Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Claudia, Sja hier geen nieuws, de kleintjes vinden het wel prima bij mama. Ik zit er zelf wel een beetje doorheen omdat ik niet meer goed kan lopen en de druk op mijn buik nu echt groot wordt (pijnlijk). En sja dan niet goed slapen door o.a. voorweeën... Heb gevraagd of mn mannetje mee gaat naar de gyn woensdag zodat we t over inleiden kunnen hebben. Ik ben op een of andere manier altijd een beetje lamgeslagen als ik daar ben en dan vergeet ik de helft van mijn vragen te stellen. Stom he? Maar goed ben benieuwd wat daaruit komt en of er al verandering is dan qua verwekig enzo.

Het rare is dat ik me dus helemaal niet druk maak om de bevalling, over pijn en over hoe alles gaat verlopen. Voel me er erg gelaten bij wat vrij apart is voor een angsthaasje als ik :-)

Vind het wel spannend dat alle babies op ons topic nu klaar zijn om te komen! Hoe is het bij jou verder?

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dames, me vliezen zijn vanmorgen om 5 uur gebroken, nog geen weeeen.

Net gebeld naar ziekenhuis, om 2 uur ctg, tenzij de weeeen natuurlijk eerder doorzetten.

SPANNEND!!!!!

Geplaatst

Jaaaaaaa Saba!!!

Succes meid, probeer, hoe raar het misschien klinkt, ervan te genieten!!

Belladonna, hoe is het nu bij jou?

Geplaatst

saba yes kom op he ik zal deze site de hele dag in de gaten houden.

belladonna hoe is jouw nacht gegaan?nog een beetje kunnen slapen?

sorpresa waren je big macs nog lekker? hier slaap ik ook veel slechter hoor vannacht tot half 3 weer voorweeen en om 5 uur dochter wakker na nachtmerrie

Geplaatst

Goede morgen,

Vandaag weer een spannende dag!!!

Saba, hoop dat je snel weeën krijgt en de bevalling mag beginnen. Succes je kan het.

Belladonna, hoop dat er deze ochtend wel wat gebeurd en de dokters met een plan komen!!!

Sorpresa, erg slim om samen te gaan. Het is niet gek dat als je binnen bent dat je de helft vergeet. Ik vond het fijn dat mijn man op zo'n moment het overnam. Ik hoop dat de gyn je klachten serieus neemt!!

Alle andere dames fijne week en geniet van jullie mooie ronde buik!!!!

Knuffel van mij!!!

Geplaatst

Het wordt weer een spannend dagje op het forum.

Ben zooooo benieuwd naar iedereen.

Succes meiden.

Sorpresa, lijkt me heel verstandig dat je man meegaat als je er zooo door zit. Op den duur moet het ook een keer gaan over jouw ongemakken.

2 is geen 1 he. Vooral niet als ze groeien als een eenling

Wij mogen morgen naar de VK en woensdag naar gyn.

Woensdag krijgen we groeiecho dus ben heel benieuwd of die kleine "last" heeft van mijn suiker.

Ook weer spannend.

Wanda

Geplaatst

Heel veel succes Saba en Belladonna!!

En Esther, ook de slijmprop kwijt. Wie weet ook snel aan de beurt.

Ik denk dat wij ergens in Januari pas het rijtje afsluiten. Geloof niet dat 'ie eerder wil komen.

Geplaatst

terry,wanda en esther ook veel s6 he ben zo bezig met de dames die al bezig zijn.mijn excuus.

begreep net van saba dat ze weeen heeft tussen de 20 min en drie kwartier zit er tussen

Geplaatst

Jeee alhoewel ook bbbrrrrr ik word vandaag ingeleid!

De artsen kwamen er zelf mee. Ik was al bang voor hele discussies.

Graag ook hier niets over op fb zetten. Dat ik in t ziekenhuis lig heb ik er wel op gezet omdat al heel veel mensen dat wisten. Toen ik zaterdag opeens heel veel bloed verloor was ik nl alleen thuis. Mn man kon ik niet bereiken, dus n neef heeft m gehaald. Maar die neef was op de verjaardag van mn schoonmoeder. Dus die wisten t allemaal. En mn man had n wedstrijd. Dus die wisten t ook allemaal.

saba, hoe is t bij jou?

Geplaatst

belladona yes zet hem op he.

ik heb saba net gesproken weeen worden heftiger en volgen sneller ze gaan zo naar het zkh. heb met haar overlegt dat ik het hier even zou melden.

ik ben benieuwd wie er als eerste is belladona of saba.

Geplaatst

Belladonna en saba succes vandaag!!!

Brrrr...spannende dag hier zeg!

Gisteravond veel gerommelt, nu hier alles rustig. Ik blijf wel vloeien.

Geplaatst

Let the games begin hihihi

Benieuwd wie als eerste is.

Spannend hoor meiden.

Belladonna hoelaat gaan ze je inleiden? Fijn hoor dat de arts dit ook zelf als idee had.

Saba, zet 'm op hè!! Ben wel erg nieuwsgierig hoe groot de kleine man nu uiteindelijk is.

Esther ook een beetje aan het rommelen.

Claudia, kan je dochter de spanning nog een beetje aan?

Wanda, hoop dat jouw kleintje er geen last van heeft, ook weer spannend dus

Pippe, kun jij de spanning nog een beetje volhouden? Voor jou is het ook niet niks. Die kleine bij jullie kan zich ook zo van het een op het andere moment aandienden hoor :-))

Lieff hoe is het bij jou?

Sorpresa, ik las iets over vreetbuien, geniet er lekker van!! Bij jou helaas nog niets meer aan het rommelen?

Terry hoe is het bij jouw kleine dame? Pakt ze de borst nu goed? Of nog steeds aan het bijvoeden?

Net bij de huisarts geweest. Ze wil S.aartje als ik er op sta, door verwijzen naar de kinderarts, maar dan wordt het meteen zo medisch. Nu eerst kijken of het al helpt om iets te gebruiken tegen de darmkrampjes.

Afgesproken dat we dit 2 of 3 dagen aankijken, is er geen verandering, dan nemen we weer contact op en zal ze een maagzuurremmer voorschrijven in afwachting van het bezoek aan de KA.

Het zal mij benieuwen.

Morgen lopen we even binnen bij het consultatiebureau om even te wegen en te meten. Ze groeit echt enorm hard. Heb het groeiboekje van de oudste ook eens even opgezocht, volgens mij groeit ze namelijk nét zo hard.

Rompertjes heeft ze inmiddels maat 62 net zoals wat truitjes. Dan zijn we pas 3 weken verder...... Gaat zó hard

Geplaatst

Zelf even op de site :) bedankt voor het doorgeven claudia ;)

Op de een of andere manier stuurt hij bij fb via prive bericht niks meer door.....

Maar lig nu aan de ctg, weeen komen wel vaak ,nog wel makkelijk volhouden nu.....

Hopelijk zet het door.... Kan ook stoppen zei ze,maar had ook al bloed gezien= goed teken want dan is de baarmoeder open

Belladonna, toch tegelijk.......whaaaaaaaaa jij ook succes!!

Thx allemaal ben zo benieuwd!!

Geplaatst

Mag je wel tussendoor van de ctg af? Zodat je een beetje rond kan lopen, lekker douchen (stimuleert ook meteen de weeën )

Geplaatst

Gewoon vragen hoor of je er ff af mag.

Lekker dat de weeën nu sneller achter elkaar komen. Heb je al ontsluiting of weet je dat niet?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden