Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sorpresa, hahaha zal het met mijn man overleggen,weet alleen het antwoord al :-p

Wanda, wist niet eens dat dat bestond, ik ben in de war ik ga denk voor een anticoconceptiestaafje, die wordt in je arm geplaatst.

pippe, wat een prachtig ventje!!

claudia, doe waar je je goed bij voelt! Ik (en hopelijk nog wat dames) blijf hier nog even, ik heb er juist veel baad bij,dingen met elkaar delen en vragen stellen.

En fb vind ik ook super leuk, de leuke foto's van de wondertjes te zien.

Maar voel je niet schuldig! Knuffel ook voor jou!

Net bij cb geweest inloopspreekuur, hij weegt 5080 is dus goed gegroeit en is 57 cm big boy :))

merk wl dat hij nu minder eet en vaker maar dat is beter,de 180 die hij opat was waarschijnlijk om de schade in te halen van de bv die hij niet genoeg kreeg, dus nu naar de 120cc en ong. 7 flessen op een dag.

Hopelijk doet hij de nachten wel net zo,heb 6 uur geslapen althans meneer,mama zat te wachten haha

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lekker hoor! Wij zitten op een schema om de vier uur dus zes uur slapen is er niet bij helaas! Ach komt vast nog wel... Truusje drinkt nu ineens heel traag, doet rustig een uur over de fles dus manlief is een ander soort speen gaan halen. Waarschijnlijk toch te hard werken; die Omneo voeding is wat dikker. Klaasje heeft er geen moeite mee, die tankt met liefde 120 cc weg in 20 minuten. We noemen hem nu 'de tank' haha :-)

Geplaatst

Pippe: wat een schatje! Geniet van jullie kleine jongen!

Claudia: ik heb hetzelfde. Tijdens de zwangerschap wilde ik zoveel mogelijk genieten en heb ik alles weggeschoven (en daar heb ik geen spijt van), maar ik merk nu dat alles er uit komt en het verwerkt moet worden. Het is toch allemaal niet niks he.

Met ons meisje gaat het trouwens heel goed. Tis zo'n lieverd en we genieten volop van haar! 's Nachts komt ze pas na 6 uur, ze slaat dus 1 fles over, wauw haha! Ondanks dat ben ik wel moe en probeer ik te herstellen van alle pijnlijkheden down under ;).

Geniet allemaal van jullie kindjes!

Geplaatst

Hoe is het met jullie? Hier vandaag gek gekrijst door Klaasje pff... Gelukkug gaat het wel beter met de krampjes. Truusje heeft nu een difraxfles met 123 speen, drinken gaat nu een stuk sneller! Ben wel aan het zoeken welke stand goed werkt en wanneer ik een andere stand moet pakken. Nu pakt ze soms teveel voeding/lucht en dan komt het er even later weer met een vaartje uit! Nou ja niet alles he, een mondje maar met vaart.

Vanavond voor het eerst even eruit zonder de kleintjes. Ben benieuwd!

Geplaatst

zo ik ben ook weer even boven water!

Pippe wat een prachtig mannetje! Gefeliciteerd! Fijn dat hij er is of niet?

meiden ik heb wel continu bijgelezen hoor maar heb de laptop in geen dagen opgestart gehad! En via de foon reageren is zo irritant!

Ik heb hier een beddagje. Het blijft een beetje veel moeizaam lopen met de bv alhoewel er wel wat vooruitgang in zit hoor! Ik ben eergisteren heel intensief gaan kolven en ben domperidon erbij gaan gebruiken. Gisteren ook heel intensief gekolfd en ik houd nog steeds bij hoeveel en wanneer ik kolf/voed/bijvoed etc. De cijfers laten in elk geval vooruitgang zien, alhoewel het vaak nog niet zo voelt. Het is een enorm gepuzzel en karwei al met al!

Ik ben nu zo ver dat ik gisterennacht madame nog 1 x flesvoeding heb gegeven, verder de hele nacht gekolfd en vanaf gisterennacht tot aan vanmorgen tien uur heeft ze het gered op mijn borstvoeding (aan de borst en gekolfde voeding via flesje). Vannacht kwam ze om de drie uur en heb ik haar elke x aangelegd. Vanmorgen waren mijn borsten in 1 x leeg!!! Ik was weer zo verdrietig en teleurgesteld! Toen 40 ml flesvoeding bij gegeven en de rest van de dag in bed gaan liggen met haar en elke x als ze komt direct aanleggen.

Nou ja, lang verhaal kort te maken...er zit vooruitgang in maar het gaat langzaam. Ik begin echter wel echt een klein beetje hoop te krijgen dat het me nog gaat lukken! Het kost om heel eerlijk te zijn wel bloed, zweet en tranen hoor! Heb het er echt voor over maar ik had niet verwacht dat het zo moeizaam zou gaan!

Verder maak ik me een beetje zorgen om het aantal plasluiers en haar poepluiers. Ze heeft heel erg waterige groenige poep en ik ben gaan zoeken en nou blijkt dat ik haar w.s. te snel aan de andere borst leg waardoor ze de laatste melk niet binnenkrijgt wat zorgt voor goeie poepluiers. Dus haar veel langer aan 1 borst laten drinken. En het plassen...dat moet echt wel beter worden, gisteren had ze maar vier plasluiers en tnt zit ze om drie.

Sorry als ik jullie verveel met deze verhalen maar serieus...dit is mijn wereld de laatste twee weken! Bizar wereldje hoor! Maar o zo mooi...als ik me maar iets minder druk kon maken!

Sorpresa hier ook mn snachts af en toe last van krampjes! Ik voel me dan zo machteloos en vind het zo sneu!!!

Claudia hoe is het nu met jou? Zo voorstelbaar dat er enorm veel te verwerken is nu! Ik merk dat ik het soms allemaal nog niet kan bevatten. Moet ook zeggen dat ik vind dat we tnt heel erg geleefd worden hoor, maar dat is w.s. mn doordat de bv niet loopt hier en dat ik daar zo ongeveer 18 uur per dag mee bezig ben. Dikke knuffel voor jou!!!

Fijn te lezen dat het met iedereen verder wel aardig goed gaat!

Geplaatst

Pfff even zeuren hoor... Manlief is ziek enKlaasje is vanaf een uur of vijf/zes aan bet huilen zodra ik hem neerleg. Hij ligt nu zowaar in zijn bedje te slapen (moegestreden misschien) na de voeding van 12u maar hoe lang..? Truusje is onze bikkel maar die gaf ineens weer heel veel over na de voeding. Het kwam haar neus uit, letterlijk. Daarna bij het verschonen van haar natgespuugde kleertjes liep het nog uit de mondhoekjes en nu ligt ze heel sip te kijken in haar ledikantje. Ik vind het zo zielig allemaal maar ben ook kapot na een hele nacht en dag voor drie mensen zorgen. Misschien toch even langs de ha morgen want dit lijkt me niet heel normaal of wel?

Ik ga proberen nog wat te slapen voor ik weer uit bed gejankt word... Hopelijk hebben jullie betere dagen!

Geplaatst

lieff, wat fijn dat alles goed gaat,hier genieten we ook!!!

esther, wat vervelend dat alles zo moeizaam gaat!! Petje af hoor dat je het zo goed volhoud!! Hopelijk werpt het zijn vruchten af uiteindelijk!!

sorpresa, pffff lijkt me inderdaad nog lastiger 2,1 is af en toe al moeilijk, begin wel vaker dingen te herkennen maar soms...... ze buikje vol en dan na 2 uur alweer zeuren,wel bijna door de oude voeding heen nog 1 fles,en dan volledig over op nutrilon voor hongerige baby's,hopelijk zit hij wat langer vol??? Hij krijgt al max 150 cc per voeding,wel 6 flessen.

mannetje ff troosten,die leg ik net in bed maar heeft krampjes, en rot herrie buiten grrrrr

Geplaatst

Die van ons komen zo thuis van een middag opa en oma. Moest echt even bijtanken na twee gebroken nachten! Ze krijgen vandaag nutriton erbij want cb denkt aan (verborgen) reflux. Als dit niet werkt dan naar de ha woensdag.

Maarrrr meisjes/dames ik wil jullie via deze weg een heel mooi 2013 wensen! Voor ons allemaal was 2012 super speciaal en 2013 wordt vast (zo mogelijk) nog mooier!

Geplaatst

Nog lekker kunnen slapen vanmiddag sorpresa???

Ja bijzonder en hoe mooi was 2012 voor ons allen, ik hoop voor alle meiden die nog wachten op een wondertje dit ook uiteindelijk mogen meemaken.

Dames ook van ons de beste wensen voor 2013!!!! Veel gezondheid en geluk hebben we al ;)

Geplaatst

Ja heb vier uurtjes gepakt vanmiddag. Beetje jammer dat ik sindsdien dus niet meer geslapen heb... Nitriton doet wonderen ahum. Truusje heeft sinds 22u krampjes :-( Klaasje had ze van 22-0.30u. Wordt weer een lange nacht vrees ik!

Geplaatst
Ja heb vier uurtjes gepakt vanmiddag. Beetje jammer dat ik sindsdien dus niet meer geslapen heb... Nitriton doet wonderen ahum. Truusje heeft sinds 22u krampjes :-( Klaasje had ze van 22-0.30u. Wordt weer een lange nacht vrees ik!
Hoi ik ben nieuw hier,ben eens aan het rond lezen allemaal,maar lees hier,veel over,darmkrampjes spugen en gebroken nachten,ik heb dat een jaar lang gehad met mn kleine allerlei onderzoeken gehad,ivm obstipatie enne vele klachten meer,wat blijkt koemelk allergie,na 1jaar over op koemelkvrije voeding en alles was verdwenen.misschien heb,je er wat aan. Sucses
Geplaatst

Bloemetjeblauw, bedankt voor de reactie! Wat naar om daar zo laat achter te komen voor de kleine gelukkig uiteindelijk toch nog goed gekomen!!

Sorpresa, ja stil hier.....

Geplaatst

Goede morgen!

Voor jullie allemaal een gelukkig 2013. Beter dan 2012 kan niet. Wat een super jaar voor ons.

Esther, ik schrik een beetje van je borstvoeding verhaal. Super dat je er alles voor over hebt maar zo te lezen vergeet je je zelf! Kan je nog wel genieten? 18 uur per dag bezig met borstvoeding. Kan je het niet een beetje loslaten. Ik heb in het begin haar aan de borst gelegd en bijvoeding gegeven. Ook gewoon kunstvoeding. Ging prima en uiteindelijk krijgt ze nu gewoon de borst. Ik snap dat je wil dat ze alleen borstvoeding krijgt maar het s toch super dat je haar geeft wat je hebt. En is het nog niet genoeg zou ik mezelf niet pesten en zo druk zijn met kolven dat je je zelf voorbij loopt. Je zit echt in een cirkel hopelijk kan je het doorbreken. Laat los!!!! En geniet. Sorry dat ik een beetje streng ben hoop niet dat je het erg vind en ik bedoel het goed want genieten is ook belangrijk!

Sorpresa, zo te lezen heb je het best zwaar. Lijkt me lastig die krampjes. Wel goed dat je ze even wegbrengt. Heerlijk vier uur slapen achter elkaar! Hopelijk is je man weer beter en ben je er snel achter wat de beste fles en voeding is. Sterkte

Claudia, logisch dat je je zo voelt je hebt een zware zwangerschap gehad met veel spanning wat misschien ook wel oude emotisch naar boven heeft gebracht! Rustig aan.

Pipe, wat een mooi kereltje

Saba, zo te lezen gaat het super en s nachtslot al gewoon doorslapen!!

Lief, ook bij jouw gaat het goed! Fijn.

Zipa, belladonna heb jullie een leuke jaarwisseling gehad?

Als ik iemand vergeten ben sorry

Hier gaat het super! Wel twee regeldagen gehad dus effe wat meer aan de borst. Nieuwjaar met vrienden gevierd was super leuk. Sofie heeft heerlijk in de kinderwagen geslapen net zoals op het nieuwjaarfeest van Fam. Gisteren. 50 mensen in de kamer in mevrouw slaapt gewoon daar alles hen.

Maandag ga ik voor het eerst weer volleybaltrainnen super heb er zin in. Zal wel tegenvallen want natuurlijk een conditie van niks. Kortom lekker aan het genieten.

Knuffel voor jullie

Geplaatst

Hey meiden, de beste wensen!

zo te lezen allemaal aan t genieten van de beebjes, maar ook op zoek naar de balans.

Hier hele zware dagen achter de rug. De behandeling bij de osteopaat was goed. Maar heeft ervoor gezorgd dat onze kleine man heel veel huilt en ontroostbaar is. Hij moet leren zich over te geven aan het leven, bijvoorbeeld aan slaap. Het is een heel heftig proces. Daarbij wil ik ook kijken of we naar een kinderarts kunnen. Hij huilt heel veel, kreunt veel, slaapt maar 1 a 2 uur achter elkaar en wil dan alweer aan de borst. Alleen slapen is ook nog een drama, maar zijn we aan t leren met een swaddle (inbakeren) en speen. Gelukkig kunnen we ook erg genieten van hem. Hij is erg alert, veel lachen en mn man heeft m geleerd zn tong uit te steken! :-)

Meiden,, succes met de uitdagingen en geniet!

Geplaatst

Terry je hebt wel een beetje gelijk hoor! Ik ben soms wat zwart wit zeg maar...

Maar het loopt! Ze krijgt volledig bv! Ben blij en trots.

Hoop nu wat meer tijd te krijgen om op jullie te reageren. Ben nogal met mezelf bezig geweest.

Geplaatst

Proficiat meiden, met jullie beebjes, zo mooi om te zien dat zo'n wondertje geboren kan worden en zo geliefd en welkom kan zijn.

Even over de bv-mama's. Onze kleine Dante is intussen al 15 maanden voorbij en krijgt nog steeds de borst. In het begin is het altijd zoeken en zwoegen en soms ook heel erg pijnlijk, maar eenmaal je daar voorbij bent (meestal gaat het goed na een week of 6 en ben echt vertrokken na 12 weken) dan zie je pas hoe gemakkelijk, intiem en nuttig het is én nog steeds is. Esther, dat je zoveel moeite hebt gedaan om volledig bv te kunnen geven vind ik bewonderenswaardig van je! Ik hoop dat je er veel plezier aan zal beleven.

Geniet van jullie wondertjes! Het gaat echt waar zo snel.

liefs

Ellen

Geplaatst

Even snel, we hebben maagzuurremmers gekregen voor onze ukjes. Vraag niet hoe maar we hebben ze en we zijn er meteen mee begonnen :-) De kinderarts zei dat het wel tien dagen kan duren voor het effect optimaal is maar dat we snel verbetering zouden moeten merken. Kan wel huilen van blijdschap. En van moeheid trouwens. Truste dames!

Geplaatst

Terry, ja hier gaat het super! Wel de nutrilon voor hongerige baby's al, soms haalt hij net de 3uur en soms gewoon 4uur,zit op 6 flessen per dag.Ach die regeldagen pffff die vond ik zelf echt heel zwaar!

Vooral omdat je dan soms niet weet wat er aan de hand is, ja vaker aanleggen..... M

aar dat wilde hij ook nier altijd.

Moet zeggen dat ik het zelf prettiger vind om een fles te geven, hou nog steeds een lijst bij net zoals bij de bv hoeveel en hoelaat,erg handig!

Belladonna, jeetje dat gaat ook best moeizaam zo te lezen... Hopelijk gaat het snel allemaal beter voor jullie!!

Esther, maakt toch niks uit, geen verplichting wel leuk om weer wat van je te lezen!

Iedereen heeft het wat drukker ;)

Ellentrik, dank je wel, ja het is zo mooi,je eigen kindje!!

En wauw nog steeds bv met 15 maanden,knap hoor!!

En inderdaad de tijd vliegt,weet als de dag van gister dat ik sinterklaas vierde in het ziekenhuis en nu is hij al 4 weken pfff

Sorpresa, nou ga duimen voor jullie en je kindjes dat dat werkt!!

Truste (hopelijk ook voor jou ;)

Ben echt blij dat ik een droger heb aangeschaft net voordat D. geboren was, denk je alles weggewassen te hebben weer een mand vol....

Vooral omdat hij het leuk vind om te plassen als zijn luier af is,9 van de 10 keer merk ik het optijd maar soms net te laat,hoppa alles nat en weer opnieuw beginnen haha

Geplaatst
Even snel, we hebben maagzuurremmers gekregen voor onze ukjes. Vraag niet hoe maar we hebben ze en we zijn er meteen mee begonnen :-) De kinderarts zei dat het wel tien dagen kan duren voor het effect optimaal is maar dat we snel verbetering zouden moeten merken. Kan wel huilen van blijdschap. En van moeheid trouwens. Truste dames!

Hoi Sorpresa, ben niet de eerste die het tegen je zegt en hopelijk is dit de oplossing, maar ik ben destijds ook zo begonnen met mijn dochtertje. Na nutriton kwam Zantac tegen maagzuur (ja, verborgen reflux), ging het hoofdeinde van het bedje omhoog etc. Uiteindelijk bleek ze ook koemelkallergie te hebben helaas.

Los van dieetvoeding heb ik (ook voor reflux en voorkeurshouding) superveel baat gehad bij een osteopaat met ervaring met babys. Ik ben daar voor die tijd nooit geweest, maar zweer erbij voor die kleintjes: dus mama's, als je baby veel huilt, of spuugt, of krampjes houdt of een voorkeurshouding heeft, bezoek dan de osteopaat eens. Meestal ben je na 2 of 3 behandelingen al klaar en het maakt een wereld van verschil!

Geplaatst

Hoi Moon, thnx voor de tip! Zal het in gedachten houden. Hoofdeindenomhoog heeft pas zin vanaf een hoek van 45 graden dus dat is geen veilige slaapsituatie. Begin ik dus maar niet aan. Koemelkallergie...ja ik weet het niet. Vind het zo moeilijk te beoordelen wat 'normaal' is. Ik slaap ook zo weinig dat alles een drama wordt in mn hoofd. Ostheopaat zal ik eens wat over gaan lezen. Nu eerst proberen nog wat te slapen want vannacht is de teller blijven steken op 2,5 uur.

Geplaatst

Haha gelukkig kun je nog wel grappig zijn.

Ik dacht altijd dat een ostheopaat eng was en een kraker etc tot Bram zijn hoofdje niet kon optillen als hij op zijn buik lag, terwijl Kaat dat al kon.

Fysio is 2x geweest en die beval de ostheopaat aan. Vond het eerst een beetje eng maar hij doet alles zo zacht en je zit er zelf naast, Bram vond het ook prima en na 3 sessies was het een ander kind en keek hij rond! En nu is hij veel sneller lichamelijk dan Kaat, tijgert door de kamer en gaat op zijn knietjes zitten etc. Dus ik zweer er nu bij!

Succes met alles, het valt niet mee meid... Ik weet het. Je bent zo dol op ze maar soms denk je: hou nou eens je ...! Of heb jij dat nooit? Ik wel.

Geplaatst

Jaaaah heb ik ook hoor. Ben vannacht ff tien minuten op het dakterras gaan zitten om geduld te zoeken. Nu liggen ze te slapen als engeltjes. Opa komt ze zo halen voor een logeerpartijtje zodat wij een nacht kunnen bijtrekken :-)

ik weet niet of een fysio of ostheopaat nodig zal zijn hoor, (nog) geen voorkeurshouding ontdekt en ze zijn allebei goed met hun nek vooralsnog. Ach we zien wel. Wil nu eerst kijken of de medicijnen aan slaan en of we met een aangepast voedingsschema wat rust kunnen creëren. Wil ook weer niet teveel getrek aan die kleintjes in te korte tijd, dat kan altijd nog! Eerst eens een nacht slapen en dan zien we wel verder :-)

Geplaatst

Fotootjes voor wie het leuk vindt :-) (zit weer eens achter de laptop dus vandaar)

[ATTACH=CONFIG]4969[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4970[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4971[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4972[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4973[/ATTACH]

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden