Ga naar inhoud

Uitgerekend in September / Oktober 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Haha ik ken dat ik heb standaard een plastic zak bij mij waa ik ook heen ga zodat wanneer het mis gaat ik in elk geva een zak heb en het is al een paar keer gebeurd dat het mis ging maar ach het is niet anders

Ja ik drink ook veel jus d orange is ook goed voor de stoelgang dus 2 vliegen in een klap.

Haha ik moest net zo lachen mijn oppaskindje was buiten op zijn fietsje bezig en in ene begint hij hee erg hard te huilen dus ik snell naar buiten want ik denk hij heeft zich zeer gedaan blijkt dat er een vogetje onder de veranda was gevlogen (op 4 meter afstand) kind was totaal in paniek haha het was wel heel erg komisch het is een jongetje maar soms is het zo'n drama queen haha

Nu wil hij alleen niet meer naar buiten

• Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank je wel Noor

Alles was helemaal perfect ik loop precies gelijk en ben nu dus 8w en 1dag het is 1,5cm lang hihi ben zo blij

Het andere vruchtzakje was echt leeg dus die heeft zijn best gedaan maar heeft het niet gehaald maar oh wat zijn we gelukkig met deze

Geplaatst

Hey Maris! Bij jou is je 2e dus ook opgenomen. Ik ben ook zo benieuwd of mijn 2e vruchtzakje nog iets gedaan heeft.... Lekker dat alles verder op schema loopt zeg!

Geplaatst

Dank je wel dames we zijn ook echt zo gelukkig maar dat gevoel zullen jullie vast herkennen haha

Nes nee de 2de heeft het niet gehaald die was leeg wel een beetje dubbel maar ach als dit ene wondertje het maar goed blijft doen zijn wij helemaal gelukkig.

Ik ben net lekker even nog de stad in gegaan en heb een spijkerbroek (positie) en bolero en jurkje gescoord voor nog geen €30 echt heerlijk haha

En was net ook voor het laatst aan het werk bij een client en zij had heel lief een rompertje en een speeltje voor de maxcosi gehaald echt zo lief.

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Hier gaat het sinds gister redelijk goed met de misselijkheid ik heb alles nog binnen gehouden gelukkig maar goed niemand haalt mij vandaag van mijn goede humeur af misselijk of niet hihi

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_grid, align: left]

[TR]

[TD]Naam[/TD]

[TD]Kindje[/TD]

[TD]Uitgerekend[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Seef74 (37)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]04-09-2012[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liminous (24)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]20-09-2012[/TD]

[TD]12-03 echo 20-03 controle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Esther (38)[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]22-09-2012[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Puck (33)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]04-10-2012[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mo (37)[/TD]

[TD]1e + 2e[/TD]

[TD]08-10-2012[/TD]

[TD]08-03 2e echo gyn[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]HBB (27)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]10-10-2012[/TD]

[TD]21-03 2e echo[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Janajade (34)[/TD]

[TD]1e + 2e[/TD]

[TD]10-10-2012[/TD]

[TD]12-03 intake[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]abc (33)[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]12-10-2012[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mari-83 (28)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]25-10-2012[/TD]

[TD]26-03 4de echo gyn

30-03 intake vlos

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Nes73 (38)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]25-10-2012[/TD]

[TD]14-03 echo gyn[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Suus1979 (33)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]29-10-2012[/TD]

[TD]12-03 echo[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Moi (28)[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]30-10-2012[/TD]

[TD]21-03 1e echo[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Marlijnne (27)[/TD]

[TD]3e[/TD]

[TD]31-10-2012/

01-11-2012[/TD]

[TD]08-03 echo[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Het was even zoeken naar het lijstje maar heb hem weer aangepast

Geplaatst
[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_grid, align: left]

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Kindje

[/TD]

[TD]Uitgerekend

[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Seef74 (37)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]04-09-2012

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liminous (24)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]20-09-2012

[/TD]

[TD]12-03 echo 20-03 controle

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Esther (38)

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]22-09-2012

[/TD]

[TD]27-03 3e echo gyn[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Puck (33)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]04-10-2012

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mo (37)

[/TD]

[TD]1e + 2e

[/TD]

[TD]08-10-2012

[/TD]

[TD]08-03 2e echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]HBB (27)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]10-10-2012

[/TD]

[TD]21-03 2e echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Janajade (34)

[/TD]

[TD]1e + 2e

[/TD]

[TD]10-10-2012

[/TD]

[TD]12-03 intake

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]abc (33)

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]12-10-2012

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mari-83 (28)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]25-10-2012

[/TD]

[TD]26-03 4de echo gyn

30-03 intake vlos

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Nes73 (38)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]25-10-2012

[/TD]

[TD]14-03 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Suus1979 (33)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]29-10-2012

[/TD]

[TD]12-03 echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Moi (28)

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]30-10-2012

[/TD]

[TD]21-03 1e echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Marlijnne (27)

[/TD]

[TD]3e

[/TD]

[TD]31-10-2012/

01-11-2012

[/TD]

[TD]08-03 echo

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Het was even zoeken naar het lijstje maar heb hem weer aangepast

ook even aangepast!

Geplaatst

Maris, meid wat een supernieuws! En wat geweldig dat je het nu aan de hele wereld mag laten weten hè? Ik zag het staan op fb...:) Geniet, je hebt het zooooooo verdiend!

Geplaatst

Hee meiden, ik ben er even uit geweest door een flinke griep. Gelukkig weer opgeknapt, maar ik heb het hier niet helemaal bij kunnen houden. Wel zag ik vooral goede berichten voorbij komen, wat fijn! Ik ben van de week bij de vk geweest, sinds kort hebben ze een echoapparaat en ze wilde wel even oefenen. Met 9w4d was er met een buikecho al zoveel te zien, een prachtig hartje en al een echt babietje heerlijk aan het ronddobberen. Vanochtend de laatste controle bij de gyn, weer een mooie echo. Over anderhalve week nog eens een echo, de officiele termijnecho. En dan ben ik vanaf nu een gewone zwangere, onder controle bij de vk. Heerlijk hoor, ik heb er vertrouwen in. Komend weekend gaan we familie inlichten, ben benieuwd naar de reacties, volgens mij verwacht niemand dit nieuws!

Ik ga m'n best doen de boel hier weer bij te houden!

Geplaatst

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Kindje

[/TD]

[TD]Uitgerekend

[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Seef74 (37)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]04-09-2012

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liminous (24)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]20-09-2012

[/TD]

[TD]12-03 echo 20-03 controle

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Esther (38)

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]22-09-2012

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Puck (33)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]04-10-2012

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mo (37)

[/TD]

[TD]1e + 2e

[/TD]

[TD]08-10-2012

[/TD]

[TD]08-03 2e echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]HBB (27)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]10-10-2012

[/TD]

[TD]21-03 2e echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Janajade (34)

[/TD]

[TD]1e + 2e

[/TD]

[TD]10-10-2012

[/TD]

[TD]12-03 intake

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]abc (33)

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]12-10-2012

[/TD]

[TD]26-3 termijnecho[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mari-83 (28)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]25-10-2012

[/TD]

[TD]26-03 4de echo gyn

30-03 intake vlos

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Nes73 (38)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]25-10-2012

[/TD]

[TD]14-03 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Suus1979 (33)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]29-10-2012

[/TD]

[TD]12-03 echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Moi (28)

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]30-10-2012

[/TD]

[TD]21-03 1e echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Marlijnne (27)

[/TD]

[TD]3e

[/TD]

[TD]31-10-2012/

01-11-2012

[/TD]

[TD]08-03 echo

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Maris, wat fijn. Kan me voorstellen dat je gevoel wel een beetje dubbel is. Maar heerlijk dat eentje er helemaal goed uit ziet! Jij hebt het nu al aan iedereen laten weten begrijp ik?Ik zal het lijstje ook aanpassen als ik op de computer zit. Zit ik alleen niet zo vaak :-).Vandaag onverwacht nog een echo gehad. Ik kreeg gisteravond bloedverlies. Niet ernstig, maar ik maakte me natuurlijk wel zorgen. Heb de hele nacht amper geslapen. Vanmorgen ziekenhuis gebeld en ik kon op het spoedspreekuur komen. Alles zag er goed uit. Beeb was gegroeid....bijna verdubbeld in 10 dagen tijd. Hartje zag er ook goed uit. Het was niet duidelijk waardoor ik bloedverlies had, maar alles zag er in ieder geval super uit. Hoef me geen zorgen te maken als het niet erger wordt. Gelukkig is het nu wel al minder. Misschien pseudo-menstruatie....ben nu 8 weken namelijk. De 27e weer terug voor de 3e echo.

Geplaatst

Dank je Anita ja bij ons wist iedereen het gelijk eigenlijk al, maar dta komt doordat we nooit geen geheim van de behandelingen hebben gemaakt. Juist om vervelende opmerkingen enz te voorkomen en we hebben heel veel aan al die lieve mensen om ons heen gehad al die jaren (uitzonderingen daar gelaten hihi) Maar doordat heel veel mensen wisten dat we weer bezig waren wisten ze ook ongeveer wanneer we moesten testen

En nadat ik vandaag weer een goede echo had dacht ik wat kan mij het schelen ik zet het op facebook en wat een leuke reacties komen er binnen word er echt ontroerd van.

Oh ja en ik kan het met mijn buik ook niet heel erg goed verbergen haha heb echt al wel een buikje en kan geen gewone broeken meer aan dus nu kan ik ook echt mijn buik gaan showen. En als het dan nog mis gaat (wil ik niet te veel aan denken) zien we het dan wel weer.

Maar wat schrikken dat je een bloeding hebt gehad dat had ik 2 weken geleden en ja dat is echt schrikken, maar wel heel goed dat je even gebeld hebt een keer vaker kijken kan nooit geen kwaad.

Hopelijk gaat het nu wel over maar het kan erbij horen heel veel vrouwen hebben daar wel last van en zolang het niet erger word en je geen hele erge krampen hebt zit het nog wel goed

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_grid, align: left]

[TR]

[TD]Naam[/TD]

[TD]Kindje[/TD]

[TD]Uitgerekend[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Seef74 (37)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]04-09-2012[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liminous (24)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]20-09-2012[/TD]

[TD]12-03 echo 20-03 controle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Esther (38)[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]22-09-2012[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Puck (33)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]04-10-2012[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mo (37)[/TD]

[TD]1e + 2e[/TD]

[TD]08-10-2012[/TD]

[TD]08-03 2e echo gyn[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]HBB (27)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]10-10-2012[/TD]

[TD]21-03 2e echo[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Janajade (34)[/TD]

[TD]1e + 2e[/TD]

[TD]10-10-2012[/TD]

[TD]12-03 intake[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]abc (33)[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]12-10-2012[/TD]

[TD]26-3 termijnecho[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mari-83 (28)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]25-10-2012[/TD]

[TD]26-03 4de echo gyn

30-03 intake vlos[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Nes73 (38)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]29-10-2012

[/TD]

[TD]21-3 echo 2

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Suus1979 (33)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]29-10-2012[/TD]

[TD]12-03 echo[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Moi (28)[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]30-10-2012[/TD]

[TD]21-03 1e echo[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Marlijnne (27)[/TD]

[TD]3e[/TD]

[TD]31-10-2012/

01-11-2012[/TD]

[TD]08-03 echo[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Maris, wat fijn dat je weer een goede echo hebt gehad! En al aan de positiekleding lees ik.

Ik wil morgen ook even kijken voor een positiebroek e.d. Mijn spijkerbroeken gaan steeds minder lekker zitten. Ik heb al wel even op internet gekeken alleen vind ik dat er weinig keuze is in leuke enigzins hippe positiekleding. Ben dus benieuwd wat er in de winkels hangt!

Anita, wat naar dat je een bloeding had/hebt. Ik kan me voorstellen dat je in de stress zat. Gelukkig kon je gelijk terecht voor een echo en is alles goed met de kleine.

Weet iemand of je het lijstje ook met de iPad aan kan passen?

Geplaatst

Ja klopt ik heb al wel even een positiebroek aan aangezien ik mijn gewone broeken niet meer dicht krijg en anders zitten ze niet lekker ik had er 2 van mijn schoonzus gekregen dus dat scheelt

Maar het valt inderdaad wel tegen om voor een leuk prijsje leuke hippe kleding te kopen ik wil er ook niet te veel aan uitgeven voor dat eventjes

Geplaatst

Dank je voor de tips ik heb voorlopig genoeg maar straks voor de zomer heb ik nog wel wat nodig maar lang leve de leggings en jurkjes hihi

Iedereen een fijne dag ik ga straks even naar mijn moeder doen we samen boodschappen is wel zo gezellig

Geplaatst

Bedankt voor alle tips. Je kan zo'n broek als het goed is wel tot het einde aan toch? Ik merk dat mijn billen/ bovenbenen ook wel iets breder zijn geworden. Daar kom ik sowieso altijd als eerste aan.

Dinsdag de 12 weken echo! Ik heb er wel zin in.

Dromen jullie trouwens ook zoveel en dan de gekste dingen? Ik droom over sinterklazen die met meerdere tegelijk door de straat komen, weerwolven, maar ook over dat de baby met 12 weken wordt geboren en dat ze het willen begraven maar dan ineens begint te huilen (best een nare droom) etc etc.

Als ik het zo opschrijf klinkt het redelijk gestoord :-).

Waardoor zou dat dromen komen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden