Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Stiertje, gefeliciteerd met jouw twee meiden!!!

Lianne, veel plezier op wintersport en een goede reis.

Mijn eerste werkdag ging goed. Nog niet heel veel gedaan. Met L.isanne en J.asper ging het goed. Ze vinden de opvang leuk. Vooral J.asper. Alleen maar lachen, totdat hij naar bed moest. Toen werd het huilen. En L.isanne slaapt altijd zo gemakkelijk.

Ik werk straks op maandag, dinsdag en donderdag.

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Chris, heeft jasper uiteindelijk wel geslapen of helemaal niks??

Hier ook een eerste kies door, gelukkig maar eentje en niet alle vier, pfff moet zwaar zijn stiertje.

Hier er helemaal geen last van gehad, ik voelden hem toevallig met tandenpoetsen.

Vanmorgen nog even wezen schaatsen, maud mee op de slee, maar het was wel heel koud. Heerlijk om weer even mijn noren aan te trekken en te schaatsen. Vorig jaar mocht ik niet omdat ik toen hoog zwanger was. Morgen ochtend nog even denk ik en dan is het weer gedaan met de ijs pret

Geplaatst

tis allemaal een faaaaaaase....

Haha Stiertje moet meteen weer denken aan zo'n stukje op Facebook, heb je deze wel eens gezien?:

Het is een fase Het is een fase Het is een fase Het is een fase Het is een fase Het is een fase Het is een fase Het is een fase Het is een fase Het is een MONSTER Het is een fase Het is een fase Het is een fase etc. :-)

Geplaatst

Het is een fase Het is een fase Het is een fase Het is een fase Het is een fase Het is een fase Het is een fase Het is een fase Het is een fase Het is een MONSTER Het is een fase Het is een fase Het is een fase etc. :-)

hihi MONSTER!!! Leuk!!!

Geplaatst

Laten we bij alle ongemakken maar zeggen dat het een fase is! Dan valt het altijd mee :-)

Fijn dat L.isanne en J.asper het goed hebben gehad op de opvang. Ik vond dat in het begin nog wel spannend hoor! Het zal allemaal vanzelf wel wennen!

Stiertje hoop dat de kiezen snel doorkomen, anders is het wel een hele lange fase.......

Hier klaar voor vertrek! Heb er helemaal zin in!! Tegen 11 uur vanavond gaan we rijden denk ik, of we moeten al eerder op hete kolen zitten... Manlief is naar zijn ouders om een paar uur slaap te pakken, hij gaat de hele rit rijden.. en ik lekker slapen ;-)

Denk niet dat ik me nog meld vandaag, dus tot over een goede week!!

Geplaatst

caro, zag je vraag over detafelhoekbeschermers, wij hebben ze van ikea!

Zal een foto proberen te plaatsen![ATTACH=CONFIG]5018[/ATTACH]

Geplaatst

Stiertje gefeliciteerd!!!!!

Lianne veel plezier in de sneeuw. Lekker genieten en veel buiten zijn.

M is gisteren naar het cb geweest. 10180 Gr. En 77 cm. De arts was erg tevreden. Hij eet op het kdv een potje maar als wij dan eten zit hij weer mee te eten. Als hij niets krijgt

Krijst hij alles bij elkaar...... De arts gaf aan dat hij keurig op gewicht is en als hij echt vervelend wordt negeren of zijn kinderstoel omdraaien.

Ik lig ziek in bed met een voorhoofdsholteontsteking

Wel bij de ha geweest maar krijg niets. Antibiotica werkt niet dus vooral stomen en als ik koorts krijg bellen. Fijn......

Geplaatst

Beterschap moontje!

Ja caro, er zit een plakstripje aan de binnenkant, wij zijn heel tevreden en het ziet er ook nog grappig uit! Wij hebben donker grijze meubels dus dat past er goed bij! Ze zijn er ook in het wit en 8st in een zakje!

Geplaatst

Auto stuk!! vlak voor vertrek..... k*t!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu wachten op anwb en hopen dat ze het kunnen maken of dat we vervangend vervoer kunnen krijgen..... grrrrrrrrrrrr

Geplaatst

Meen je niet!! Oh ik hoop dat jullie een andere auto krijgen, wordt dan misschien pas morgen? Succes!

Die hoekjes van ons waren ook met 3 plakstripjes van 3M, toch een gerenommeerd merk plakmiddelen... Maar ze trekken ze er zo af! Bij dus jullie niet?

Geplaatst

Lianne, dat is balen!!! Ik hoop dat jullie snel geholpen kunnen worden door de anwb en dat de planning niet teveel in de war wordt geschopt.

Meezie, J.asper slaapt wel. Hij slaapt moeilijk in. Hij gaat tegen 19.30 uur naar bed. Maar ergens vanaf 02.00 uur wordt hij vaak wakker, huilt hij en dan zijn we vaak 1 tot 2 uur bezig met troosten. Uiteindelijk gaat hij wel weer slapen, maar het duurt gewoon lang.

Caro, wat goed dat B.ram en K.aat hebben meegegeten met de pot. Dat is idd een overwinning. Hier krijg ik dat nog niet echt voor elkaar.

Moontje, beterschap!

Volgende week gaat het echte werken beginnen. Gisteren was alleen nog maar mails (1958 mails!!) lezen. Ik moet zeggen dat ik ook een hoop mails ongelezen heb weggedaan. En veel thee / koffie gedronken met collega's. Heel veel nieuwtjes gehoord, van positief tot negatief. Een van mijn collega's is erg ziek geworden, een zeldzame vorm van kanker, ergens in de onderbuik. Het zit tussen darmkanker en baarmoederhalskanker in, zo heb ik het begrepen. Zij is de vierde persoon in de wereld bij wie dit wordt vastgesteld. Ik vond het erg schokkend om te horen. Ik werd er even stil van.

Geplaatst

Stiertje, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van de meiden.

Dat jaar is omgevlogen, alvast een fijne zondag toegewenst.

Moontje beterschap.

Hopelijk voel je je snel een stuk beter.

Chrish, het KDV is wennen voor iedereen.

Niet alleen voor de kindjes maar ook voor mama.

Die moet in een nieuw ritme komen, hopelijk ben je weer snel gewent.

Meezie, leuk dat je bent wezen schaatsen, was het niet vreselijk koud.

Hier stond de thermometer op -/- 9.5

Inge is vanmiddag ziek geworden, 39.5 en vuurrood.

Eten en drinken doet ze nog wel goed, ik zou er niet aan moeten denken wat zij allemaal nog wegstout.

150 gr, aardappelen, met brocolli, appel en een 1/4 bal gehakt, daarna nog een pyjamapapfles 200 ml.

Ik heb haar een zetpil gegegeven, hopelijk knapt ze snel een beetje op.

Anders gaan onze plannen snel om, daar we een druk weekend voor de boeg hebben, maar ziek is ziek.

Wat doen jullie met die hoekjes?

Geplaatst

Op de tafelpunten! Wij hebben een tafel met 4 dubbele scherpe hoekjes en het is al een paar keer kantje boord geweest met Bram want hij trekt zich nou de hele tijd op maar valt ook nog om. Bij de oudste nooit gedaan want die stuntte nooit maar dit mannetje is een ander verhaal...

Ik wist niet dat Blokker ze had??

Beterschap met I.nge!

Lianne zijn jullie nog weg gekomen?

Hier weer huilen als vanouds, van 8 tot 9 ongeveer met onderbrekingen... Nou ja, 9 uur is te doen zullen we maar zeggen...

Het eten was wel wennen hoor, vooral Kaat vond het best lastig. Had alles in mini stukjes gesneden en een beetje jus van de kip er door want anders zo droog maar het was knoflookkip hihi... Maar samen een heel bord op! Wil ze vanaf nu toch vaker laten mee eten maar ja wij eten soms rare dingen bv pittige uientaart, dat ga ik nog niet doen hoor.

Geplaatst

Hihi geappig caro, wij toevallig ook echt stukjes mee laten eten. Broccoli, hamburger en krieltjes. Ze vond het super, maar at echt veel minder als wanneer we het zouden pureren. Zeker toen wij water gingen drinken, toen wilde zij ook drinken. We hebben haar wat gegeven maar toen was het eten ook klaar.

geven jullie zelf nog hapjes aan, wij rpikken het op een vork en dan geven we de vork aan maud en die stopt het eten in haar mind, madam doet alles graag zelf, zucht.... Hoef echt geen hapje in haar mind te doen hoor.

Vlinder beterschap met inge, gister nog zo vrolijk op de slee en nu ziek!

Het was wel fris vanmorgen, maar ze zat heerlijk in haar skipak en in de zak van de bugaboo, muts op wanten aan en lekker in de zon. We zijn niet langer als een uur weg geweest.

Lianne, balen van de auto, hopenlijk ben je ondertuusen onderweg naar de sneeuw, vanaf zondag wordt het hier weer minder.

Geplaatst

We zijn niet weg helaas.... erg handig wanneer je een lidmaatschap bij de anwb hebt met Europa Service Vervangende Auto Service Buitenland. Monteur gaf aan dat hij niets voor ons kon betekenen!! Terwijl wij naar ons idee recht hebben op vervangend vervoer. Auto kan niet binnen 24 uur gemaakt worden aangezien het morgen zaterdag is. Uiteraard heb ik alweer aan de bel getrokken bij de anwb dat ik het hier niet mee eens ben. Zit nu te wachten op telefoon van de backoffice, over hoe en wat.... We willen morgen vervangend vervoer, hoe eerder hoe beter!!!! Ben er helemaal klaar mee..... bah....

Manlief is maar alvast naar bed gegaan. Die moet de hele rit rijden en dus fit zijn.

Vlinder, beterschap met Inge. Hopelijk valt het mee en is ze morgen weer fit!

Geplaatst

Anders een auto huren en de kosten verhalen op ANWB? Nee misschien maar niet want als je het niet terug krijgt... Hoe dan ook sterkte, ik hoop dat jullie morgen wel kunnen vertrekken!

Meezie ik voer ze nog hoor, anders wordt het echt een zootje! Ik had ze vanmiddag een mini muffin gegeven, dat was smullen en Kaat doet dat best goed maar Bram... kruimels op de stoel, in de stoel, op zijn kleren, handen, snoetje, pfff... Kaat eet gewoon veel netter haha.

Ik had laatst spaghetti gepureerd nou dat werd een kleffe zooi, dat doe ik niet meer. Ze hebben er dapper een paar happen van gegeten, ook nog opgeleukt met melk maar uiteindelijk een potje opengemaakt. Wil het binnenkort nog een keer proberen en dan weer heel fijn snijden...

Geplaatst

Zo nog even lekker geslapen vannacht! Auto staat nu bij de garage en wordt gemaakt. Duurt ongeveer een uur. Daarna gelijk de laatste spullen in de auto en we gaan weg!! ANWB heeft verder niets voor ons kunnen doen, ga ik na onze vakantie nog wel achteraan. Eerst lekker genieten!!

Spagetti en maccaroni pureren is geen succes hoor!! Hier eten ze dat ook niet......

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden