Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Remmir, gelukkig!!! Super om te horen, wat ben ik blij dat alles goed is met je twins!!! Haha, ik was plaatsvervangend zenuwachtig voor je.... 

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Noes wat ben je ook een schatje dat je zo met me mee leeft! Dank je wel ☺️.

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Super Remmir!!!! Yeah!!! Twee schatjes in je buik, gefeliciteerd weer.

Lieve Moes dank je wel ☺️ ik hoop zo dat jullie snel volgen!!!

Geplaatst

Remmir, jij bent ons grote voorbeeld, dus het moet natuurlijk allemaal wel volgens het boekje gaan...😜 Maar super hoor, ben echt blij dat het zo goed gaat. Ben bang dat ik je niet ga volgen, maar ik heb nog een klein kansje! Wie weet dat het gaat werken als "lopende hormonen-bom"😄

Geplaatst

Noes, het is lastig om positief te blijven na al die teleurstellingen. Maar deze hormonenbom is straks misschien wel de veroorzaker van een heel mooi embryootje! Wanneer ga je ook alweer starten?

Geplaatst

Het is te hopen, maar ik moet ook gewoon realistisch blijven. En dat is dat er weinig bevruchtingen zijn en daaruit ontstaan embryo's van mindere kwaliteit. Dus helaas maar een klein kansje...

Volgende week do. Zit ik op dag 21 van deze cyclus en dan moet ik alvast het decapeptyldepot inspuiten, als ik daarna ongesteld wordt, gaat het feest weer beginnen.

Wanneer heb jij je echo? Spannend!!

Moes al ongesteld?

Fijn weekend allemaal!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Nope!! En mijn uitgangsecho is op deze manier ook alweer verlopen... Ik kreeg als opwarmer wel vandaag weer een rekening uit dd, altijd fijn.

Noes we gaan toch weer vol goede moed hoor!!! Misschien tegen beter weten in maar Noes en Moes for president!!!😃

Kijk mij nou met mijn zevende poging....dat is ook iniminie qua kans.

Volgende week alweer je depot! Raar idee om dat dan alweer erin te spuiten.

Twinkle, spannend nog bij jou!!!!

Fijn weekend vast, tot spreeks,

Liefs

Geplaatst

Noes een andere aanpak kan zoveel beter werken en elke cyclus is weer anders! Daarom duim ik zo hard dat dit het juiste recept is voor jou!! 🍀🍀🍀

Geplaatst

Ik hoop het ook hoor, per slot van rekening is een kleine kans ook een kans, maar het is ook een beetje zelfbescherming om niet teveel te hopen, bang voor de definitieve klap.

Maar zover is het nog even niet.

Moes, we gaan er gewoon voor!!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Noes, wat houdt dat decadepot precies in? Wordt je cyclus dan eerst stilgelegd? Nou ik ga duimen dat dit de juiste methode is voor jullie. Heb je normaal veel last van de hormonen? Heel veel succes alvast!

Moes, voor jou ook heel veel succes. Ik heb hier op het forum ook van meiden gelezen die na heel veel pogingen alsnog zwanger werden. Houdt moed.

Hier nog een weekje tot de echo. Vannacht veel last gehad van mijn buik. Pfff ik hoop niet dat dat weer een slecht voorteken is.

Geplaatst

Twinkle, het er vast een hoop gaande in je buik wat je allemaal voelt en je darmen doen ook vaak raar met al die zwangerschapshormonen. Ik hoop dat het weekje snel omgaat en jij een mooie echo hebt!!

Met dit Deca-depot moet ik in een keer een grote spuit (3.75mg) decapeptyl zetten op dat 21 van je cyclus voorafgaand aan de IVF cyclus. Het onderdrukt de cyclus dan nog meer, zodat je meer kunt stimuleren.

Dit moet weer meer rijpe eicellen opleveren.

Liefs,

Noes

Geplaatst

Nou ik ben weer van start! De eerste snuif zit in mijn lijf. Twee dagen te laat ongesteld. Het komt door de dhea maar ik denk dan gelijk aan de overgang...

Ik heb nog steeds geen zin in deze poging met al het regelen enzo plus de ritten naar dd. Hopelijk brengt het iets goeds!!

Hoe ga jij vandaag Twinkle?

En Remmir nog op je wolk?

Meiske ook lekker aan het idee aan het wennen?

En de andere dd dames? Alles nog oke?

Liefs Moes

Geplaatst

He moes, ook weer begonnen! Ha, ik heb er dit keer ook niet zoveel zin in. Maar ik moet ook nog even wachten... Maar donderdag mag ik al de mega-spuit zetten. Succes met snuiven! En wie weet hebben we tussen het spuiten, snuiven en slikken en kukeluuren nog tijd om samen een kop thee te drinken...

Liefs,

Noes

Geplaatst

Moes wat is het toch raar spul die dhea! Soms te vroeg soms te laat! Logisch na de vorige x dat je er nu totaal geen zin in hebt. Zo vaak moeten opladen en er weer voor gaan..pff soms is die motievatie gewoon even op. Hopelijk komt hij geleidelijk aan weer terug! Wij hebben de beste resultaten behaald met icsi ipv ivf. Hopelijk komt dit alles jullie ook ten goede!!! Mijn duimen draaien🍀🍀🍀

Mijn wolk begint al wel een beetje te groeien ☺️

Geplaatst

Moes, heel veel succes. En zin in een behandeling, het blijft een stom traject, dus logisch dat dat er niet is. Eigenlijk heb ik alleen zin in een goede afloop, maar ja......

Zet hem op. Heel veel succes en sterkte, want ik kan me voorstellen dat deze poging extra zwaar zal vallen na de afloop van de vorige.

Geplaatst

Moes, heb jij verder dezelfde medicatie en dan ipv ivf icsi? Kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet. Maar misschien als je eenmaal weer de eerste echo's gehad hebt dat je weer een beetje goede moed krijgt.

Hier gaat het prima. Al duren de dagen tot de echo voor mijn gevoel wel lang. Ik heb ook bijna geen kwaaltjes. Alleen moe en een wat korter lontje 😉. En dat maakt dan onzeker. Vorige twee keren dat ik zwanger was was ik vreselijk misselijk. Nu dus niks...

Geplaatst

Het wordt nu menopur met puregon en hiervoor had ik menopur alleen of met gonal f. Ook weer de synarele en verder gelijk aan de ivf.

Ik snap dat je de dagen wel voorbij kunt kijken!! En de bollen gebruik je ook nog?

Je moet erop proberen te vertrouwen, meer kun je niet doen.....zei de hoopvolste zelf....

Liefs!!

Geplaatst

Moes, wanneer moet je naar DD voor de eerste echo? Mag je morgen beginnen met prikken? Ik heb weer een nieuwe hoeveelheid vitaminen besteld; vitamine d3 in druppelvorm, extra sterke omega3, en dhea wild yam, haha, eigenlijk heb ik het niet echt nodig, maar dan kan deze lagere dosering geen kwaad. Ik zie wel een beetje op tegen de hoge dosering hormonen, helemaal nu ik volgende week op mijn werk een nieuwe projectgroep voor een grote klant ga helpen opzetten voor de komende 3 maanden.... Pfff hoop dat ze nog wat aan mij hebben!😳

Twinkle, sterkte komende week, zoek maar veel afleiding.

Liefs,

Noes

Geplaatst

Ik moet volgende week maandag in NL een echo. Verder morgen weer gifmengen, vier potjes bij elkaar in de ochtend! Wat een gepiel.

Heb je de vitamines van de apotheek? En watvoor dhea??? Wild en yamming??? Haha wat is dat nou weer??

Ach ik merk niet veel van die hormonen. Ik ben wel benieuwd naar jouw shot donderdag.

Nou en tot spreeks weer allen!!

Liefs Moes

Geplaatst

Moes, over puregon heb ik wel meer positieve verhalen gehoord. Ben benieuwd hoe je erop gaat reageren. Je hier nog steeds aan de bollen. Vies spul maar goed het is voor een goed doel!

Noes, mag ik vragen waar jij die vitamine d druppels besteld? En van welk merk? Gisteren net weer een potje gehaald maar dat zijn pilletjes.

Geplaatst

En hoeveel dan meiske? Ik heb nu 4000 eenheden per dag van solgar in pilvorm.

Geplaatst

Bedankt meiske! Ik heb het vanuit dd en de bloedwaarden. Na 2000 werden de waarden niet veel hoger in mijn bloed. Daarom ben ik op advies van de drogist meer gaan gebruiken.

Geplaatst

Noes, succes morgen met je depot!! Moet dat op een bepaalde tijd erin??

Ik heb gisteren voor het eerst puregon gespoten, lekker scherp naaldje. Maar de gebruiksaanwijzing in het Duits vond ik even een hobbel....elke medicatie werkt toch net weer anders. En het kost zoveel geld dat je ook niks kunt verprutsen!

Ik ben wel stressig deze poging, hou al rekening met teleurstelling en dat wil ik niet!!!!

Hoe gaat het verder met iedereen hier op het dd topic??

En met onze meelezer Okaasan?? Trek je het nog?? Tijd voor taart??

Liefs Moes

Geplaatst

Moes, lastig ja in het Duits. Ik heb laatst voor de orgalutran even gegoogled voor een duidelijke gebruiksaanwijzing. Vaak op internet kun je wel goede voorbeelden vinden.

En het viel me op dat het AMC alle prikinstructies op internet had staan. Heel handig. Misschien ook wel van Puregon? Succes met spuiten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden