Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Helaas zetten de weeen niet door, dus ik mag hier de nacht blijven en proberen te slapen terwijl manlief naar huis moet. Dus da's wel minder. Hopen dat t snel wel doorzet....

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Inderdaad niet fijn dat jullie niet bij elkaar kunnen/mogen blijven. Hoop dat je een beetje kunt slapen, heb je iets gekregen voor de nacht?

Geplaatst

Hallo,

Zipa, wat vervellend dat de kleine zo'n last heeft van reflex. Ik ga je nog een geboortekaartje sturen want jevstondvidd niet op mijn lijstje!!

Belladonna,spannend hoor. Ik weet wat je voelt dat je manlief niet mag blijven. Hoop dat je nu lekker aan het slapen bent want je hebt alle energie nodig voor de bevalling. Succes ben benieuwd.

Weet niet meer wie wat de vorige pagina heeft geschreven. Maar volgens mij rommelt het bij iedereen. December is tenslotte begonnen!!

Ik ben benieuwd!!!!

s.ofie doet het super. Ze ligt nu lekker aan de borst. Straks is kijken of ze nog bijvoeding nodig heeft.

Slaap lekker allemaal

Geplaatst

Zo hier een paar uurtjes geslapen.

veel harde buiken, maar de weeen zijn helaas verdwenen.

Helaas nog wel aardig bloedverlies.

Ik hoop dat ze de weeen op gaan wekken, we zullen t zien.

Geplaatst

Ik hoop ook dat ze het op zullen wekken, kan me voorstellen dat je je hier niet prettig bij voelt! Er is geen reden om ze niet op te wekken toch? Is je bm al verstreken enzo?

Geplaatst

Hier even gebruik maken van de meldplicht.

Alles rustig en oke.

Belladonna, kan me voorstellen dat inleiden nu een hele aantrekkelijke optie is. Spannend meid, heel veel succes

Claudia, waar ben je???????? :P

Fijne zondag meiden

Wanda

Geplaatst

Claudia heeft zich kort gemeld, zie boven. Ik ben benieuwd hoe het met Belladonna is! En Saba, heeft er wat doorgezet of moeten we nog steeds rekenen op 7 december?

Geplaatst

Wat een gerommel hier! Spannend allemaal hoor!

Ik vloei sinds vannacht ook. Het is niet veel maar wel helderrood. Vannacht even contact gehad met de vk en ik moest vandaag weer bellen als het niet stopte. Net voor het eerst naar het toilet geweest en het is nog niet gestopt. Volgens mij is er weinig aan de hand, ik voel weinig en het is echt niet veel, maar ze wil ons wel even zien. Om half drie moeten we even bij haar langs op de praktijk.

Geplaatst

nou van mij mag het nog wel even wachten hoor! Lijkt ondankbaar misschien maar ik vind het zwanger zijn nog zo fijn!

Geplaatst

Hey Eshter,

Ik ken het gevoel hoor. Ik vind het heerlijk....

Heb ook verder geen klachten.

En wat een spanning al die baby-tjes die zich een voor een (soms twee) aandienen.

Ben benieuwd

Wanda

Geplaatst

Fijn dat je dat herkent! Het klinkt zo ondankbaar en zo bedoel ik het niet want ik ben ook reuze benieuwd maar dit is ook zo fijn!

ik stap in de auto! Doei!

Geplaatst

Hier nog altijd rustig. En nog steeds geen arts gezien, het schijnt dit weekend erg druk te zijn )-:

Dus we moeten nog altijd geduld hebben en hopen dat ze me morgen willen inleiden. Dit is ook niet fijn, de baby is met 40 weken "af" en ik ben moe, dus kom maar op! Zeker met het bloeden erbij, brengt toch onzekerheid met zich mee...,

Esther,ook spannend!

Dames, bedankt allemaal voor de lieve berichtjes en voor de overige wachtende dames, succes met die laatste loodjes.

Geplaatst

Belladonna, wat vervelend dat het zo druk is en jij moet wachten :( hopelijk kun je nog wat rusten!!

Sorpresa, nee helaas stopte het weer, nu wel vaker harde buiken,maar niet pijnlijk.Dus we houden het voor nu op 7 dec.

Wanda, jij ook fijne zondag,en bij jou dus ook nog rustig...

Esther, ow jij dus ook bloedverlies? Ben benieuwd wat vk zegt

Meiske74, ja vind het hier nu ook spannend, kijk zowat elk uur haha

Geplaatst

Hier niks bijzonders hoor. Slijmprop verloren icm gisteren erg veel gedaan. Ws daardoor dat bloedverlies. Verder alles rustig. Wel grappig...ze draaide mijn gegevens opnieuw uit en die kreeg ik mee. Ik heb altijd gezegd dat ik mijn gewicht niet wilde weten. Dit schreven ze dan ook nooit op mijn kaart. Op de gegevens die ik nubheb staat het per ongeluk wel. Ik ben in totaal nog maar twaalf kg aangekomen. Dit valt me zo mee!

Geplaatst

@ Belladonna, wat bizar dat ze je zo aan je lot over laten! Hopelijk heb je inmiddels goed nieuws gehad?

@ Esther, ik vind het echt leuk om te lezen dat je zo geniet van het zwanger zijn! Hou nog maar ff binnen, en 12 kg is inderdaad netjes zeg! Hier 27 ;-)

@ Saba, 7 december is ook een prima datum! In elk geval weet je een datum, lijkt me heel prettig!

@ Wanda, ook al aan het genieten, goedzo! Wou dat ik het kon maar wordt me wel lastig gemaakt door die twee stuiterballen haha

@ Meiske, zeker spannend nu! Straks ineens een babyboom hier :-)

Geplaatst

belladona heel veel s6 wat voor complicaties heb je (las ik op fb).hoop dat het nu snel gebeurdt.

Esther het begin is er ook voor jou nu. spannend hoor.

saba ook al lekker (nou ja lekker) aan het rommelen.

voor de andere dames s6 met de laatste loodjes. we mogen wel een lijstje maken wat er bijj wie gebeurdt kan het haast niet meer bijhouden hahaha moet elke keer teruglezen wie hoever is.

fijne zondag nog

Geplaatst

Hey dames,

nou daar lig ik nog steeds. Geen verandering en morgenochtend gesprek met de arts.

Hoop zo dat ze willen helpen...

claudia, de complicatie is zwaar bloedverlies doordat mn placenta zo dicht bij de baarmoederopening ligt. Door de weeen van gisteren is de placenta gaan bloeden. Daarom moet ik in t ziekenhuis blijven, maar om dat nu allemaal op fb te plaatsen ;-)

meisjes, fijne avond en succes met alle pijntjes, kwaaltjes en genieten van de bewegingen van je kindje!

Geplaatst

Pff wat een gedoe zeg Donna! Hopelijk morgen goed nieuws dus. Ik hoop dat je vanavond/vannacht wat uurtjes kunt maken en wie weet morgen je kleintje in je armen!

Geplaatst

belladonna daarom vraag ik er idd hier naar en niet op fb. hoop voor je dat het morgen jullie dag wordt.probeer nog wat te slapen.

sorpresa hoe is het bij en met jouw dan?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden