Ga naar inhoud

Uitgerekend Februari 2013


daniela

Aanbevolen Berichten

Gelukkig Freggel.. maar ja zwemmen ging niet door het bad was dicht voor onderhoud dus wij naar Vlissingen gereden 30 kilometer verderop is ook dicht .. alleen op middagen en vakantie voor recreatief gebruik.. toen een ander bad gebeld maar die was ook dicht!! Dus niet kunnen zwemmen best balen.. maar ja toen maar een overheerlijk vers frietje gekocht in Middelburg :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Ga je gewoon ander keertje zwemmen!! Frietjes zijn altijd lekker trouwens, jam!

 

Hier iets raars ontdekt. Ik heb al 2 á 3 dagen erge jeuk. Op mijn benen en buik zaten kleine, rode bultjes. Net ontdekte ik er ook een paar net beneden mijn oksel/arm. Ik dacht dat het vlooienbultjes waren, aangezien we 2 katten hebben. Mijn man echter nergens last van.

Elke nacht word ik wakker van de jeuk. Oeff wat jeukt t......krap me een ongeluk.

Zit ik net een artikel te lezen en kom ik daar de term 'zwangerschapsjeuk' tegen.....het zal toch niet?

 

Meestal uit zich dat pas later in de zwangerschap. Maar goed, ik denk dus dat dit het is. Niet van die galbulten hoor die je ook weleens ziet. Foto's komen inderdaad ook overeen. Nou goed, ik kwam tot nu toe weg met geen misselijkheid, dus ik ga aan de krab hahah!

Hopelijk kan ik over een tijd nog zo lachen :-PP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga je gewoon ander keertje zwemmen!! Frietjes zijn altijd lekker trouwens, jam!

 

Hier iets raars ontdekt. Ik heb al 2 á 3 dagen erge jeuk. Op mijn benen en buik zaten kleine, rode bultjes. Net ontdekte ik er ook een paar net beneden mijn oksel/arm. Ik dacht dat het vlooienbultjes waren, aangezien we 2 katten hebben. Mijn man echter nergens last van.

Elke nacht word ik wakker van de jeuk. Oeff wat jeukt t......krap me een ongeluk.

Zit ik net een artikel te lezen en kom ik daar de term 'zwangerschapsjeuk' tegen.....het zal toch niet?

 

Meestal uit zich dat pas later in de zwangerschap. Maar goed, ik denk dus dat dit het is. Niet van die galbulten hoor die je ook weleens ziet. Foto's komen inderdaad ook overeen. Nou goed, ik kwam tot nu toe weg met geen misselijkheid, dus ik ga aan de krab hahah!

Hopelijk kan ik over een tijd nog zo lachen :-PP

 

Hahaha .. dat is al vroeg.. hoop niet voor je dat je dat hebt want machtig dat is vervelend.. ik ken het van me zus!

 

Jawel die frietjes waren heeeeeeerlijk.. en volgende keer dan maar zwemmen..

 

Sterkte met je jeuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Roxanne......er zijn er vandaag weer een paar bij....:-O

Het hielp vanacht wel door het koud te houden, heb er water opgedaan of mijn benen onder de dekens uit. Dat hielp dus wel. Thank God there is Internet!

Vandaag nog een dagje vrij, morgen hele dag BHV deel 2 (bedrijfshulpverlener) Bah zo'n zin in..... Dan heb ik die ook weer gehaald.

Dan 's avonds dé echo!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die weken zijn killing......ik hoop zo dat alles goed is en frum op schema ligt. Want ik voel me nog steeds prima, dat maakt dat je wat onzeker wordt.

Heb idd geluk met die bevriende vk. Nog 1 dag....

 

Hoe voel jij je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die weken zijn killing......ik hoop zo dat alles goed is en frum op schema ligt. Want ik voel me nog steeds prima, dat maakt dat je wat onzeker wordt.

Heb idd geluk met die bevriende vk. Nog 1 dag....

 

Hoe voel jij je?

 

Ja echt killing.. wat jij zegt ik voel me prima, en dat maakt me zo onzeker.. maar ik hoor van vele dat ze geen klachten hebben

gehad.. ik ben wel al 4 dagen misselijk geweest.. en ik weet precies wanneer de bevruchting heeft plaats gevonden dinsdag 29 Mei 0m 23:50.

Ik werd me daar toch een potje niet lekker, ik stapte net in bed .. ik lag en buikpijn en misselijk alles draaide.. het enigste wat ik nog kon

bedenken was; douchen.. nu .. dat helpt bij mij enorm als ik niet lekker ben.. tijdens het douchen vertrok de buikpijn en was alleen

de misselijkheid nog aanwezig.. toen ben ik ziek op bed gaan liggen met een bakkie naast me.. en me man heeft nog twee uur beneden gezeten om dat

ik zo aan het kreunen en steunen was in mijn slaap hahaha daarna tot vrijdag goed misselijk geweest.. en daarna over.. :)

 

Wel wat gebruikelijke kwaaltjes, me boobies en tepels doen af en toe zeer, veel plassen, regelmatig hoofdpijn, lage rugpijn..nu sinds vandaag

last aan de binnenkant van mijn linkerbovenbeen alsof er iets klem zit... en erggg moe.. dus ergens weet ik wel

dat het goed zit.. (ik loop ook een stukje van de grond af, ik zweef)

Zondag nog een test er tegen aan gooien van Clear Blue :) voor vaderdag..

 

Laat je het ons wel weten.. ben zo benieuwd 1 of 2 of weet je al hoeveel het er zijn? Na 8 jaar is het echt echt echt een wondertje :)

 

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

*breekt in*

 

Dames, ik heb behalve vermoeidheid ook geen noemenswaardige klachten gehad. Niet misselijk, niet overgegeven, ik lust alles, eet niks wat ik normaal niet eet... En ik heb gisteren twee enorm drukke babies zien stuiteren. Hoewel het houvast lijkt te geven zegt het echt niks! Wees blij dat je niet in de wc woont :-)

 

*breekt weer uit*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een hele slechte nacht gehad ,met bloedverlies en krampen ....vandaag een spoedecho gehad !

 

Er was een vruchtzakje te zien met een hele mooi zwangerschapsring erin.........!

Volgende week vrijdag een nieuwe echo ....

 

Nu blijkt dat ik korter zwanger ben maar hoe lang weten we nog niet omdat het een spontane zwangerschap is schat bijna 6 weken.......

 

Heeft iemand hier ervaring mee !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*breekt in*Dames, ik heb behalve vermoeidheid ook geen noemenswaardige klachten gehad. Niet misselijk, niet overgegeven, ik lust alles, eet niks wat ik normaal niet eet... En ik heb gisteren twee enorm drukke babies zien stuiteren. Hoewel het houvast lijkt te geven zegt het echt niks! Wees blij dat je niet in de wc woont :-)*breekt weer uit*
Ohhh dat geeft hoop en nog al van twee wow.......
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, Daniela, ik heb daar geen ervaring mee. Maar fijn dat de spoedecho je gerust heeft kunnen stellen. Wanneer mag je weer komen?

 

Pffft, was hier vanmiddag aan het eind van de middag akelig moe. Gisteren ook veel te veel dingen gehad. Merk dat ik dan ook niet zo gezellig meer ben. Ze moeten me dan niet te veel meer vragen en vooral niet van mij vragen... Ben dan erg mopperig en brommerig! Maar goed... duik zo weer lekker mijn bed in.

 

Ben trouwens vandaag begonnen met flessen vullen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

 

Ik kom me hier melden. Ik wist sinds woensdag al dat ik zwanger ben maar durfde nog niet hier te komen. Nu vanmorgen derde test gedaan. Nu geloof ik meer in dat ik echt zwanger ben. Ook al is het nog heel pril.

 

Liefs Marloes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, ik hou het even kort, sorry.

Gisteren dus de echo. En tja... We zijn nog niet heel veel wijzer.

Mijn baarmoeder ligt sowieso al gekanteld, en nu nog meer.

 

Na lang zoeken vond ze het vruchtzakje. De grootte kwam overeen met de zwangerschapsduur (7 weken) maar het embryo was moeilijk tot niet zichtbaar.

Mijn darmen lagen ervoor, dus het kronkelde en bewoog allemaal daar. We zijn dus verschrikkelijk bang voor een leeg vruchtzakje, of een vruchtzakje waarvan het embryo al vroeg is overleden.

 

Het zegt allemaal nog niets, ik weet het. Maar de angst zit er goed in en ik was gisteren ook erg misselijk toen ik die kamer uit kwam.

Ik ga vandaag GG bellen en vragen of we daar terecht kunnen. Een halve week in onzekerheid trekken we echt niet.

 

Ik laat internet even voor wat het is. Even rust hier. Ik meld me wel weer, ok?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Freggel wat zenuwslopend....tell me.... Misschien een rare tip: vraag of het zin heeft met een volle blaas naar de echo te komen (net als bij de tp). Daardoor komt je baarmoeder wat rechter te liggen. Wie weet is het dan makkelijker te zien. Ik duim voor je, hou je taai.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, ik hou het even kort, sorry.

Gisteren dus de echo. En tja... We zijn nog niet heel veel wijzer.

Mijn baarmoeder ligt sowieso al gekanteld, en nu nog meer.

 

Na lang zoeken vond ze het vruchtzakje. De grootte kwam overeen met de zwangerschapsduur (7 weken) maar het embryo was moeilijk tot niet zichtbaar.

Mijn darmen lagen ervoor, dus het kronkelde en bewoog allemaal daar. We zijn dus verschrikkelijk bang voor een leeg vruchtzakje, of een vruchtzakje waarvan het embryo al vroeg is overleden.

 

Het zegt allemaal nog niets, ik weet het. Maar de angst zit er goed in en ik was gisteren ook erg misselijk toen ik die kamer uit kwam.

Ik ga vandaag GG bellen en vragen of we daar terecht kunnen. Een halve week in onzekerheid trekken we echt niet.

 

Ik laat internet even voor wat het is. Even rust hier. Ik meld me wel weer, ok?

 

 

Freggel lieverd .. houd moed! En wij snappen het allemaal dat je je even terug trekt.. hopelijk mag je gauw naar GG..

 

Succes meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

 

Ik kom me hier melden. Ik wist sinds woensdag al dat ik zwanger ben maar durfde nog niet hier te komen. Nu vanmorgen derde test gedaan. Nu geloof ik meer in dat ik echt zwanger ben. Ook al is het nog heel pril.

 

Liefs Marloes

 

SUPER SUPER gefeliciteerddddd...

 

Geef even wat gegevens zoals je naam, hoe oud je bent hoeveel pogingen etc.. kunne we het lijstje bijwerken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Freggel - 31 jaar, 1e kindje. zwanger na 3xIUI, 2xICSI en 2e ECD poging met 2 emmy's.

Roossie - 41 jaar, 2e kindje. zwanger na een cryo TP van een ICSI poging!!

Roxanne - 27 jaar, 1e kindje. zwanger na 8 IUI pogingen en een 2e ICSI, dmv 2 cryo's.

Hildever - 40 jaar, 2e kindje. zwanger na 3e ICSI.

Diana - 37 jaar, 1e kindje. zwanger na cryo poging ICSI.

Suzanne - 34 jaar, 1e kindje. zwanger na 4e ICSI.

Daniela - 35 jaar, 1e kindje, 4 ICSI en nu spontaan zwanger!

Pucca - 36 jaar, 1e kindje, 1e ivf zwanger van 1 of 2 Cryo's

Loesje

 

Uitgerekend:clap2:

 

1 februari- Freggel

2 februari- Daniela

4 februari- Roossie

5 februari- Diana1979

8 februari- Hildever

10 februari -Roxanne

12 februari- Suzanne

13 februari- Pucca

 

 

Eerste echo

 

15 juni-Freggel

20 juni-Diana

21 juni-Daniela

25 juni-Hildever

25 juni-Pucca

27 juni-Suzanne

28 Juni- Roxanne

3 juli -Roossie (bij gyn)

5 Juli - Loesje

10 juli - Roossie (bij vk)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Freggel - 31 jaar, 1e kindje. zwanger na 3xIUI, 2xICSI en 2e ECD poging met 2 emmy's.

Roossie - 41 jaar, 2e kindje. zwanger na een cryo TP van een ICSI poging!!

Roxanne - 27 jaar, 1e kindje. zwanger na 8 IUI pogingen en een 2e ICSI, dmv 2 cryo's.

Hildever - 40 jaar, 2e kindje. zwanger na 3e ICSI.

Diana - 37 jaar, 1e kindje. zwanger na cryo poging ICSI.

Suzanne - 34 jaar, 1e kindje. zwanger na 4e ICSI.

Daniela - 35 jaar, 1e kindje, 4 ICSI en nu spontaan zwanger!

Pucca - 36 jaar, 1e kindje, 1e ivf zwanger van 1 of 2 Cryo's

Loesje - 29 Jaar, 1e kindje, zwanger na 1x ivf en van 3e IUI

 

Uitgerekend:clap2:

 

1 februari- Freggel

2 februari- Daniela

4 februari- Roossie

5 februari- Diana1979

8 februari- Hildever

10 februari -Roxanne

12 februari- Suzanne

13 februari- Pucca

20-22 februari- Loesje

 

 

Eerste echo

 

15 juni-Freggel

20 juni-Diana

21 juni-Daniela

25 juni-Hildever

25 juni-Pucca

27 juni-Suzanne

28 Juni- Roxanne

3 juli -Roossie (bij gyn)

5 Juli - Loesje (bij gyn van GG)

10 juli - Roossie (bij vk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Freggel, oh ik snap heel goed dat je in de rats zit. En ja wat Henne zegt helpt misschien, ik moet voor de echo bij de vk ook 2 glazen water gedronken hebben. Sterkte meis, hoop dat alles ok is.

 

@Loes en Dion, gefeliciteerd met je zwangerschap!

 

Hier wat vermoeider dan anders, moet ook rustiger aan doen met eten gaat me anders tegen zitten. En met het tillen van Jane krijg ik al snel last van mijn rug. Moet zelfs als ik met Jane de trap op loop heel rustig aan doen, anders kom ik niet eens boven. Bizar zo aan het begin van je zwangerschap, maar bij Jane was ik ook zo moe aan het begin en dan weer fases niet en dan weer wel. Ik hoop dat ik niet misselijk wordt zoals bij Jane. Heb MvM nog niet gebeld....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden