Ga naar inhoud

Uitgerekend in September / Oktober 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Twinkle wat fijn dat hij eindelijk thuis is heerlijk lijkt me dat na al die tijd.

En hij doet het zo te horen super.

En ja het is allemaal erg heftig wat jullie mee gemaakt hebben dus neem de tijd om het allemaal te verwerken en om bij te komen van alles.

Nou hier gata het nog steeds super haha ik val in herhaling, maar ons meisje doet het gewoon hartstikke goed wat kan je leven dan veranderen haha.

Ze ligt nu heerlijk in haar bedje te slapen

Merk wel dat ik zelf alles in etappes moet doen maar dat is niet erg ik heb de tijd wel en het belangrijkste is dat zij haar fles en schone luier krijgt en de rest is niet belangrijk.

De kilo's bij mij gaan wel goed haha moet er erg aan wennen want ik ben nu na de bevalling al 10kg kwijt en in totaal ben ik nu 15 kg kwijt sinds het begin van de zwangerschap dus ik ben er slanker uit gekomen haha is het ellendig voelen toch ergens goed voor geweest en nu maar hopen dat dat zo blijft

Fijne dag allemaal

• Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Marlijnne ik was even benieuwd hoe het met je is?

Ik zag nog niks op fb haha maar vind het nu wel spannend worden

Hier verder alles goed we zijn net even een stukje wezen wandelen naar het dorp en vanavond gaan we voor het eerst als gezinnetje op visite bij de peettante van ons meisje die is namelijk jarig dus we gaan even in de voor avond zodat we de drukte voor zijn

Maar wat vind ze het wandelen heerlijk ze heeft de hele weg liggen slapen dus mooier kan het niet.

Geplaatst

Hey maris

Hier alles rustig.....hihiih

Voel(de) me alleen niet zo lekker.

Vandaag controle zh dus mijn klachten aangegeven. Daar kwam het hele ratteplan. Bloedprikken,urine inleveren en aan de monitor.

Al met al 2 uur daar gelegen en alles was goed dus mocht weer gaan.

Maar weer afwachten. Vandaag wel moe,maar iets betere dag.

Ik had gister veel hoofdpijn en pijn in schouderbladen vandaar even de routine klus.

Ik kijk uit naar ons wondertje, ben benieuwd hoelang nog...

Heerlijk Maris om te wandelen en dan vanavond als gezinnetje op pad. Veel plezier.

Met jou ook langzaam wat beter.

Lfs

Geplaatst

*breek even in*

Marlijn, wil je heel veel suc6 wensen met de laatste loodjes, hopelijk komt de kleine

snel!

Sterkte voor de bevalling.

liefs Tweety

*breek weer uit*

Geplaatst

Marlijnne,

Ook ik kwam even spieken.

Wachten duurt zo lang.....

Hopen dat het nu echt niet zo lang meer zal duren.

Toi, toi, toi! Dikke knuf

Geplaatst

Dankje meiske!!

Wish gefeliciteerd met M.ijke!! 1jaar!! PArtyyyyyy

Hier weer rare dag,voel me onrustig.

Net naar wc geweest en toen ik opstond (lekker ranzig;-)) hing er veel slijm. Misschien deel van slijmprop?

Zegt niet alles, dat weet ik.

Maar heb dan toch het gevoel dat mijn lichaam bezig is( al duurt het nog een week)

Maris zag dat je lekker weer buiten was. Heerlijk he. Nog even van het najaarszonnetje genieten en straks de sneeuwlaarzen aan.

Geplaatst

Haha ja ze vind het heerlijk naar buiten

Net is ze lekker even in bad geweest dat vind ze zo fijn

Maar zou dit het eerste tekrn zijn meid ik hoop hey zo voor je dat het vandaag of morgen begint

Succes met die aller laatste loodjes

Hoe gaat het met de rest?

Geplaatst

Marlijn, ook van mij de succeswensen met de laatste loodjes! Hopelijk de kleine gauw in jullie armen ( of misschien heb je hem/haar al in je armen). Toi, toi, toi meid! Dikke knuffel!

Geplaatst

Nog steeds rustig;-)

pfffff............................

Thnx Jose!

Morgen nog even naar de prenatal met vriendlief want alleen op pad dat lukt bijna niet en vind het toch beetje eng.

Wil toch nog een wiegdekentje erbij....hahah.

Hoe is het met de rest.

Truste eens kijken hoeveel uur ik nu mag slapen....

Geplaatst

Marlijn, biiijjjjjjna is het zo ver, kan toch niet héél lang meer duren ;-). Zet 'm op!!

Maris, volgens mij heb ik je nog niet eens gefeliciteerd, dus bij deze: van harte!

Jullie hadden al gezien dat het bij ons afgelopen is, we gaan nu verder met het adoptietraject. Bedankt voor de lieve berichtjes.

Andere meiden in dit topic: ook jullie veel geluk toegewenst met de versgeboren (bestaat dat woord? verse/pasgeboren) baby's!

Geplaatst

Nou Marlijne, ik ben blij dat ik de hekkensluiter niet ben, haha!

Nee, het is niet leuk....Hopelijk komen er voor jou heel snel tekenen dat het gaat beginnen hoor!

Wij zijn nog steeds ritme aan het vinden met de kleine. Hij kreeg last van darmkrampjes in de nacht (weer nachten wakker dus :( ) maaaaaarrrrr.......Ik heb de Dr. Brown drinkfles gekocht en meneertje had meteen minder last! Hij dronk zo gulzig waarbij hij bellen lucht mee hapte en ja, dat voelt niet fijn in zijn buikje.

Daarnaast doen we Orthiflor Start van Orthica in zijn flesje want dit helpt de darmflora opbouwen en verlaagt het risico op darmproblemen en allergieën. Ik heb voor Orthica gewerkt en ken de goede resultaten.

De afgelopen nacht en nu overdag slaapt de kleine man heel erg goed en wat langer. Dat geeft ons ook meer rust.

Zodadelijk ff naar Breda om een buikdrager te passen bij Prenatal en naar Ikea voor een wandplankje. Het is het eerste langere ritje wat we met de kleine man gaan maken. Ik ben benieuwd.

Vanaf maandag ben ik weer alleen thuis. Hopelijk heb ik meer tijd om een en ander te doen in het huishouden. Klinkt raar maar de grote man maakt er een troep van en zo heb ik meer op te ruimen , hihihi!

Mari, lekker aan het genieten??

Geplaatst

Ja zeker lekker aan het genieten alleen krijgt ons dametje nu ook last van darmkrampjes het valt gelukkig nog mee en ze huilt alleen even na de fles maar het is zo zielig om aan te moeten zien.

We hebben op aanraden van het cb nu ook infacol gehaald kijken of dat werkt.

Verder doet ze het super hoor ze is verder ook hartstikke tevreden en vindt het heel erg fijn om lekker te wandelen.

We zijn vanmiddag even bij de oma van mijn man geweest die is vandaag 99 jaar geworden en was toch wel bijzonder dat er op 2 weken na 99 jaar tussen ons meisje en haar zit

Met mij gaat het langzaam aan iets beter ik heb nog steeds last van de wond en mijn hb is er ook nog niet maar ach elke dag gaat het iets vooruit.

Nes fijn dat dat werkt als het hier erger wordt zal ik er ook eens over denken

Wat lekker dat je man al die tijd nog bij huis was ik moest het van de week direct al alleen doen maar dat ging prima het is alleen even aanpassen allemaal omdat ik niet zoveel trap kan lopen maar goed ze kan ook wel beneden in de wandelwagen bak slapen tijdelijk.

Dee dank je wel meid wat knap dat je hier kan reageren

Jij heel veel sterkte met dit een plekje te geven en natuurlijk heel veel succes en geluk gewenst in het adoptietraject hopelijk hebben jullie ook snel een wondertje in de armen.

Marlijnne aangezien je net nog reageerde op fb haha zag ik dat je nog niet bevallen bent ik vind het al spannend laat staan hoe jullie je voelen.

Maar ik denk aan je en voor als het vannacht begint heel veel succes haha

Hoe is het met de andere dames?

Geplaatst

Alles rustig nog. Heb zooooo enorm slecht geslapen. Hooguit 2uur. Nu zoo duf. Maagzuur en pijnlijke spieren en vannacht bij elke draai pijn bekken en harde buik.. De tranen die kwamen ook nog even.. Het is zwaar. Woensdag zh. Zo even spuien x

Geplaatst

Oh Marlijnne, dat klinkt niet fijn. Maar je bent er bijna meid, over een paar dagen heb je de 40 weken vol gemaakt, hoe mooi is dat ?! Ik denk dat het goed is om de tranen te laten komen, alles wat je opkropt gaat in de weg zitten. Ik wens je vertrouwen in een mooie en natuurlijke bevalling.

Met ons alles uitstekend. Het gewone leven is weer in volle gang, sinds een week geen kraamzorg meer en ben ik overdag alleen met de 2 meiden, heel gezellig. Grote zus is bijzonder lief en zorgzaam voor kleine zusje, moeders is dus apentrots op haar meisjes;-). Ik ben zelf ook goed hersteld en weer redelijk fit. Ik val wel heel hard af en probeer heel de dag door wat te eten.

Geplaatst

Och marlijn wat naar ik duim me rot dat het een keer gaat beginnen en woensdag gewoon aangeven hoe je je voelt Abc heerlijk dat het zo mooi gaat hier net zo ze heeft nu alleen bij de voeding van ongeveee 18uur last van krampjes dus zijn zaterdag met infacol gestart kijken of het helpt Tja en de kilo's ik. zit nu 15 kilo onder mijn begin gewicht van februari na de bevalling ben ik ruim 10 kilo afgevallen in een paar dagen maar ik moet ook. zeggen dat mijn eetlust nog steeds niet helemaal terug isHersteld ben ik nog niet maar langzaam aan gaat het syeeds beter heb ook nog last van de knip maar ook dat kon even duren doordat die ruim 10cm was maar is wel lastig met zitten

Geplaatst

Ga het zeker aangeven,maar ben ook zeker blij dat ik zover gekomen ben! Wie had dat gedacht.

Ik ben totaal geen piepert van mezelf,maar denk soms stiekem wel van als ik nu moet bevallen waar haal ik de energy vandaan.(oerkracht van een vrouw;-))

De tranen laat ik vandaag op zijn vrije loop:-) Lucht ook wel op!

Hopelijk gaat ons ukkie zich deze week melden, anders toch eens babbelen want hoe graag ik ook zwanger ben dit houd ik geen 2 weken vol.

En wil dolgraag op natuurlijke manier bevallen. We wachten rustig af.

Fijn dat het met jullie kindjes zo goed gaat! En abc heerlijk dat jeje weer fit voelt en dat grote zus zo lief is.

Maris hopelijk helpt de medicatie tegen de darmkrampjes. zo sneu om te zien.

Geef het de tijd het herstellen,natuurlijk niet mis wat er allemaal met je lichaam gebeurd. Hopelijk snel weer wat meer eetlust.

Gelukkig iets prachtigs voor terug.

Nes hoe is het bevallen wat langer op pad, en een mooie buikdrager gevonden.

Ook bij jullie darmkrampjes....het is echt uit proberen wat werkt. Ook idd mbt flesjes.

Succes!

Hier erg droge tepels doordat ze zoveel lekken.

Duik nog even mijn bedje in!

Groetjes

Geplaatst

Dat kan ik me indenken dat je dit geen 2 weken meer vol gaat houden dat had ik ook en gelukkig zag bij mij de gyn het zelf al toen ik binnen kwam en hoe graag ik de natuur zijn werk had willen laten doen ik was gewoon op en anders had ik inderdaad de energie niet meer voor de bevalling maar ja wat wil je na 9 maanden overgeven en slecht slapen door pijn maar goed ik hoop dta ze naar je willen luisteren.

Bij mij was het achteraf ook maar goed ook want de gyn zei wel dat als ik langer door gelopen had ik zeker een keizersnee had gekregen omdat ze nu al zo groot was. Dus ik ben er blij van want nu heb ik zo kunnen bevallen.

En ja mijn herstel duurt wat langer maar ach als mijn meisje het maar goed doet voel ik mij ook goed het is net wat je zegt ik heb er het mooiste wat ik ooit kan krijgen voor terug en ik doe het gewoon rustig aan het draait nu toch allemaal om ons meisje en de rest is bijzaak.

Oh ja gisteren is ze voor het eerst met mijn man onder de douche geweest nou dat was zeker een succes ze vond dat zo fijn dat ze er zelfs van in slaap viel tegen hem aan en hij glunderde van oor tot oor haha zo schattig om te zien en wij hebben geen groot bad dus ze moet toch aan de douche wennen op een gegeven moment dus ben blij dat ze het lekker vond.

Tja en de krampjes zolang het niet erger wordt als dit hebben we nog niet wat te klagen hoor ze heeft er echt alleen in de vooravond last van en verder niet.

Geplaatst

Lieve Marlijnne,

Kom hier maar spuien als dat wat opluchting geeft. De dames hier begrijpen het wel dat je het 'beu' bent.

Niet negatief bedoeld, je wil dolgraag zwanger zijn, maar je bent er lichamelijk en geestelijk helemaal klaar voor om te gaan bevallen.

Nogmaals een dikke toi, toi, toi en mijn duimen draaien dat je spontaan en via de 'natuurlijke' manier mag gaan bevallen.

Dikke knuf!

Geplaatst

Hi allen,

nou Marlijnne, je bent niet de laatste hoor. Gister 40 weken... en nog geen aanmelding van een kleine.

Gelukkig vruchtwater voldoende, bloeddruk goed, wel btje eiwit in urine. Morgen voor de zekerheid maar langs brengen en donderdag weer controle.

Ik hoop ook nog op een spontane bevalling en geen inleiding ergens tegen volgende week weekend. Daar zitten gelukkig nog heel veel dagen tussen... maar ik heb t wel gehad.

Vandaag en gister een baaldagje, lekker janken, nu balen van de koppijn die ik daarvan overgehouden heb, Zo meteen maar weer naar bed... :-)

Geplaatst

Marlijnne hoe is het met je?

Ik houd constant je fb in de gaten haha

Ik heb wel met je te doen hoor hopelijk meld jullie kleintje zich snel

Kmo jij ook heel veel succes met de laatste loodjes

Hier gata het verder z'n gangetje ons meisje heeft in de vooravond erg last van krampjes en we zijn nu met infacol gestart kijken of het werkt. Het is ook alleen dan en verder ind e nacht en overdag heeft ze geen last dus hopelijk gaat dit ook snel over.

We zijn net wel lekker even naar het dorp gelopen en dan slaapt ze zo lekker de hele weg.

Hoe gaat het met de andere dames en kindjes?

Geplaatst

kmo ook voor jou veel succes nog even! Kan me voorstellen dat je het gehad hebt...

Hier iets betere dag,maar na een kwartier lopen lijkt het wel of ukkie tussen mijn benen zit. Zo n zwaar gevoel.

Ook al 2 dagen geen grote boodschap gedaan dus dat kan het ook zijn.

Morgenochtend zh eens kijken wat ze te zeggen hebben en wij uiteraard ook. Gelukkig gaat vriendlief mee.

Nu bankhangen!!pffff

Maris heerlijk naar buiten. Jij trok het dus ook dat stukkie lopen. Geen idee hoe ver het is.

Fijne avond

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden