Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Veel succes Sorpresa! Spannende dag voor jullie!

Morgen ben ik 40 weken en er gebeurt hier niet zoveel... Een paar weken geleden had ik vaak harde buiken, dus dacht dat dat wel een teken zou zijn, maar nu blijft het rustig.

Geplaatst

Sorpresa toi toi toi!!! Spannend hoor!

Lieff ik kan me zo voorstellen dat je nu wel echt zit te wachten of niet? Trek je het nog een beetje?

Pippe spannend hoor! Misschien al wat voorwerk bij jullie?

Hier alles rustig. Ik ga er vanuit dat het nog wel even gaat duren. Statistisch gezien zijn er al een aantal van ons eerder bevallen dus lijkt de kans me groter dat het bij ons wat langer gaat duren? Tenminste dat is mijn simpele redenatie, meer ook vanuit zelfbescherming want ik merkte vorige week, toen ik ging vloeien, dat je toch wel gaat zitten wachten. Ik ben nu helemaal gestopt met vloeien dus voor hetzelfde geld duurt het nog drie weken!

En zowaar ik heb al twee nachten zoveel beter geslapen dan de weken ervoor! Of het komt doordat ons meisje verder is ingedaald of doordat ik het winterdekbed op heb, joost mag het weten maar ik voel me redelijk uitgerust momenteel! Heerlijk hoor!

Vanmiddag ga ik koffie drinken op het werk en naar een vergadering. We gaan verhuizen naar een nieuw ziekenhuis vlak nadat mijn verlof ophoudt en dan gaat er zo enorm veel veranderen. Daar gaat deze vergadering o.a. over dus ik dacht misschien is het handig als ik maar gewoon ga.

Fijne dag meiden! En sorpresa succes! Ik houd het forum in de gaten!

Geplaatst

Sorpresa, succes meis! En hoe eng en spannend het ook is, het is het echt dubbel en dwars waard. Je eigen kindjes! Er is niets mooiers. Op naar de gebroken nachten, continu voeden, onvoorwaardelijke liefde, emoties die je nog niet eerder gevoeld hebt, op naar het ultieme geluk!

Geplaatst

Meiden, voor de geïnteresseerde, er staat een buikfoto in het maart topic.

EDR, ik dacht hetzelfde als jou. Het zal bij ons wel wat langer duren. Fijn dat het vloeien gestopt is.

Lieff. Voor jou wordt het ook spannend. Trek je het nog een beetje?

Geplaatst

Sorpresa, spannend!!! Succes maar probeer er ook van te genieten, want het is zo iets bijzonders om je kindje(s) op de wereld te zetten.

Ik blijf het volgen vandaag.

Claudia, hoe gaat het met jou?

Geplaatst

Sorpresa, spannenddd, je mocht iig blijven en is het niet te druk in het ziekenhuis,nog even en kun je je kindjes zien!!

Wanda, hoe is het bij jou?? Het gevoel wat je beschreef ken ik niet, ik had de laatste week bij het plassen steeds een steek naar beneden,alsof hij eruit wilde haha, moeilijk te beschrijven.

pippe, wat een mooe buik, ze zeggen dat je hem gaat missen, moet zeggen dat ze ook wel gelijk hebben,vooral als ik jullie mooie buikfoto's zie!

hier een heerlijke nacht, van half 10 tot half 2 geslapen,toen van half 3 tot half 6 en van half tot haf 9 heerlijk,voel me uitgeslapen!!

Geplaatst

Pil nummer twee zit erin, baarmoedermond lag nog gekanteld en ze kon de ingang niet viden dus dat is nie veel soeps. Nu nog half uurtje ctg en dan kan ik weer bewegen.

Ik mag trouwens sowieso niet naar huis, wisten we al vantevoren omdat het medisch is enzo.

Geplaatst

Sorpresa, hopelijk een mooie effect met pil 2. Spannend hoor. Ik hou het hier in de gaten vandaag.

Lieff, ik snap dat je het gehad hebt. Nog even en dan heb je je wondertje in handen. Komt vast helemaal goed.

Pippe, mooie buik.

Ik wilde hier een foto van mijn fotoshoot zetten, maar de foto zijn van te groot formaat. Dus ik moet even uitzoeken hoe ik ze "kleiner" maak.

Saba, klinkt goed. Gebroken maar wel een fatsoendelijke tijd ertussen iedere keer.

Hier gaat het zijn gangetje. Ik heb wel het idee dat het wat aan het rommelen is maar "echt" rommelen doet het nog niet.

Mijn vriendin komt morgenavond lekker film kijken en aangezien ze ook mijn verloskundige is, gaat ze dan ook even voelen om te zien of er

al iets veranderd is met vorige week.

Ze is zelf ook met zwangerschapsverlof, heeft nu een dochtertje van 14 weken. Dus controles ed hebben we bij haar vervangster gedaan.

Maar zij gaat echt mijn bevalling wel doen. Ze zal er ook bij zijn als we naar het ziekenhuis gaan en blijft lekker bij ons.

Extra "prive" ondersteuning van mij en mijn man. Heeeeeerlijk.

Vanochtend op controle geweest. Kindje is weer verder ingedaald. Maar dat merkte ik ook al. Ik had ineens weer de hik. Die heb ik hele lange tijd niet gehad.

Dus ik had al het vermoeden dat er vanboven wat ruimte gecreeerd was. hihihi.

Ik ben zo benieuwd hoe het bij iedereen gaan lopen.

Spannend hoor.

Hoe is het met de nieuwe aanwinsten??? Saartje, Sophie, Neo en Dilan.

Hoop dat alles goed gaat en jullie lekker aan het genieten zijn.

XXX

Wanda

Geplaatst

Beste dames,

Even een berichtje van Claudia.

Ze heeft een prachtige dochter Sanne in haar handen.

Ze is gisteren geboren dmv keizersnee.

Dus weer een wondertje op de wereld.

Wanda

Geplaatst

Ook direct het lijstje weer naar voren gehaald !!!!!!!!!!!

Even voorstellen :

saba26 - 27 jaar - 1ste kindje - 2e ICSI - 4e tp

Sorpresa - 27 jaar- 1ste & 2e kindje - 1e ICSI (na IUI's en 1 IVF) - 1e tp

Belladonna - 37 jaar - 1ste kindje - 3e IVF/8e Cryo

claudia75 - 36 jaar - 2de kindje - 2e ICSI

terrybrouwer - 33 jaar - 1 ste kindje - ecd poging 5

Zipa - 39 jaar- 2e kindje - 1ste IVF- 1ste cryo

EDR - 31 jaar - 1e kindje - 6 icsi behandelingen gehad, nooit zwanger, nu spontaan zwanger

Lieff - 33 jaar - 1e kindje - 1e ivf - 1e terugplaatsing

Wanda - 32 jaar - 1e kindje - 1e ivf - 1e terugplaatsing

Pippe (Lena) - 27 jaar - 1e kindje - 2e icsi - 4e terugplaatsing (cryo)

Uitgerekend op :

Lieff - 10-12-2012 (verrassing)

EDR - 21-12-2012 (Meisje)

Pippe - 23-12-2012 (jongetje)

Sorpresa - 24-12-2012 (meisje en jongen)

Wanda - 24-12-2012 (verrassing)

Geboren:

13-11-2012 dochter van Zipa (uitgerekende datum was 02-12-2012)

21-11-2012 dochter van Terry (uitgerekende datum was 13-12-2012)

03-12-2012 zoon van Saba (uitgerekende datum was 20-12-2012)

03-12-2012 zoon van Belladonna (uitgerekende datum was 01-12-2012)

09-12-2012 dochter van Claudia (uitgerekende datum was 16-12-2012)

Geplaatst

Claudia gefeliciteerd met jullie dochter.

Hoop dat alles goed is gegaan. Ben benieuwd naar je verhaal én naar foto's hihihi

Sorpresa, hoop dat de 2 pil flink gaat werken!!

Geplaatst

Wat lief Bollientje! Dankjewel! Ik merk zelf ook dat ik altijd erg bezig ben met de forumgenootjes hier. Zoveel herkenning, steun, dingen die je hebt meegemaakt, hoopt mee te maken of juist nooit hoopt mee te maken... Het is iets wat ons allemaal heel dierbaar is natuurlijk. Daarvoor hoef je de deur niet plat te lopen bij elkaar, daarom vind ik dit forum ook zo fijn!

De tweede pil doet voor mijn gevoel niet erg veel. Harde buiken, beetje menstruatiepijn maar geen ritme en geen golf-idee ofzo. Wil ook niet te optimistisch denken. Als t nog niet heeft gewerkt om half zes krijg ik nog 1 dosis en als t wel heeft gewerkt breken ze de vliezen van kindje 1 als het goed is. Ben benieuwd! Gelukkig kan manlief blijven slapen, ook als er niet veel gebeurt. We kijken nog even tegen de tijd dat t zover is of het nodig zal zijn, tenslotte hebben we thuis 5 lieve kattenkindjes die ook aandacht willen. En sja we wonen op 10-15 min van het ziekenhuis :-)

Geplaatst

Sorpresa, nog in spanning dus..... Denk de hele dag al aan jullie of de ukkies er al zijn, spannend nog dus en afwachten

claudia, jaaaaa gefeliciteerd!!!! Ben benieuwd naar je verhaal

ik zie óp het lijstje staan dat d.ilan 3 dec is geboren, maar het was 4 dec, hij liet nog extra op zich wachten

zit nu op ipad en kan ik hem niet wijzigen

Geplaatst

Claudia, het was zo stil van jou kant in het UMCU topic (haha, het is er sowieso een beetje stil). Dus daarom maar even hier gespiekt. Gefeliciteerd met je dochter! Wat fijn dat ze er nu is en met wat een mooie termijn ben je bevallen. Dat had je weken geleden toch niet durven hopen. Top hoor!

Geplaatst

Even voorstellen :

saba26 - 27 jaar - 1ste kindje - 2e ICSI - 4e tp

Sorpresa - 27 jaar- 1ste & 2e kindje - 1e ICSI (na IUI's en 1 IVF) - 1e tp

Belladonna - 37 jaar - 1ste kindje - 3e IVF/8e Cryo

claudia75 - 36 jaar - 2de kindje - 2e ICSI

terrybrouwer - 33 jaar - 1 ste kindje - ecd poging 5

Zipa - 39 jaar- 2e kindje - 1ste IVF- 1ste cryo

EDR - 31 jaar - 1e kindje - 6 icsi behandelingen gehad, nooit zwanger, nu spontaan zwanger

Lieff - 33 jaar - 1e kindje - 1e ivf - 1e terugplaatsing

Wanda - 32 jaar - 1e kindje - 1e ivf - 1e terugplaatsing

Pippe (Lena) - 27 jaar - 1e kindje - 2e icsi - 4e terugplaatsing (cryo)

Uitgerekend op :

Lieff - 10-12-2012 (verrassing)

EDR - 21-12-2012 (Meisje)

Pippe - 23-12-2012 (jongetje)

Sorpresa - 24-12-2012 (meisje en jongen)

Wanda - 24-12-2012 (verrassing)

Geboren:

13-11-2012 dochter van Zipa (uitgerekende datum was 02-12-2012)

21-11-2012 dochter van Terry (uitgerekende datum was 13-12-2012)

03-12-2012 zoon van Belladonna (uitgerekende datum was 01-12-2012)

04-12-2012 zoon van Saba (uitgerekende datum was 20-12-2012)

09-12-2012 dochter van Claudia (uitgerekende datum was 16-12-2012)

Geplaatst

Dank je wel wanda, zo klopt hij weer ;)

Het nu stil aan de kant van sorpresa...... Zou het echt begonnen zijn, als ik vanavond/vannacht ga voeden blijf ik spieken denk!!

Geplaatst

Ff kort, half zes derde pil gekregen en nu pijn maar heel raar, geen weeën maar een grote brij harde buiken en pijn met af en toe even pauze. Word zo getoucheerd en dan horen we hoe en wat want heb de hele dag nog geen vorderinhen gemaakt

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden