Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tiktak bij mij een keer menstruatie opgewekt omdat ik buj de uitgangsecho een cyste had.

ik kreeg ( in DD) microginon voorgeschreven, dubbele dosering voor 10 dagen, twee dagen nadat ik gestopt was begon ik weer te vloeien en kon ik na controle alsnog starten.

Moes , bij mij was eenmaal ook mijn cyclus flink van slag, contact met huisarts gehad en zij gaf aan tot cd 42 te willen wachten, dan echo maar op cd41 begon het....

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wauw dat is lang!! Ik zit nu op 38 dus schiet ook op. Ik heb al dagen een zware buik met het gevoel dat het kan doorbreken maar steeds weer niks. Ik ga dd maar mailen erover...

Groetjes!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Moes, balen dat het zo lang duurt! Ik heb ook een keer na een cyste een primolut- kuur gedaan van 10 dagen, daarna ga je vloeien. Waarschijnlijk op het moment dat je actie gaat ondernemen, wordt je ongesteld! Laten we hopen dat het allemaal niet nodig is. Gezellig dat jullie elkaar nu ook gezien hebben! En wat fijn dat ze nog zo'n mooie voorraad voor je had.

Liefs,

Noes

Geplaatst

Noes, ziet er mooi uit hoor die toekomstige baby's! Nu lekker broeden. Dat moet goedkomen.

Moes, balen dat de menstruatie zo lang op zich laat wachten. Inderdaad anders vragen voor een recept om het op te wekken.

Geplaatst
Waarschijnlijk op het moment dat je actie gaat ondernemen, wordt je ongesteld!

Snel bellen met DD dan Moes,want dan begint het gewoon! Hahah, als het leven eens zo simpel was. Stom hoor dat het niet opschiet.

Noes, nog meer ooievaars gezien?

Geplaatst

Moes ik hoop dat jij de volgende bent met zo'n foto!! Vond het bijzonder gezellig!! Tijd ging erg snel voorbij!

Straks nog een x een date met Noes en Okasaan met lekker taartje eten, wat super zo'n forum hè!!

Noes ben je goed aan het broeden?? Heeft manlief weer wat lekkers gemaakt voor jou in deze spannende weken?

Wanneer mag je testen? Bijzondere bordjes Noes. Is dat jullie uitset? Past prima een gebakje op!

Moes hopelijk krijg je snel reactie op je mail!

Liefs mij

Geplaatst

Taartbordjes!

Maar euh, eigenlijk zijn dat kraanvogels in Japan. Ik weet niet of ze daar wel ooievaars hebben. Ik heb ze niet gezien toen we er waren.

Geplaatst

Oh, haha, ze zijn niet van mij hoor, die Japanse kraanvogels! Het zijn antieke bordjes van een of andere veiling site. Ik heb wel veel trek in chocolade, hmm, misschien kan vriendlief weer wat lekkers maken, goed idee! Op de terugweg uit DD heb ik wel een lekker ijsje gegeten:

esy7yhuz.jpg

Geplaatst

Oh, haha, ze zijn niet van mij hoor, die Japanse kraanvogels! Het zijn antieke bordjes van een of andere veiling site. Ik heb wel veel trek in chocolade, hmm, misschien kan vriendlief weer wat lekkers maken, goed idee! Op de terugweg uit DD heb ik wel een lekker ijsje gegeten:

Geplaatst

IJsje, ijsje. Man dat is een heel lopend buffet voor een groep van 30 ofzo!

hahah. Ziet er heerlijk uit! NU weer zon. dan kunnen we weer aan de ijsjes.

Geplaatst

[ATTACH]5652[/ATTACH]

Mooie ooievaar gezien bij de verloskundige, moest direct aan jullie denken ;) Misschien een voorteken voor noes en moes? ;) succes met taart eten met een bolletje ijs en slagroom.

Verstuurd vanaf mijn LG-E430 met Tapatalk

Geplaatst

Nou Noes, ik reed gisteren naar huis vanuit mijn werk en toen vloog er over de snelweg een ooievaar! Ik moest ook gelijk aan jou denken ;-).

Geplaatst

Twinkle, echt waar? Die had ik tegen moeten komen!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Wauw noes! Jij hebt aardige trek na een terugplaatsing....eet gelijk voor drie zegmaar....

Ik heb antwoord van dd dat ik tot maandag moet wachten en dan moet mailen of ik ongesteld ben. Dan kan ik met een behandeling starten schrijven ze maar ik denk dat ze bedoelen dan ik dan mag bellen voor de uitgangsecho....ik heb namelijk nog geen synarele in huis...

Ik blijf afwachten. Wat zal het een mega vloedgolf worden deze ongesteldheid....

Okaasan, lieverd hoe gaat het met jou?? De smoor in?

Gaan we iets plannen?

Noes weet van wanten!!

Liefs voor jullie allen, ik moet even naar een afspraak dus hou het kort!!

Moes

Geplaatst

Ja zeker de pest erin. En Ggnt belde ook pas rond vijf, dus de hele dag op ze zitten wachten. Nu moet ik de medicatie blijven gebruiken en zaterdag of maandag een nieuwe bloedtest blijven doen. Nou ja zeg. Ben er echt een beetje boos van. Ja klopt, dat is onredelijk, maar ik kan niet hebben op het moment. Ik bedenk net dat ik net zo goed morgen kan gaan.m zijn we daar ook weer van af. Bleggh, op het moment haat ik alles.

En ja, laten we iets plannen. Zal ik eens uitvogelen of je PB kan sturen in Tapatalk, anders moet ik helemaal nAar boven naar de laptop. Zucht, steun kreun.

Geplaatst

Okasaan, ik heb even bijgelezen op het Gent topic. Wat een enorme teleurstelling weer. Jeetje het zit jullie wel echt heel erg tegen. Pfff.

En stom dat ze zo onduidelijk reageren op je vraag over de bloedtesten.

Volgens mij kan je wel een pb sturen via tapatalk hoor.

Sterkte en wie weet gebeurd er nog een wonder en is je hcg alsnog gestegen morgen.

Geplaatst

Vanmorgen was ik aan het wandelen met mijn paard en de hele tijd zat er een soort ooievaar (ok, het was een reiger..) voor ons, heel apart! Weer een teken?

buru6uvy.jpg

Geplaatst

Aaahhh wat mooi! Ooievaar of reiger.. 1 pot nat!! Ze eten alles het zelfde, maar hebben alleen een andere kleur! Mooi!

Leuk je paard! Heeft hij zich een beetje gedragen! Heerlijk om zo ff te wandelen!

Geplaatst

noes dat moet gewoon een goed teken gaan..... wanneer mag je testen?

Ik zit hier echt met gekruisde duimen voor jullie hier...... en voor alle dames op het forum die in de verschrikkelijk wachtweken zitten...

Geplaatst

Lisselotje, dank je wel! Ik mag do de 15e testen, ik zit nu op wd4 en ik voel niet echt wat, alhoewel, vanmorgen leek het net of ik ongesteld moest worden... Haha, nog geen pijl op te trekken dus! Dat gaat wel heel spannend worden, dit is echt de allerlaatste terugplaatsing.

Liefs,

Noes

Geplaatst
Aaahhh wat mooi! Ooievaar of reiger.. 1 pot nat!! Ze eten alles het zelfde, maar hebben alleen een andere kleur! Mooi!

Leuk je paard! Heeft hij zich een beetje gedragen! Heerlijk om zo ff te wandelen!

Remmir, het valt mee met 'm, hij wordt nu echt een oud mannetje! Ik moet echt heel veel moeite doen om hem een beetje op gewicht te houden. Hoe anders is dat bij zijn baasje....😜

Geplaatst

Oei dat wordt ie echt heel oud! Wel goed dat hij zijn beweging zo nog krijgt!!

Tja dat baasje met die taartjes en lekkere paaseitjes...

Geplaatst
Remmir, het valt mee met 'm, hij wordt nu echt een oud mannetje! Ik moet echt heel veel moeite doen om hem een beetje op gewicht te houden. Hoe anders is dat bij zijn baasje....

Fijn dat hij zo oud mag worden! Staat hij met meerderen of apart?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden