Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ah, dan heb je waarschijnlijk de mooie grote kamer met mega-scherm!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oja, hier ook goed nieuws:

Ik ben eindelijk ongesteld aan het worden.... Na 68 dagen!! Haha, lekker hoor zo'n kunstmatige overgang door het decapeptyl depot!

Liefs,

Noes

Geplaatst

@babyenschede: ook op dit forum nog even.....heeeel veel succes!!

Dr. Hubert is het.....dat is mijn dokter. Heel aardig mens en praat een klein beetje Nederlands. Ik zat bij haar in de mooie bioscoopzaal.

Ik ga voor jou duimen meid!

Voor de meiden die het nog niet weten. Mijn poging is mislukt. Dit ondanks een 5aa en 4bb terugplaatsing. Het zegt dus gewoon helemaal niets. Nu een maand rust en dan op naar de cryo terugplaatsing. We hebben er 5 in de vriezer.

Geplaatst

Oh Mandy wat ellendig!! Fijn dat er nog cryootjes zijn maar toch....sterkte!

Minime gefeliciteerd! Op naar de eerste echo, ook weer killing dat wachten....

Noes, eindelijk!! Pfff lekker spulletje zeg ( not!)

met wat geluk menstrueer je niet te heftig,waarschijnlijk niet al te veel bms opgebouwd door dat depot.

Geplaatst

Mandy, wat vervelend voor je, het zegt idd helemaal niets. Er komt helaas ook nog een factor geluk bij kijken...

Heel veel sterkte!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Inderdaad Noes! Bij onze eerste behandeling (april 2009) had ik een tp van 2 verse blastcysten die toppers genoemd werden en aansluitend een tp van twee top cryos ook blastocysten, maar beide tp's zonder succes....

babyenschede de jij hebt weer alle kans, veel succes!!

Geplaatst

Ohhhw wat fijn!! kwaliteit zegt echt niets hoor.......

Nu broeden op die twee kanjers!

Je had er toch 3 in de scope?? Die derde het niet gered of gaan ze daar nog naar kijken of ze die in kunnen vriezen?

Geplaatst
Nee ik had er 2 id scopie. Bms was trouwens 12mm

Ja klopt ook. Stom van mij! Super dan ook dat ze het alle twee hebben overleefd tot dag 5. Zijn het in ieder geval hele sterke!!

Geplaatst

Babyenschede, gefeliciteerd met je 2 mooie emmies! Nu lekker broeden!! 🍀🍀

Geplaatst

Ik nam omega3 vitamine D3 en zwangerschapsmulti, dronk granaatappelsap en ipv flink te sporten ging ik rustig wandelen en voorzichtig met tillen.

Geplaatst

Minime dat klinkt super posifief!!!!! 2 streepjes is 2 streepjes! Toen ik zwanger was verloor ik de eerste 10 weken regelmatig wat bloed. Ik hoop dat het allemaal doorzet en je hartstikke zwanger bent!

BabyEnschede Gefeliciteerd, 2 stuks nog wel! Super!

Die termen over de stadia zeggen mij nooit zoveel. Gewoon genieten nu. Ik houd me altijd aan alle normale zwangerschapsvoorschriften en sport die 2 weekjes altijd niet. O ja, ik neem geen cafeïne. Succes met broeden!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

O Mandy, wat enorm klote.... Zucht.... Sterkte met deze enorme teleurstelling.... Ik ga nu alvast duimen voor jouw volgnede poging

@babyenschede: wat goed 2 Blasto's! Blij voor jullie!

@tinkerbell: dankjewel!

Geplaatst

Hier druk ah broeden haha, lekkere vrije dag gehad en veel op de bank gelegen, zalig! Morgen avond weer werken. En dan rustig tijd uitzitten tot volgende week zondag

Geplaatst

noes wat goed dat het eindelijk doorgebroken is... Dus nu kan je nog gewoon in augustus weer beginnen?

babyenschede lekker broeden en hopen op een mooie duidelijke test....

De rest van de dames ook heel veel succes.. en ik blijf meelezen....

wij gaan nu even lekker een weekje naar nijverdal..even er tussenuit met de kinderen.

Geplaatst

Hoi Lisselotje,

Ik ben ook blij dat ik eindelijk weer ongesteld geworden ben, maar of het lukt om nog in augustus te beginnen? Ik moet nl vanaf zondag 4 weken naar Boedapest voor mijn werk, dus waarschijnlijk wordt het daarna, het ligt ook een beetje hoe mijn cyclus nu gaat lopen.

Babyenschede nog rustig aan het broeden? Ik duim voor je!!

Minime, hoe gaat het nu met jou? Hopelijk geen bloedverlies meer?

Liefs,

Noes

Geplaatst

Hi Noes, nee gelukkig niet (afkloppen!) Vind t wel rete spannend hoor, want voel me niet echt anders... Alleen af en toe erg moe en trekkerig gevoel in m'n buik. O ja, en m'n reuk... Pfff! Maar verder niks.... Veel plezier in Boedapest! (Ook al moet je werken;-))

Geplaatst

Hier ah broeden maar weet het niet hoor... Durf eigenlijk nt erover na te denken. Morgen over een week mag ik testen...brrrr

Geplaatst

Hallo Meiden !!

ik heb een vraagje ; ik was gisteren in DD (iemand van jullie toevallig ook?) en bij de echo zagen ze 3 Follikels zitten ?iemand ervaring mee? ik stimuleer nog niet ,neem alleen DHEA .

Nu mijn mestruatie afwachten en op dag 3 starten met stimuleren .

Best wel een beetje zenuwachtig nu

LG H

Geplaatst

Oh dat was je uitgangsecho? Die had ik gisteren ook, maar dan in nl gelukkig nog! Ik had ook drie blaasjes die ze zagen waarvan er dan een eisprong geweest was kennelijk.

Ik slik ook dhea. Dan zullen we gelijk op gaan denk ik! Ik moet ook starten bij de komende menstruatie.

Gezellig!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden