Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zal morgen even me banner veranderen (sorpresa ;) nog niet achter de laptop geweest.

Vandaag 38 weken eigenlijk,pfffff ben zo blij dat hij er is.

Ben eigenlijk ook nog wel benieuwd naar de buikjes, hoe is dat bij jou sorpresa zie geen update's meer op fb van jou buik.....

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo,

Saba, wat heerlijk om weer thuis te zijn. Zo te lezen gaat het goed! Laat jezelf maar lekker verwennen daar heb je later veel profijt van!! Wat heerlijk hè om eindelijk je ventje in je armen te houden. Ik werd echt ontroerd door de foto's

Belladonna, ook jij weer thuis. Altijd fijn als een huisdier goed op de kleine reageert en aan het huilen zullen wel snel gewend zijn. Nu heerlijk genieten, en laat jezelf verwennen!! Heerlijk knuffelen, kijken naar je mannetje, wat een wonder.

Zipa, wat vervelend dat Saartje ontroostbaar is!! Meer als al je liefde even kan je niet geven. Hopelijk gaat het snel over! Heeft het ook te Aken met de reflux.

Wanda, mooi alle boodschappen binnen! Wat fijn dat alles goed was bij gyn.

Sorpresa, voor jouw ook eind in zicht. Geniet nog van de laatste loodjes.

Claudia, wat fijn dat het met jouw zo goed gaat, ben benieuwd wanneer de kleine beslist om geboren te worden!!

Andere dames voor jullie geen sinterklaaskindjes, misschien wel net zo fijn

Sorry dochter wil eten

Later meer

Geplaatst

@ Saba, buik past niet meer op de foto :-P Whahaha! Nee als ik er aan denk maak ik nog ff een fotootje. Heb niet het idee dat hij erg is gegroeid maar de striae wijzen er wel op. Nu de 90 kg officieel gepasseerd :-O Ik heb niet wereldkundig gemaakt wat er maandag gaat gebeuren. Geen zin in ongevraagde adviezen en vragen of t al op gang is terwijl ik dan net een uur binnen ben haha.

Blij dat je weer lekker thuis bent en niet teveel last hebt van je ks. Nu genieten!

@ Terry, ik doe m'n best!

Hier is het weer lekker aan het rommelen zoals elke avond. Ben benieuwd of het ineens doorzet nu ik een datum heb, zou ik wel fijn vinden!

Geplaatst

Dag meiden

Hier een heerlijk slapend meisje (even afkloppen)

Gisteravond is ze gelukkig na de laatste voeding gaan slapen, heeft zich 1 keer gemeld. Héérlijk dus.

Tja wat het is geweest, ik zou het niet weten. Misschien toch reflux, sommige momenten ligt ze heel rustig in mijn armen, lijkt helemaal tevreden en dan ineens gilt ze het uit en dan huilt ze echt dikke tranen, zó zielig. Heeft ze vandaag overdag ook een paar keer gehad. Ze overstrekt zich dan helemaal, is zo stijf als een plank.

Even iets andere praat dan baby-praat. Mijn man is volledig onverwachts per vandaag aangesteld als afdelingshoofd van 2 locaties. Hij werkte gewoon als medewerker op 1 locatie. Het rommelde al een hele tijd en het ene hoofd wat er zat functioneerde niet. Het andere hoofd vertrekt per 1 maart. Mijn man heeft zich laatst bij een meeting even goed geprofileerd en heeft vorige week in een individueel gesprek zijn visie duidelijk gemaakt en zich wederom goed weten te verkopen.

Hij heeft nu nog een weekje vrij, kan hij nog even uitrusten voor hij die hectiek in gaat duiken.

Voor ons is 2012 dus écht een topjaar en sluiten we het helemaal super af.

@ Niki, de stofzuiger? Die heb ik nog niet geprobeerd, misschien wel een idee. Baat het niet dan schaadt het niet. Weet alleen niet of de buren er zo blij mee zijn om elf uur savonds hihi. Ik ga de eerstvolgende keer wel de föhn uit proberen, dat schoot me later pas te binnen dat dat bij mijn dochter altijd goed werkte. Verder idd allerlei houdingen geprobeerd, maar steeds was het een paar minuutjes en dan begon ze weer.

@ Saba, fijn weer thuis te zijn en super dat de bv zo goed loopt. Ja die stuwing, lekker gevoel he, gelukkig is dat maar eventjes zo erg.

Waarom mag je 6 weken niet in bad?

@ Belladonna, jij ook weer lekker thuis. Heb je de honden al wel even laten snuffelen?

@ Claudia, ik moest zo lachen om jouw berichtje, ik ging al bijna op zoek naar wie er dan ingeleid zou gaan worden hihi

@ Sorpesa, het kán natuurlijk zo ineens beginnen he, helemaal nu je de rust hebt door een datum.

@ Esther, oe lekker, rituals!! Hoop dat je vannacht wat beter slaapt

@ Terry, hoe is het met jou en met sofie?

Het zal mij benieuwen of er nog een baby'tje geboren gaat worden op 12-12-12.

Nou ik ga even wat afgekolfde melk uit de vriezer halen, vanavond met manlief namelijk even proosten met een wijntje op zijn nieuwe functie :-)

Geplaatst

Nou op de valreep nog ff een fotootje van het huis van Truusje en Klaasje.

[ATTACH=CONFIG]4849[/ATTACH]

Ik heb zelf het gevoel dat ik de laatste week meer opzij dan naar voren groei. Ach echt veel ruimte is er ook niet meer natuurlijk!

Geplaatst

Die twee hebben een erg mooi huis!!

Pff zo goed als het leek te gaan.

Vanaf 22u was mevrouw wakker tot aan de voeding daarna en nu ligt ze wéér te drinken.

Ik kom uit op 2,5 uur slaap deze nacht.. Zucht

Geplaatst

zipa wat een geweldig nieuws van je man en dat in deze tijd super hoor. ik lees dat ik wel blij mag zijn met mijn 4 uurtjes slaap op dit moment?

sorpresa een flinke buik maar wel mooi om te zien.kan me wel voorstellen dat het zwaar is ja.

hoe is het bij de andere dames (moeders en wachtende).hier alles rustig hoop een beetje dat het vandaag gaat beginnen ivm het weer.als dat wel zo is gaan we wat eerder naar utrecht aanders zie ik mezelf straks nog in de auto bevallen met dit weer.haahhaa halen we wel de krant.er rommelt van alles in mijn buik maar er gebeurdt niets,dus we wachten maar weer netjes af.

dames doen jullie voorzichtig als jullie naar buiten moeten.

Geplaatst

Vergeet ik gewoon Zipa en man te feliciteren! Wat een strooidoos ben ik ook. Heeft het wijntje gesmaakt?

Claudia, ik ben benieuwd wanneer je uk zich gaat melden! Hier ook beetje gerommel maar het zet niet door vooralsnog.

Melis (en Claudia en Zipa) ja het is nogal een enorm ding haha. Als ik de foto zie denk ik oeh kleine tietjes maar ja das cup H en dan nog steekt die buik uit haha. Wel een heel onhandig formaat nu, kan mn benen niet bij elkaar doen als ik zit, zo charmant! Haha :-) maar moet zeggen dat ik er zo de laatste dagen wel veel bewuster mee bezig ben. Met de buik en de bewegingen enzo. Onpraktisch maar speciaal :-)

Geplaatst

Wat rustig hier

Belladonna bedankt voor het kaartje. Mooi en stoer en wat een mooi gedicht!!

Sorpresa, nee die megacup is niet te zien op de foto. Geniet nog even van je buik, want hoe erg het ook in de weg zit, het blijft nog altijd bijzonder en speciaal.

Het wijntje was heerlijk!!

Claudia, alles nog rustig? Anders je kraampakket maar meenemen incl thermoskannen met water hihihi.

Hier een goede dag. S een paar keer heerlijk wakker op mijn arm en in de box gehad, dqn lijkt ze toch wel tevreden.

Manlief is lekker met haar onder de douche geweest, daar hebben ze allebei enorm van genoten.

Wat is het mooi buiten hè!! Krijg meteen zin om te gaan skiën.

Fijne avond iedereen, wie weet worden er nog kindjes geboren dit weekend!!

Geplaatst

Belladonna, wat een stoer kaartje! Ik hou helemaal niet van tekstjes en gedichtjes in geboortekaartjes omdat ik denk dat het gevoel niet in woorden te vatten is maar vond het wel heel treffend en ontroerend :'-)

Zipa, klopt, het is ook heel dubbel. Ik heb ook expres nog foto's gemaakt en net in de badkamer ook weer voor de spiegel gekeken. Zo'n wonder. Elke beweging die ik nu voel, hoe pijnlijk ook, neem ik in me op. Dit komt niet meer terug maar er komt iets heeeel moois voor in de plaats dus daar troost ik mezelf weer mee ;-)

Trouwens, morgen weer meldplicht voor alle nog niet bevallen dames! Hier tellen we de dagen :-)

Geplaatst

Hallo dames,

Hier weer voldoen aan de meldplicht.

Nacht was weer behoorlijk gebroken. Heb wakker gelegen van 3 tot 6 uur.

Zal er maar aan moeten wennen denk ik ;)

Weinig veranderd verder. Soms wat dat ik denk, och zou het beginnen. Andere momenten is het megarustig.

Donnatella, zoals via facebook al verteld. Wat een geweldig kaartje ;)

Ben benieuwd wie de volgende gaat zijn, wij gaan nog steeds voor 12-12-2012.

Mijn man zegt al heel lang dat dat onze datum is, hij gaat de kleine dan lokken met klotsende melk. Dan komt hij/ zij vanzelf

hihihi, manneredenering

Wanda

Geplaatst

@ Wanda, hahaha klotsende melk! 12-12 ligt ook wel in ons bereik, al hoop ik eigenlijk niet zo lang te wachten hihi

@ Melis, tis een aardig zwaar ding ja, opstaan, gaan zitten, liggen, omdraaien, alles doet pijn. Maar goed dat betekent dat er twee gezonde kids in passen denk ik dan maar! Als die buik weg is vallen de uiers pas op die erboven hangen whahaha

Geplaatst

Ha ha...nee hoor! Hier alles rustig! Verlies nog wel steeds bruine 'prut' en soms helder bloed maar niks geen gerommel of iets dergelijks!

Sorpresa wat een prachtige foto! Echt zo mooi die buik van je! Hij is wel huge hoor! Ik zal zo een foto van mij toevoegen van vorige week.

Vannacht een stuk beter geslapen dan voorgaande nachten! Zo fijn! Ik denk dat het ook een klein beetje ligt aan hoe warm ik het heb. Ik heb nu het winterdekbed erop en de verwarming een beetje aan. Misschien dat dit scheelt?

[ATTACH=CONFIG]4863[/ATTACH]

Geplaatst

Mooie buik! Jeetje wat een verschil zeg! Ik vind eenlingbuiken zelf dan weer mooi, beter in proportie. Heb zelf wel eens het idee dat ik een buik op pootjes ben ;-)

Geplaatst

Ik vind jouw buik gewoon zo wonderlijk, bijzonder en indrukwekkend! Het is al bijzonder als er 1 kindje in zit, laat staan zoals bij jou 2!!! Gewoon fascinerend vind ik dat!

Hoe is het met je huid, heb je striemen of kom je er tnt nog goed van af?

Ik vind het zwanger zijn, jezelf met een dikke buik zien, je baby te voelen zoiets magisch! Ik geniet er enorm van! En dat terwijl ik had verwacht dat ik het moeilijk zou vinden, ben nogal onzeker over mijn lijf en dacht dat ik mega zou worden maar dat is me zo meegevallen!

Geplaatst

Mijn hele linker kant zit vol striemen rechts zijn ze veel kleiner. Ik had verwacht echt tonnetje rond te worden maar draag juist naar voren en de kilo's zijn goed verdeeld. Mensen zien echt niet dat er bijna 30 kg bij zit zeggen ze. Ik vind het ook heel bijzonder en heel ongelofelijk ook. Dat ons lichaam dit zomaar doet en kan! Ik geniet op mijn manier want echt een droomzwangerschap heb ik niet maar who cares :-)

Geplaatst

Wat een mooie buiken zie ik voorbij komen!! Ben niet jaloers hoor ;)

Sorry als ik nu even weinug reageer, erg moe en veel voeden,kost veel tijd :) maar is het waard!

Zal eerdaags nog drukker worden met visite ect. pfff zit daar helemaal niet op te wachten,maar hoort erbij!

Ik hou het hier uiteraard in de gaten..... Ben heel ben benieuwd!!

Ow ja als ik t niet vergeet zal ik even mijn banner weghalen, 38 wkn hihi

Geplaatst

Oh wat een mooi bescheiden buikje!! Heel mooi Esther. Fijn dat je nog zo geniet, het is dan ook zó bijzonder.

Saba, ja ik heb gelukkig de eerste week nauwelijks visite gehad, wist ook niet waar ik de tijd vandaan had moeten halen, was alleen maar bezig met voeden, bijvoeden, kolven, rusten en eten.

Hoe vaak voed je nu dan?

Jij ook bedankt voor je kaartje! Mooi!!

Sorpresa, 30?? Nee dat zie je er idd niet aan af.

Wanda, ja het is wel een mooie datum.

Het zal mij benieuwen.

Hier gelukkig een goede avond én nacht achter de rug.

Ben net bezig geweest met nageltjes vijlen van s.aartje, was vergeten wat dat een gepriegel is. Ze heeft zulke scherpe nageltjes dat ze zichzelf pijn doet. Had geen kartonnen vijltjes in huis, dus ze heeft 2 dagen sokjes aan haar handjes gehad hihihi

Meldplicht voor de overige dames!!!

Geplaatst

Om de 2/3 uur, vannacht had ik gehoopt het uit te rekken (nog) niet gelukt,en had hij het koud,was 36.6 dus van 4tot9 lekker warm bij mij en manlief gelegen zonder dat hij om eten vroeg. Dus hij kan het wel maar nog niet in zn bedje,vv kruiken proberen en mutsje en warme kleertjes.

De middag red hij de 3uurtjes wel goed,hij eet ook goed.

Alleen is het een knuffelkont,maar nu ligt hij wel heerlijk in de box te slapen.

Over een uur mag hij weer,dus mooie tijd,dan duik ik daarna mn bed in.

Inderdaad,meldplicht hier :-D

Hoeveel voedingen zit jij per dag?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden