Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

*breek in*

Wat lees ik nu Eslief mag je weer beginnen. Super! Heel veel succes en dat dit maar jou poging mag worden.

En Noes, moeilijke beslissing hoor. Snap dat je graag wil starten, ook gezien de leeftijd, maar ja wat is het beste. Succes met het maken van de beslissing.

* breek uit*

Geplaatst

Jaaah kim.. ik belde vandaag omdat ik ongesteld ben geworden en niet zeker wist of ik aan de pil moest.. en toen zeiden ze dat ik wel meteen mocht starten;) komt wat rot uit met vakantie maar dat moet dan maar:)

Geplaatst

Ik ben weer begonnen, sterker nog: dag 2 is alweer bijna voorbij!! Niemand in mijn omgeving weet ervan, wel zo lekker rustig. Vandaag de uitgangsecho gehad in DD, dat ging weer belachelijk snel in het bezemhok van dr S met gelijktijdig een bespreking van de medicijnen.... Binnen 5 minuten was hij weer weg! Maar goed, de allerlaatste bonus-poging is nu echt begonnen!

Eslief, echt jammer dat we niet gelijk lopen, maar je wilt toch het beste voor zo'n poging, en voor je het weet is het alweer zover!! En in top vorm!!

Liefs,

Noes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Bonuspoging? Wat nou bonus? Dit de laatste maar enige geweldige poging. Kom op Noes, we moeten samen met Moes zwanger of met frummeltjes naar het strand. Dus dit wordt gewoon een grand finale met super einde!

2015.png

Geplaatst

Wow Noes, wat goed! Dit wordt m gewoon. Misschien kom ik jou dit keer ook tegen.

Ook ik ga deze maand weer voor een cryo tp. Ik mag maandag voor de eerste slijmvlies meting. Dit keer tp in natuurlijke cyclus. Heeft iemand dit al gehad in dd? Ik weet dat ik wel pregnyl moet nemen, maar dan ook utrogestan?

De prednisolon dames; ik ben bij dr. Kissler, maar die doet alles wat anders. Hoe ging het met prednisolon bij dr. Scholtes? Wanneer begon je en wanneer moest je de dosis ophogen?

Ik moet een maand vooraf starten met elke dag 5 mg. En tien dagen voor tp ophogen naar 10-15 mg.

Geplaatst

He Framboos, wat fijn dat je een cryo hebt in een natuurlijke cyclus. Ik zou voor de zekerheid wel utro nemen, voor het geval je een laag progesteron gehalte hebt.

Ik heb gister nog aan dr S gevraagd of ik prednison kon gaan gebruiken, maar hij zei dat het zeker geen snoepjes waren die je er even bijneemt en dat het op lange en korte termijn schade kon aanrichten aan je lichaam. Nu weet ik het ook niet meer...

Liefs,

Noes

Geplaatst

Noes, indien er geen problemen met je immuunsysteem zijn dan idd niet doen, de bijwerkingen kunnen best heftig en naar zijn.

framboos wat spannend ook weer, ik had alleen maar cryo tp's in eigen cyclus, zodra ik een positieve ovulatietest had moest ik bellen.

dr. s. Vond utro niet nodig maar omdat ik het " prettiger vond gewoon een recept meegekregen.

dames heel veel succes!

Geplaatst

Noes wat super dat je weer begonnen bent.. Dit wordt jou poging waarbij je mooi zwanger raakt en samen met moes en okasaan achter de kinderwagen kunt lopen en genieten van jullie kleintjes....

Op 1 oktober trotse ouders geworden van onze Zoon Jack.

Hij doet het super..

Geplaatst

He lisselotje! Hoe gaat het met jou en kleine Jack? Geneest de wond nu al beter? Ik hoop het wel voor je. Hier al begonnen met spuiten, verder ben ik nog niet zo mee bezig, ik hoop dat het een beetje een "relaxte" poging gaat worden...

Liefs,

Noes

Geplaatst

Jeeeej noes daar ga je weer dit moet hem gewoon worden!!! Ik ga duimen duimen duimen! Zet hem op.. ik heb me er alweer overheen gezet mijn tijd komt wel weer.. ga ik lekker met jouw meeleven!!

Geplaatst

Met mij en Jack gaat het goed... De wond weet ik niet.. Ze komen vanmiddag langs voor wond verzorging en dan zal ik wel horen hoe en wat..

e0436b32bf55fad78a1ea12c8647ca9d.jpg

Hij doet het super..

Geplaatst

Ahhh wat lief Lisselotje! En zo alert kijkt hij. Droppig hoor. Leuk om te zien. Geniet van het mannetje en succes vanmiddag.

Liefs Moes

Geplaatst

Ohh Lisselotje, wat een lief en knap mannetje! Met z'n Friese sokjes aan, leuk!

Nou, hoop dat alles snel weer geneest bij je, zodat je optimaal kan genieten!!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Dank jullie wel! Ik gebruik nu gewoon losse decapeptyl injecties en puregon, ik wil niet weer 3 maanden in een kunstmatige overgang komen! Dankzij alle meelift ritjes van mede-forum genootjes kan ik nu deze 7e poging wagen! Daar ben ik echt heel blij mee, zo fijn dat we elkaar kunnen helpen! En wat ik over heb, gaat weer naar Moes, zodat ook zij nog een allerlaatste poging kan doen!

Vrijdag heb ik de eerste follikelmeting in het M.ck.

Liefs,

Noes

Geplaatst

@Noes, ik mis vaak de "like" knop bij het forum!!! Samen komen we er.......zou zoooooooo leuk zijn!!

Ga ervoor lieve Noes, lekker relaxt erin en dit wordt 'm.

Net als de andere DD gangers uiteraard..

Liefs Moes

Geplaatst

Moes, dat zou inderdaad fantastisch zijn!! Maar ik ben denk ik iets te nuchter en realistisch, ik weet dat de kans heel klein is...

Maar dan toch alles eraan gedaan: 7x ivf-icsi! Het klinkt wel veel, maar wat is nu 7 maanden proberen zwanger te worden. Zo jammer dat we niet gewoon elke maand icsi kunnen hebben!! Lijkt mij eigenlijk ook niet zo gezond! Ach, we hebben nog even hoop en hoop doet leven!!

Jij nog even sparen en dan wie weet in januari??

Liefs,

Noes

Geplaatst

@noes73, ach ik brul ook wat tegen beter weten in....hoop doet leven! Maar frustrerend is het wel ja. Elke maand een kans had wel wat levensechter geweest...

Toch ga ik bij jou van net zo'n mooie afsluiter uit als bij okaasan!

Succes,

Moes

Geplaatst

Tegen beter weten? Nou ja zeg. We hebben een baby-date op het strand, desnoods met fietsenrek en roze huispak.

Hup Noes, nog een spuit erin en lest best!

2015.png

Geplaatst

Noes hou moed... Je bent weer begonnen en we gaan ervoor dat dit een super poging wordt!!! Ik ben heel benieuwd naar de eerste meting...

Hij doet het super..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden