Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 890
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

lavendel heel veel s6 en doe het lekker rustig aan

loesje wat spannend zeg maak jij maar een begin met dat groen dan volg ik straks graag.

ik zit nu op wd 9

Geplaatst

hi dames wel meegelezen maar niet op bankje gezeten mijn geloof in een cryo was nul maar we zijn zwanger!!

gister al een testje gedaan licht plusje bijna niet te zien was niet met ochtendurine vanochtend direct een plus met kruidvat test! officiële testdatum was dinsdag dus lekker vroeg. spannend weer hoop dat er meer dames volgen

Geplaatst

@marloes. Gevoelige testen, ik ben misschien beetje blond, hihi, maar is dat nodig? Koop meestal nl de goedkoopste. Waar bestel jij die dan? En DEAL-IVF? Ik google anders wel ff.... ;-)

Geplaatst

@tiktak, Die test is gratis haha. daarom besteld hihi. DEAL-IVF is dat ik de helft van eicellen ging doneren en de andere helft voor mezelf hou. Ik heb hem bij zwanger & kids besteld.

Gefeliciteerd IVFmoeke!!!!

Liefs Marloes

Geplaatst

Lavendel, mooi toch, 8 eicellen? Hoop dat er een paar mooie embryo's ontstaan over het paasweekend. Heb je nog erg last van de punctie, of viel het mee?

Geplaatst

Marieke dat mag zekers fleur ik alvast het bankje wat op en ik hoop dat vele dames mogen volgen en lekker mee kunnen kletsen in uitgerekend dec 2012

Geplaatst

[table]

[tr]

[td]EVEN VOORSTELLEN------------------------------------------------[/td]

[td]TP ---------[/td]

[td]TESTEN ---[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Marieke* - 1e ICSI/1e CRYO[/td]

[td]20/03[/td]

[td]01/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Yvonne - 37 jaar - 1e kindje - cryo van 3e IVF[/td]

[td]22/03[/td]

[td]05/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - IVF gehad en nu 1e IUI[/td]

[td]22/03[/td]

[td]05/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Saneda - 26 jaar - 1e kindje - 1e ICSI[/td]

[td]22/03[/td]

[td]05/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Ester33 - 33 jaar - 1e kindje - 2e IVF[/td]

[td]23/03[/td]

[td]06/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Star83 - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO[/td]

[td]26/03[/td]

[td]07/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Sylvia83 - 28 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO[/td]

[td]27/03[/td]

[td]08/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]ivfmoeke - 2e kindje - 3e ICSI/CRYO[/td]

[td]27/03[/td]

[td]10/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Breden - 32 - 1e kindje - gedoneerde cryo na 8e ICSI[/td]

[td]27/03[/td]

[td]10/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Tiktak - 1e kindje - IUI[/td]

[td]27/03[/td]

[td]12/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Clau75 - 2e ICSI[/td]

[td]28/03[/td]

[td]12/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Lott - 29 jaar - 1e kindje - 1e IVF[/td]

[td]28/03[/td]

[td]12/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Kio1977 - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO TP: ontdooiing mislukt[/td]

[td]geen[/td]

[td][/td]

[/tr]

[tr]

[td]Lavendel - 34 jaar - 3e ICSI [/td]

[td][/td]

[td][/td]

[/tr]

[tr]

[td]Onedream - 25 jaar - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO[/td]

[td]12-14/04[/td]

[td][/td]

[/tr]

[tr]

[td]Mariek - 40 jaar - 2e kindje - 2e ICSI/3e CRYO[/td]

[td]18/04[/td]

[td][/td]

[/tr]

[tr]

[td]Otjes (Natas) - 41 jaar - 2e kindje - 3e IVF[/td]

[td][/td]

[td][/td]

[/tr]

[tr]

[td]Champietal (Chantal) - 34 jaar - 2e kindje - 2e IVF[/td]

[td][/td]

[td][/td]

[/tr]

[tr]

[td]Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e IVF[/td]

[td]30/04[/td]

[td]14/05[/td]

[/tr]

[/table]

Geplaatst

[table]

[tr]

[td]EVEN VOORSTELLEN------------------------------------------------[/td]

[td]TP ---------[/td]

[td]TESTEN ---[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Marieke* - 1e ICSI/1e CRYO[/td]

[td]20/03[/td]

[td]01/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Yvonne - 37 jaar - 1e kindje - cryo van 3e IVF[/td]

[td]22/03[/td]

[td]05/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - IVF gehad en nu 1e IUI[/td]

[td]22/03[/td]

[td]05/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Saneda - 26 jaar - 1e kindje - 1e ICSI[/td]

[td]22/03[/td]

[td]05/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Ester33 - 33 jaar - 1e kindje - 2e IVF[/td]

[td]23/03[/td]

[td]06/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Star83 - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO[/td]

[td]26/03[/td]

[td]07/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Sylvia83 - 28 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO[/td]

[td]27/03[/td]

[td]08/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]ivfmoeke - 2e kindje - 3e ICSI/CRYO[/td]

[td]27/03[/td]

[td]10/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Breden - 32 - 1e kindje - gedoneerde cryo na 8e ICSI[/td]

[td]27/03[/td]

[td]10/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Tiktak - 1e kindje - IUI[/td]

[td]27/03[/td]

[td]12/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Clau75 - 2e ICSI[/td]

[td]28/03[/td]

[td]12/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Lott - 29 jaar - 1e kindje - 1e IVF[/td]

[td]28/03[/td]

[td]12/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Kio1977 - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO TP: ontdooiing mislukt[/td]

[td]geen[/td]

[td][/td]

[/tr]

[tr]

[td]Lavendel - 34 jaar - 3e ICSI [/td]

[td][/td]

[td][/td]

[/tr]

[tr]

[td]Onedream - 25 jaar - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO[/td]

[td]12-14/04[/td]

[td][/td]

[/tr]

[tr]

[td]Mariek - 40 jaar - 2e kindje - 2e ICSI/3e CRYO[/td]

[td]18/04[/td]

[td][/td]

[/tr]

[tr]

[td]Otjes (Natas) - 41 jaar - 2e kindje - 3e IVF[/td]

[td][/td]

[td][/td]

[/tr]

[tr]

[td]Champietal (Chantal) - 34 jaar - 2e kindje - 2e IVF[/td]

[td][/td]

[td][/td]

[/tr]

[tr]

[td]Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e IVF[/td]

[td]30/04[/td]

[td]14/05[/td]

[/tr]

[/table]

Hallo meiden,ik ben niet zwanger,jammer we hadden het zo gehoopt.

Dinsdag bellen we naar het ziekenhuis voor een vervolg afspraak.

voor de mieden die in de wachtweken zitten succes.

ik blijf jullie wel volgen.

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Vandaag op cd 12 de fm gehad.. morgen middag pregnyl spuiten en dan VRIJDAG DE 13e een terugplaatsing van 2 cryo's!!!!

Hopen dat deze ongeluksdag ons toch wat geluk brengt.. oftewel heel veel geluk!

Ronde 5 is een feit!

Mooi 1 groene naam.. morgen Marloes erbij en wij volgen allemaal in GROEN

[TABLE=class: cms_table]

[TR]

[TD]EVEN VOORSTELLEN------------------------------------------------[/TD]

[TD]TP ---------[/TD]

[TD]TESTEN ---[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Marieke* - 1e ICSI/1e CRYO[/TD]

[TD]20/03[/TD]

[TD]01/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Yvonne - 37 jaar - 1e kindje - cryo van 3e IVF[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - IVF gehad en nu 1e IUI[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Saneda - 26 jaar - 1e kindje - 1e ICSI[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ester33 - 33 jaar - 1e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]23/03[/TD]

[TD]06/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Star83 - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO[/TD]

[TD]26/03[/TD]

[TD]07/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sylvia83 - 28 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]08/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ivfmoeke - 2e kindje - 3e ICSI/CRYO[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]10/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Breden - 32 - 1e kindje - gedoneerde cryo na 8e ICSI[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]10/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tiktak - 1e kindje - IUI[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Clau75 - 2e ICSI[/TD]

[TD]28/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lott - 29 jaar - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]28/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kio1977 - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO TP: ontdooiing mislukt[/TD]

[TD]geen[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lavendel - 34 jaar - 3e ICSI[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Onedream - 25 jaar - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO[/TD]

[TD]13/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mariek - 40 jaar - 2e kindje - 2e ICSI/3e CRYO[/TD]

[TD]18/04[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Otjes (Natas) - 41 jaar - 2e kindje - 3e IVF[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Champietal (Chantal) - 34 jaar - 2e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]30/04[/TD]

[TD]14/05[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Wauw, Claudia, gefeliciteerd!!!! Wat geweldig! Eindelijk wat groen voor ons meiden, hoera!

Zag in de lijst dat je pas de 12e zou testen... vroege tester dus ;-)

@Star, Sylvia, hoe gaat het met jullie?? Begint erg spannend te worden!

Geplaatst

Claudia & Terrybrouwer,

Van harte gefeliciteerd met jullie positieve testen!!

Ivfmoeke,

Ik had je al gefeliciteerd in het Dusseldorftopic maar ik kan het nooit te vaak zeggen: GEFELICITEERD!!!

Liefs,

Breden

Geplaatst

Clau75, ivfmoeke en Terrybrouwer, van harte gefeliciteerd! Wat super voor jullie en een beetje groen konden we wel gebruiken!

Clau75, jij bent wel op tijd met testen zeg. Had je een oergevoel dat het goed zat dat je zo vroeg hebt getest?

Onedream, wat een goed nieuws dat je tp eraan komt, aftellen maar! En vrijdag de 13e is alleen maar bijgeloof, dus dat gewoon lekker van je afschudden en vol goede moed ronde 5 in!

Ester33, wat een kl... nieuws van jou. Veel sterkte meid met deze bittere pil, maar geef de moed niet op! De meibank moet ook groen worden natuurlijk, dus daar ga jij hopelijk voor zorgen!

Loesje, wat maak jij het spannend! Pfff, zou gek worden als ik in jouw schoenen zou staan. Heb je dit al eerder meegemaakt? Geen postieve test, maar ook geen menstruatie? Blijven duimen...

Mariek, ben je al aan het aftellen naar de 18e? Het begint op te schieten...

Hier wordt het erg spannend nu. Mag morgen testen, maar komt niet zo goed uit met mijn dag die ik in het vooruitzicht heb, dus stel het nog 1 dagje uit (en moet zeggen, stiekem durf ik eigenlijk ook niet. De testen komen bij ons eigenlijk toch nooit verder dan 1 streep en deze angst voor herhaling wordt elke maand groter). Maar voel me verder prima en heb nog nooit mijn testdatum gehaald, mijn menstruatie komt altijd voor de testdatum, dus ben wel erg nerveus...

Sylvia, hoest met jou??

Alvast hele fijne paasdagen meiden, ik ga van me laten horen!

Geplaatst

hmm testen blijven licht!? onzekerheid slaat weer toe......

Het is wel een duidelijke plus van de kruidvat maar de 'pluslijn' is zo licht! Vergeleken met vorige zwangerschap lijkt hij nu wel duidelijker.

De eerste twee zijn natuurlijk ingedroogd. Wat zeggen jullie? Verder misselijk, moe en bekende krampjes

Geduld is een schone................

attachment.php?attachmentid=3897&d=1333782942&thumb=1attachment.php?attachmentid=3896&d=1333782907&thumb=1attachment.php?attachmentid=3898&d=1333782943&thumb=1

Clauad75 en Terrybouwer een voorzichtige felicitatie voor jullie! Hoe zien jullie testen eruit?

Onedream, bijna je TP succes meid en laat het getal 13 los!!

Ester33, wat een kl... nieuws van jou. Veel sterkte meid, neem je tijd en hopenlijk snel op een nieuw wachtbankje

Loesje, wat maak jij het spannend! Hoe houd jij het nog vol? ik zou helemaal gek worden, nu al zoals je kunt lezen :)

Mariek, ben je al aan het aftellen? Succes ermee

Star83 wat knap dat jij kunt wachten met testen, echt bewondering voor je! Houd moed meid! en ooit komt de dag dat er wel twee strepen zijn en misschien wel morgen/overmorgen! En geen ongi nu klinkt wel heel erg goed nu

Sylvia, hoest met jou? Morgen testen of toch ook maar een testje eerder?

Sterkte allemaal

Geplaatst

GEFELICITEERD IVFmoeke, Clau75 en Terrybrouwer!! Wauw, eindelijk groen hier, super hoor! Dat geeft altijd moed!

Geniet er van dames!

Loesje en Star; voor jullie is het nog steeds erg spannend dus! Nog geen ongi te bekennen....goed teken!! duim duim duim...

Tja, ik heb vanmorgen toch ook maar getest ja, kon het niet meer langer houden, en wat ik eigenlijk al een beetje dacht: negatief..:(

Voelde al niet helemaal goed voor mij, dus moet zeggen dat de klap ook niet heel hard aan kwam, maar toch... tuurlijk baal ik!! Maar ik ga lekker afleiding zoeken dit weekend, en probeer me maar weer op de volgende poging te richten. Hopelijk volgende maand meer succes.

Dat hoop ik ook voor jou Esther! Erg balen he! Sterkte en hopelijk volgende maand groen voor ons!

Alle andere wachtende dames heel veel succes gewenst!! Die bank kan groenerrrr!!!!;)

Liefs, Syl.

Geplaatst

Sylvia,

Balen zeg dat je negatief hebt getest... Heb je ook al het gevoel dat je ongesteld gaat worden of houdt de Utrogestan dat bij je tegen? Ik ben zelf aan de Progynova waardoor ik niet ongesteld word. Ik blijf testen tot de testdag en zet mezelf dan op groen of rood. Ik heb in het verleden wel eens twee dagen voor de testdatum negatief getest en had op de testdag zelf toch nog een positieve test.

Heel veel sterkte! Zo te lezen heb je nog wel wat ingevroren liggen. Ik hoop dat je volgende maand blijvend zwanger wordt!

Liefs,

Breden

Geplaatst

woow gefeliciteerd Clau en ivfmoeke!! Wat een fantastisch zeg. ook al is het nog erg pril. Dan nog!!!!

En wat shit zeg voor ester. Echt heel jammer zeg:( En niet gaan opgeven meid!!!

Nou vanmorgen weer getest. Weer negatief ??? En nog steeds NIET ongesteld. dat heb ik nog nooit eerder gehad. Ik ben anders altijd op tijd ongesteld. Vanmorgen toen ik wakker werd was ik wel misselijk en had vreselijk honger en heb hoofdpijn. En ook wat krampjes gehad en is nu weer over. Ik snap er helemaal niks meer van. Nu doe ik geen test meer en ik wacht af tot dinsdag en dan smeken om bloedprik. Of gewoon ongesteld worden. Ik wil niet lang in deze onzekerheid zitten.

Gelukkig heb ik deze weekend genoeg afleiding.

Heel veel succes dames met wachten. En Veel succes voor onedream!!!!

Liefs Marloes en heel fijne pasen!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden