Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

EDR van harte gefeliciteerd met je prinses(je). Flinke meid heb je op de wereld gezet! Rust goed uit en geniet van elkaar!!Saba, V. Was aan het spoken vannacht, hij heeft de zesde ziekte en is daardoor niet lekker. In combi met verlatingsangst is hij heel aanhankelijk. Papa had nachtdienst, dus ik moest eruit. Hoe is het met je? En met D.?

Geplaatst

Jaaaaa, esther en man, gefeliciteerd met jullie kleine meid. Geniet van dit grote geluk! Jullie hebben haar bijzondere namen gegeven, mooi!

Geplaatst

Lieve Esther, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meisje. Heel veel geluk gewenst. X Annelies

Geplaatst

Es, gefeliciteerd! Grote namen voor een mooi klein meisje. Superfijn dat het allemaal zo goed ging. Wat ik

las kwam heel relaxed over en dat is natuurlijk alleen maar goed voor mama en dochter! Bijzonder he, je meisje zien? Geniet ervan!

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]4903[/ATTACH]

Later meer. Even uurtje geslapen. En nu komen broers en zussen.

Ze is trouwens 5.4 pond

Geplaatst

Esther, gefeliciteerd!! Super gedaan zo te lezen!! En bijzondere namen! Lekker genieten en bijkomen!

Melis, ow wat sneu!!! Beterschap voor je mannetje!!

Ja vannacht ging super!! Om de 4u ong.

Voel me de ene keer op en top en de andere keer weinig fut en wil ik alleen maar slapen.

Vandaag pas 9u me bed uit, dus me middagdutje wordt niks,hij krijgt nu eten,dus zou ik ook weer naar bed moeten....

Wel heeft hij sinds vannacht btje last van krampjes, zo zielig!

Voor de rest is hij tevreden gelukkig!!

Geplaatst

Trotse mama en papa,

Wat super, een gezond en prachtig mooi meisje geboren, wat bijzondere namen heeft gekregen.

Wil jullie van harte feliciteren!

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd Esther en man! Wat een mooie baby hebben jullie gemaakt zeg en wat een mooie namen heeft zij gekregen!! Zo te lezen heb jij het hartstikke goed gedaan.. je mag dan ook heel trots op jezelf zijn! Geniet er maar heel veel van en rust maar lekker uit! Heel veel liefs.

Geplaatst

Esther van harte gefeliciteerd met jullie prachtige meisje wat een wonder blijft het toch

Geniet van deze tijd want het gaat echt heel hard laat je lekker verwennen

Geplaatst

Weer nieuws van Truusje en Klaasje, ze staan nu samen bij me op de kamer zonder sondes enzo sinds 12u. Voeding van 15 en 18 u gingen goed! Het gaat echt beter met ze en daar word ik zo blij van :-)

Morgen wordt Klaasje sowieso nog geprikt voor het geelzien dus dat is afwachten (hij moet mss terug onder de lamp) en dan hoop ik dat ze ons een prognose kunnen geven. Zou toch graag met zn viertjes naar huis gaan ipv mijn kindjes achterlaten. Maar of ze woensdag al ontslagen worden..?

Heb hier wel meegelezen maar zoveel aan mn hiofd gehad dat ik niet goed onthouden heb wie wat waar :-S

voor de dames met onwillige kindjes, sterkte!

Dames die nog moeten bevallen, hoe gaat het?

Esther, geloof je het al? Dat je mama bent?

Geplaatst

Esther, van harte gefeliciteerd. ik zie nu pas dat mijn andere post wat achter de feiten aan liep. Had niet door dat er nog een volledige andere pagina met posts na kwam.

oepsie.

Wat een schitterende namen zeg.

Sorpresa, fijn dat je kindjes lekker bij je zijn. Ik duim voor je dat jullie woensdag lekker samen naar huis gaan

Geplaatst

Oh Sorpresa dat is fijn nieuws. Hopen dat e lamp doet wat hij doen moet en klaasje snel aansterkt en minder geel is.

Lekker genieten van die twee kanjers dus.

Hier had ik straks een heerlijke poepluier, het zat echt tot halverwege de rug. Ik haar(met de luier uit) even naar me toe gedraaid om de rug schoon te maken en ineens voelde ik nattigheid.... Mevrouw lag lekker de vrijheid tegemoet te plassen....tegen mij aan... Waaah alles zeiknat. Ze is sowieso altijd groot fan van poepen en plassen met de billen bloot. Gelukkig zijn we daar inmiddels aardig handig in geworden, want in het begin kostte dit een flinke lading luiers

Morgen eerste bezoek aan het consternatiebureau. Ik vind het leuk om even te wegen en te meten en verder ga ik selectief luisteren naar wat de arts te vertellen heeft.

Hoe is het verder met iedereen????

Lieff, Pippe???

Geplaatst

Jeetje Wen, jij was ook nog laat op :)

Groetjes Nathalie

Lieve Es, ik denk ook dat je het nu veel te druk hebt om de laatste update te posten. heel bijzonder en mooi om te lezen hoe je alles ervaart!

Mischien is jullie meiske er al of ben je nog druk bezig. Ik blijf nog even aan je denken.

Heel veel succes nog! (en mocht jullie meiske er al zijn: geniet!)

Geplaatst

Jij zelfs midden in de nacht Saba :)

Groetjes Nathalie

Zo ik ben er ook weer even,nog geen nieuwe post....

Wordt toch wachten tot morgenochtend denk.

Live verslag is inderdaad heel bijzonder!!

Geplaatst

Sorpresa, wat fijn dat gaat de goede kant op!! Nog even volhouden met de hopelijk aardige zusters en dan lekker thuis genieten!

Krijg je thuis ook nog kraamhulp??

Bij mij werden er 2dgn afgehaald, omdat ik die dgn in het ziekenhuis was...kreeg er natuurlijk welweer 2 bij door de keizersnede.

Nathalie,haha klopt, uk wilde eten,dus mama zit dan in de wipstoel met der telefoon, was nieuwsgierig zoals vele op 't forum zag ik :))

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden