Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goeiemorgen

Wat vervelend Simonja! Tja, het wakker worden en huilen in de nacht houdt niet op als ze geen baby meer zijn, dat gaat nog jaren door... Nu is de oudste 8 en komt ze eigenlijk alleen als het hard regent en/of onweert, dan kan ze niet slapen, maar verder wordt ze zelden wakker 's nachts en als het zo is gaat ze zelf water drinken of plassen. Maar dat heeft lang geduurd... Kon hij iets zeggen waarom?

Hier een goeie nacht, 7 uur Bram bij papa, half 8 Kaat bij mama, begint een beetje een ritme te worden, steeds rond die tijd, nou prima. Gisteravond wel lang gehuild, vooral Kaat echt krijsen en een ongeduldige chagrijnige papa tot gevolg, terwijl ik hem juist een compliment had gegeven dat hij er beter en relaxter mee omgaat. Ach ja, af en toe zal het nog wel zo gaan maar als je het vergelijkt met een paar weken geleden is het al een stuk beter.

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier wat nieuws: als mama je benen vasthoudt omdat je luier bol staat vd smeuïge poep, dan Us het natuurlijk geweldig om met je handjes daar in te graaien... Lekker dan ;-) wel lang geslapen: 2030-915 uur!

Vandaag tassen inpakken, heb alles wel al verzameld en dan een kort nachtje: om 300 staat schoonmams op de stoel om ons weg te brengen. Wat zouden jullie doen? Fiene om dat tijdstip een klein flesje en dan bij opstijgen om half 6 een normale fles? Dan blijft t ritme er een beetje in.

Geplaatst

Fren - jij gaat naar lesbos toch? Wij gaan in juli 8 dagen naar kreta. Ben erg benieuwd hoe het gaat met F daar en lees het graag als je weer terug bent (of ben je daar ook online?). Geen idee eigenlijk hoe dat gata in het vliegtuig? Meezie had geloof ik de maxicosi mee in het vliegtuig, toch? Maar aangezien je geen extra stoel hebt, moet je er dan mee op schoot zitten als het vliegtuig vol zit? Haha, want dat gaat hem echt niet worden met die lange poten van ons ;-)... Hoe ga jij dat doen Fren? En wat betreft flesje - denk je dat als je haar overhevelt, ze wakker wordt en wilt drinken? Of is er een kans dat ze onderweg gewoon verder gaat slapen? Anders zou ik inderdaad een klein flesje geven denk ik als ik jou was...

Caro - fijn dat het wel al iets beter gaat met je man's geduld met de kleintjes.

Simonja- klinkt fijn, maar niet heus! Maar de zon schijnt inderdaad lekker, vooral de ochtend zou mooi worden, dus daar heb je dan inderdaad extra van kunnen genieten hihi, lekker optimitisch ;-)...

Iemand nog leuke tips voor vandaag? Geen idee wat er eigenlijk dicht / open is??? Man moet natuurlijk weer werken, dus ben alleen met Levi, maar heb zin in iets leuks te doen...

Levi zit nu nog op 2 voedingen 's nachts en ik zie er erg tegenop om weer te gaan werken, want voel me elke dag nog zo moe en brak... Hoop dat als ik straks rijstebloem er door mag gaan doen 's avonds, hij dan wat langer gaat slapen. De lactatiekundige zou me a.s. maandag nog even bellen om te vragen hoe het er nu mee gaat. Is voor mij een stok achter de deur geweest wel door te gaan met de borstvoeding, maar man, wat zou ik graag eens langer dan 3 uurtjes achter elkaar willen slapen....

Geplaatst

ink, we nemen de maxicosi wel mee naar het vliegtuig, maar alleen als we bij checkin een 3e stoel krijgen gaat ie mee het vliegtuig in. anders moet ie onderin het ruim. En als dat zo is, zitten we dus inderdaad 4,5 uur met Fiene op schoot... ben benieuwd, wij zijn allebei ook lang, dus zal niet de meest comfi vlucht worden dan. Nou ja, we wachten het wel even af!

Geplaatst

Caro fijn dat er een beetje een ritme in zit. Zal voor jullie een stuk meer rust geven. Fijn dat het nu ook wat beter gaat met je vriend en hij er wat beter tegen het gehuil kan.

Simonja kort nachtje dus..

Fren alvast een fijne vakantie in Griekenland. Ben wel een beetje jaloers...haha. Ik zou Fiene inderdaad bij het opstijgen een flesje geven. Dan heeft ze door het drinken ook minder last van de druk op haar oortjes.

Pff Ink, heftig hoor dat L nog twee keer per nacht komt. Kan me voorstellen dat je moe bent en tegen het werken opziet. Hopelijk mag je met rijstebloem beginnen. Wie weet helpt hem dat de nacht door. Zou mooi zijn.

Melis kan het fotootje ook niet zien..? Hij geeft een foutmelding aan.

Hier alles goed. Joël heeft volgens mij weer een sprongetje gemaakt en kan al weer zoveel meer. Toch merk ik dat hij nieuwe dingen nog heel erg spannend vind. Zo ben ik een boekje met hem gaan lezen. Vond hij erg leuk maar 1x voorlezen was genoeg haha. De babygym vond hij ook maar een halve minuut leuk en daarna zag ik een zielig pruillipje. Nog maar even wachten dus..

Hij sliep 's nachts nu steeds door tot 5.00/5.30 maar de laatste twee nachten is het weer 4.00. Gaaaap.

Meiden fijne dag!

Geplaatst

Ink en Fren, wij zijn vorig jaar met de oudste naar venetië gevlogen en dat ging prima. Fren zou haar proberen in de maxicosi over te hevelen zonder fles. Kijken of ze het pikt.... En anders inderdaad een klein flesje.

Ink: kan me voorstellen dat je inderdaadwel moe bent, moet zeggen dat ik daar wel blij om ben. Wilde ook bv geven, vond het erg jammer dat het niet goed ging door de spruw van M maar ben er nu wel heel blij om. Vind het ook fijn dat iemand anders hè over kan nemen...

Wij gaan zo eens naar het safaripark als het niet te druk is, even er lekker uit met de kids.

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Fren krijgen ze niet meer zo'n basket tegenwoordig? Dat was toch altijd met baby's., zo'n soort hangmandje voorin het vliegtuig? Kan ik me herinneren ooit gezien te hebben maar is misschien niet meer. Zeker flesje geven bij opstijgen ivm druk oortjes en bij dalen als ze niet slaapt weer!

Wij hadden geen extra stoel, maar gingen destijds in september dus vliegtuig zat niet vol zodat heen en terug mevrouwtje een eigen stoel had. Dus misschien hebben jullie geluk. Het blijft spannend maar het komt allemaal goed, heerlijk genieten daar!

Ink ik ga met de oudste naar Intratuin, ze wil bloemzaadjes kopen en planten straks, die is in ieder geval open, maar ik weet niet of je daar zin in hebt. Zal wel druk zijn.

Kaat is alweer wakker, waarschijnlijk een poepbroek, dus ga maar weer eens aan het werk...

Geplaatst

Die wiegjes zijn alleen op intercontinentale vluchten, niet bij Transavia. Heb ne even gekeken bij het online inchecken; daar kregen we 2 stoelen met z'n drietjes, maar heb nog niet ingecheckt verder, dan is er hopelijk aan de balie nog wat te regelen.

Overhevelen ga ik proberen, moet ik haar alleen vanavond niet in de puntzak in bed leggen, anders lukt dat niet... Jasje doe ik dan wel in de handbagage vooor als het fris is in het vliegtuig. Heb wel een beetje de kriebels hoor. Vin niet, die snapt niet da ik al drie dagen bezig ben met dingen verzamelen, maar die denkt er ook niet echt ove na wat mee moet en niet... Waarschijnlijk toch een vrouwenkwaal, haha!

Geplaatst

Ik zou ook de kriebels hebben hoor! Heb ik al als ik zonder kinderen moet vliegen (heb een beetje vliegangst en vriend ook maar we houden ons altijd stoer voor onze dochter) dus met een baby van 3 maanden... Ik zou het nog niet doen. Hoewel met eentje misschien wel.

Ik wil volgend jaar graag gaan maar nu je het zegt van die stoelen... wij zijn natuurlijk gebonden aan de zomervakantie (of de meivakantie) en moeten dan met 5 mensen met 3 stoelen doen, mmm... Nou ja dat zien wel dan wel. Had al bedacht dat ik naar Corfu ofzo wil, zo kort mogelijk vliegen...

Geplaatst

fren, heel veel plezier op vakantie!!!

ink, vermoeiend soms die bv, ik vind het dapper dat je doorzet en ik hoop dat levy je snel wat langer laat slapen! Hij komt wel goed bij he want het lijkt wel alsof hij niet verzadigbaar raakt met de voeding. Een collega had dat ook en is uiteindelijk gestopt en E kreeg toen speciale voeding voor hongerige baby's. Hier begint jarno wel een ritme te krijgen na 3,5 maand! Overdag komt hij om de 3 uur, als we weggaan wil hij soms 4 uur ertussen laten maar als hij in zijn eigen bedje slaapt dan redt hij dat niet! Hij heeft nu 2 nachten doorgeslapen, voorheen pakte ik hem om 23.15 nog even voor een voeding maar nu heeft hij al 2 dagen om 21.00 zijn voeding gekregen en om 22.00 met naar bed gaan heb ik hem nog even aangelegd, en nu heeft hij 2 kker doorgeslapen dus waarschijnlijk was die onderbrekening niet gunstig voor hem!

Geplaatst

Thanx Bikkel. Ik had het inderdaad wel gevraagd of dat het daar aan kon liggen en ze gaven aan dat hij echt super goed groeit en aankomt, dus dat het daar niet aan zal liggen. Hij laat er overdag gewoon net zo lang tussen zitten als 's nachts, om de 3 a 4 uur. Zit dus weinig verschil in bij hem qua dag of nacht helaas... En ik wil heel graag doorzetten, omdat ik weet dat hij straks dus wat er door mag, dus dan kan ik kolven en de rijstebloem er door en dan lukt het hopelijk wel beter 's nachts... Zal ik maandag eens gaan vragen, want is eigenlijk pas vanaf 4 mnd natuurlijk. Maar jij, Melis, doet dat wel al gewoon toch? Maar heerlijk hoor Bikkel, dat hij 's nachts bij jou zo goed slaapt. Ben ik echt wel beetje jaloers op ;-(...

Maar gelukkig is Levi verder echt super vrolijk en makkelijk: kan echt alles met hem doen en hij huilt echt zelden, dus dat zorgt er dan wel weer voor dat ik niet zal klagen ;-P...

Caro - we hebben hier ook een intratuin ja, dus ga ik misschien wel even met hem heen: zondag vier ik m'n verjaardag en dan kan ik de boel nog even opleuken, dus wel een goed plan ;-)...

Fren - logisch dat je het wel wat spannend vindt! Heb ik ook al met vlagen even hoor, terwijl het nog wel 7 weken duurt voor wij gaan ;-)... Zit me dan te bedenken hoe hij op de hitte zal reageren, wat ik dan voor kleertjes mee moet, etc ;-). Gaan jullie nog een auto ofzo huren om wat dagtochtjes te kunnen maken? Of met de bus? Want wij zijn wel van plan om er op uit te gaan trekken als oefening voor verdere reizen, zoals Azië ofzo... Tot 2 jaar kan hij immers gratis mee vliegen ;-)...

Geplaatst

net heerlijk op een terras zitten lunchen. Wessel heel de tijd in de speeltuin en nu bekaf in bed. Lauren slaapt al 4,5 uur dus ook niets van gemerkt. Kortom, heerlijk van het zonnetje genoten met een glaasje rose.

Fren, hele fijne vakantie.

Caro, was het niet super druk bij de Intratuin?

Geplaatst

Jaaaa superdruk! Maar we hebben het overleefd en kwamen thuis en papa sliep... en de babies slapen nog steeds, hij heeft geluk gehad, we zijn twee en een half uur weg geweest!

Geplaatst

Zonnetje? Hier grauw en grijs hoor...

Even een vraag van heel andere orde; ben zondag ongesteld geworden, weer heel heftig, ook behoorlijke krampen. Sinds een paar dagen heb ik laag in m'n buik erg veel last. Als ik ga zitten krijg ik echt een pijnscheut en hè bloedverlies is wel minder aan hè worden, maar nog steeds helder rood, en niet bruinig zoals normaal gesproken op dag 5. Klinkt een beetje viezig, sorry, maar wat zou het kunnen zijn?

Geplaatst

Fren, fijne vakantie!! Wij zijn met onze zoon ook gaan vliegen toen hij al wel 9 maanden was, maar dat ging prima. Ik heb toen gewoon gekeken of hij wakker werd of niet ( wij vlogen om 6 uur heen en om 5 uur terug...) en het flesje toen daar van af laten hangen. WIj waren in italie en Hidde heeft toen bijna de hele vakantie alleen maar een romper aangehad en een zonnehoedje op. en natuurlijk factor 50......

Ink, ik snap heel goed wat je bedoelt met de nachtrust: de kleintjes komen hier 1 keer per nacht, maar ja het zijn er twee dus ik ben ook de halve nacht in touw. Overdag zijn ze superzoet, maar vanaf een uurtje of 8 's avonds is het hier al een paar weken een toestand......ze willen dan niet slapen, alleen maar drinken, als ze hun zin niet krijgen gaan ze huilen, en Eef krijsen en dat duurt dan tot een uurtje of 11, gisteren zelf 12......Mijn man en ik worden er behoorlijk moedeloos.....Overdag hoor ik ze alleen even als ze willen drinken, verder liggen ze lekker te tukken of naar de mobiel of elkaar te kijken.... Zo bizar!! En als ze dan eindelijk slapen, komt de een rond 4 uur en de ander rond 6 uur, en mijn oudste word om 7 uur weer wakker dus dat uitrusten komt er hier ook nog niet echt van.

Respect voor diegenen die de Intratuin vandaag hebben getrotseerd!!!!!

Simonja, fijn dat je na je drukke nacht nog even lekker hebt kunnen genieten!! Zo heb ik gisteren heerlijk van een ijsje genoten op het terras met de tweeling heeeerllijk slapend in de wagen. Tja, dat is dan het GROTE nadeel van de bv: geen rose maar een ijssie....

Geplaatst

Oh Mira klinkt zoals bij ons tot een paar weken geleden... ze hebben hier al drie weken elke nacht doorgeslapen, scheelt zo veel in wat je kan hebben. Hoop heel erg voor jullie dat ze snel gaan doorslapen.

Hier zijn ze vanmiddag superzoet, Kaat heeft haar fles gehad, kon met de oudste rustig de zaadjes planten (3 soorten bloemen, ben benieuwd of het wat wordt) en Bram slaapt nu nog steeds. Betekent waarschijnlijk vanavond een hel zoals beschreven door Mira want zo was het hier gisteravond ook... Ik zei net tegen mijn vriend: denk hier nou aan, dat ze je gewoon hebben laten slapen vanmiddag en zo braaf waren, als ze vanavond huilen. Maar nee, zo werkt dat niet zei die, zucht... Ga nog maar eens een was draaien want ze waren allebei doorgelekt tot hun slaapzak... das dan weer het nadeel van lange tukken...

Fren balen dat je zo heftig ongesteld bent op vakantie. Zal toch gewoon menstruatie zijn, wat anders? Misschien is het een paar keer heftiger dan anders na de bevalling bij sommige vrouwen? Hoop dat het snel minder wordt.

Geplaatst

Fren fijne vakantie!! Zou bij het inchecken even vragen of het vliegtuig vol zit. Als het niet vol zit kan je misschien wat gelen met de maxicosi, want dat is een stuk fijnet. Heen zat maud bij mij op schoot en terug was er ruimte zat. Toen heeft ze ook de hele vlucht geslapen en heen maar steeds heel kort een paar keer.

Met opstijgen hebben ze minder snel last van hun oren als met dalen. Dus vooral met het dalen een flesje geven dan gaat de druk minder makkelijk van de oren.

Ink knap dat je het volhoud. Hier vandaag en gister een behoorlijke dip. Maud komt om de 2 a 2,5 uur overdag en slaapt steeds maar kort. Ze heeft veel last van boertjes en drinkt super onrustig, waardoor ik ook niet ontspannen ben. Ze krijgt nu 4 x in de week s avonds een flesje en een keer heb ik hem gegeven, wel met bv maar ik denk dat ze dat wel mooi makkelijk vind. Dan klokt ze zo 150 cc weg en soms wel meer ik geloof nooit dat ze dat in die korte tijd ook aan de borst drinkt en daardoor zal ze wel steeds vaker komen. Morgen eens kijken wat voor flesvoeding ik kan geven aan maud ik denk dat ik dan langzaam ga afbouwen, misschien dat het voor mij ook beter is want begin weer aardig mager te worden.

Iemand adviesen voor het afbouwen of voor wat voor voeding ik kan kiezen. Ze reageerd wel op koemelk als ik dat heb gegeten met maagzuur en uitslag.

Geplaatst

Hè meezie, als ze reageert op wat jij eet, dan zou ik voor hypo allergene voeding kiezen. Wat je qua merk kiest maakt weinig uit.

Afbouwen heb ik in een week gedaan, maar het advies is om telkens een voeding te laten vallen. Je kunt dan dat ritme een dag of 2-3 volhouden en dan weer een voeding laten vallen. Ik kreeg hè advies om de ochtendvoeding als laatste te laten vallen. Maar op internet kun je vast wel schema's vinden.

Tassen zijn ingepakt, huis is schoon, pizza in de oven, straks vroeg naar bed en dan kan het feest beginnen!

Geplaatst

Fren: heel veel plezier! Lekker genieten met je gezin.

Meezie: vorig jaar heb ik een voeding per week laten vallen omdat ik van plan was een ochtend en avondvergadering over te houden. Dat ging niet dus uiteindelijk helemaal afgebouwd. Dit keer in 5 dagen gestopt. Torengebouw op gevoel gedaan, als mijn borsten op springen stonden dan voeding geven en ande overslaan. Vooral goed letten op harde plekken!

Geplaatst

een ochtend en avondvergadering

Torengebouw op gevoel gedaan

Haha Moontje, gaat lekker! Tis dat we weten waar het over gaat anders was er geen touw aan vast te knopen!

Hier is het nu rustig, eind van de middag allebei een fles en vooral Kaat bleef daarna huilen. Om half 8 maar weer een fles gegeven, helaas spuugde Kaat papa onder (ik had net gedacht: goh, ze heeft al een tijdje niet gespuugd) maar verder allebei een hele fles forte op. Af en toe nog een kreet maar ik denk dat ze zo lekker gaan slapen, hopelijk weer tot morgenochtend.

Fren, ben benieuwd of je slaapt, ik zou toch zenuwachtig zijn en bedenken wat ik vergeten ben etc. Nogmaals veel plezier en als het kan af en toe een verslagje, liefst met foto, maak ons maar jaloers!

Geplaatst

Haha, foto lukt alleen via FB, kan niet uploaden hier via mobiel. Ga kijken, zal wel af en toe spieken, veel te spannend bij D&D meisjes. Geloof dat we wel wifi in t hotel hebben. Kijk even serie af en dan ga ik proberen te slapen. Schoonmams is hier om drie uur, dus half 3 bed uit.

Geplaatst

Net Draagmoeder gezocht gekeken... Sven en zijn man met de tweeling... Sven die vertelde dat het heel hard werken is, herkenbaar... en toen zei hij nog iets voor mijn vriend: "Soms denk je: Shut the fuck up!" Dat denkt hij regelmatig... gelukkig zegt ie het bijna nooit (meer).

Gelukkig een rustige avond hier, ook wel eens lekker. Ga zo naast de oudste liggen, die ligt in ons bed.

Oh ja Melis jij vroeg of ik die ringen al had gekocht: nee, nog geen tijd gehad om de stad in te gaan, misschien zaterdag even. Ik ga alleen als man thuis is, heb geen zin in al die toestanden met reiswiegen en alles in de auto voor een rondje stad... Komt wel als de kar wordt omgebouwd...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden