je morgen meer? Spannend! duim, duim, duim!!

Ik ben geen boek aan het schrijven hoor, ik ben me door een bestaand boek over innesteling heen aan het worstelen. Ik probeer me er vrij veel aan te houden, maar lang niet alles hoor. Ik voel me goed bij de vitamines, de yoga en het zo puur mogelijk eten. Maar het stuk over niks uit plastic verpakkingen eten, dat wordt m niet voor mij. Ik snap de achterliggende gedachte wel, dat dit de hormoonbalans zou verstoren, maar zelfs een biokomkommer zit inde plastic dus....dat hoofdstuk sla ik over (terwijl ik een stuk komkommer naar binnen hap).

@Tiktak, ik heb de lijst nog een keer ingescand, ik stuur hem per pb. Hoop dat je het nu kunt lezen. anders geef ik het op hoor ;-)

Geplaatst

Kan ik in een pb nu nergens een bijlage toevoegen? Potverdorie zeg! Of weet iemand hoe dit moet?

@Mtje: Ik heb al vaker mensen met grote koffers met een of andere tank erop gezien (vermoed dat dat iets met cryo`s te maken heeft...

Veel succes donderdag!

Geplaatst

Als er iets te scopen is gaan ze!! Eerst maar de volgende stap....gebeld worden.

Ohhh 10eke ik dacht dat je een bestseller aan het schrijven was joh! Zou zomaar een idee kunnen zijn? Doe je dat stuk over plastic weg.....niet te doen inderdaad. Ook de verantwoorde koek uit de bio winkel is verpakt...

Geplaatst

Oh Moes, jij hebt gisteren de punctie gehad!!

ik hoop dat je inmiddels goed nieuws gekregen hebt, stel, er blijven er twee over, en je durft het aan dan kun je ze ook eerder laten terugplaatsen hoor, scheelt je ook weer geld.

onwijs veel succes! X

mommysoonihope, hoe gaat het bij jou?

Geplaatst

Hi schatten!

Ik was op de grote teleurstelling voorbereid.....maar gewoon twee bevruchtingen! Viel me alles mee, echt fijn.

Zaterdag op dag vier eventueel de tp. Vrijdag bellen ze. Ach en realist als ik ben...ze zullen vast niet doordelen...

Wat is dit traject toch verre van onbevangen..

@Meiske, ik laat dag vier wel staan want dan is mijn lijf ook weer op de rit van de punctie. Geeft een beter gevoel. Maar dat geld ging ook door mijn gedachten ja. Alles is zo duur daar, niet normaal!

@mommysoonihope, hè jij bent er ook zaterdag!!! Hoe laat? Weet je dat al? En hoeveel groeien er?

Ook groetjes aan de rest!! Ik neem nog even een kop granaat appelsap.

Oja, heeft er iemand weleens meer utro gebruikt dan zes per dag en waarvoor was dat dan??

Liefs,

Moes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden