Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

he meiden! gister een mijlpaaltje gehad: Fiene is voor het eerst naar een vriendin geweest terwijl wij naar een bruiloft waren. Hebben haar om 1800 gebracht en om 0100 opgehaald en ze heeft het super gedaan! Mn vriendin heeft haar om half 9 in de reiswieg gelegd en na wat (normaal) gepruttel is ze gewoon gaan slapen. Fijn! Had het vervelend geworden als ze een hele avond had gehuild. Toen we thuis waren was ze wel klaarwakker en lag te lachen in de wieg, dus heb haar maar een half flesje gegeven en toen is ze lekker gaan slapen. Al met al een topavond dus!

Melis, ga denk ik toch nieuwe flessen halen. Vriend heeft dat liever (hoewel die van jou natuurlijk ook zgan zijn, maar goed...)

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sjonge, deze muts laat gewoon net het flesje vd spruw medicatie op de grond kapot vallen! Lekker handig!

Geen idee of ik daarvoor bij de noodapotheek kan zijn ofzo??? Zit helaas alleen niet in ons dorp, dus wordt een leuke onderneming...

Ga maar eens googlen of je daarvoor bij hen terecht kan en dan kan ik gelijk jullie tip meenemen en er gelijk langer mee door gaan, want heb nu zowiezo nieuwe nodig...

Meezie - laat je even weten hoe het zwembroekje bevalt als je hem hebt uitgeprobeerd? Ben wel erg benieuwd, want die swimmers gaan denk ik erg hard anders en dan is zo'n eenmalige aanschaf handiger... Daar zeg je trouwens wat over de bv uit de vriezer - ik ben bezig een voorraadje aan te leggen voor als ik 26 mei een dagje weg ga, maar dan zou dat dus misschien ook allemaal besmet zijn? Pff, dat zijn dan 7 kolfbeurten, dus dat zou wel balen zijn om weg te moeten gooien...

Manneke hier heeft al meer dan 1 week geen poepluier gehad en moet zeggen dat ik de stank niet mis haha, zolang hij er geen last van heeft, wat niet het geval lijkt, vind ik het best, want lekker ruiken is inderdaad anders!

Moontje - oh, een half uur nog joh? Wat leuk zeg! Vind ik best lang! Daarna zeker wel helemaal uitgeteld? Haha, maar dat heeft ook z'n voordelen, dus dubbele pret ;-)...

Ansje - balen dat je toch naar de oogarts moet! Hoop dat het niets ergs is - lijkt me spannend om af te moeten wachten wat het is. Kijkt hij verder wel gewoon goed / volgt hij jullie met zijn ogen?

Geplaatst

Geen probleem hoor Fren, maar die van ons zijn ook nieuw! Daarom had ik maar 1 x de 250ml opgeschreven omdat wij de ander zelf in gebruik hebben. Wij gaan ff naar de kermis met m'n zusje en haar zoontje van 4..

Geplaatst

Ink je kan het wel in een pannetje doen en opwarmen. Als er belletjes aan de zijkant komen dan moet je het van het vuur halen. Dan is de schimmel gedood alleen wel belangrijke antistoffen weg. En daarna af laten koelen tot goede drinktempratuur. En dan geven.

Ik laat het weten hoe het broekje bevalt.

Geplaatst

Ik ben weer terug van een aantal dagen ziekenhuis. Afgelopen maandagavond ben ik opgenomen geweest in het ziekenhuis. Ik had de woensdag ervoor antibioticum gekregen, maar vrijdag bleek dat ik daar al uitslag van kreeg. Ik moest van de ha meteen stoppen met de kuur. Vorig weekend werd ik steeds zieker. Afgelopen maandagochtend had ik daarbij 38, 8 graden koorts en aan het begin van de avond was dat 39,1 graden koorts. Daarnaast werden sommige stukken van mijn huid zelfs paars. Via de huisartsenpost ben ik doorverwezen naar de spoedeisende hulp. In het ziekenhuis heb ik weer andere antibioticum gehad tegen de allergische reactie. Naast de rode uitslag zijn de bloedvaten op mijn onderbenen ook geirriteerd geraakt. Uiteindelijk ben ik donderdag aan het einde van de middag thuis gekomen. Omdat ik koorts had en een lage bloeddruk wilden ze ook zeker weten of ik geen infectie had. Dat was niet het geval het was echt de amoxciciline. Voor mij nooit geen amoxiciciline meer.

Ik kreeg de antibioticum omdat de plek van de knip ontstoken was. Achteraf vraag ik mij af of het wel ontstoken was. Er hebben artsen naar de knip gekeken (de arts spoedeisende hulp, zaalarts en internist), maar die zagen dat het er rustig uitzag. Nu de jeuk en de branderigheid van de uitslag weg is, voel ik de plek waar de knip is gezet weer. Gelukkig voel ik de knip niet continu, maar helaas toch nog regelmatig. In het ziekenhuis is een afspraak gemaakt bij de gyn. Daar ga ik op 10 mei naar toe. Ik hoop dat die wat zinnigs kan zeggen. Zelf krijg ik steeds meer het gevoel dat mijn knip niet goed gehecht is, en dat het daarom nog steeds zo gevoelig is. De plek is ook wat rood en eigenlijk zit ik weer in dezelfde situatie voordat ik de antibioticumkuur van de ha kreeg.

Uiteraard heb ik Lisanne en Jasper enorm gemist, maar met die uitslag en koorts was ik gewoon niet in staat om voor ze te zorgen. Dus voor mijn man was het ook erg pittig de afgelopen week. Mijn moeder heeft hem nog wel geholpen met de verzorging en het huishouden. En nu gaat het weer goed met mij. Ik probeer nu mijn gevoelige knip zo veel mogelijk te negeren.

Geplaatst

Chris fijn dat je weer thuis bent maar wat vervelend zeg! Zeker omdat je er dus niks mee opgeschoten bent, integendeel! Hopelijk kan de gyn je verder helpen, sterkte! Moet er niet aan denken trouwens om een paar dagen weg te moeten nu, arme jij... en arme man maar het heeft hem vast sterker en zelfverzekerder gemaakt om alleen voor de tweeling te zorgen!

Geplaatst

He getsie Chris, je zei inderdaad toen dat je antibiotica vd knip had gehad, maar wat een reactie daarop zeg! Jeetje! In het ziekenhuis liggen is nooit leuk, maar nu met 2 kleintjes al helemaal niet lijkt me! Pittig hoor! Maar fijn dat je nu weer terug bent. Had je die calendula zalf nog geprobeerd ter verzachting vd huid bij de hechtingen? Mijn zus had ook erge last van haar knip - bleek dat er hechtingen achter gebleven waren, maar ze hebben bij jou al gekeken begrijp ik? Dus dan zal dat niet het geval zijn. Maar hoop dat ze 10 mei je er verder mee kunnen helpen!

Oh Moontje - was je vandaag jarig? Sorry, heb ik dan even overheen gelezen denk ik, maar als nog van harte gefeliciteerd dan! Fijne dag gehad?

Meezie - bedankt voor de kook-tip van de bvmelk. Fijn te lezen dat ik het dus niet gelijk weg hoef te gooien. Dan wacht ik nu wel paar dagen met kolven / invriezen tot het over is en de voedingen die ik dan nu al heb liggen zal ik wel verspreid geven, zodat hij niet al die melk op 1 dag krijgt zonder de antistoffen...

Ben naar de huisartsenpost geweest voor een nieuw flesje tegen de spruw. Was een lekkere actie van me vanmorgen, maar ja... Eerste keer dat ik naar de noodapotheek hoefde, maar ben bang met een kleintje nu vast niet de laatste keer. Gelukkig voor een vrij onschuldig iets dit keer...

Geplaatst

ink ik hoop dat het weg gaat. Bij Kaat heeft de 6 daagse kuur niet afdoende geholpen, ze bleef er nog een tijdje last van houden, maar ik heb geen nieuw medicijn gehaald en uiteindelijk is het toch vanzelf weg gegaan. Bram had het trouwens tegelijkertijd, maar minder en geen medicijn gehad en ook vanzelf weg gegaan.

Ik ga mijn vers verschoonde bedje in, altijd heerlijk! Kindjes zijn zo braaf geweest vandaag, bijna niet gehuild, benieuwd wat de nacht brengt... Welterusten!

Geplaatst

Chris, vervelend dat je in het zh gelegen hebt, en je er nog niet echt iets mee opgeschoten bent.... Ik zou er ook niet aan moeten denken nu weg te moeten van huis zonder de kids... Hoop dat de gyn je straks meer kan vertellen en er hopelijk iets aan te doen valt!!

Hier is het koniginnennacht. Rijden ze met brommers rond, precies onder onze slaperkamer.... Gelukkig slapen S.ven en L.ara door het kabaal heen!!

Geplaatst

Nou, niet veel... Bram meldde zich keurig om kwart voor en Kaat om kwart over 7... Blijf het vreemd vinden dat ze rond etenstijd een fles krijgen en vrij kort daar op om 8 uur/half 9 weer, om 9 uur in bed liggen en dan niet nog een keer komen... Maar dat is nu hun schema de laatste week.

Ben nu wel te wakker om weer door te slapen helaas dus ga zo maar douchen en er een actief, in ieder geval vroeg dagje van maken. Heerlijk dat het zonnetje al schijnt, scheelt een hoop bij vroeg opstaan!

Gaat iemand vandaag met baby('s) de stad in? Ik zie dat niet zitten, ga eens kijken of er nog iets anders te doen is dat niet zo massaal is en anders gewoon lekker wandelen straks.

Fijne dag!

Geplaatst

Ink, wij zijn vorig weekend weg geweest en zijn toen ook met Yente gaan zwemmen. Hebben toen zo'n zwembroekje met luier in 1 (van de Prenatal) gebruikt. Ging prima hoor.

Hij voelt wel een beetje stug aan, maar Yente vond het allemaal best.

Tja, ze heeft niet gepoept in het zwembad, dus ik weet niet zo goed wat er gebeurt als ze dat wel gaat doen. Het broekje is tussen de beentjes een stuk smaller dan een luier, dus heb geen idee of de poep goed zou blijven zitten. En dan moet je zo'n broekje natuurlijk gaan uitwassen en zo. Maar ja, heb idd ook begrepen dat baby's in het zwembad blijkbaar meestal niet poepen.

Maar het lijkt mij wel prettig om van de zomer niet te hoeven gaan slepen met zwemluiers. Zo'n klein broekje neemt dan toch een stuk minder ruimte in beslag.

Geplaatst

Goede tip eef! Ga ook maar zo'n broekje halen want we hebben gister een lastminute geboekt naar lesbos! Zo veel zin in! Heb jij nog tips over wat wel en niet mee te nemen?

Hier ook verbazing over t eetschema: f heeft gister om 5 uur en 8 uur gegeten en lag om half 9 in bed. Mevrouw slaapt nog steeds! Ga haar zo maar wakker maken anders loopt t schema in het honderd vandaag. M'n moeder staat over een uur op de stoep om te helpen schilderen nl. Fijne dag meiden!

Geplaatst

Jeetje ChrisH Wat schrikken zeg dat je zo slecht tegen de antibiotica kan en wat een vervelend staartje kreeg dit zo. Gelukkig ben je nu weer thuis en kan je weer van je kleintjes genieten. Ik hoop dat je niet al te veel last meer hebt van de knip. Bij mij is hij af en toe ook nog gevoelig en dan smeer ik er wat vaseline op. het zal nog wel even duren voor je hem helemaal niet meer voelt. Laat je er nog wel iemand naar kijken?

Ink, Joël volgt ons wel met zijn oogjes als we heen en weer gaan met ons hoofd, maar als ik bijvoorbeeld mijn vinger voor zijn gezicht hou weer niet. Het zijn vooral grote voorwerpen die hij volgt, maar ik heb wel het idee dat hij goed kan zien.

Fijne koninginnedag allemaal!

Geplaatst

chrisH, fijn dat je weer thuis bent. Hopelijk kan de gyn je verder helpen.

Hier ook een kleine die goed heeft geslapen. Van 23 tot 7 uur, heerlijk zo'n nacht. Je voelt je idd meer mens dan.

Caro, wij gaan vanmiddag ff naar een kinderactiviteit. Het is bij ons achter dus als het te druk is ben ik zo weer thuis. Er staat een luchtkussen ed dus dat is wel leuk voor Wessel.

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Iedereen lekker kunnen genieten van het weer vandaag?

Ik ben lekker met Levi in de draagdoek over de rommelmarkt geweest. Een flessenwarmer en super leuke mini adidasjes gekocht die hij nu al past! Vond het eerst onzin om te kopen, maar ze bleven in m'n hoofd hangen, dus ben ze toch maar gaan halen. Was voor beide 4,- kwijt, dus daar kon ik het niet voor laten ;-)...

Verder had ik het idee dat hij vandaag toch wel wat last kreeg dat hij al meer dan een week niet gepoept had, dus had even de thermometer er in gestopt. Ja sorry, raar verhaal misschien, maar werkte super en nog snel ook! Jeetje, daar was ik niet op voorbereid: er bleef komen! Alles er natuurlijk onder: mijn handen, het kussen incl de doeken die er op lagen, zijn romper etc en telkens als ik het een beetje schoon had, kwam er nóg meer!!! Heb hem toen even op het aankleedkussen in bed gelegd, zodat ik een badje klaar kon maken voor hem en het bedje niet ook helemaal vies werd, maar wat denk je? Ja hoor, hij had natuurlijk nog niet geplast, dus toen was écht alles in de kamer vies! Haha, moest echt even af en toe pauzeren om te bedenken wat ik nou het beste kon doen / in welke volgorde etc! Maar goed, meneertje was daarna helemaal uitgeteld, maar wel lekker schoon gewassen in een fris bedje ;-)...

Ansje - fijn dat hij jullie wel volgt. Levi heeft ook meer interesse in de wat grotere dingen, ipv 1 vinger meer interesse in een hele hand etc, dus hopelijk zegt dat niet veel voor jullie... Maar afwachten dus maar wat er gezegd wordt de 10e...

Caro - schijnt dat sommige baby's 's avonds "clusteren": extra voeding willen om de nacht langer zonder voeding te hoeven, dus niet zo gek dan dat ze wat kort op elkaar komen en daarna een tijd niet.

Fren - lekker, vakantie geboekt! Wij gaan morgen paar daagjes naar Zeeland. Helaas niet echt super weer, maar wel zin om er even op uit te gaan.

Eef - bedankt voor het delen van je ervaring - het was dus wel wat begrijp ik. Klinkt wel logisch dat ze niet poepen in het water en dat het smaller is tussen de beentjes - kunnen ze wat makkelijker bewegen dan met zo'n dikke prop van een luier. Ga er dan denk ik ook maar 1 halen ipv de luierbroekjes - scheelt weer ruimte/ sjouwen...

Lianne - nog wat kunnen slapen ondanks de herrie?

Geplaatst

Ink, fijn dat Levi weer helemaal leeg is!! :-) en jij het kamertje weer schoon. Af en toe doe ik ook wel eens de thermometer gebruiken bij ze, het blijft dan inderdaad komen! En wat een stoere schoentjes heb je gekocht, super zeg! Ik vindt het wel grappig staan wanneer ze in de maxi cosi zitten, heerlijk stoer!

Lekker een paar daagjes naar Zeeland, geniet er lekker van!

Heb gister nog even kunnen slapen gelukkig. Was nog best fit! Gister lekker hele dag bijna op pad geweest met de kids, ben blij dat ze hier wel aardig goed tegen kunnen. Helaas zijn ze allebei wel enorm verkouden, dacht dat het weer wat opknapte, maar ze zitten nu helemaal vol. Vooral met drinken krijgen ze bijna geen lucht, waardoor ze uiteindelijk te moe zijn om de fles te drinken... Vandaag lekker rustig thuis, hopelijk knappen ze dan lekker op!

Zijn jullie er verder nog op uit getrokken met de kleintjes? Nog even een leuk fotootje van S.ven. Hij is van gistr..

[ATTACH=CONFIG]3989[/ATTACH]

Geplaatst

Meiden, ik weet niet of het zo is, maar het schijnt dat ontlasting opwekken met een thermometer niet goed is voor de darmen van de kleintjes. Dat heb ik vernomen van het zkh omdat wij dat ook deden als Vince verstopt zat. Beter is om 10-20cc extra water aan de voeding toe te voegen of een schepje olijfolie. Ook kun je lactulose gebruiken, is volgens mij verkrijgbaar bij de apotheek.

Door de Neocate zit Vince ook vaak verstopt en 'helpen' we hem met een half zakje Movicolon.

Prachtig weer was het gisteren, Vince en ik hebben lekker rustig in de tuin gezeten en genoten van het zonnetje. Meneer was de hele dag wakker met als gevolg dat hij nu voor de 3e nacht op rij van 22.30 - 06.30 uur heeft geslapen. Om 06.30 uur een grote fles gegeven en meneer slaapt nog steeds, hulde!!

Het is alweer mei, de maand waarin de meeste van ons waarschijnlijk weer aan 't werk moeten, blegh! Ik begin 22 mei weer en heb er zooooo geen zin in! Ach, nog ff full-time genieten van m'n grote liefde! Maandag eerst maar 's een jaartje ouder worden ;-)

Geplaatst

Wat een leuke foto Lianne! Plaats je ook nog een foto van de dame?

Heerlijk toch Melis dat doorslapen? Hier ook weer, alleen wilde Kaat gisteravond niet, Bram sliep om 9 uur maar ze bleef huilen, dus een klein flesje gegeven waarna ze om 10 uur in slaap viel. Bram kwam vanmorgen pas om half 8 en Kaat om half 9, fijn is dat.

Was alleen zelf veel wakkeer vannacht o.a. door onweer en harde regen! Was dat bij jullie ook? Mijn vriend sliep er doorheen, ongelooflijk! Ik miste de oudste die bij oma logeert, die komt dan altijd gezellig tegen me aankruipen, niet omdat ze echt bang is maar omdat ze door de herrie niet kan slapen. Ze zou vanmiddag thuis komen maar wil graag nog een dag blijven. Is natuurlijk ook wel lekker een paar dagen weer alle aandacht voor haar...

Ga eens douchen, geloof dat Kaatje stil is... nee, nog niet helemaal. Lastige is dat Bram soort van slaapt, maar nog niet diep in slaap is zodat hij nog wakker kan worden door zijn zus. Nog maar even wachten dan, anders heb je kans dat ik de douche uit zet en 2 huilende babies heb...

Geplaatst

Wat een k-weer hè! Ben blij dat we gister geschilderd hebben, de ramen konden savonds al weer dicht omdat alles zo'n beetje droog was. Vin is met fiene naar t bos gegaan en heeft genoten. Was wel pas om 1815 thuis terwijl fiene altijd rond 5 uur de fles krijgt, dus kindje had hongerklop, haha. Hij zei vanmorgen wel dat hij dit vaker gaat doen, qualitytime met z'n dochter. Alleen maar prima!

Heb zelf idd ook slecht geslapen, onweer en enorme pijn kn m'n rug door t schilderen. Ga zo maar eens douchen en bedenken wat ik verder allemaal moet vandaag.

Geplaatst

Maakt je een heel ander mens als ze doorslapen, heerlijk! Meneer ligt nog te slapen, ga 'm zo wakker maken anders gaat z'n ritme door de war en dat gaat net zo goed!

Hier is het vandaag ook bagger weer; onweer en veel regen! :-(

Manlief is gisteren tijdens z'n werk bekogeld met bier(flesjes) dus die stonk een uur in de wind, haha.

Geplaatst

Zag net deze site in een tijdschrift staat http://www.alfabetz.nl. Daar kun je een schilderij samenstellen met foto's van letters. Alleen zijn het niet zomaar letters, maar foto's van allerlei dingen die letters vormen. Bijv takken van een boom die een E vormen. Superleuk! Denk dat ik fiene haar naam ga maken als schilderij in haar kamertje.

Geplaatst

Leuk idee, ik ga kijken, ik heb nog niks aan de muur bij de kindjes!

Nou, Kaat bleef huilen dus heb haar apart gezet, haha! Ben gaan douchen en nu eindelijk slaapt ze, op onze kamer...

Trouwens, hier begint heel voorzichtig het zonnetje te schijnen!

Vraagje maar zal wel aan mij liggen: heeft iemand van jullie ook zo'n honger de hele tijd? Ik was ruim 10 kilo afgevallen na de bevalling, had wekenlang helemaal geen trek, zeker niet in snoep e.d. maar het lijkt of ik het nu moet inhalen! Misschien omdat de babies zoveel energie kosten? Jammer is dat ik alweer 3 kilo ben aangekomen, mmm, is wel zonde. Nu heb ik weer enorme honger terwijl ik twee boterhammen op heb om half 9... En 's avonds enorme snaaizin!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden