Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bikkel, fijn dat het weer beter gaat met J.arno.

Gisteren is het me eindelijk gelukt om op mijn werk in het systeem mijn ouderschapsverlof in te vullen. Ik kwam mijn manager ook nog tegen. Ze doet nog steeds moeilijk. Ze vond dat ik alles teveel medicaliseer en dat ik J.asper niet teveel medicatie moet laten toedienen. Wat Jasper doet tijdens een aanval kan volgens haar ook gewoon een apneu zijn. En ze vond ook dat ik hem maar niet laten opereren. Ik moet maar wachten totdat hij 12 jaar is. Ik viel van mijn stoel van verbazing. Waar bemoeit ze zich mee. Ze heeft echt niets begrepen van epilepsie en ze is zeker niet geinteresseerd in als ik haar wat uitleg wil geven. Dus ik geef het maar op. Helaas heeft J.asper nu eenmaal epilepsie en heeft hij medicijnen nodig. En hoe jonger een epilepsiepatient is, hoe beter een operatie is. Ik had echt het idee dat ik me moest verdedigen voor mijn keuzes. Mijn man en ik nemen echt niet alles zomaar aan van de artsen, maar ik heb inmiddels ook informatie opgevraagd en gedeeld met de epilepsievereniging. Ik weet dat ik het goede doe voor J.asper. Ik kreeg ook nog even te horen dat mijn icsi-traject belastend was geweest voor het werk en mijn collega's. Ja, lekker makkelijk. Ik zat onder de hormonen, met mislukte pogingen en de een na de andere collega werd gewoon zwanger. Ik vind het dus niet zo raar dat ik het moeilijk had en helaas voor mijn collega's soms niet te genieten was. Verder ben ik vanzelf zonder hormonen al een persoon die emoties niet altijd verbergen kan. Ik kon haar wel wat doen. Nou, gelukkig heb ik nog een paar weken om mijn boosheid te laten zakken. Volgens mij is ze nog steeds boos, omdat ik de bedrijfsarts heb ingeschakeld toen ik zwanger was en ik daarna al snel minder mocht werken. Ik denk eerder dat zij er een probleem mee had dan de meeste van mijn collega's. En ze durfde zelfs nog te beweren dat J.asper wellicht epilepsie heeft, omdat hij met icsi is verwekt.... Wat kan een mens zoveel onzin uitkramen...

Geplaatst

En nog even over kleertjes. Ik gebruik meestal rompers met lange mouwen en daar gaat een shirtje overheen. Verder koop ik ook kleding bij de C&A (meestal online of via de Wehkamp). Mijn ervaring is dat je ook bij de H&M leuke kinderkleding kunt krijgen.

Geplaatst

Wat een monster van manager heb jij Chrish, verschrikkelijk.

Bikkel, fijn dat het weer iets beter gaat met J.arno

Koortsstuip??? nog nooit van gehoord, wat moet ik me daar bij voorstellen??

Geplaatst

Wat? Die laatste opmerking is wel de druppel zeg, pfff...

Medusa dat is heel eng: ik hoorde kreuntjes in de babyfoon en mijn moederinstinct zei dat ik moest gaan kijken. N had koorts en ik had haar een paar uur daarvoor een zetpil gegeven. Toen deze was uitgewerkt is de koorts omhoog geschoten naar..? In ieder geval kwam ik boven en trof een blauw kind aan met weggedraaide ogen dat nergens op reageerde. Ben in mijn leven nog nooit zo geschrokken en bang geweest... Meteen 112 gebeld en de ambulance was vlakbij in een park bij een bejaarde die niet goed was geworden in de hitte (was 32 graden). Ze hebben die dame laten liggen en naar ons gekomen, een baby van 15 maanden gaat voor...

Terwijl ik wachtte hield de dame van 112 me aan de lijn en vertelde wat we moesten doen. Gelukkig was het zondag (vaderdag) dus was P thuis. We moesten haar tot haar luier uitkleden en op de koude tegelvloer op haar zij leggen. En een lauwe theedoek op haar om te koelen... Gelukkig waren ze er na 5 minuten en toen ze haar temperatuurden had ze nog iets meer dan 40 graden, kun je nagaan wat ze had nog in bed...

Uiteindelijk kwam ze bij en moesten we zelf naar de huisartsenpost waar bleek dat ze een fikse keelontsteking had dus antibiotica. Ze bleef wel steeds zachtjes kreunen, heel naar. En het was zo warm dus onhandig met koel houden.

Als met al heb ik haar dus nooit meer iets durven geven want het probleem was dus dat toen de paracetamol was uitgewerkt, de koorts heel snel heel hoog werd, dus onderdrukken durf ik niet meer. Ja nu weer wel want ze is 8 maar gelukkig is het bijna nooit nodig (afkloppen).

Er wordt verschillend gedacht over de gevolgen van een koortsstuip, de een zegt is eng maar kan geen kwaad maar er zijn kinderen die er wel degelijk wat aan over hebben gehouden omdat het kortsluiting in de hersenen kan geven. Brrr... Sorry, wilde niemand bang maken maar je vroeg er naar Medusa...

Geplaatst

Chris wat een naar mens zeg die leidinggevende van jou..bah ..het is toch vaak hetzelfde verhaal..eerst ben je belastend vanwege de behandelingen..dan ben je moeilijk omdat je vanwege een tweeling eerder moet stoppen ..en dan als er iets met je kindje aan de hand is wordt daar weer raar over gedaan!!

Gadverdarrie..zo hebben ze mij er dus ook uitgewerkt he..en dat doet gewoon pijn!!

Maar goed, dat betekent natuurlijk niks voor jou maar ik vind wel dat er enorm weinig begrip is bij werkgevers.

Je hebt er twee heerlijke moppies voor terug die belangerijker zijn dan alles!

Hoop dat je woede bekoelt en anders gewoon de waarheid zeggen.

liefs stiertje

Geplaatst

Mmm heb eigenlijk geen woorden voor jou manager want alles wat eruit komt is niet netjes haha! Bahbah wat bestaan er toch nog onozele, emotieloze mensen! Laten we hopen dat op haar pad des levens ook iets passeert en dat de mensen dan net zoveel begrip hebben als dat zij nu heeft!!!

Geplaatst

Jeetje Chris, wat een raar mens zeg! Dat je je in hebt kunnen houden, knap hoor! En inderdaad, wanneer ze zelf te maken krijgt met dergelijke situaties weet ze hoe het is. Heb je wel zin om volgend jaar weer aan het werk te gaan?

Had ook nog nooit gehoord van een heftige koortsstuip! Heftig hoor. En paracetamol is inderdaad niet nodig bij koorts, het is beter om het zo uit het lichaam te laten gaan.

Bikkel, fijn dat het beter is gegaan met Jarno, hopelijk vannacht weer een goede nacht!

Vandaag heerlijk 2x naar buiten geweest met de kids, wat een heerlijk weertje zeg! Volop genoten, morgen helaas weer aan het werk....

Vanmiddag nog maar even bij de Zeeman gekeken en een leuk broekje voor L.ara gekocht. Vindt dat er bij ons nog veel hangt wat er al maanden hangt, niet veel keus dus... VIndt zelf ook dat soms truitjes na 1 a 2 keer wassen krimpen, broekjes gaat beter.

Geplaatst

Echt Lianne? Wat jammer! Ik kom er eens in de twee weken ongeveer en ze hebben altijd wat nieuws! Ik word er juist hebberig van en moet me inhouden om niet te veel te kopen want eigenlijk hebben ze op dit moment niks nodig. Ik heb het laatst gevraagd en ze krijgen twee keer per week levering van nieuwe kinderkleren. Raar dat dat bij jullie niet zo is!

Geplaatst

Caro, zoals jij een koortsstuip omschrijft, zo heeft J.asper zijn epileptische aanvallen. Soms lijkt iemand een epileptische aanval te hebben, maar is het een koortsstuip. En het is allemaal supereng om te zien.

Lianne, op zich heb ik wel weer zin om te gaan werken, met name voor de sociale contacten. Als ik naar het rechtsgebied kijk waarbinnen ik als jurist werk, dan ben ik daar wel op uitgekeken en wil ik eigenlijk wel iets anders. Ik ga wel naar iets anders uitkijken. Probleem is dat als ik uit eigen initiatief binnen een jaar vanaf nu wegga bij deze werkgever, ik wel mijn genoten ouderschapsverlof moet terugbetalen. Op dit moment werk ik bij de rijksoverheid. Dus eigenlijk zou ik een andere functie moeten vinden binnen de rijksoverheid. In dat geval neem ik mijn contract met bijbehorende opgebouwde rechten mee. Dit is anders wanneer ik bij een lagere overheid of in het bedrijfsleven een nieuwe baan zou vinden. Ik moet het dus nog even zien uit te houden daar met deze manager. Bovendien wil ik in Zwolle blijven, terwijl de meeste banen voor rijksambtenaren te vinden zijn in Den Haag. Ik werk nu al 7 jaar bij dezelfde club. Als ik op een normale manier zwanger had kunnen worden, was ik allang eerder gaan solliciteren. Toen ik in de MMM kwam, had ik een andere manager met wat meer empathisch vermogen. Op dat moment besloot ik om even niet verder te kijken naar een andere baan. Extra stress wilde ik niet opzoeken tijdens de behandelingen en bovendien had ik wel credits opgebouwd op dat moment. Inmiddels ligt dat kennelijk weer anders, zo heb ik helaas moeten ondervinden. Ik moet er maar mee zien te leven voorlopig. Het is niet voor eeuwig. L.isanne en J.asper zijn het belangrijkst. Werken kan altijd nog, mijn kinderen zien opgroeien niet.

Stiertje, zulke dingen doen inderdaad pijn. Maar ik heb al tegen mijn man grappend gezegd dat ik best bereid ben om weg te gaan mits er een behoorlijke afkoopsom tegenover staat :). Maar dat zullen ze nooit doen. Mijn manager heeft helaas de neiging om zakelijke belangen altijd voorop te stellen (daar wordt ze ook voor ingehuurd), maar ze opereert vaak wel op het randje van wat mag.

Bikkel, mijn manager loopt tegen de 60 aan. Ze heeft zelf geen kinderen, maar ze heeft wel een pleegdochter (gehad). Ik denk dat er wat oud zeer zit, maar daar is zij verder niet open over. Wat er ook bij haar is gebeurd, ze hoeft het niet op mij af te reageren.

Geplaatst

Heel waar wat je zegt: werken kan altijd nog, je kinderen zien opgroeien niet! Precies zoals ik er over denk...

Oeh zou me niks verbazen als er oud zeer zit... in haar tijd kon het nog niet, is ze misschien jaloers? Misschien gaat dat wat ver maar dat is het eerste dat in me opkomt...

Geplaatst

De kleertjes van de zeeman zijn heel wisselend, soms blijft het heel lang mooi en soms kan je na 1 keer wassen weg doen.

Hier ook met de de collectie dat er wel regelmatig nieuw ligt maar kan ook soms heel lang duren.

Chrish, zeker waar wat je zegt je kinderen zijn het belangrijkst.

Best kans dat er oud zeer zit, beetje verbittert misschien

Geplaatst

Vandaag tot nu toe een rustige dag. Toen ik gisteren bij J.asper op bezoek was, was het buiten heerlijk zonnig weer. Dus heb ik samen met de kinderen een wandeling gemaakt. SEIN ligt in Zwolle vlakbij het FC Zwolle stadion en daar zit weer een hele grote speelgoedwinkel. Dus ik kon het niet laten om daar met ze naar toe te gaan en iets te kopen. Vandaag is het hier wat minder weer, dus ik denk niet dat het wandelen wordt vanmiddag.

Geplaatst

Mag je hem morgenavond weer lekker mee naar huis nemen voor het weekend? Zijn er al eerste resultaten van de observatie?

Bram heeft zojuist zijn eerste tijgerbeweging gemaakt! Trok zich aan zijn armjes een beetje naar voren... Benieuwd of het doorzet of dat het een toevalstreffer was...

Geplaatst

Chris, goed dat je wel weer zin hebt om te gaan werken! En er zal inderdaad oud zeer zitten bij haar. Als manager vindt ik dat je dit niet op deze manier mag laten blijken wanneer je het niet eens bent. Ik kom uit de buurt van Zwolle, en het is echt een mooie speelgoedwinkel waar je geweest bent. Wat heb je voor ze gekocht?

Geweldig dat Bram bijna gaat tijgeren! Nu de camera in de aanslag houden! Benieuwd wanneer Kaat zijn voorbeeld gaat volgen!

Vindt het ook jammer dat er bij de Zeeman nog kleertjes hangen die ik maanden geleden ook al had. Kom er ook niet heel vaak aangezien ik er amper met de kinderwagen binnen kom. Moet dan van alles aan de kant zetten of de kids krijgen dikke jassen enzo in de wagen gedrukt... Niet echt vriendelijke winkel met brede kinderwagen. Binnenkort maar weer even shoppen bij H&M en C&A/V&D.

Geplaatst

Caro, morgen mag J.asper weer mee naar huis. We hebben met de neuroloog afgesproken dat hij nog 1 week blijft. Hij heeft gisteren twee aanvallen gehad. De medicatie kan dan sneller opgehoogd worden dan wanneer J.asper thuis zou zijn. Hij is ook erg verkouden geworden inmiddels. Het kan ook zijn dat dit de aanvallen van gisteren heeft uitgelokt. In ieder geval is het vandaag wel goed gegaan met J.asper.

Super dat Bram zijn eerste tijgerbeweging heeft gemaakt! Voor je het weet teigert hij de hele kamer door. En dan heb je geen rust meer :).

Lianne, ik heb voor allebei een speeltje van Lamaze gekocht, de giraffe en de vuurvlieg. En verder twee pillow pets. Dat is een kussen in de vorm van een dier (een beer en een pinguin). De toy champ is volgens mij de grootste speelgoedwinkel van Zwolle.

Geplaatst

Chris, lekker het weekend weer compleet, balen dat hij weer een aanval heeft gehad, maar wel fijn dat ze nu meer met de medicijnen kunnen doen.

Wat een draak van een manager heb jij, wahhhhh. fijn dat iedereen zijn eigen mening heeft maar een beetje begrip en jou mening aanhoren zou geen kwaad kunnen, maar wie weet is het inderdaad oud zeer.

Caro, tijgerende bram!!! jippie, maar het is nu ook gedaan met de rust.

Hier gaan we een leuk nachtje in. Maud is uit mijn oude ledikant gevallen vanmiddag. Het is nog een laag bedje zie foto[ATTACH=CONFIG]4770[/ATTACH]

Ik heb er zelf tot 2,5 in gelegen en mijn zussen tot anderhalf, nooit is er eentje uit gevallen en natuurlijk mijn moppie wel. Het is maar 50 cm maar wel een buil op haar hoofd en een wekadvies voor iedere 2 uur.

Vanmiddag had ik haar in bed gelegd en ik ben naar beneden gelopen, ik zag de buurman bij mijn vriend buiten en moest hem nog wat geven. Toen ik buiten liep hoorde ik haar hard huilen dus snel afgegeven en naar binnen gerend. Daar zat ze dan op de grond naast haar bed. Slik!!!!!! Dat is schrikken. ze huilde gelukkig niet meer zo, dus geprobeerd of ze weer in bed wilde en je zou denken dat ze van haar fouten leert, maar dat is nog even niet het geval. Ze ging gelijk weer staan een beetje dansen en wiebelen en lachen. Zucht.

Toch maar even de huisarts gebeld en hoefde niet langs te komen maar kreeg wel een wekadvies. s Middags heeft ze niet meer geslapen dus de avond was ze wat nukkig. Daarna moeite om in slaap te komen maar na een halfuurtje was het toch gelukt. Net even bij haar wezen kijken en met haar zitten kroelen. Ze viel gelijk in slaap tegen me aan wat ze nooit doet. Normaal gaat ze gelijk naar de dieren stickers op haar deur kijken en de koe na doen.

Maak me nu wel een beetje zorgen, zo maar eens een fles maken en kijken of ze gaat drinken, (oma had de papfles vanavond met alleen granen gemaakt en was de melk vergeten)

Ik hoop dat ze goed drinkt en dat ze verder geen problemen krijgt. we hebben wel gelijk het bedje bij mijn schoonouders gehaald en zijn nu druk opzoek naar een ander bedje. Blijkbaar zijn de rustige kindjes van vroeger niet meer de kindjes van vandaag.

Geplaatst

Balen zeg! Je schrikt je rot, had ik ook toen Bram van ons bed was gerold maar het zijn 'tough cookies' die babies!

Nou leuk dat jullie zo enthousiast zijn maar hij heeft niet meer getijgerd vandaag... Wat hij wel doet steeds nu is op zijn buik om zijn as draaien en rondkijken in de hoop iets interessants te vinden. Benieuwd wat ie morgen doet.

Vandaag trouwens ons eten voor ze gemaakt: paar kipblokjes gebakken met sperziebonen en rijst en de staafmixer tevoorschijn gehaald, was best een succes... Beetje droog dus wat water erbij gedaan, iemand een tip om het smeuiig te maken? Opvolgmelk erdoor? Dat staat in het Opperdepopboek maar het lijkt me dat het dan zo weeiig wordt en ze weer niks proeven...

Geplaatst

Ik was me inderdaad kapot geschrokken. Fles ging op en daarna werd er nog gekletst. Pff gelukkig maar.

Fren we gaan voor een normaal ledikantje. Een gewoon bedje komt wel als ze drie is ofzo. Box staat ook al laag, maar dat gaat niet met dit bedje. Gelukkig kunnen we deze even lenen, al bedacht ik me later dat we ook een campingbedje hadden.

Caro, jammer, maar gaat goedkomen hoor uiteindelijk gaat hij ook gewoon lopen, ze genieten nu nig teveel van het baby zijn.

Als jet vlees hebt gebakken de jus niet weg doen maar wat water er bij en laten koken en dst door het eten, of kookvocht van de groente. Niyet van de aardappels want dan wordt het net behangplaksel. Bleh

Geplaatst

jeetje meezie wat een schrik zeg! die dame van jou is lekker ondernemend. En natuurlijk gaan ze nu vaak vallen omdat ze proberen te staan en dat is nog heel wiebelig maar uit bed vallen is natuurlijk niet de bedoeling. Wel een enorm lief bedje zeg!!

Caro die Bram..gaat commando haha!! Leuk toch.

Chris wat fijn dat j.asper weer mee naar huis mag zeg, heerlijk heb je je mannetje weer lekker bij je.

Lianne ik heb een wagen achter elkaar en zelfs dan is het nog moeilijk navigeren in die winkel..het staat zo bommetje vol..

Dames hebben jullie misschien nog tips voor mij tav het brood eten? Giada moet erg kokhalzen en soms zelfs overgeven als ze stukjes in haar mond krijgt en ik weet niet zo goed hoe ik dit kan stimuleren, of in ieder geval oefenen. Als ik haar een stukje brood in het handje geef dan kijkt ze er niet naar en laat ze het gewoon weer vallen...is ze er misschien nog niet klaar voor en moet ik het niet pushen ..of juist wel?? ..weet het ff niet meer.

liefs stiertje

Geplaatst

Ik ben begonnen met ieniemieniemuizenhapjes... echt net iets meer dan een kruimel en dat bleef gewoon op de tongetjes plakken en werd er niet uit gewerkt. Dit een paar dagen gedaan en al snel konden de stukjes groter. Anders weet ik het ook niet, opdringen lijkt me niet fijn voor moeder en kind. Ze krijgen toch pap? Daar zitten ook vezels in dus ze krijgt vast genoeg binnen.

Naar Zeeman en Kruidvat ga ik zonder kinderen hoor, moet er niet aan denken met de kinderwagen daar binnen, pfff.

Zo, ik was fan van de Active fitluier, zo lekker zacht maar hij is absoluut niet geschikt voor 's nachts... Bram was doorgelekt tot een zeiknatte slaapzak gister, bah! Mijn moeder had ze gekocht, pakken opmaken overdag en weer naar de Baby dry...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden