Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Moes, had je daar een beter resultaat mee? Ik hoop zo voor jullie dat het nu eens meezit. Maar wonderen zijn de wereld nog niet uit kijk maar naar okasaan! Succes met prikken.

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

moes heel veel succes vandaag in DD. Ik duim voor je dat er een mooi aantal aan het groeien is en door blijft groeien.

Hoe is het eigenlijk met Remmir?

De rest van de dames natuurlijk ook heel veel succes.....

Geplaatst

dames ik heb even een praktische vraag. Zijn er dames die verzekerd zijn in NL en dus maar 1 embryo/ cryo terug mogen plaatsen?

Ik zit nl in die situatie. Ben > 35 en cz verzekerd. Mag maar 1 embryo/cryo, maar wil ik Belgie 2 terug laten plaatsen. Nu heb ik gesproken met mijn verzekering en ik kan toch 2 laten plaatsen als ik afspreek met het ziekenhuis dat ik dat terugplaatsen van de 2e zelf betaal of het moet niet op het aanvraagformulier vd verzekering staan. Hoe regelen jullie dit?

Geplaatst

Hoi Dhana, betaal je voor die tweede terugplaatsen extra? Ik heb in Dusseldorf meerdere malen twee terug laten plaatsen en was toen onder de 35 jaar. Nooit iets gehoord van mijn verzekering. Maar ik heb wel Pno en geen Cz....

Geplaatst

Hi meiden!

Vier kleintjes is de buit van vandaag. Nog even verder kweken moet ik dus.

Gelukkig groeit er IETS maar toch hou je hoop voor meer ofzo. Ik koester deze en laat ze vooral gelijkmatig verder gaan met zijn vieren....fingers crossed...

Geen ervaring met twee terugplaatsen want door mijn leeftijd mag dat ook bij de verzekering gewoon. In dd zouden ze zelfs drie doen, daar zou ik zelf wat onrustig door slapen denk ik.

Tot spreeks hier!!

Liefs Moes

Geplaatst
Hoi Dhana, betaal je voor die tweede terugplaatsen extra? Ik heb in Dusseldorf meerdere malen twee terug laten plaatsen en was toen onder de 35 jaar. Nooit iets gehoord van mijn verzekering. Maar ik heb wel Pno en geen Cz....

Ik ben ook bij CZ verzekerd en heb er iedere keer twee laten terugplaatsen. Op het aanvraagformulier hoef je daarover niets in te vullen dus wat niet weet wat niet deert.

Voor de komende terugplaatsing (cryo) maken ze geen gebruik van een standaard formulier. De aanvraag heb ik gedaan door middel van een brief. Hierin heb ik gezegd dat er maar 1 teruggeplaatst wordt. Ik ga voor twee maar het is ook afhankelijk van het ontdooien.....Mocht ik zwanger worden van een tweeling dan zie ik het dan wel weer.

Geplaatst

Hey meiden!!

Na even radiostilte van mijn kant ga ik nu beloven dat ik weer actief mee ga doen hier. Vakantie en weer even eigenaarschap over mijn lijf waren heerlijk. Na het opladen en even helemaal nergens rekening mee houden behalve met wat ik zelf wilde (en ja, dat was best vaak een heerlijk wijntje of een medium biefstukje want het was immers vakantie). Nu weer vol goede gewoontes vandaag naar dd geweest voor de begin echo. Ik mag op de derde dag gaan starten met 175 gonal f en 150 menopur.

@Dhana, leuk dat je bij ons komt kijken ;-) CZ moet je niet wijzer maken dan ze al zijn. Ik werk zelf in de zorg en CZ is samen met achmea de grootste azijnpisser van de 4 bestaande verzekerlabels (dus geen slapende honden wakker maken). De mensen die je aan de telefoon krijgt zijn overigens niet uitgekozen om hun intelligentie kan ik je zeggen. Elke keer dat je belt krijg je van de betreffende call center medewerker weer iets anders te horen. Dus grote kans dat wanneer je morgen belt je te horen krijgt dat een 2e geen enkel probleem is.

@Moes, 4!! Super! 1 (of 2) hoeft het klusje maar te klaren, dit wordt m!

En voor alle anderen: komende maand krijgen we gewoon een roze en blauw wachtbankje meiden!

Geplaatst

Ahhhhh Noes, we missen je hier!!!!

@ Monnysoonihope, ik ga morgen echo in NL maken....elke keer zo spannend! Ik hoop dat de vier van maandag gelijkmatig groeien en wie weet nog een stiekem nummer vijfje erbij... Succes voor jou in DD!!!

@10eke, welcome back!! Gezellig dat je weer meeschrijft!

Tot morgen voor de laatste updates!

Liefs Moes

Geplaatst

Gistermorgen de echo gehad ,er waren twee grotere en 4 kleinere te zien ,vanaf gisteren moet ik naast de puregon en de menopur nu ook nog cetrotide spuiten !

Morgenvroeg weer om 8.15 een afspraak in DD

Moes:wanneer moet jij weer ? en wat zeiden ze bij jou de laatste keer ??

LG MSIH

Geplaatst

Hi there!!

Ik was donderdag op stap.....mijn vier follikels gaan traaaaaaaaagg. Ze zijn nog wel met vier maar groeien erg langzaam, wel gelijkmatig langzaam gelukkig.

Morgen weer op echo.

En ik denk maandag of dinsdag punctie in DD. Misschien gaan we dus samen Mommysoon!!

Ik stimuleer me suf en hoop dat ik voldoende Menorca in huis heb....

Morgen weer een update van mij! Ik ga nu slapen en hopen dat mijn "jongens" gaan groeien..

Liefs Moes

Geplaatst

Moes, traag is toch niet zo erg? Als ze maar gelijk op gaan, dat is het belangrijkste. Die vier "jongens" worden gewoon toppers. Wanneer heb je weer FM dat je zegt dat je maandag of dinsdag punctie hebt? Vandaag dan zeker?

Geplaatst

Moes als ze maar blijven groeien en mooi gelijk matig. Dan gaat het nog goed.. Dot worden ze gewoon!!!!

Succes vandaag weer met echo.. Laat je weten hoe groot ze zijn gegroeid..

Geplaatst

Hallo Meiden ,

Vandaag al om half 6 opgestaan ,moest om 8.15 in DD zijn voor de echo .

De twee grote waren geen Follikels Maar endocystes ,er zitten 4 of 5 kleintjes die het goed doen ,verder met 3 x spuiten per dag en dinsdagmorgen weer terug ,baarmoederslijmvlies was op 12 mm

Moes en bij jou?

LG MSIH

Geplaatst

Best vroeg MSIH.....

Wat een bijzondere ontwikkeling dat je follikels al weg zijn of waren het nooit echt follikels geweest?

Hopen dat deze vijf lekker gaan opbloeien.

Ik krijg dinsdag punctie. Twee zijn nu redelijk, twee wat kleiner en dan nog 1 mini. Ik hoop dat ze er vier kunnen plukken...

Poeh wat spannend weer.

Maar moet jij drie spuiten op een dag??? Of tel je daar de cetrotide bij?

Wat is je bms al mooi!

Hoe laat moet je dinsdag weer komen?

Liefs Moes

Geplaatst

Moes, als ze alle vier blijven groeien is het wel een mooi aantal hoor! Dinsdag alweer de punctie. Spannend. Ga je je bloed van te voren nog laten testen zodat ze niet te vroeg puncteren? Of was dat niet bij jou?

Mommysoon, ook een mooi aantal. Nog even doorspuiten en dan de punctie. Wanneer verwacht je?

Geplaatst

Ja dat was bij mij Twinkle!

Maar dinsdag is dag 17 en die keer dat ze zo vroeg waren was dag 12 dus dat is wel een verschilletje...

Ik denk dat de meting nu wel genoeg zegt en nog een paar dagen erbij dus dinsdag hoop ik op succes. En eigenlijk reken ik nergens meer op moet ik bekennen...

Wat lief dat jullie steeds trouw mee blijven lezen en opbeuren!

Tot spreeks!!

Moes

Geplaatst

Hee Moes, zelfs vijf (als we de ieniemie mee tellen). Dat is toch mooi! Die vijfde trekt gewoon komend weekend een sprintje en doet dan lekker mee. Sterkte met de laatste spuitdagen. Heb je nog genoeg potjes menopur of moet je toch nog onverwacht naar de 'apotheek'?

Geplaatst

Nou okaasan die nummer vijf is echt voor spek en bonen joh, 9,8 pas was deze.

Gelukkig heb ik genoeg potjes...ik kneep m even maar het lukt prachtig! Nog een paar verlopen potjes had ik ook.

Ik ga heel relaxt broeden verder.....hotel is geboekt!!

Maar nu even over jou....wat rot is die blijvende onzekerheid. Had je maar een glazen bol om vast vooruit te kijken. Kop op hoor! Aftellen naar donderdag.

Mijn andere 'langzame' poging ooit was wel een goeie dus dat hoop ik nu dan ook maar.

Meiden, tot spreeks,

Liefs Moes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden