Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Zo, weer in het zadel!

Vandaag echo gehad, vanavond pregnyl en dinsdag tp.

Ik had van vorige tp nog een overgebleven blasto heringevroren. Die moet het eerst worden ontdooid, wanneer die het niet overleefd, dan geen tp deze maand. Naast de blasto zijn er nog 4 2pn-ers over in de vriezer voor de laatste tp van deze icso poging.

Duimen jullie mee voor een tp op dinsdag?

Hi framboos, tuurlijk duimen we voor jullie mee voor morgen spannend? Heb je dan een 5 dagen oude embryo? Xx

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Simpel.. echo was k*t met 2 eiblaasjes.. in zwolle bieden ze me verder niks en ben ik soort van "uitbrhandeld" ik mag mijn tijd uitzitten op deze medicijnen verhogen etc doen ze niet.. dat werkt niet dus ga ik verder in het buitenland. Donderdag nog een echo en dan besluiten tot wel of geen punctie

Geplaatst

Aj, eslief wat rottig! Alvast welkom in dusseldorf!

Morgenvroeg wordt onze 5 dgn blast ontdooid. Als dat goed gaat heb ik morgen om 12.55 de tp.

En dan weer wachten.

Succes dames!

Geplaatst

Zat er over te denken zelf op te hogen naar 300 dat red ik met medicijnen tot donderdag.. zal dat wat uitmaken meiden of geen reet meer.. In zwolle geven ze niet meer als 225..denk erover toch maar voor de punctie te gaan als de eitjes beetje gelijk zijn.. al haddrn we gezegd minimaal bij 3... pfff

Geplaatst

Lieve lieve eslief! Neem alsjeblieft geen overhaaste beslissingen. Ja, misschien is deze punctie goed en zit het winnende lot erbij. Maar als je hierna naar dd gaat en het blijkt toch mogelijk meer folikels te krijgen, dan neem je het jezelf misschien kwalijk dat je nu toch de punctie hebt gedaan. Of zeg ik iets geks?

Wat de medicatie betreft, dat weet ik niet of dat nog zin heeft. Ze moeten gelijdelijk aan vanaf het begin groeien lijkt me, dus of ophoging nog iets doet? Ik weet het niet.

Wel rot dat ze je zo laten hangen!

Geplaatst

* breek even in *

Lieve Eslief, ik ben je weer aan het volgen en zie nu dat je geen goed bericht had vanmorgen. Ik sluit me aan bij Framboos. Hoe moeilijk het ook is om de poging misschien te staken, maar in DD zijn je kansen wellicht veel groter. Ik hoop dat er donderdag toch nog meer te zien is en heel veel succes met deze moeilijke keuze.

* breek weer uit *

Geplaatst
Simpel.. echo was k*t met 2 eiblaasjes.. in zwolle bieden ze me verder niks en ben ik soort van "uitbrhandeld" ik mag mijn tijd uitzitten op deze medicijnen verhogen etc doen ze niet.. dat werkt niet dus ga ik verder in het buitenland. Donderdag nog een echo en dan besluiten tot wel of geen punctie

Lieverd dat is gewoon niet leuk, in Gent krijg je wel 300 en daar gebruiken ze de dagen optimaal. Doe wat voor jezelf goed voelt xxx

succes donderdag.

Liefs Hope&Faith xx

Geplaatst
Aj, eslief wat rottig! Alvast welkom in dusseldorf!

Morgenvroeg wordt onze 5 dgn blast ontdooid. Als dat goed gaat heb ik morgen om 12.55 de tp.

En dan weer wachten.

Succes dames!

spannend framboos, wanneer hoor je het? Krijg je van te voren een telefoontje?

xxxx sterkte xx

Geplaatst

Tnx framboos ik blijf maar gewoon dit spuiten en dan zien we donderdag wel:) lastig hoor.. zwolle heeft ook totaal geen samenwerking met dusseldorf en wil ook geen fm ofzo doen dan.. ga nog wel met ze in gesprek maar heb het gevoel dat ik niet meer op mijn plaats zit hier..

Geplaatst

Ah kim wat lief!! Ik herken het je bouwt een band op;) gevoelsmatig wil ik door.. verstandelijk moet ik stoppen.. nu de vraag welk gevoel gaat winnen.. ben inmiddels mijn spaarrekening maar aan het opbouwen

Geplaatst

Hi Eslief, wat rot zeg dat er maar twee zijn! In dd maar ook in Rotterdam kreeg ik 450 eenheden dus dat scheelt nogal. Ik heb gehoord dat ophogen aan het eind geen zin heeft. Heb er zelf ook weleens over gedacht en naar gevraagd.

Tja wat is verstandig. Dat weet je nooit. In elke kliniek reageren ze ook weer anders met adviseren.

Je kunt wel vast een intake plannen in dd?? Je weet maar nooit.

Wat een STOM gebeuren is het toch!

Liefs

Moes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Bel je gewoon voor een intake? Denk dat ik idd gewoon ga bellen en een afspraak maak en dan zien we wel hoe snel het gaat en wat er met deze behandeling gebeurd.. als ik deze behandeling afbreek mag ik in zwolle toch pas in januari weer starte

Geplaatst

Hi Framboos! Wat gaat de tijd toch snel.

Ik hoop dat je geen bezemkast krijgt en weer "goed gevuld" terug de auto in mag.

En dan een heerlijke pot frambozenbladthee en broeden!

Liefs! Ik duim, en duim, en duim...

Moes

Geplaatst

Spannend framboos duim duim duim!!

Ik heb inmiddels contact gehad met dusseldorf en mag bloed prikken bij de volgende mestruatie en daarna voor de intake langskomrn

Geplaatst

@eslief, jij stoomt lekker door!!!! Welkom op dit topic dan maar hoewel ik eigenlijk hoop op vier mooie eitjes uit deze huidige poging voor jou! Of zes, of acht... Want donderdag komt er vast een wonder op de echo.

Wanneer kun je op intake komen? En welke arts krijg je?

Groetjes,

Moes

Geplaatst

Dank je Moes! Ik zit nu een uur later nog steeds in de wachtkamer. Grrrr!

Ik krijg zo te zien toch de bezemkast. Die heb ik nog nooit gehad voor tp. Dus wie weet...

Eslief wat goed! Dan heb je echt geluk gehad. Normaal gezien moet je een behoorlijk tijdje wachten. Wat fijn!

Geplaatst

Scholtes? Geloof ik.. moet alleen bloed prikken in de eerste dagen van de ongesteldheid dus ff kijken hoe dat uitpakt en waar ik dat moet doen weet ik ook niet.. ze zijn niet erg informatief nog;)

Geplaatst

Je bent er in goede handen en inderdaad. .. wat kun je snel terecht. Ik moest 8 maanden wachten ☺.en als je vragen hebt gewoon bellen hoor

Geplaatst

Ik had mijn lab formulier van dd bij de huisarts om laten zetten in een NL lab formulier en toen gewoon laten prikken in mijn woonplaats. Geen punt! En dan mail je die uitslagen naar dd of je neemt ze mee. Laten ze je ook op dhea testen?

Groetjes!

Moes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden